PDA

Volledige versie bekijken : Trio prijs?

Costana
16 augustus 2012, 18:19
...trio Heidi & Nicolle

Na het klaarkomen netjes schoongemaakt, nog even gepraat samen, en het uurtje volgemaakt met nog wat nageilen, en daana naar de locker, voor betaling. ietwat een schokje, want beide dames zijn inmiddels geupgrade naar 100 euro per uur dames, en dat hadden ze wel even mogen melden vooraf, niet dat ik het erg vond, het was zijn geld waard, maar omdat ik met Nicolle altijd 75 euro per uur gewend was, was dit toch even iets meer dan verwacht. Een beetje een aanslag op mijn budget, 225 Euri voor deze sessie. maar goed, wel genoten, dus niet mekkeren, en vrolijk afscheid genomen van beide dames.

...
Megaboob

Is, behoudens vergissing, toch normale prijs ?

Althans zo werd het mij uitgelegd vroeger:
50 + 25 voor de tijd/dame = 150
50 voor het trio = 200
25 voor de ft = € 225

Corrigeer gerust als ik mis ingelicht ben.

Big30
16 augustus 2012, 18:48
Is, behoudens vergissing, toch normale prijs ?

Jouw sommetje klopt er vanuit gaande dat er zoiets is als een standaard trio prijs van 50E (per uur?). Is dat eigenlijk zo??

Maar de dames vroegen 100E/uur dus klaarblijkelijk geen extra voor een trio. Als gezegd GT ziet liever niet gebeuren dat dames 100E/uur vragen en in zo'n geval als je niet akkoord gaat en de dames blijven volharden kun je overwegen dit bij de theke te melden.

Ligt misschien voor sommige beren ook wat gevoelig d.i. je beklag doen bij de theke zelfs als je pas na afloop hoort van de 100E/uur ... .

nb. discussie uit dame topic verplaatst.

MeesterMixer
16 augustus 2012, 19:02
Trio met dubbele(!) FT, zou in GT Euro 200 moeten kosten. 2x75 voor uur op de kamer, en 2x25 voor FT. Alleen(!) indien de dames een lesbo show doen (ofewel elkaar(!) zoenen en beffen, dat moet expliciet gevraagd worden!) dan betaal je nog eens 2x25 euro extra. Doe regelmatig trio's en dan is dit de prijs structuur. In clubs in Hessen ben je dan trouwens 2x100 (tijd) + 2x50 (FT) = 300 euro kwijt (zonder lesbo show). Bekend is dat leiding van GT niet blij is met die 100 euro per uur, maar zolang bijna alle beren het gewoon betalen, tsja, dan is dat de (nieuwe) norm (en is het dus net zo duur als in Hessen).

(voor een dame is een trio dus aantrekkelijk, de helft van het werk, de helft van de FT en toch gewoon betaald krijgen, en indien 2 mannen met 1 dame gaan, krijgt ze ook dubbel betaald, dat is dan trouwens logischer, ivm dubbel werk en dubbele FT :biggrin:)