PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (Duitse)



Dolfie
25 augustus 2012, 22:32
Deze boomlange dame heb ik helaas niet kunnen kameren echter maak ik al een paspoorje aan en doe ik een oproep aan de geilerds onder ons om deze dame eens aan een test te onderwerpen:biggrin:
Deze "Marylin Monroe" look al like heeft met haar imposante verschijning zo een indruk op me gemaakt dat ik er zelfs over droom;)
Betreft lengte is ze zelfs iets groter dan de befaamde Vita uit LR:eek:


Naam : Nicole aka Marylin Monroe

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : +/- 30

Haarkleur/-lengte : Blonde krullen

Lengte dame : +/- 2 meter

Postuur/Cupmaat : slank strak getraind/B cup

Tatoeages/Piercings : Ja / ?

Service: ?

Voordelen: ?

Nadelen: ?

satanic surfer
9 september 2012, 09:52
Fél aan te bevelen dame, was lld zaterdag nicht da...

Delacruz75
5 februari 2013, 23:05
Iemand deze dame nog gezien ergens???

Delacruz75
6 februari 2013, 01:21
Weet je waar ze werkt op dit moment

Delacruz75
28 mei 2013, 23:21
Hallo heeft iemand haar ergens kunnen spotten???

supermario
13 juni 2013, 22:48
Terug naar meerdere maanden verlof!
1m82 zonder schoenen (meer dan 1m90 met) laaaange benen en al de rest in verhouding :tongue:
Social time met haar in restaurant en nagerecht in kamer!
MILF maar toch PSE, leuke DFK, PZC en meerdere standjes :biggrin:
Wiederholungsfaktor hoog.

Boybensdorp
21 april 2014, 07:18
Deze wel zeer mooie elegante dame zaterdag 19 April gespot & ook mee gesproken.
Gr BB

Rino123
25 september 2016, 07:18
Weet iemand of Nicole (lange charmante Duitse vrouw) nog wel eens in PSR te bespeuren is, ik heb ze namelijk al lang niet meer gespot. Ze is symathiek en ziet er geweldig uit met haar korte en pittige kapsel: echt een mooie vrouw vind ik met een TOPSERVICE!!

Sparky
25 september 2016, 07:22
Nicole is al sinds enkele maanden niet meer in de PSR.

Rino123
21 april 2017, 08:48
Iemand mooie en lange Nicole nog gezien in PSR, vraag me af of ze daar nog eens terugkomt om haar uitstekende sexkwaliteiten te tonen, jammer dat ze er niet meer is! Hoort zeker bij de top 3 in mijn jarenlange saunabezoeken!

The Joker
8 april 2018, 00:53
Naar mijn idee was ze vandaag weer aanwezig in PSR.
Alleen heeft de topic starter haar lengte ong 20cm overschat en haar leeftijd 20 jaar onderschat...

Poppalarge
8 april 2018, 01:31
Kan bevestigen dat Nicole inderdaad weer in PSR te vinden is in de weekenden, daar ik vandaag / gisteren nog met haar gekamerd heb in PSR. Zonder hakken is ze rond de 1.82m en met hakken (die niet afgedaan worden in bed) +/- 1.90m zoals supermario al eerder in dit draadje meldde.

Over de kamergang heb ik niets te klagen gehad, behalve misschien dat ze iets te enthousiast werd en ik haar even moest afremmen om niet ten onder te gaan aan al dat lichamelijke geweld...

Een uurtje met haar doorgebracht waarbij ik twee hoogtepunten had en zij heel wat meer dan ik! De ideale verdeling volgens haar hahaha.

Pro tip : Deze dame houdt wel van een (wit) wijntje en ik heb haar de hele dag zien drinken, dus de piraten onder ons kunnen zelf bepalen wanneer ze toeslaan...

Maar wees op tijd, want voor je het weet kun je wel eens met een dame te maken krijgen die het voor gezien houdt die dag, maar als je haar gedurende de dag warm houdt, komt ze je in de avond vanzelf opzoeken.

Overigens is deze meid aardig drukbezet, want elke keer als ze van de kamer kwam was ze binnen 5 minuten weer weg.

Rino123
10 mei 2018, 11:28
Ja inderdaad is Nicole weer terug en ze is een SUPERGEILE DAME, echt keilekkere seks kun je met haar beleven en ze is ook heel aardig hoor!! Ze drinkt inderdaad graag wijn en je ziet ze dus ook meestal met een glas wijn in haar hand!! maar een mooie en lekkere vrouw die van wanten weet!!!:hammer: