PDA

Volledige versie bekijken : Sylvia (Roemeense) ex GD

Alfijojo
23 augustus 2012, 18:48
Naam : Sylvia
Nationaliteit/taal :Roemeens/Roemeens,perfect engels
Leeftijd :22
Haarkleur/lengte :blond/lang
Lengte : 160
Postuur/Cupmaat :slank(mt 36)/B( waar zwaartekracht nog geen grip op heeft gehad )
Tatoeage/Piercing :beide niet opgevallen.
Service :TZ(bij sympathie) ,PZC,NMC en vast nog meer.

Sylvia is een mooie blonde Roemeense jonge dame die er uitspringt in de line-up bij GD door haar blonde haren in een door zwart/donker gedomineerde vrouwen aanbod.
Ze had Madi weten te strikken voor de eerste ronde en week daarna toch enigszins tegen de zin van Madi niet meer van zijn zijde:wand:. Ze hield er een sterk staaltje after sales op na en gokte waarschijnlijk door hun goede sessie van begin van de avond op een vervolg!
Echter Madi had andere plannen en was niet van plan om nogmaals met haar te kameren en ondanks deze bekentenis wist hem op afstand nog in soort geclaimd keurslijf te houden!:hammer:
Saabie was inmiddels al lang weer toe aan een volgende kamer gang en had zijn zinnen gezet op Elena aka de sloopmachine :betrunken: maar wellicht door gebrek aan aandacht en interesse van Saabie in haar de afgelopen maanden ving ze de paringsdans signalen van Saabie niet op en tja als je spel niet mee kan spelen houdt het op…..(en eerlijkheidshalve begon de tijd ook te dringen en is Elena niet type om even af te raffelen en daar moet je gewoon zeker een uurtje mee na de kamer)

Dus om Madi te ontzetten uit de gfe-klem van Sylvia:annieengel:: en mede door zijn positieve ervaring gedeeld te hebben waar ook gelijk misschien wel een gevaar in schuilde op een slechte sessie voor Saabie omdat mevrouwtje toch wel gecharmeerd was door onze casanova “madiwodovr” gezien het bovengenoemde claim-gedrag.
Voorzichtig gepolst of ze te porren was om met Saabie aan te pappen en na dit proefballonnetje positief te hebben opgevat, fatsoeneerde Madi zijn berenvel en kneep er snel tussenuit.
En voor Saabie het goed en wel in de gaten had zat Sylvia op zijn schoot en Saabie ruimte gaf om even een kleine keuring van aanwezige waren gaf! Toen ze Saabie ook nog eens trakteerde op een tz:redface: was de deal beklonken en Saabie verzocht om een smakelijke voortzetting in een van de bovengelegen vertrekken.

Op kamer ontpopte ze zich als gedegen sparringpartner en voelde feilloos aan wat Saabie lekker vind en zoende Saabie naar een staat van geilheid die vroeg om een verlossing van lichaam en geest.
Begonnen in cowgirl vakkundig geswitcht naar doggie en met alla Olympische Epke in missio belandt en deze afgemaakt tot Saabie begon te shaken en de tweede lading van vanavond netjes in het zakje deponeerde.

Leuke spontane dame waarmee je leuk gesprek in perfect Engels kunt voeren en je na de kamergang niet links laat liggen! (wel gaf ze aan dat ze bepaalde services alleen aanbod bij sympathie aanbied en derhalve services opgenomen in paspoortje niet als vaste waarden kan zien:gruebel:).

madiwodovr
23 augustus 2012, 22:04
In reactie op het verhaal van Saabiejojo, die me eigenlijk het gras voor de voeten weg maait :huch:, ben ik toch genoodzaakt hier bij deze dame een aparte notitie te maken. De sessie met Sylvia gaat namelijk mijn boeken in als één van de betere die ik in berenland heb meegemaakt.

De aanleiding:
Al geruime tijd zaten Saabie en ik te dralen door de GD waarbij we een beetje besluiteloos waren. Echt fatsoenlijk doortastend doorpakken zat er niet in. Saabie ging aan de wandel en ik had me voorgenomen dat degene die nu als eerst bij mij zou komen, mocht de sleutel gaan halen. En zo geschiedde. Sylvia kwam gelijk toen Saabie de benen nam bij me. Begon gezellig een praatje te maken op een zeer acceptabel niveau Engels en ook met een zeer acceptabele inhoud! Zo kwam ik er onder andere achter wat haar toedracht was om in dit wereld haar centen te gaan verdienen. Ook deed ze uit de doeken over haar toekomstbeeld. Normaal verwacht je een doorsnee verhaal, maar dit was zo gedetailleerd en afwijkend van de standaard, dat dit mij wel imponeerde. Zo kwamen we er samen wel achter dat we een klik hadden. Na een poosje kakelen vroeg ik maar om de sleutel te halen. Hierop kreeg ik een reactie dat ik wel heel erg direct was... Ik vroeg het ook wel op een beetje vreemd moment in onze conversatie... :smile2:

De kamergang:
Omdat we samen wel een klik hadden verliep de gang naar de kamer eigenlijk heel smooth. Als een echt jong verliefd stel gingen we elkaar betasten en zoenen. Op sierlijke wijze werd vakkundig mijn badjas aan de kant gegooid en moest ik helpen om haar van haar bovenkledei te ontdoen. Tongzoenen als verliefde tieners... Langzaam naar beneden afdalend waar mijn kleine kale mannetje reeds tekenen van leven had gegeven en overeind was geklouterd. Uiteraard werd deze jongeman tot in den treure verwend met het tongetje van Sylvia. Een prima oppoetsbeurt voor wat daarna moest gaan gebeuren. Na een ruim kwartier 'voorwerk' werd het tijd om met het 'serieuze werk' te beginnen. Dus rubbertje uit de tas... :smiley:
Heel geraffineerd werd alles even opgepoetst met een nat papiertje... glijgelei was niet nodig en we konden aan de slag. Maar liefst drie standjes konden de revue passeren. Eerst Sylvia on top en dat deed ze niet onverdienstelijk, vervolgens ik bovenop. Midden in dit tweede standje moest ik ineens voorover liggen en mocht ik haar niet aankijken... Ojee... Ze kreeg gewoon een orgasme... Vervolgens nog even door in doggy. Toen kon ik het ook niet meer baas.

Aftersales worden duidelijk beschreven door Saab-grasmaaier-jojo :wand:

Optimale GFE, score een 9. Absolute aanrader deze dame!

noglangnietuitgewandeld
29 augustus 2012, 09:02
Nadat ik mezelf weer opgefrist had trof ik Sylvia aan de bar. Was een leuk weerzien, haar Engels is prima en de conversatie ligt toch wel op een hoger niveau dan de gebruikelijke prietpraat. Met haar wederom sex van wereldklasse, ze had zeker autorijles gehad, toen de paal overeind stond was de vergelijking met een versnellingspook snel gemaakt. Alle versnellingen werden even uitgeprobeerd. Ze kreeg zoveel schik in het pijpen dat ik haar zelf maar liet stoppen, ik had nog andere plannen met haar. Bij de tweede op rij kon ik het lang volhouden, ze liet zichzelf lekker gaan, maar het werd haar wat te gevoelig, dus maar met het handje gefinisht, samen lachen om de witte fontein. De rest van het uurtje gevuld met een massage en wat nakletsen. De vijftiende vertrekt ze weer voor haar studie, mogelijk dat ze volgend jaar weer in de zomervakantie komt bijklussen, ik zou er niets op tegen hebben.

Opa57
4 september 2012, 18:13
Bij de voorgaande verhalen kan ik mij helemaal aansluiten. Was hier een tijd niet geweest vanwege een wat mindere ervaring waarover een discussie ontstond... Silvia was mijn 2de 'date', na een heerlijk ontspannen gesprek waarin ze ook in haar privé leven liet kijken. Op de kamer meer dan goed met deze zeer openminded blonde Roemeense. TOP !!

funske
13 september 2012, 19:08
Ik ben 1 keer met haar naar een kamer geweest (zo'n 4 weken geleden) en heb daar positieve herinneringen aan. Een goed gesprek en goede services kenmerken deze vrolijke en grappige vrouw. Een bijzondere, vrouw, temeer om de reden waarom ze dit werk tijdelijk doet. Dat maakte ook op mij indruk. Ook de volgende keren dat ik GD bezocht, was er vaak een kort en leuk contact, terwijl ik geen plannen had om met haar weer naar een kamer te gaan, want er zijn nog zoveel andere dames om te proberen. Afgelopen maandag was ik weer bij GD en het zou voor mij een soort afscheidsdag worden vanwege haar vertrek a.s. zaterdag, de 15e september. (Dus mede-ijsberen, morgen kun je nog van haar genieten). Toen ik haar zag heb ik even een kort gesprek gehad en ze probeerde me nog weer de kamer in te krijgen, maar ik had toch andere plannen.

Een paar uur later, het was ongeveer 17:15 uur, liep ik even richting mijn locker en kwam langs 'haar plekje' aan de bar. Ze hield me tegen en was bang dat ik al naar huis zou gaan. Er volgde weer een gesprek en had al gauw in de gaten dat ze ineens niet meer zo vrolijk was. Ze had vlak ervoor een onplezierig gesprek gehad met 'het thuisfront'. Ik heb geprobeerd om haar weer op andere gedachten te krijgen. Van thuis had ik al een klein cadeautje (een sleutelhanger met 2 houten miniklompjes eraan, typisch Hollands...) voor haar meegenomen en wilde haar dit later op de avond geven maar besloot om het maar direct te doen. Ze was er erg blij mee en wilde dit aan haar sleutelbos hangen. Ik zei: “Nee, als je thuis komt moet je hem aan de klok aan de muur hangen zodat je mijn 'Tiktak” nooit zult vergeten”. Ze moest toen heel erg hard lachen en ik kreeg een paar flinke knuffels. Even enige uitleg: Bij de enige kamergang die ik met haar had pakte ze mijn kleine, maar op dat moment grote, vriend op een gegeven moment in haar ene hand en zwaaide ermee van links naar rechts en riep toen: “Tiktak, tiktak”. We moesten toen allebei hard lachen.

Het gesprek ging verder en even later hebben we samen van het diner genoten. Daarna nodigde ze mij uit om samen te biljarten en dat hebben we ook gedaan, twee potjes zelfs. Vervolgens wilde ik op de bank lekker onderuit zitten en ze vroeg of ze bij me mocht komen zitten. Maar natuurlijk vond ik dat goed. We bleven aan de praat en ze vroeg of ik mijn iPad weer bij me had. Ze wilde graag weten welke verhalen er over haar op internet waren gezet. Bovenstaande berichten heb ik toen min of meer voor haar vertaald en bij het verhaal van Noglangnietuitgewandeld wist ze zich direct de persoon te herinneren en had op dat moment wel wat vermoedens bij de andere verhalen.

Uiteindelijk was het bijna 21:00 uur en voor mij tijd om naar huis te gaan. Nog een lange flinke knuffel, wat kusjes en met haar handje kreeg mijn kleine vriend een laatste groet. Daarna ging ik naar de locker om mij om te kleden. Toen ik bij de receptie de sleutel inleverde en nog twee drankjes voor haar betaalde, kwam ze 'toevallig' nog even langs en daarmee was de laatste kus een feit.

Ik zal Sylvia missen en hoop haar volgend jaar weer te zien, maar zal het in haar geval ook begrijpen als ze dit werk niet weer wil doen.

stadswandelaar
13 september 2012, 22:55
geweldige dame afgelopen maandag voor de 2de maal bij haar geweest en kan niet anders zeggen dan dat ze het spelletje bijzonder goed weet te spelen wel jammer dat ze de 15de weer naar huis gaat voor het afmaken van haar studie maar wel slim want dat is ze!;)

Golden Dreams
9 oktober 2012, 17:04
Silvia is weer terug heren beren!

Kom ook genieten van deze sexy blonde dame!!!

De Shyman
14 oktober 2012, 20:07
Zaterdag 13 oktober was ik op doorreis naar Rheine (Life Time) maar bij de tussenstop in Golden Dreams kennis mogen maken met deze prachtige blonde dame. Ze kwam brutaal tegen me aanstaan en haar kennis van de Engelse taal was inderdaad betrer dan wat ik normaal meemaak van Roemeense dames. Ze vond het ook wel grappig dat De Shyman een paar woorden in haar moedertaal kan brabbelen. Ze was zeer geinteresseerd in de ketting van De Shyman. Die wilde ze wel hebben. Toen ik haar meddeelde wat dat haar aan euro's zou kosten schrok ze niet maar zei doodleuk dat ik haar voor dat bedrag wel anaal mocht hebben. Meteen daarna zei ze dat ze dat nooit doet. Helaas valt De Shyman niet echt op blonde vamps als Sylvia. Ze vond het wel jammer maar nam haar verlies en stuurde Amalia (waarvan ze gezien had dat De Shyman daarmee al oogcontact had gemaakt) naar mij toe.
Sylvia heeft wel een mooien uitstraling. Misschien komt het er nog wel van.

Groet en Respect!

De Shyman

yves59
3 november 2012, 00:39
Eerste keer Silvia,

Zit te badderen met koekkoek, verschijnt daar een beeldschone blonde aan de rand van de jacuzzi.
Nu is Koekkoek niet erg sterk in het engels, maar kan zich redden, maar deze dame was hem toch duidelijk de baas.
Vertaal ff was de vraag van Koekkoek, maar die liet al snel weten niet echt geinteresseerd te zijn.
Dat kon me zeer weinig schelen, want ik was al verdronken, niet in het bad, maar in de mooiste bruine ogen die ik ooit gezien had.
De beslissing was voor mij al gevallen. Met deze schoonheid wilde ik de avond doorbrengen. Dat was een onvergetelijke ervaring en het feit dat ze terug naar huis vertrok liet me niet echt koud. Maar door omstandigheden kwam ze terug en trof ik haar gelukkig weer.
Nu kan ik een opsomming gaan geven wat mij zo enorm aan haar bevalt en waartoe ze in staat is, maar dat is voor een ieder om dat zelf te ontdekken.
Laat ik zeggen dat ze in mijn ogen een regelrechte topdame is.
Met zeer veel genoegen breng ik mijn tijd met haar door en ben er van overtuigd dat velen mijn mening delen.
:smile:

leukebink
1 december 2012, 09:53
Gisteren met deze blonde schone kennis gemaakt. Leuke vlotte meid niet te mager en zeker niet te dik. Heb een lekker half uurtje met haar gehad. Moet wel zeggen dat ik het een leuke meid vond met een normale service dus geen vonken die er overal afsprongen. Je kunt het een stuk slechter treffen zo bleek later. Wel voor herhaling vatbaar.

SuperPuss
1 januari 2013, 20:12
Silvia is vandaag uit Golden Dreams vertrokken.*

Voor altijd de p6 achter zich latend. (?) Na haar afscheid half september was ze 3 weken later al terug, maar nu is ze niet nog zo'n verrassing van plan!

Op haar verzoek bedank ik namens haar alle wandelaars die haar bezochten en nog hartelijker diegenen die op de verschillende fora daar ook nog eens een positief bericht over schreven.**

Ik wens haar alle goeds in het oppakken van de draad in Roemenië van haar oude leventje!!! Het was een erg mooie tijd voor mij dat ze hier was, maar hopelijk voor haar nog een veel mooiere tijd nu terug bij haar familie en vrienden!!!