PDA

Volledige versie bekijken : Rosita (Nederlandse)

willemdewandelaar
26 augustus 2012, 00:43
ben opgepikt in de bios door deze nederlands talige zeer prettige donker gekleurde dame , had lichte beige bikini aan en een heerlijk lijf
alles boven ruim aanwezig en een kontje waar je doggy mee moet doen.
gaf zelf aan grieks fijn te vinden ( de meerprijs 50 euri zal zeker zo belangrijk zijn) en hier mee ingestemd.
Dat laatste is toch iets te spannend voor mij blijkbaar want lang heeft het niet geduurd.
tijd volgemaakt met een massage, ook wel fijn
voor herhaling vatbaar, kwam me ergens bekend van voor zou zo maar goldensun uit r dam kunnen zijn
kosten € 100,00 voor half uurtje komt door de extra optie, wat het mij achteraf toch niet waard is.

T&A Addict
26 augustus 2012, 11:35
Is dit een meisje met Rotterdamse tongval? Staat me bij dat ik daar een keer mee aan de praat raakte, naam zou ook wel kunnen kloppen. Lekker ding, maar toen toch niet mee gekamerd. Niet doen dus?

longdivision
1 september 2012, 18:33
Ik heb haar ongenadig hard gegeven, hoe harder hoe beter, zei ze! Nou, dat heeft ze geweten! Mooie grote borsten en een lekkere kont, gemaakt om keihard op z'n hondjes te gaan!

Ronald11
6 maart 2015, 15:34
Onlangs met Rosita gekamerd. Lag in de bioscoop even te relaxen toen ze bij me kwam liggen. Eerst even wat praten en haar hand op verkenning onder de badjas. Bewonderde haar borsten ("zijn echt hoor, heb ik van mijn moeder gekregen" zei ze toen ik ze even voelde). Schoof vervolgens mijn badjas op zij om me voor het overige publiek te pijpen en mijn eerste erectie van de dag te bezorgen. Haar een sleutel laten halen om vervolgens op de kamer in verschillende standjes te nemen. Ook daar heerlijk gepijpt door haar en tussen haar borsten. Uiteindelijk condoom erom en in haar klaargekomen. Goede sessie met leuke dame van Cubaanse afkomst maar volledig Nederlands talig met rondingen op de juiste plekken.

sofaking
6 juli 2015, 21:40
Ik heb Rosita deze ochtend ontmoet. Zij was eigenlijk niet mijn eerste keuze, maar de lekkersletjes die ik op het oog had bleven maar onder elkaar kwetteren op het terras en de ene sigaret na de andere opzuigen. Na zo'n dik uur zitten wachten tot za aan het werk zouden gaan was mijn geduld op en bendaderde ik Rosita in de bar. Die had al meteen door dat ik stijf stond van geilheid en dus stak ze haar lekker uitziende kont naar achter om mijn doorgang te versperren. Zo geraakten we in gesprek. Ze spreekt foutloos Nederlands, dus dat was aangenaam. Het lichaam ziet er lekker uit, met rondingen op juiste plaatsen. Haar gelaat is niet helemaal het type dat mij in vervoering brengt, maar het is zeker niet lelijk. Next-door type zeg maar. In tegenstelling tot de meeste YY meisjes was ze niet overdadig opgemaakt, waardoor haar gelaat wel nog een eerlijke natuurlijke uitstraling had.

Ze nam me mee naar de kino, waar ze haar zoen en pijpkunst demonstreerde en mij ook al een voorproefje gaf van haar malse borsten en geschoren spleetje. De demonstratie was overtuigend en het werk werd voortgezet in een privé kamertje bij de kino.

Ze vroeg wat ik verkoos, en dan is het antwoord steeds zonder aarzeling, oraal ! En zo geschiedde. Het werd wel een vluggertje. Ik heb niet nagekeken hoelang alles geduurd heeft, kino + kamer, maar denk niet dat het meer dan twintig minuten was. Nu was dat ook wel mijn eigen schuld. Ik liet haar maar doen zonder zelf veel initiatief te nemen. Haar beffen was wel plezierig aangezien ze meespeelde met vingers en bekken. Pijpen was net als in de kino goed. Tongzoenen was niet top maar zonder twijfel boven de gemiddelde tongzoenkwaliteit die ik in YY gewoon ben.

Tot neuken zijn we niet gekomen. Misschien dat ze mijn voorkeur voor oraal fout had geïnterpreteerd en dacht dat ik alleen maar dat wou, in elk geval na een tijdje werd het me duidelijk dat ze met met de hand ging afwerken. Ik had toen nog kunnen ingrijpen maar heb haar laten doen. Een vluggertje leek me op dat ogenblik en met die dame net gepast. Ik was zelf ook niet top en dat zal ze ook wel gevoeld hebben. Je kan natuurlijk opperen dat een echt professionele dame niet van de gelegenheid profiteert om de kantjes eraf te lopen als ze een lankmoedige klant heeft, maar ik wil haar toch niet te streng beoordelen. Haar 50 € had ze helemaal verdiend.

Herhalingsgevaar ? Misschien, al denk ik dat ze toch steeds tweede keuze zal blijven. Misschien is ze wat té "naturel" en ga ik naar de sauna club precies om met meer sletterig uitziende plezierdames to rollebollen.

PS. Ze stelde zelf wel voor om anaal te doen, maar dat is niet direct iets dat me boeit, dus heb ik het afgewezen en ze is er daarna niet op teruggekomen.

sofaking
6 juli 2015, 21:50
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Cuba.gif

Rosita (Cubaans/Nederlands)
Leeftijd:rond de dertig ?Taal:Nederlands (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Zij en schouder denk ik. Niet zeker meer.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:C-DSiliconen:Nee
Kleur ogen:donkerHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service: PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:

Rudiw
6 september 2015, 21:40
Rosita deze middag tegen gekomen in de kino. Cola opgedronken aan de bar, wilde mij wat scherp stellen dus de trappen af naar de kino. Deur was toe, zit een flinke deurpomp op. Was ook al wat actie en lawaai in de zaal. Ik nestel mij meer van voor op de ligbank. Na een vijftal minuten heb ik bezoek:smiley:van een toen voor mij onbekende Rosita. Ze spreekt me aan en ze merkt dat ik aangenaam verrast ben om in het Nederlands te kunnen spreken. Ik was zeker nog niet van plan om een kamergang te maken of zo. Ze vroeg of ik bij haar kwam liggen, vlak aan de ingang van de kino. Ik ging naast haar liggen en ze deed haar bh uit, met haar hand kontroleerde ze even onder het ijsberenvel of ik wel aant opletten was:tongue:. Natuurlijk had ik interesse en vroeg of we naar een kamer konden gaan. We verlaten de kino en gaan juist er tegenover een vrij kleine kamer binnen. Deze kamer is zonder badkamer en toilet. Ze vraagt aan me of dat ik mijn handdoek open doe op het bed. Ondertussen is ze vanalles aant klaarzetten, rubbertje en volgens mij een tube KYgel, Ze gaat met haar rug op de handdoek liggen, ik ga ook het bed op en besnuffel de prooi. Eerst aan de stevige tepels zuigen, daarna afdalen en stevig likken aan dat donker geschoren kutje. Na een min of 3 begint ze wat te kreunen en ik begin sneller te likken. Ik begin kut sapjes te proeven dat vind ik zalig lekker:plapper: na een tijdje duwd ze mijne kop vaster tegen haar hol aan en vraagt om sneller te likken. Ik doe wat ik kan maar ben zelf bijna aant stikken door mijne Stimorol die nog in mijne mond steekt. Ze komt volgens mij echt klaar, haar hele lichaam trilt. Nu is het aan mij om op de handdoek te liggen. Na een korte zuigbeurt PZK begind ze me ene af te spelen. Ze vraagt of ik wil neuken, ik doe teken van yes. Ze doet het rubber om en gaat in de positie doggy style. Ik neem haar lekker hard en ze kreunt lekker. Na een tijdje raak ik buiten adem en ze laat me op de handdoek liggen! Ze doet de rubber er af en doet wat glijmiddel op de lul. Ze trekt tot de lading er uit komt. Ik ben tevreden van de kamer gegaan, ze heeft me een aangenaam gevoel gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Nedlovefkk
8 oktober 2015, 19:26
Heb (wederom) het idee dat ze gisteren in YY was. Valt qua optiek wel als Latina te herkennen, soms zit daar wat overlap in met Roemeens maar hier duidelijk niet het geval. Heb Spaans/Duits met haar gepraat. Dat was blijkbaar nergens voor nodig.

T&A Addict
8 november 2015, 19:09
Ik heb deze dame gisteren getroffen. Volgens mij zijn haar borsten naturel. Goed voorwerk in de kino: pijpen, zoenen, lekker spelen met haar lichaam. Daarna naar de kamer er tegenover. Daar nog even door met zoenen en uitgebreid pijpen. Ze bewerkte mijn tepels om me vervolgens te berijden (zelf om gevraagd). Vervolgens commandeerde ze me haar van achteren te nemen en dat liekt ik me geen twee keer zeggen. Vrij vlot was toen het hoogtepunt daar.

Ze is een gezellige dame, heeft een lekkere kont, sex is ook best, maar op een of andere manier vond ik het allemaal gewoontjes of waren mijn verwachtingen te hoog gespannen. Ik heb in ieder geval hetere sessies meegemaakt met latinas. Cijfers gevend een 7/10.

Johan35
2 december 2015, 21:37
Ik trof afgelopen zondag Rosita ook in de kino. Nou vind ik dat een lekkere plek om van bil te gaan. En omdat Rosita wel wat aanhoudend was maar op de prettige manier, liet ik me teasend verleiden door haar.
Nadat ze mijn jonge vriend begon te pijpen, zijn we ook vlot de kamer tegenover ingedoken.

Daar het mondeling goed voorgezet. Gewoon het lekkere bed-werk. Na goed gepijpt te zijn heb ik Rosita ook op doggy style genomen. Normaliter wil ik bij de eerste dame een beetje ' inneuken' maar als billenliefhebber zag Rosita's kont er wel smakelijk uit. Daarom week ik van mijn 'gewoonte' af en nam haar doggy. Omdat Rosita onderin ruimte had voor mijn jonge vriend kon ik lekker stoten, zonder dat het vervelend voor haar werd. Lekker.

Als je gewoon zin hebt in een goede pot seks met een Nederlands sprekende vrolijke vrouw, met een zeker MILF-gehalte, is Rosita aan te raden. Ze is opgewekt en onderhoudend. Komt vlot over. En heeft volgens mij genoeg ervaring. En je kunt nog s lekker in het Nederlands kletsen. Dat gaat toch op een andere manier dan dat je jezelf steeds loopt te vertalen. Op zich niets mis mee, maar dit is zeker ook wel s lekker.

Volger
18 augustus 2016, 14:01
Vandaag aanwezig en nog steeds een topvrouw. Weelderig is een goed woord voor haar. Ze kreeg in 10 minuten voor elkaar waar de gemiddelde YY DVP een uur of langer voor nodig heeft, en bovendien gewoon leuk gezelschap.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

VAZKOR
4 november 2016, 22:01
ROSITA (YinYang) - Big Boob Experiece
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=519430#post519430)

Bijzonderheden

Rosita spreekt Nederlands, is wat meer gezet, niet zo slank maar het valt nog mee, dik zou ik ze ook niet noemen. Ze valt op door haar grote magnifieke borsten: een D+ for sure. Als borstenzot wordt je gewoon gek als je die japen ziet. M'n handen trilden toen ik ze naderde waarop ze die beetpakte en ze op al die zachtheid legde... een echte BBE of Big Boob Experience. Of moet ik zeggen Megaboob Experience? :biggrin:

Presales

Eerst kwam ze langs toen ik in de Wellness wat aan het relaxen was bij het klein binnenzwembad. Ik was nog niet aan kameren toe en zei haar dat we dat later zouden doen. Ik was intussen door de Russische Nikita verleid maar wimpelde die tot 2x toe af voor haar. Nikita is het Kinobeestje van de club, samen met een Duitse met lange blonde haren. Ik kon ten slotte Rosita aanklampen en we gingen eerst naar de Kino wat kennismaken vooraleer de kamer op te gaan. Ze dacht echter dat ik het daar wou laten gebeuren en had haar al ontkleed en gaf me een fraai uitzicht op haar prachtig Zwitsers berglandschap. Mijn verdere wensen kenbaar gemaakt en naar een kamer getrokken.

Rosita is van Cuba en om dat te testen, vroeg ik haar uit over Santeria (https://nl.wikipedia.org/wiki/Santer%C3%ADa) waarop ze me kon corrigeren op de uitspraak van deze syncretische religie van dat eiland. Ze heeft dus die roots voor 100% zekerheid.

Kamer

Basic kamer (32) met douche, muziek kon niet uit gezet worden, de lichten kon je wel regelen. Er was voldoende licht door het venster.

Voorspel & Sex

Voor de aanvang werd de kleine jongen wat opgepoetst. Net als met het condoom stond ik erop dat zelf te doen omdat dit eenmaal beter aanvoelt dan dat de DVP hem zo oppoetst als was het een koperen kandelaar waardoor die zo blinkt dat je er je eigen spiegelbeeld in kan zien...wel ik dàcht dat ze dat wou maar dat wou ze niet. In plaats daarvan dacht ze dat ik dat zelf wou doen doordat ik verstrooid naar die doos keek en gaf me prompt de doekjes. Deze waren bevochtigd dus dat valt dan weer mee.

Daar was het voorspel heel goed, ik speelde als een verwonderd kind met die joekels van haar. Nadeel was dat ze eerder de afwerkmentaliteit in zich had. We gingen al vrij snel op seks over. Ook bleek dat ze verder toch niet zo perfect gevormd is maar die prachtige voorgevel maakte veel goed.

Tijdens de daad zei ze me teveel "of ik al kon spuiten". Zeg, ik ben wel de brandweer niet! :angryfire: Ze kreunde ook. Nee dat vraagt een dame liever niet, dat heeft een averechts effect waardoor een en ander moeizamer ging. :eek: Zo'n vraag neemt toch veel van je genot weg. Uiteindelijk spoot ik ook het condoom vol in haar lekker nauw kutje en zou er van veel verdere actie geen sprake meer geweest zijn...ware het niet dat ze dacht dat het niet zo was, er was nauwelijks sperma. Ik deed masturberend door terwijl ik met haar borsten verder speelde en ze me verder verleidde tot ik masturberend een tweede keer kwam. Het half uur was zo redelijk vol gemaakt met die afwerkster. :biggrin:

Afsluiten

50€ overhandigd, ze rekende gelukkig geen kinotijd mee, daar zou ik niet gelukkig mee geweest zijn. :frown:

Aftersales

Noppes. Niks. Nada van Rosita. Heeft (2x...) Gespoten = Klaar is kees (wederom tweemaal). :biggrin:

Fazit en Score

Haar borsten waren een grote troef letterlijk en figuurlijk, haar gedurige spuit-vraag en kreunen waren dat niet.

Score Rosita: **
Score tieten van Rosita: ****

https://www.youtube.com/watch?v=eVCBWZ_kGqI

Volger
6 december 2016, 08:05
Een leuke kant van Rosita: Ooit gaf ik haar €100 omdat we volgens mij een uur bezig waren geweest. Zij dacht van niet, ging speciaal naar de receptie om te controleren, en verontschuldigde zich zo'n beetje dat het echt een uur was en niet een half uur...

Sent from my iPad using Tapatalk