PDA

Volledige versie bekijken : H7: geleuter, onzin, kletspraat, etc.

Dalton
14 augustus 2012, 13:30
Het is erg maar waar BADSLIPPERS de mods van dit forum hebben teveel nicknamen anders kunnen ze de clubs die hier adverteren niet aanprijzen.
Nu vertellen ze verhaaltjes terwijl ze niet eens in de clubs zijn geweest,ben daar al een tijdje geleden achter gekomen.

Tiga
14 augustus 2012, 14:09
Het is erg maar waar BADSLIPPERS de mods van dit forum hebben teveel nicknamen anders kunnen ze de clubs die hier adverteren niet aanprijzen.
Nu vertellen ze verhaaltjes terwijl ze niet eens in de clubs zijn geweest,ben daar al een tijdje geleden achter gekomen.

Als je zoiets meent te weten dan bewijs het ook. Stop anders met deze geruchtvorming aub. Of stop je dikke duim eens in een pot zout. Kijken of ie dan nog zo lekker zuigt.

Dalton
14 augustus 2012, 16:18
Als je zoiets meent te weten dan bewijs het ook. Stop anders met deze geruchtvorming aub. Of stop je dikke duim eens in een pot zout. Kijken of ie dan nog zo lekker zuigt.

Mijn duim zuigt heerlijk netzoals die van keesroeiboot en johnny bravo TIGA.

Jack42
14 augustus 2012, 16:31
Mijn duim zuigt heerlijk net zoals die van keesroeiboot en johnny bravo TIGA.

Hier ga je toch echt in de fout Dalton of moet ik je Kiele noemen? ;)

Badslippers
14 augustus 2012, 16:57
Luister heren, het forum is amusement en absoluut geen reden om de zaken hoog op te spelen. Dalton moet zijn duim gewoon omhoog steken zodat de Queen Of Love er bovenop kan gaan zitten. En weet je wat Dalton, ik heb daar nog een lekkere Jack Daniels gedronken. Die kreeg ik ook nog gratis want bij de inkom zit ook een gratis borrel. Of is Jack Daniels ook een mod?
Wat betreft het mysterie, Ik weet heus wel wie daar aanwezig waren maar als iemand mij vraagt om niet alles aan de grote klok te hangen, doe ik dat ook niet. Geldt voor zowel dames maar ook ijsberen.

bad pritt
14 augustus 2012, 17:17
BS zit helemaal op jouw gedachten vibe..dit forum is amusement,daar hoort bij respekt voor elkaar,forumleden en de dames en in de clubs plezier maken en elkaar minder afzeiken of de piketpaaltjes opdringen.

Volgende keer als je langskomt en minstens een zelfgemaakte knast tattoo kunt laten zien nemen we je serieus en mag je ook op de f side kant van heaven 7 komen, zingen we samen hand in hand kameraden...:wink2:

You aint seen nothing yet H7 kan veel gezelliger en veel voller en met een veel betere en hetere line up waarbij 1 vrouw uiteraard je avond kan redden,maken of breken. Jammer voor Rob dat hij net te laat komt er zaten niet zo lang geleden 4 zwarte top dames, allemaal weg,Joyce is geeneens second best, sorry Joyce...maar ik ben verpest door Daisy, Chantal en Sharon en ooit toen het nog goed was door Annabella.

Big30
14 augustus 2012, 17:32
En weet je wat Dalton, ik heb daar nog een lekkere Jack Daniels gedronken. Die kreeg ik ook nog gratis want bij de inkom zit ook een gratis borrel. Of is Jack Daniels ook een mod?
Je bedoelt dus dat je JackD na lange tijd weer eens hebt gezien :biggrin:?
Nee hij is geen mod, loopt het liefst in de club met een flesje Heinuhkens rond maar dat hebben ze daar waarschijnlijk niet en een Jack Daniels zal onze JackD zeker niet afslaan.

Cuties
14 augustus 2012, 22:18
Nah, das nou jammer!! Pot jan drie dubbeltjes nog aan toe!! Ik denk dat de spanning onder de "moral majority" in de hoedanigheid van alle participerende ybf leden exclusief bad pritt c.s. te snijden was. Immers, naar verluidt werd er enkele dagen geleden op mp een melding gedaan dat die kleine forum deugniet bad pritt naar h7 zou komen. Awww shiiiiiit, komt die dekselse badslippert en verstoort het theekransje van de dames door aan te kondigen tevens acte de présence te zullen geven met een andere forum "gangster" genaamd rob45. Neeeeeeeeeeee. http://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/surprise.gif http://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/surprise.gif http://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/surprise.gifhttp://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/surprise.gif

We hadden ons er al zo op verheugd op een spannend verhaal................

2820

http://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/chickendance.gif

Tsja, komt daar ook nog de kans bij dat "fantaman" Ketserr wellicht ook via pm zou aangeven met bs mee te komen.....

http://www.fileden.com/files/2009/10/7/2595543/avatar613850_1.gif

....en dan is thuisblijven wel zo veilig.:rofl:

Bosco
14 augustus 2012, 22:38
Wat betreft het mysterie, Ik weet heus wel wie daar aanwezig waren maar als iemand mij vraagt om niet alles aan de grote klok te hangen, doe ik dat ook niet. Geldt voor zowel dames maar ook ijsberen.

Badslippers.....vuile, vieze schijtlijster dat je bent!!
Nog ff en dan zijn de ijsberen nog erger dan de Roemeense snollen!! Wil je dat?
Trek gewoon je bek open als je een zogenaamde "mysterie" heb opgelost.
Het mot niet gekker worden hier!

m.vr.gr.

Badslippers
15 augustus 2012, 00:19
Nog ff en dan zijn de ijsberen nog erger dan de Roemeense snollen!! Wil je dat?
Trek gewoon je bek open als je een zogenaamde "mysterie" heb opgelost.
Het mot niet gekker worden hier!
m.vr.gr.

Fijn dat ik desalniettemin "de vriendelijke groeten" van je krijg.

Kijk, ik heb op dit forum niet alleen mijn lul hoog te houden maar ook mijn status van "orenhanger". Een lul hoog houden kost me soms al moeite genoeg. Met als gevolg dat het condoom in een natte pruim blijft hangen. Ik propageer het harmoniemodel en niet het conflictmodel. Daar zijn de alfamannetjes voor. Waarom zou ik meedoen met het "ijsbeerbashing" spelletje? Er wordt gezegd dat ik een mening kies op basis van de "major majority". Fijn, "No Big Deal". Ik sta mijn mannetje of vrouwtje als het om wezenlijke zaken gaat. Het soort primitief gekeutel wat op dit forum geregeld plaats vindt, glijdt gemakkelijk van me af. Makkelijker dan een pik in een kut vol glijmiddel. Zoals gezegd, als een dame mij vraagt: "Wil je niet schrijven" dan respecteer ik dat. Net als ik dat bij een ijsbeer respecteer. En als ik ergens problemen mee heb schrijf ik een mailtje en ga niet als een straatvechter in de publieke ruimte te keer omdat ik zo graag in de schijnwerpers wil staan.

Dalton
15 augustus 2012, 01:14
Hier ga je toch echt in de fout Dalton of moet ik je Kiele noemen? ;)

KIELE zo heet ik op het freiercafe-forum en dat weten ze allemaal maar hier is het DALTON op het ijsberen-forum niks mis mee,zijn mooie namen,maar ook de enigen en geen andere zoals jullie mods steeds weer gebruiken.

Big30
15 augustus 2012, 01:20
KIELE zo heet ik op het freiercafe-forum en dat weten ze allemaal maar hier is het DALTON op het ijsberen-forum niks mis mee,zijn mooie namen,maar ook de enigen en geen andere zoals jullie mods steeds weer gebruiken.

Dalton, je komt met een vrij zware beschuldiging (die overigens kant noch wal raakt) namelijk dat mods op dit forum gebruik maken van bepaalde nicks om clubs te bevoordelen.

Geef dan aan welke recensie je bedoelt of wees een Kerel en trek je valse beschuldiging in.

Of ben je een beetje jaloers op Kees omdat je met jouw humor niet kunt tippen aan de flauwe ongein van Kees :biggrin:? Dat zal het wel zijn denk ik.

Dalton
15 augustus 2012, 02:13
Of ben je een beetje jaloers op Kees omdat je met jouw humor niet kunt tippen aan de flauwe ongein van Kees ? Dat zal het wel zijn denk ik.

Ach BIG30 ik heb zondagavond heerlijk gegeten bij de BOURGONDIER in WEHL een klein plaatsje voor DOETICHEM en daar zit ik nog zo vol van dat ik nu niets meer op kan,sorry maar ik zit echt vol.

MichelJ
15 augustus 2012, 11:23

Wie is nou de grootste poepbeer broer? :smile2:

Bosco
15 augustus 2012, 12:08
Wie is nou de grootste poepbeer broer? :smile2:

Ik niet!! Ik poep alleen letterlijk in mijn broek. :redface:

bad pritt
15 augustus 2012, 12:26
Ach BIG30 ik heb zondagavond heerlijk gegeten bij de BOURGONDIER in WEHL een klein plaatsje voor DOETICHEM en daar zit ik nog zo vol van dat ik nu niets meer op kan,sorry maar ik zit echt vol.

Daar is de kok die ex bulgaarse metselaar van Acapulco naartoe verhuist en ze gaan nu voor EEN michelinster, WAT HEM IN ACAPULCO NET NIET GELUKT IS DOOR DE KOUDE FRIETEN DIE HIJ SERVEERDE.

Carlitos
15 augustus 2012, 12:32
Ok, en dit gebeurd er allemaal Live vanuit Heaven7.....

http://marksprikbord.files.wordpress.com/2011/06/veegwagen-playmobil.jpg

Piet Plezier
15 augustus 2012, 12:45
Nee dit gebeurt echt niet live in H7,dat hoort hier niet thuis die onzin, dus moderator je weet wat je moet doen naar algemeen.

bad pritt
15 augustus 2012, 13:02
....en dan is thuisblijven wel zo veilig.:rofl:

Schatje ik was er uiteraard gewoon..en heb me prima vermaakt en hoef daar geen zielig alles afbrekend en afkrakendverslag over te schrijven want ik had het prima naar mijn zin.
To love and hate dat is de kunst schatje..haten kun je goed nu nog dat andere.:baeh: