PDA

Volledige versie bekijken : Dana (Duitsland)

bospoeper
13 augustus 2012, 09:52
Dana uit Dusseldorf is de raarste en zelfs een beetje beangstigende ervaring in Yinyang geworden voor mij.
Ik kwam vrijdag ll in Yinyang. Echt veel dames waren er 's morgens nog niet. Ik dacht daarom maar mij eerst wat te hydrateren aan de bar. Een paar potentials had ik wel opgemerkt.
Aan de bar werd ik aangesproken door één van die potentials die Dana uit Dusseldorf bleek te zijn. Mooi gezichtje, wel wat stevig onder de smink maar alles leek er toch op en aan. Ik besloot maar mee te gaan als opwarmertje voor de dag.

Op de kamer aangekomen, en na een goede schropbeurt had ik er wel zin in.
Dana had ondertussen ook al haar broekje uitgedaan. drong aan om eens iets anders te proberen. Ik moest haar anaal nemen. Persoonlijk ben ik daar niet zo gek op, Ik deed het liever gewoon. Maar ze bleef maar aandringen en lastig doen dat ik het moest doen.
Vrij ontevreden begon ze er aan. Het pijpje was kort en pijnlijk, ik was blij dat het over was. Na een goede minuut het condoom erop en neuken maar. Toen ik haar borsten aanraakte reageerde ze geschroken en verbood me die aan te raken. Dat liet al een alarmbelletje rinkelen. Enfin, ik kreeg genoeg van haar wanprestatie en vroeg haar maar om zich om te draaien. Op zijn hondjes trok ik eens aan het lintje van haar bikini. Daar kreeg ik ook een njet te horen. Ik begon al een lijstje te maken van mogelijk misgelopen operaties tot welke ziektes in dat plaatje pasten. Toen ik haar vroeg waarom ze dat niet liet doen kreeg ik alleen maar te horen 'omdat ik dat niet wil'.
Enfin, de lol voor mij was er af en ik begon me toch wat zorgen te maken om niets op te lopen. Ik onderbrak de sessie, nam afscheid en ging betere oorden binnen Yinyang opzoeken.

Een afrader dus. Te penetreren op eigen risico.

sofaking
14 augustus 2012, 16:51
Misschien best een paspoort bijvoegen zodat we deze dame evt. op tijd kunnen herkennen.