PDA

Volledige versie bekijken : Malleke (Turkse) Club La Vita

krukar
19 augustus 2012, 10:51
Naam: Malleke, haar echte naam is Melek maar ik houdt voor de recensie haar naam van de site aan.

http://www.partytreff-lavita.de/uploads/pics/d2851_I_01.jpg

Nationaliteit/Taal : Turks - Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Lang zwart haar, blond geverfd.
Lengte dame : 165cm
Postuur/Cupmaat : KF38, cup C80.
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PMC/PZC, NMC, KB, 69, DS, Beffen
Voordelen: Zeer hoog GFE-gehalte, goede PZC.
Nadelen: -
Tijdsduur : Geen tijdsdruk. Houdt zich aan de standaard 20 min.
Prijs : All inclusive

Malleke, of Melek zoals haar naam eigenlijk is, is een leuke dame in de omgang. Als je een klik met haar hebt is haar GFE-gehalte zeer hoog. Let op want ze kan vanuit haar kant zeer aanhankelijk worden/doen. Dit houdt in dat ze o.a. verontwaardigd gaat doen als je met andere vrouwen naar de kamer gaat e.d. Natuurlijk is dit vooral gespeeld maar op sommige mannen zou dit verkeerd over kunnen komen. Als die klik met haar er is zal ze je wel keer op keer opzoeken zodra ze de kans krijgt. Melek kan erg goed buikdansen en dit laat ze regelmatig zien als ze weer eens met haar belletjesriem met haar kontje staat te schudden op het podium. Ook is ze wel in voor andere dingen zoals bijvoorbeeld meegaan in het zwembad e.d.

Mijn cijfer 9/10

Efendi
28 augustus 2012, 22:10
Naja, buikdansen kunnen alle Bulgars-Turks meijsjes maar Melek doet het niet erg goed - just standard en minder. En ook de andere serviceanbiedingen zijn volgens mijn beoordeling slechts standard. Maar ik heb ook niet de klik met haar ...

krukar
17 september 2012, 07:43
Malleke is op vakantie t/m volgende week.

format_z
14 november 2012, 21:16
Sessie 3: Malleke. Leuke meid. Plezier gehad op de kamer. Ik heb haar ff gebefd wat zij wel lekker vond. Toen haar gevraagd om in actief te komen.Shit, ongewild binnen 5 minuten hand/mond werk weer gekomen.