vrije jongen
12 augustus 2012, 02:05
Naam : Patricia
Nationaliteit / Taal : 'Moldavie'/ Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur / Lengte : blond / lang (met Farah krul)
Lengte : +/-1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / grote C -cup
Tatoeage / Piercing : dacht ut nie
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen
Voordeel: mooooi...
Nadeel:
Prijs: € 50,00 per half uur
Dame doet me qua lichaam denken aan Diana uit World, met die oversized tieten. Ze zegt alleen tijdens de schoolvakanties te werken en heeft een voorverldeden in Palace (en ook Mainhattan); desondanks goede service waar veel mogelijk is. Zoenen ok, pijpen leuk met een paar interessante kwinkslagen, beffen en vingeren is met zo een poesje altijd een feestje. Intiem is niet haar forte, maar kan ermee door. Gezien het enthousiasme van haar pannekoek, denk ik dat je met wat investering een stijgende lijn kunt ontwaren. Ze lijkt ook een goede kop op haar schouders te hebben.
Nationaliteit / Taal : 'Moldavie'/ Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur / Lengte : blond / lang (met Farah krul)
Lengte : +/-1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / grote C -cup
Tatoeage / Piercing : dacht ut nie
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen
Voordeel: mooooi...
Nadeel:
Prijs: € 50,00 per half uur
Dame doet me qua lichaam denken aan Diana uit World, met die oversized tieten. Ze zegt alleen tijdens de schoolvakanties te werken en heeft een voorverldeden in Palace (en ook Mainhattan); desondanks goede service waar veel mogelijk is. Zoenen ok, pijpen leuk met een paar interessante kwinkslagen, beffen en vingeren is met zo een poesje altijd een feestje. Intiem is niet haar forte, maar kan ermee door. Gezien het enthousiasme van haar pannekoek, denk ik dat je met wat investering een stijgende lijn kunt ontwaren. Ze lijkt ook een goede kop op haar schouders te hebben.