PDA

Volledige versie bekijken : Johnny de Mol deed het met minstens vijftig vrouwen!



Willem2
28 augustus 2006, 19:52
Bron : De Telegraaf .nl



AMSTERDAM - Johnny de Mol heeft naar eigen zeggen de afgelopen jaren met wel vijftig vrouwen het bed gedeeld! Zou dit de reden zijn dat de relatie tussen de zoon van televisiemagnaat John de Mol en musicalster Chantal Janzen op de klippen liep?


Niet alleen geeft Johnny in het interview met maandblad Jackie zijn bedgeheimen prijs, ook onthult hij met niet zoveel woorden ook iets over de spreekwoordelijke keerzijde van de medaille. "Als man tel je niet mee als je nog nooit een soa hebt gehad."

Tegenwoordig woont Johnny samen met zijn vriendin Daphne.

Forza...germania
28 augustus 2006, 21:09
50 maar ???.....:roll3: :roll: :rofl: :rofl: ......:baeh: :baeh:

Jorah Mormont
29 augustus 2006, 11:27
50 maar ???.....:roll3: :roll: :rofl: :rofl: ......:baeh: :baeh:


Genau...:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

099
29 augustus 2006, 11:42
Zoveel doen wij er op een half jaar :teuflisch ! Sommigen zelfs sneller :green_smi !

De Cock
29 augustus 2006, 13:25
Ja, maar hij krijgt er toch geld voor of was het nu SOA :thefinger .

Ach die 50 heb ik al dik in mijn zak zitten :freu:

Groeten,

De Cock.

099
29 augustus 2006, 13:55
Of hebben die aan jouw zak en in jouw zakken gezeten :teuflisch !
Dat is maar de vraag :smile2: :smile2: .

Tiga
29 augustus 2006, 17:30
Johnny is een beetje in de war met stoer als je geen SOA gehad hebt of stoer als je in een SOAP gespeeld hebt. Arme jongen, gelukkig is Chantal van hem af.

Babbel
4 september 2006, 22:02
Eekhoorntjes nemen veel meer vrouwen dan blinde mollen :roll3:

Het Rode Mannetje
6 september 2006, 16:19
Sinds het nieuws over Johnny zijn SOA bekend is, is hij aan het wachten tot de eekhorentjes zijn noten komen opeten :electric-!

Stiffmaster
7 september 2006, 12:29
Zal binnenkort eigenlijk wel een soap moeten komen over het leven als ijsbeer, misschien dat Johnny de Mol er in wil figureren, speel ik wel de hoofdrol, locatie`s, ik weet er wel een paar :teuflisch :teuflisch