PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Duitse) ex-Aylene/Eileen GT

gille52
22 augustus 2012, 23:19
Naam : Aylene

Nationaliteit/taal :Duits / Duits

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : Blond (lengte van de haren weet ik niet, want ze droeg haar haar in een dotje)

Lengte : 1m72

Postuur/Cupmaat : Slank, cupmaat A

Tatoeage/Piercing :Geen tatoeage gezien, piercing in haar navel

Service : PZC, NMC, beffen, FT,
Een uur kostte 75 €
Goede service

Deze uiterst lieve meid beweert ongeveer twee maanden werkzaam te zijn in GT. Ze komt uit het Noorden van Duitsland en heeft ook nog in Hannover gewerkt, een korte tijd in Acapulco, en zeer kort in Living Room.

Ik heb haar vandaag voor het eerst gezien, en ik denk dat ik nog wel terug ga naar haar.

Cupido
23 augustus 2012, 20:43
maar was ze goed??

Admin
23 augustus 2012, 21:28
......Goede service

....Ik heb haar vandaag voor het eerst gezien, en ik denk dat ik nog wel terug ga naar haar.

Uiteraad kan Cupido altijd nog meer vragen...

maar was ze goed??

maar volgens mij gaf die wel duidelijk antwoord ....;)

gille52
23 augustus 2012, 22:35
Ja, ze was goed. Pijpen en neuken was prima.

Cupido
23 augustus 2012, 23:18
Ik krijg op de kamer bijna altijd goede service van een dame, maar dat zegt nog niets over de toewijding/passie en waar die service dan met name goed is. En ik kom iedere week weer voor de dames terug. Maar of ik er dan mee op de kamer ga ??? En ik ben zeer geïnteresseerd in deze dame, mn of ze goed tongzoent of alleen zoent en of ze passie laat zien of alleen der service doet. Dus daarom mijn vraag. Bedankt gille voor je antwoord en wellicht kun je nog verder aanvullen.

Gr. Cupido

gille52
5 september 2012, 20:47
Gisteren ben ik voor de tweede keer met Aylene naar een blokhutje getrokken. Aylene is een zeer lief meisje, met een mooi figuur.
Ze neukt misschien niet zo heftig en zo wild als Meggi, maar ze heeft mij gisteren toch enorm veel plezier gebracht. Ik ben gisteren meer dan een uur bij haar gebleven, en moest daar 75 € voor betalen (wat ik met plezier deed). Naast het partijtje sex hebben we ook een hele tijd liggen babbelen. Ik vind haar aftersales prima, en omdat ze zo lief is ga ik zeker bij haar terug.

Ace2
9 september 2012, 20:37
Naam : Eileen

Nationaliteit /taal : Duits / Duits

Leeftijd : 25 (schatting)

Haarkleur/lengte : blond, half lang

Lengte : 1.65

Postuur /Cupmaat : prachtig slank figuur, a cup

Tatoeage /Piercing : neen

Service : TZ, PZC, NMC, GFE, beffen

Vrolijk kwebbelend liep Eileen met mij naar een tuinhuisje en legde het laken goed op het bed. Samen gingen wij op bed liggen en voorzichtig begon ze mij te zoenen. Het was zeker tongzoenen te nomen, al zat er wel de rem op. Tijdens het zoenen voelde ik met mijn hand aan haar poesje dat kurk droog was. Het zoenen ging verder en was voldoende, maar meer ook niet.
Na een paar minuten duwde ik haar op haar buik en ging bovenop haar zitten. Geschrokken keek ze achterom en ik gromde: “ich bin ein horror-kunde” Daarna begon ik met de massage van haar schitterend slanke lijfje. Ze haar hoofd op het kussen zakken en ik ging verder met mijn relaxed massage waar ik waarschijnlijk nog het meest relaxed van werd. Af en toe liet Eileen een kreuntje en telde de eurootjes die zo wel erg gemakkelijk werden verdiend. Ik liet geen onderdeel van haar lijfje ongemoeid en ik kneedde en kneedde en likte mij in de rondje. Toen ik weer eens met haar bovenbenen bezig was liet ik een vinger langs haar poesje glijden en ja hoor, dat was vochtig. Niet dat het voelde alsof net een tropische regenbui was langs gekomen, maar het was week en nat. Snel draaide ik haar om en gaf haar nog ene kleine borstmassage. Tijdens die borstmassage gleed ik likkend naar beneden om met beffen te beginnen. Haar gezucht en gekronkel kwam natuurlijk over en ik voerde langzaam maar zeker het tempo op. Uiteinde had dat alles vrij snel het gewenste effect en kreeg/speelde ze haar orgasme. Het leek mij vrij snel en je bedenkt dat het uit zakelijk oogpunt misschien beter was om nog wat tijd te rekken.

Met haar benen wijd lag Eileen, met haar ogen gesloten, nog na te genieten. Ik rolde haar wederom op haar buik en gaf haar nog een korte massage. “hhhmmmmmm” kierde ze. Niet lang daarna ging ik naast haar liggen en nam haar in mijn armen. Eileen rolde op mij en fluisterde glimlachend: “du bist gut”. Daarna begon ze te zoenen en daar zat geen rem meer op. Nu was het vol tongzoenen en ik snakte naar adem. Tevreden keek Eileen mij aan en ging door met zoenen en zo lagen wij voor mijn gevoel een eeuwigheid.
Uiteindelijk kroop ze naar beneden en begon ze aan mijn ballen te likken, om vervolgens langs mijn schacht te gaan en mijn penis in haar mond te nemen. Ze slurpte en zoog. Eileen pijpt goed, maar ook telkens kort. Ik vroeg mij af of ze ook FT zou doen. Ik zou er snel achter komen, want mijn orgasme was op komst. Ik begon wat onregelmatiger te ademen en wat meer te stoten. Nu zoog Eileen wat vaster en pijpte goed door, zodat de gehele lading in haar mond ontplofte. Ze morste geen druppel. Uiteindelijk spuwde ze alles in een tissue en complimenteerde mij met de smaak van mijn sperma.

Na nog wat te hebben gekeuveld besloot ik dat het goed was geweest en verlieten wij het tuinhuisje om gearmd het hoofdgebouw in te gaan. Herhaling verzekerd……………………..

superwescoast
9 september 2012, 22:42
I think you speak about this one...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31129-Aylene-(Duitse)

gille52
17 december 2012, 23:51
Zaterdag 15 december arriveerde ik om 20 uur in GT. Ik liep dadelijk Aylene tegen het lijf. Ik kende haar nog van de twee vorige keren, en vermits het zo ontzettend druk was in de club vroeg ik haar of ik extra lang met haar op de kamer kon blijven. We hebben een kwartiertje moeten wachten op een sleutel, maar konden toen eindelijk in een tuinhuisje binnen. Het eerste half uur vroeg ik om een massage, wat zij schitterend deed. Zeer zachtjes, en zeer sensueel. Daarna startte ze met pijpen, en tenslotte beeindigden we met een schitterende 69.

Manni1A
13 oktober 2013, 04:09
Jetzt als Sandra im Yin Yang :a_t_ho02::a_t_ho02::a_t_ho02:

Ace2
9 december 2013, 21:19
Werkt ze nog steeds in YY en zo ja wanneer?

Willi69
9 december 2013, 21:22
Werkt ze nog steeds in YY en zo ja wanneer?
Sandra haben wir nur 1x gesehen. :redface: