PDA

Volledige versie bekijken : Claudia (Roemeense) ex-GD

Alfijojo
23 augustus 2012, 10:26
Naam : Claudia
Nationaliteit/taal :Roemeens/Roemeens,spaans,frans en paar woordjes engels
Leeftijd :24
Haarkleur/lengte :zwart/heel lang
Lengte : 150
Postuur/Cupmaat :slank(mt 34)/B
Tatoeage/Piercing :geen/neus
Service :TZ,PZC,NMC rest niet geprobeerd.

Gisteren kennis gemaakt met deze jonge Roemeense dame genaamd Claudia. Welke opviel door haar lange zwarte haren die tot haar middel reikten. Aan begin van avond probeerde ze madiwodovr nog het hof te maken, maar helaas voor madi :wink: kwam ze toen te vroeg op avond want de welness ed moest eerst nog aangedaan worden alvorens er kamer bezoeken konden plaatsvinden.

Toen madi door een blonde honing in de greep werd gehouden probeerde Claudia haar geluk bij Saabie en uiteindelijk met su6 :).
Haar uiterlijke kenmerken konden Saabie wel bekoren maar enige twijfel zat er wel qua service-skills daarbij opgeteld het communicatieprobleem ( Roemeens en Frans zijn niet echt Saabie’s talen)
Echter kwam ze lekker in Saabie’s armen liggen en na wat friemelen en vozen kwam toch het verzoek aan deze lolita om een sleutel te gaan halen!

Op kamer aangekomen en Saabie zich van de badjas had ontdaan en op het bed plaatsnam begon Claudia toch wel met hele lkr natte tongzoenen en uiteraard volgde de normale reactie bij Saabie in de vorm van groot opgezwollen zwellichaam! Deze werd ook door Claudia opgemerkt want het toeval wou dat het groeiproces zich tussen haar benen plaatsvond! Ze ging dan ook direct met haar mondje op onderzoek uit en hier bleek haar eerdere opmerking dat ze enkele jaren in Frankrijk had doorgebracht waarheid te zijn want ze had duidelijk de franse inburgeringcursus gedaan! 2 woorden “nat & diep”

Saabie was ondertussen behoorlijk opgewonden geraakt en maar om een rubbertje verzocht! Aangezien Claudia over een klein,rank en slank figuurtje beschikt was Saabie in de veronderstelling dat enige voorzichtigheid geboden zou zijn maar niets bleek minder waar want zonder enige hulpmiddelen in vorm van glijmiddel of zoiets dergelijks liet ze haar blijkbaar al vochtige doosje op Saabie lid zakken en slurpte hem in een keer naar binnen! En ging ze al snel over op de “kikker” (lees: gehurkte cowgirl) en Saabie moest haar direct manen om rustig aan te doen om een voortijdige zaadlozing te voorkomen.
Nog even doggy positie gedaan maar ook dit bleek te lekker te zijn in haar strakke gaatje dat het Saabie verstandigst leek om zelf de controle in handen te nemen en haar in de missio te leggen en zo zelf het tempo te bepalen! Met opgetrokken benen onderging ze de paringsbewegingen van Saabie en genoot zichtbaar van de dans! En Saabie’s hoogtepunt bleek niet meer lang te onderdrukken en kwam tot een climax!

Al met al een zeer plezierige sessie gehad met Claudia welke een bovengemiddelde service bleek aan te bieden en ook na de sessie beneden nog even kwam after-sales-en.

noglangnietuitgewandeld
29 augustus 2012, 09:03
Een klein sierlijk meisje met haar tot op de billen zocht een beetje contact, maar kon amper Duits of Engels. Frans daarentegen sprak ze prima. Claudia was weliswaar Roemeense maar had lang in Frankrijk gewoond. Nog niet zo lang in het vak ook. Ik schakelde gauw over en vroeg haar bij me te komen zitten. Ze kroop lekker tegen me aan en was duidelijk in haar nopjes dat ze eens een gast trof die haar verstond. Na een paar sigaretjes en een paar kusjes vonden we dat we maar verder moesten gaan sporten op de kamer. We vleiden ons neer, het zoenen had van mij wel wat intenser gemogen, maar ze liet zichzelf graag verwennen. Vooruit dan maar, alle beftrucjes werden uit de kast gehaald tot ze mijn hoofd tussen haar benen klemde en snel de hand ervoor hield. Het lukte jammer genoeg niet om tussen de vingers door een paar nalikjes te geven, dat heeft vaak een verassend effect, maar de missie op zich was geslaagd. Nu nam ze mijn halfslappe lid in haar mond en zoog hem in no time omhoog. Oh mon Dieu, toen ze zag wat ze veroorzaakt had, een ander meisje had haar al gewaarschuwd voor een grande trompe. Nu viel bij mij ook het kwartje, ik had wel gehoord dat Louisa ons iets nariep toen we langs haar liepen, maar had alleen het woord Pula verstaan. Samen met Pizda is dat ongeveer het enigste Roemeens wat ik ken. De dames houden elkaar dus wel op de hoogte. Ze sabbelde nog een tijdje door maar kleiner werd hij niet, eerder groter. Nu dacht ik dat ik het meeste wel meegemaakt had, maar er kwam toch weer iets nieuws opzetten. Ze vroeg of ze er een foto van mocht maken, pakte haar mobieltje, en mijn derde been werd vereeuwigd. Mocht hij ooit op internet opduiken dan hebben we het nog wel even over de auteursrechten, niemand die hem beter kent dan ikzelf. Met een angstig gezicht zette ze zichzelf over me heen en nam eerst even de maat. Tot ver voorbij haar navel, oei. Het rubber ging erom en ze mocht hem er zelf in werken, je moet in zo’n geval beter niets forceren. Het moet gezegd, de kleine meid deed goed haar best, we waren er allebei verbaasd over dat haar anatomie het allemaal kon hebben. Eenmaal ingereden omgedraaid naar missie, daarna nog van achteren tot ze plat voorover lag. Beetje voorzichtig aan dan valt het best mee. Nadat de klus geklaard was nog wat na liggen smoezen, Claudia is een aardige meid, het probleem waar ze steeds tegen aanloopt is de taal, maar als je wat Frans kunt, dan kun je best wel lol met haar hebben.

Autobahn
29 augustus 2012, 10:58
bonjour ,

elle travaille encore la? word tijd dat ik mijn frans weer wat ophaal zodoende.

funske
17 maart 2015, 09:49
Deze dame is na 2 jaar weer terug in GD. Ik heb haar gisteren even gesproken en ze heeft 2 jaar 'pauze' gehad in Roemenië. Het nieuwe draadje over Claudia kan met deze worden samengevoegd.

funske
13 april 2015, 16:38
Claudia werkt nu alweer 2 weken in VM.

Bulletje
20 juni 2016, 11:28
Weet iemand of zij hier nog steeds werkt?

funske
21 juni 2016, 07:40
Nee, is er toen maar kort geweest.

stadswandelaar
21 juni 2016, 21:14
Was wel een lekker ding

SAS
22 juni 2016, 21:32
@WILLEM2
Mag in de oude doos. Dame is gestopt!

Bulletje
8 juli 2017, 13:05
U weet zeker dat ze helemaal is gestopt?
Of is ze elders aan de slag gegaan?