PDA

Volledige versie bekijken : Alice (Hongaarse)

Champollion
19 augustus 2012, 16:02
Naam : Alice

Nationaliteit / Taal : Hongaars / Hongaars

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur / Lengte : Blond / kort

Lengte : +- 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : Geen tatoe gezien. Navelpiercing.

Service : PZC, NMC, TZ (Zeer goed), beffen

Prijs: 50 euro voor 30'

Gisteren, zaterdag 18/08, heb ik deze mooie blondine ontmoet. Het was haar eerste dag in Oedt en waarschijnlijk in Duitsland. Zij spreekt Hongaars en dat is alles. Geen Engels of Duits...

Haar vriendin (Zoé?, nieuwe dame ook) en Chris hebben me geholpen om met Alice te kunnen comuniceren.
We zijn dus gaan kameren. Raar door het feit dat we niet konden praten maar uitstekend service (vooral voor de TZ liefhebbers).

The Saint
9 september 2012, 18:51
Ondertss heeft ze een nieuwe haarkleur: bruin. Verder heeft ze een piercing juist onder haar onderlip en is ze al moeder van 3(!) kinderen en neen geen tweeling/noch drieling.
Ze heeft ondertss gekozen voor Duits om te communiceren maar verder dan " Schlüssel, wie heisst du, halbe Stunde-eine Stunde-gummi" komt ze nog niet. Op de mexican uglyparty droeg ze overdag de cowboyhoed wat haar voortreffelijk stond: ze heeft bruine pretoogjes en een lieve onschuldige glimlach waar ze vooral bij jonge 20'ers zal scoren wat ook gebeurde na 20u heb ik gisteren gemerkt. Samen met 2vriendinnen heeft ze de hele avond in de bar gedanst, getongzoend en gedroogneukt dat het een lieve lust was elk met een piepjonge 20'er die de avond van hun leven hadden. Alice is een onschuldig lief girlnextdoormeisje dat nog niet alle knepen van het vak kent maar vol goeie wil is omdat ze nog heel pril in het vak zit (denk ik). In de bar viel ze me voor het eerst op toen ze aan het dollen en lachen was met haar vriendinnen. Ik keek even naar het 3tal en haar lieve pretoogjes vanonder die hoed hadden direct effect op mij. We maakten tot meermaals toe wat oogcontact maar daar bleef het voorlopig bij. Later trof ik het 3tal aan bij de "Bull" voor de ingang van By Night en weer maakten we oogcontact. Uiteindelijk stapte ik in de bar op haar af (ondertss wist ik wel al van mijn vrienden dat ze alleen Hongaars sprak) en maakten we kennis. Daarbij trakteerde ze me op knipoogjes, lekkere zoenen op mond en in de hals en veel gegiechel en uiteindelijk graaide ze zelfs onder mijn badjas naar little saint.... en daarna met vragende ogen "Schlüssel? "
Op kamer had ik nog maar net mijn badjas opgehangen toen ze letterlijk op mij sprong en me belebberde met TZ-salvo's alsof ze me helemaal ging opeten. Het was zelfs af en toe een beetje te wild om er nog ten volle van te genieten. Na een 3tal minuten staande getongzoend te hebben met Alice op mij kon ik haar niet meer houden en droeg ik haar naar het bed waar we lustig verder deden maar eerst moest ze nog iets vragen (wat haar vriendinnen haarwellicht aangeleerd hadden): 1/2 Stunde-1Stunde?: ik kon haar niet duidelijk maken dat ik op dat moment nog niet kon zeggen en ik haalde dan maar mijn schouders op. We TZ gewoon lekker door. Toen ik eventjes naar adem hapte, zei ze "Gummi"? Ik schudde van niet en wellicht begreep ze dat nog een essentieel onderdeel van een kamergang had overgeslagen: ze stortte zich op mijn pik en begonnen me lekker te pijpen maar met (veel) Handeinsatz... dus gecorrigeerd en ze begreep direct de boodschap: ze nam de boodschap zelfs heel letterlijk op want toen ze me handenloos pijpte en eventjes mijn pik 'verloor', pakte ze hem weer op met haar mond ipv van haar hand... ik moest er bijna om lachen. Daarna bij het beffen ging ze vanaf seconde 1 op en neer met haar bekken en hield dat 1 minuut vol en toen ze zich plots even stil hield, besefte ze dat er meer van genoot als ze stil bleef liggen en wellicht doordat ze merkte dat ik geen commentaar had omdat ze plots niet meer wild op en neer kronkelde, wist ze dat beiden tevreden waren met deze kentering... dat werd snel duidelijk toen ik haar na een tijdje onregelmatig hoorde zuchten en enkele 'jaah's" meende op te vangen....
Daarna werd het stilaan tijd om de Gummi errond te doen en ook dat verliep niet heel vlotjes. Eerst ging ze bovenop waar ze goed van genoot en daarna in missio wist ik meerdere gevoelige snaren te raken want haar ogen begonnen te draaien en ze begon Hongaarse volzinnen uit te kramen en mij vol te TZen.... daarna doggy op haar buik liggend met haar beentjes toe waar zij ook duidelijk haar opgewondenheid liet blijken. Zo klaargekomen en daarna met gebarentaal nog wat gekeuveld over onze kinderen waarbij ze die gebarentaal ondersteunde met Hongaars :biggrin:.
Besluit: Alice is een naturel girlnextdoormeisje dat nog heel onervaren is in het liefdessspel. Ze kent (nog) geen remmingen, is een goeie leerlinge en het halfuurtje was dan uiteindelijk ook heel goed. Het te wilde TZ in het begin ging geleidelijk aan over in passioneel TZ tijdens het neuken.
Dus een wijze raad voor de timide/luie beren: aarzel niet om haar bij te sturen tijdens de kamergang: ze is gewoon nog veel te onervaren.

Herhalingsgevaar is voor mij behoorlijk groot: een volgende maal zal ik eens testen hoe ze het er in het presalen vanaf brengt als we ons een beetje afzonderen.