PDA

Volledige versie bekijken : Roemeense prostituee bekent moord (-> Valse bekentenis!)

Alfijojo
21 augustus 2012, 11:50
Roemeense prostituee bekent moorddinsdag
21 augustus 2012 | 10:51Laatst bijgewerkt:21-8-2012 | 11:08
laatste nieuws op de kaart nieuwsarchief op de kaart

Een prostituee van Roemeense afkomst heeft bekend begin augustus een man uit Gronau om het leven te hebben gebracht. De Duitser overleed in de Poststrasse in zijn woonplaats.

Volgens de politie hadden de prostituee en de man ruzie over een schuld. Het slachtoffer liep daarbij meerdere steekwonden op. Hij werd aangetroffen op een parkeerplaats in de buurt van het station in Gronau. Hulpverleners probeerden hem nog te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten.

Bron:http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=149250

In poststrasse zit een Party-treff gevestigd.

Admin
21 augustus 2012, 12:36
http://www.borkenerzeitung.de/nachrichten/kreis-borken_artikel,-Gewalttat-in-Gronau-Rumaenin-verhaftet-_arid,119372.html

Gewalttat in Gronau: Rumänin verhaftet

Die Polizei hat eine 21-jährige Rumänin aus Gronau verhaftet, weil sie in der Nacht zum 9. August einen 46-jährigen Gronauer mit zahlreichen Messerstichen umgebracht haben soll. Die Frau habe im Verlauf der Vernehmungen die Tat „im Wesentlichen“ eingeräumt, teilten am Montag Staatsanwaltschaft und Polizei mit.

Die junge Prostituierte aus dem Gronauer Rotlichtmilieu soll 1000 Euro Schulden bei dem Mann gehabt haben. Die junge Frau war ins Visier der Mordkommission geraten, weil sie sich bei Vernehmungen in Widersprüche verwickelt hatte.

Admin
21 augustus 2012, 15:45
http://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/Ueberwachungskamera-zeigt-Verdaechtige-zur-Tatzeit-in-einem-Rotlichtbetrieb-am-Niederrhein-Falsches-Gestaendnis-21-Jaehrige-frei

Spektakuläre Wende im Fall des getöteten 46-jährigen Gronauers: Die 21-jährige tatverdächtige Rumänin hat offenbar ein falsches Geständnis abgelegt.

Eine Überwachungskamera in einem Rotlichtbetrieb am Niederrhein, in dem die Prostituierte aktuell arbeitete, belegt nach Angaben von Staatsanwaltschaft und Mordkommission eindeutig, dass die junge Frau im tatrelevanten Zeitraum in diesem Betrieb weilte. Deshalb komme sie nicht als Täterin für den Mord an dem 46-Jährigen infrage.

egon, Dr. Rammler
21 augustus 2012, 15:55
die XXXX will bestimmt (vielleicht aus Liebe) ihren Zuhälter decken. klarer Fall für mich

Zultbroek81
21 augustus 2012, 16:36
Ik hoor van sommige dames die ik bezoek dat ze van verschillende ijsberen veel geld krijgen.een dame vertelde me dat ze van een beer ruim 4000€ had gekregen.omdat ze financieel een beetje krap zat,en een privé rede.ik vind het echt te gek dat mannen zoiets doen.en van de andere kant ook wel grappig dat sommige mannen niet in willen zien dat die dames daar zijn om geld te verdienen.
Een hoer kun je niet vertrouwen.een dame zij een keer tegen mij dat ze geld niet belangrijk vond,ze hoefde niet veel te hebben om van te leven.met een klein budget zou ze het ook wel redden want geld is niet belangrijk!toen ik haar vroeg waarom ze dit werk dan eigenlijk deed en waarom ze dan geen gewone baan nam kon ze me daar geen antwoord op geven en werd het stil.ga eens pannekoeken bezoek de dame meerdere keren en luister goed naar wat ze verteld.dan ga je vanzelf inzien dat al wat er gezegd word gewoon leugens zijn.en als je dan kijkt een 21 jarige vrouw wat moet die nou in het (echte) leven met een 46 jarige man realistisch gezien?als er grotere bedragen geleent worden kleven er ook grote gevolgen aan.het moet toch weer terug betaald worden.mij hebben ze ook vaak om geld gevragen,thuis ,van uit roemenië,in de club.dan krijg je van die waazige sms'jes met vage vragen of je niet eff zeg 200€,300€,500€ wil overmaken aan hun of aan een vriendin in de club kan geven.en als je dan vraagt waarom heb je het nodig krijg je een antwoord terug:becouse i dont have.ik reageer dan altijd ook netjes terug:suck my big pula!if you work for it i give you money.maar ik ga niets zomaar geven.liefde kun je niet kopen maar wel een illusie en sex.word eens wakker geniet gewoon en houd jezelf niet voor de gek.iedereen kent die stomme leugens :broertje ziek,moeder ziek,moet geopereerd worden maar ze heeft geen geld en dan kOmt er weer zon domme sukkel die geld leent en het dan raar vind als hij besodemieterd word en kan fluiten naar zijn geld!of erger neergestoken en niet alleen berOofd van z'n geld maar ook van z'n leven.

Carlitos
21 augustus 2012, 18:01
Verdorie Spankooow, dat zeg je me nu pas..... Maar je hebt helemaal gelijk. Liegen doen ze allemaal, hoe mooi het ook overkomt. Maar ik kan me laatst een rechtszaak herinneren over een DVP die veel geld had geleend van een klant, de rechterlijke uitspraak was toen ook: "Het is een DVP, dus je kunt verwachten dat ze liegt".

Dus het is nu officieel, een DVP is een liegbeest!