PDA

Volledige versie bekijken : Katja nieuwe keine ondeugende dame.

casio007
14 augustus 2012, 00:22
Vandaag weer even naar FG geweest.
Had maar weinig tijd en dacht toch na de vakantie even langs.
Kijken wat er te doen was.
Het was erg rustig en er was zeker wat te doen.
Het warme water was op, oftewel alleen koud water.
Maar deze bikkel laat zich niet kennen en ging gewoon als altijd douchen.
Was lekker fris en schoon, gauw wat drinken en naar buiten in de zon.
Zag in mijn ooghoek een nieuwe dame zitten.
Gaf haar een teken om mee naar buiten te gaan en dat deed ze.
Haar naam is Katja. ( volgens mij van turkse komaf, maakt mij niet uit )
Een kleine maar op de juiste wijze geproportioneerd, misschien wat kleine borsten.
Maar wel lekker zacht en mooie grote tepels.
katja verteld dat ze gisteren was aangekomen.
Haar duits is wat moeizaam, maar dat is juist leuk. ( communicatie )
Al gauw kroop ze strak tegen mij aan en dat was lekker, tenslotte was ik naar buiten gegaan om weer warm te worden.
Dat werd ik wel van haar en ze speelde al wat met "meine kleine kalte shwanz".
Na wat te hebben gekletst, moest het maar gebeuren, "nach oben".
Daar hebben we heerlijk gekust en elkaar lekker warm gemaakt.
Ze houd ervan om verwent te worden en dat heb ik ook gemerkt.
Katja moest even bijkomen en de handdoek had ze niet voor niets bij zich.
Daarna was ik aan de beurt en dat doet ze heerlijk "Blassen Ohne".
Haar handjes en mondje weten wel wat ik lekker vond.
Daarna in een paar standjes "gefickt" ( met condoom) ook dat was lekker.
Nog even nagenoten en toen helaas weer naar huis.
Het is een klein dametje ( meisje ), maar weet wel wat wij mannen lekker vinden.

Autobahn
8 april 2013, 15:06
Was dankzij willem2,daarvoor dank enige tijd geleden weer eens in de Fg.
Daarbij viel katja bij mij wel op maar ik had net een leuke sessie met collega turkse gehad en moest toch nog ff bijkomen.
Katja echter was echter zeer vriendelijk en op leuke/profesionele manier wel geintereseerd.
Ok, na een tijdje ik de sauna in en katja er achteraan,wat volgde was mijn eerste saunasessie.
nou dat was hot spetterend en ik weet niet hoe ik uithield maar dit was echt te gek.
katja is zoals gezegd klein van stuk,heeft een proportioneel fijn lichaam met mooie tietjes en billen.pijpen gaat heerlijk ze weet alle plekjes te vinden en
vind het zelf ook wel fijn met ondeugende oogjes,na eerste pijpbeurt haar rustig op bankje laten liggen en langzaam met mijn tong haar mooie en schone kutje ontdekt en na haar kreetjes te horen ook wel opgewonden,kijk en dan komt het wel van pas dat ze wat kleiner is,na de befbeurt ging ze lekker op me zitten en ging ze me heerlijk berijden met lange tongzoenen en haar heerlijke bezwete lichaam was dit wel genoeg om echt puffend klaar te komen,heerlijk dus.
complimentjes dus voor deze vrouw,zeker gezien de setting,na afloop nog gezellig gekletst en sigaretje gerookt.ze is turkse maar spreekt behoorlijk duits,en ze behoort bij die turkse vrouwen die echt internationaal zijn dus geen rare streken en verassingen.
alles samenvattend,gezellige,toch wel mooie vrouw,ietsje te klein om naast te staan maar eenmaal op stoom een goede match.
cijfertje...zeker 8. groetjes.