PDA

Volledige versie bekijken : Christina (Roemeense) ex-Lori PHG/LR/H7

MichelJ
19 augustus 2012, 17:37
Naam : Lori

Nationaliteit / Taal : Roemeense / Engels

Leeftijd : 22

Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang

Lengte : 1.64m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ? / ?

Service : ?

Extra's: Typisch Roemeens uiterlijk

egon, Dr. Rammler
19 augustus 2012, 18:33
ich hab ein Papagei der heisst Lori.
Mann Damen-Beschreibungen ohne Service-Beschreibung nützen den ijsber garnix, das könnt ihr euch schon sparen

MichelJ
19 augustus 2012, 18:57
ich hab ein Papagei der heisst Lori.

Satanic Surfer heeft een konijntje die Lori heet en mijn hondje heet ook Lori.

Mann Damen-Beschreibungen ohne Service-Beschreibung nützen den ijsber garnix, das könnt ihr euch schon sparen

U bent vrij om Service-Beschreibung toe te voegen...

Boy69
19 augustus 2012, 20:08

Beter iets dan niets, zou ik zeggen. !

Donderdag heb ik het genoegen gehad met Lori te kameren.

Qua optiek helemaal mijn ding, en qua service een hele dikke voldoende.
TZ goed, PZC goed, NMC goed.

Herhalingsgevaar: 90%, afhankelijk van het damesaanbod

Champollion
24 augustus 2012, 13:04
Naam : Lori

Nationaliteit / Taal : Roemeense / Engels

De vriendin van Katlea, (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30659-Katlea-Cattleya-%28Roemeense%29) Lori spreekt ook Spaans. Ze heeft in Alicante en Granada gewerkt.
Haar service is goed maar niet uitzonderlijk.
Herhaalingsgevaar mogelijk.

The Saint
9 september 2012, 19:00
Lori spreekt ook Spaans. Ze heeft in Alicante en Granada gewerkt.
Haar service is goed maar niet uitzonderlijk.
Herhalingsgevaar mogelijk.

Kan me vinden in deze beschouwing. Verder kan ik nog aanvullen dat ze geen FT doet. Ze is een heel rustige dame die ietwat te ernstig wandelt doorheen PHG waardoor ze mogelijke klanten enigszins doet twijfelen om haar aan te spreken.
Herhalingsgevaar is er afhankelijk van het damesaanbod.

Jovibeer
9 september 2012, 20:54
Kan me vinden in deze beschouwing. Verder kan ik nog aanvullen dat ze geen FT doet. Ze is een heel rustige dame die ietwat te ernstig wandelt doorheen PHG waardoor ze mogelijke klanten enigszins doet twijfelen om haar aan te spreken.
Herhalingsgevaar is er afhankelijk van het damesaanbod.

Helemaal mee eens. Ik vond haar de afgelopen week wel wat rustiger, dan de eerste keer dat ik haar zag. Ik vond de sessie met haar aardig, maar heb net als de anderen dat het herhalingsgevaar afhankelijk is hoe het aanbod is...en/of de dag loopt!

Costana
9 september 2012, 21:13
Na veel getwijfel omwille van bovenstaande zaterdag toch maar de stoute schoenen aangetrokken.

Service is goed te noemen, topper ? Komt ze niet in de buurt van.

Kom je tevreden van de kamer ? Ja !

Herhaling is zoals anderen hier boven aangeven.
of ik zou nog eens die geile blik, inclusief mooie ogen, willen aanschouwen als ze je afzuigt.

felrops
26 januari 2013, 15:09
Gisteren met Lori op de kamer beland. Kan me wel vinden in wat hierboven staat beschreven. Meisje geeft een correcte service, maar weining eigen initiatief. Een meisje voor de rustigere ijsberen - op zoek naar een goede kamerbeurt zonder meer.

Franzis
28 januari 2013, 13:34
Ich hatte mit Lori vor ein paar Tagen auch schon das Vergnügen :smile:

Sie ist eher ein ruhiges Mädchen, sehr nett - ganz mein Geschack halt...

Zum Service kann ich sagen, dass sie Französisch nur ohne Aufnahme anbietet, aber Sie ging gut mit und war sehr zärtlich.

Ich hatte eine schöne Stunde mit Ihr :smoke:

Widerholungsgefahr: 100%

vrije jongen
11 mei 2013, 01:05
Tja, een van de weinige meisjes die overdag wat toenadering zocht en een praatje met Mod30 onderbrak... welke ons met een servicegeruststelling naar mij toe, alleen liet... ik ben er later maar niet op terug gekomen;).

Zoenen met voorzichtige lipjes en zodra er contact was een terughoudendheid (bijna terugtrekkend). Na een tijdje de retorische vraag of tongzoenen mogelijk was (vooraf stom genoeg alleen naar 'kissing' geinformeerd)... en het eigenlijk al duidelijk zijnde negatieve antwoord volgde. Oraal was het beste deel van de sessie, dat doet ze leuk en lekker, bij het prutsen werd mijn hand op een wat girriteerde manier van haar poes weggetrokken (je kan ook normaal aangeven dat je iets liever niet hebt) en in cowgirl was de closeness dusdanig dat ik zo mijn laptop op mijn borst had kunnen zetten om naar de teloorgang van psv te kijken. De pula verloor de zin ook een beetje, dus ging madame ongevraagd over naar condoomsjorren... maar een beetje mijn handen over haar lijf laten gaan en gelogen dat ik al te veel geneukt had (bijna 3 weken niet dus), nog best een gelachen... maar ook ongepopt van de kamer.

Misschien dacht ze er zich makkelijk vanaf te maken omdat ik een newby in PHG was, want kennelijk is dit een wat a typisch evaring met haar; of ze vond me gewoon een mongol... whatever. Zorgde er wel voor dat ik wat sneller tevreden was met de volgende sessies.:freu:

Ma doare in pula
22 juni 2013, 20:13
Ze hangt wat timide rond. Tegenwoordig wel een van de mooiere dames in PHG. Ondanks dat ze toch al behoorlijk wat ervaring heeft in de branche, loopt ze er bij alsof het haar eerste werkdag is. Maar eens met haar naar de kamer geweest: zoenen was prima, PZC uitstekend en neuken was ook goed.

Al met al tevreden.

MichelJ
3 februari 2014, 18:40
-> LR

Boy69
8 februari 2014, 20:52
heeft LR alweer verlaten 😢
bestemming onbekend

Boy69
19 februari 2014, 00:38
teruggekeerd naar PHG
artiestennaam als voorheen: Lori

Toetebel
13 april 2014, 16:14
Ze heeft zulke mooie ogen, vind ik...

billydekid
14 april 2014, 23:55
Ze heeft zulke mooie ogen, vind ik...

Is dit niet die kleine dame die altijd met haar vriendin loopt rond te banjeren? Ze kijkt meestal vrij ernstig, maar zodra je contact maakt heeft ze een lief poppengezichtje

Willi69
15 april 2014, 12:46
Is dit niet die kleine dame die altijd met haar vriendin loopt rond te banjeren?
Lori war früher viel mit Katalea zusammen. Katalea arbeitet aber derzeit nicht im PHG.

aamu
16 juni 2014, 15:01
-> H7

Admin
20 juni 2014, 07:18
De mooie lori en Vicky kwam ik vandaag, 19 juni in yin Yang tegen . Helaas hebben ze de 7 weer verlaten

Cat
22 juni 2014, 19:35
Zaterdag met Lori (in YY heet ze Chris) op de kamer geweest. Eind vorig jaar diverse malen met haar op de kamer geweest in PHG. Ik had toen wel een klik met haar. Ook deze keer was het goed op de kamer, maar nu maar een half uur op kamer geweest i.p.v. een uur zoals in PHG. Wel jammer dat ze geen € 50,- vroeg, maar aangaf dat het 39 min. was. Heb haar daarom maar meer gegeven, maar zo zou ik niet met vaste klanten omgaan. Ach ja, weer een wijze les dat je toch niet zo speciaal voor ze bent en vaker op zoek moet gaan naar een onbekende dame, maar als ze me de volgende keer weer met die ogen aankijkt dan zie ik de bui al hangen...

Maandag gaat ze trouwens voor ongeveer een maand terug naar Roemenië. Ze wist nog niet naar welke club ze daarna teruggaat.

Knabbel
21 augustus 2014, 00:10
Maandag gaat ze trouwens voor ongeveer een maand terug naar Roemenië. Ze wist nog niet naar welke club ze daarna teruggaat.

Weer terug in YY.

KanariePiet
4 september 2014, 21:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Christina (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:

KanariePiet
4 september 2014, 21:33
Gisteren in YY voor de eerste keer met Christina geneukt.

Na veel te lang in de jacuzzi te hebben gezeten (ik heb er zelden zo verrimpeld uitgezien) trok ik in de late namiddag naar de bar. Daar zat Roemeense Christina op een kruk, véél te mooi te wezen.

Met deze bloedmooie, 24 jaar jonge meid, had ik tijdens mijn vorige bezoek aan YY al een leuk gesprekje gehad, maar tot een kamergang was het toen niet gekomen.

Christina is 200% mijn type: mooi Roemeens gezichtje, kleurrijke ogen, lang zwart haar, niet al te groot (1,65m), slank, en voorzien van een wondermooie, natuurlijke B-cup en een killer kont. Tattoo’s of piercings kan ik me niet herinneren.

Ik ging een leuk gesprekje aan met Christina en de welness sessie had me duidelijk deugd gedaan. Mijn lust in Christina groeide razendsnel, net als mijn kleine vriend, wiens kopje na een tijdje vanachter mijn badjas tevoorschijn kwam. Deze meid moest en zou hem eens lekker verwennen.

Na een kort gesprekje trokken Christina en ik dan ook richting kamer. Daar aangekomen ontdeed Christina zich onmiddellijk van haar kledij, en oh my god, wat een bloedmooi, geil lichaam had ze toch. Naakt was ze nog mooier dan in lingerie.

Ik zette me op bed tegenover Christina en begon haar te zoenen. Tongzoenen doet ze jammer genoeg niet, maar de zoentjes die ze gaf voelden wel heel intiem aan. Tijdens het zoenen speelde ik voortdurend met Christina haar lekkere, borsten, billen en poes en kleine Piet kon het natuurlijk niet nalaten de nodige aandacht op te eisen.

Christina had de boodschap al snel begrepen en begaf zich naar beneden. Wat toen volgde was een mindere pijpbeurt, een beetje een anti-climax. Gevolg: Piet die zooooo zin had in deze mooie Roemeense, trok zich van ontgoocheling een beetje terug. Christina merkte dat uiteraard en vroeg me of ze iets mis deed. Ik gaf aan dat ik een pijpbeurt graag iets steviger heb: ik heb graag dat een meid aan mijne Piet zuigt alsof haar leven er van af hangt, en dat ik het gevoel krijg, dat ze Piet er letterlijk gaat afzuigen.

Christina begon me vervolgens opnieuw te pijpen en ze had de boodschap duidelijk goed begrepen: ze pijpte plots met een onwaarschijnlijk enthousiasme en ik genoot nu met volle teugen. Ze deed het zelfs zo goed, dat ze me probleemloos had kunnen klaar pijpen (en dat kunnen niet veel meiden). Een FT zit echter niet in haar aanbod, en ik wou haar daarenboven te graag neuken, dus ik heb Christina dan maar een condoom laten nemen.

Begonnen in missio, waarbij ik tijdens het zoenen nu toch een beetje tong voelde, en toen ik merkte dat ik het neuken niet meer lang ging volhouden, snel overgeschakeld op hondjes. Ik heb het orgasme nog een paar minuten kunnen uitstellen, maar al snel was daar toch de ontlading: BOEM! Die kwam van diep en voelde onwaarschijnlijk goed.

Piet werd vakkundig schoongemaakt, we hebben nog even nageknuffeld en na 35 minuten hebben we de kamer verlaten. Aan de lockers moest ik maar 50€ betalen, maar gezien de schitterende kamergang, heb ik Christina een kleine fooi gegeven. We hebben met nog een paar zoentjes afscheid genomen, waarop onze wegen scheidden.

Na mijn kamergang met Christina zou ik nog een 5-tal uren in YY blijven en Christina is me nog een paar keer gezelschap komen houden. Ze zocht ook heel vaak oogcontact en wierp me regelmatig een kusje toe.

Herhalingsgevaar: 200%!

Iubi
1 oktober 2014, 01:27
Besuch im Yinyang am 19.09.2014:

Dazu gehört meine alte Clubehefrau Lory aus dem Happy Garden. Ich hatte sie lange nicht gesehen und war umso erfreuter, ihr auf einmal zu begegnen. Und da kamen alte Erinnerungen hoch. Ich musste diese aufleben lassen und verschwand mit der wundervollen Lory auf ein Zimmer…

Lory (ex PHG)
25 Jahre
Rumänien
ca. 168cm
KF34
BH B-Cup
lange schwarze Haare
schöne große Kulleraugen.

Mit Lory durfte ich nun etwas erleben, was ich in meiner Clubkarriere bislang niemals erlebt habe… Lory wollte einen Schlüssel holen, kam dann zu mir zurück und ging mit mir hoch in die erste Etage, wo bereits einige Pärchen auf Sofas saßen und augenscheinlich auf irgendetwas warteten. Als Lory sich mit mir auch auf ein Sofa setzte und ich dann in ihrer Hand ein Zettelchen mit einer Nummer sah, klingelten bei mir die Glöckchen. An der Wand hing ein elektronisches LED Display, wo stetig eine Nummer angezeigt wurde. Und jedes Mal, wenn eine neue Nummer geschaltet wurde, erklang ein Tonsignal. Irgendwie erinnerte mich das ans städtische Bürgeramt. Wenn ich ein neues Auto anmelden oder meinen Ausweis erneuern lassen wollte, befand ich mich in genau der gleichen Atmosphäre. Das war irgendwie lustig. Man muss also eine Nummer ziehen *g*

Irgendwann konnten wir endlich auf ein Zimmer, was von der Ausstattung sogar einem Hotelzimmer gleich war. Es gab nicht nur einen Duschraum, sondern auch Toiletten. Oh Mann, was will ich mit nem Klo auf einem Zimmer? *lach*

Mit Lory hatte ich eine schöne Stunde GF6 mit gefühlvollem FO ohne HE, sehr zärtlichen ZK, einer tollen B2B Massage, einer heißen Schlittenfahrt und sehr geilem Sex. Die Reiter ist Lorys Spezialität. Das kann sie extrem gut, wie ich finde. Sie fühlt sich einfach toll an. Dennoch habe ich auch andere Stellungen mit ihr genossen. Da gibt es bei ihr keine Einschränkungen. Sie ist für vieles offen. Lory ist einfach eine tolle Frau!

bredeweg
21 oktober 2014, 01:32
werk deze dame er nog ?

KanariePiet
21 oktober 2014, 07:24
Ik ben, sinds de bewuste dag dat ik met haar gekamerd heb, niet meer in YY geweest, dus ik weet het jammer genoeg niet.

satanic surfer
12 maart 2015, 15:00
Kan worden samengevoegd met het door Kanariepiet aangemaakte draadje Christina (roemeens) in YinYang...

Johan35
2 december 2015, 22:31
Even vooraf:
ik zie bij de topics geen naam van de dame waarmee ik gekamerd heb, daarom heb ik dit topic aangemaakt. Mocht zij toch hier al staan, dan kan mijn bijdrage daar worden neergezet:

Ik trof Lorie aan de bar. Haar ietwat verlegen lachen intrigeerde mij. na een redelijk leuke babbel vertrokken we naar de hal. In het verlaagde deel, bij de metalen open haard, zaten we ' op de trein te wachten' met ook een volle bank tegenover. Blijft een grappig idee: er is zoveel neuk-belangstelling, dat de koppels op hun beurt - in dubbel opzicht! - moeten wachten. Lorie reageerde rustig en ervaren, ze had dit duidelijk vaker gedaan. Naar haar eigen zeggen had ze al in verschillende clubs in Duitsland gewerkt. Ah.
Ik twijfelde eerlijk gezegd een beetje of ik een goede keus had gemaakt doordat Lorie niets aan teasen deed op de wachtbank, maar gelukkig vergiste ik mij toen we eenmaal op de kamer waren:

ik ging ontspannen op bed liggen, Lorie nestelde zich aan mijn voeten. Rustig begon ze mij te pijpen, heel ervaren. Hmm, best OK.... Goh, niet verkeerd....Goh, toch eigenlijk wel heel lekker!.... Jeetje, die gaat goed diep er in... en ik voelde haar zuigen... o ja, en ze likt ook nog prima, zo te voelen!.. Kijken, kijken: tjonge, wat oogt dàt mooi... en wat voelt het nog steeds heerlijk...!
Kortom: wat mij betreft een van de betere pijpbeurten van dit jaar!
Daarna haar heerlijk van voren genomen.... en zowel in haar mond als van onderen kon Lorie mij goed hebben.

Lorie is slank. Ik schat 2e helft twintig, maar als ze dertigster is ook OK. Haar borsten hangen wel wat, maar zijn wel naturel.
Haar lippen onder staan flink naar buiten. Met een kleine piercing. Net als een wat grotere in haar tong... Zou ik die nu zo ervaren hebben?
Lorie bedankt, het was top.
Een goede sessie wat mij betreft! Echt lekker.

Herhalingsgevaar: zeker.

Cat
2 december 2015, 22:43
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31089-Christina-(Roemeense)-ex-Lori-PHG-LR-H7

Ze heeft zich in YY een tijdje Chris(tina) genoemd. Waarschijnlijk heeft ze haar naam dus weer aangepast naar Lori. Omschrijving borsten en "lippen" klopt. Piercing van onderen kan ik me niet meer herinneren, maar heb haar ook al anderhalf jaar niet meer gezien.

Big30
3 december 2015, 00:42
Goed mogelijk dat ze haar oude naam weer heeft aangenomen. Ook al omdat Poolse Christina recent ook weer in YY is gespot.

Big30
20 december 2015, 18:32
Deze dame was in ieder geval gisteren in YY aanwezig. Of ze nu wellicht nog de naam Christina gebruikt of weer Lori heet niet gevraagd. Was het grootste gedeelte vd avond bezet.