krukar
19 augustus 2012, 10:30
Naam: Nataly
http://www.partytreff-lavita.de/uploads/pics/b2226_I_1__02.jpg
Nationaliteit/Taal : Oekraïens - Duits
Leeftijd : 29
Haarkleur/-lengte : Middellang blond haar, vaak opgestoken
Lengte dame : 167cm
Postuur/Cupmaat : KF36, cup B75.
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PZC/PMC, NMC, KB, 69, DS, Beffen
Voordelen: Zeer goede PZC, hoog GFE-gehalte, communicatief sterk.
Nadelen: Sommigen zullen het als een nadeel ervaren dat haar borsten hangen, ik vind het zelf niet erg.
Tijdsduur : Geen tijdsdruk. Houdt zich aan de standaard 20 min.
Prijs : All inclusive
Nataly is een verschijning die je niet vaak tegenkomt in de PT-markt, ze is namelijk Oekraïense. Deze vrouwen hebben altijd net wat meer klasse dan de Roemeense collega's en stralen dat uit. Nataly is een zeer lieve meid en als je haar goed behandeld kun je er een hoog GFE-gehalte uithalen. Op de kamer laat ze geen plekje van je lichaam onaangeraakt met haar tong, ook bij haar zeer goede PZC worden ook regelmatig de ballen e.d. meegenomen. Neuken doe ik niet vaak met Nataly omdat haar PZC zo goed is dat ik daar vrij snel al tot een hoogtepunt van kom, maar ook in het neuken is ze gewoon goed en doet als je dat wenst actief mee.
Mijn cijfer 9,5/10
http://www.partytreff-lavita.de/uploads/pics/b2226_I_1__02.jpg
Nationaliteit/Taal : Oekraïens - Duits
Leeftijd : 29
Haarkleur/-lengte : Middellang blond haar, vaak opgestoken
Lengte dame : 167cm
Postuur/Cupmaat : KF36, cup B75.
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PZC/PMC, NMC, KB, 69, DS, Beffen
Voordelen: Zeer goede PZC, hoog GFE-gehalte, communicatief sterk.
Nadelen: Sommigen zullen het als een nadeel ervaren dat haar borsten hangen, ik vind het zelf niet erg.
Tijdsduur : Geen tijdsdruk. Houdt zich aan de standaard 20 min.
Prijs : All inclusive
Nataly is een verschijning die je niet vaak tegenkomt in de PT-markt, ze is namelijk Oekraïense. Deze vrouwen hebben altijd net wat meer klasse dan de Roemeense collega's en stralen dat uit. Nataly is een zeer lieve meid en als je haar goed behandeld kun je er een hoog GFE-gehalte uithalen. Op de kamer laat ze geen plekje van je lichaam onaangeraakt met haar tong, ook bij haar zeer goede PZC worden ook regelmatig de ballen e.d. meegenomen. Neuken doe ik niet vaak met Nataly omdat haar PZC zo goed is dat ik daar vrij snel al tot een hoogtepunt van kom, maar ook in het neuken is ze gewoon goed en doet als je dat wenst actief mee.
Mijn cijfer 9,5/10