Volledige versie bekijken : Bonny (Bulgaarse) ex-DV
Pistol Pete
27 augustus 2012, 12:49
Naam : Bonny
Nationaliteit /taal : Bulgaars / matig engels en duits
Leeftijd: 19 jaartjes jong, type girl next door.
Haarkleur/lengte: blond ; half lang
Lengte : 164 cm
Postuur /Cupmaat : *slank, kleine a-cupjes, zeer strak.
Tatoeage / Piercing : geen.
Service : leuke en ondwrhoudende meid, lachebek. Op de kamer ondanks de lol een goede service.
Pzc: prima. Nmc goed. TZ/ Gfe prima.
Prijs: standaard
Herhalingsgevaar: zeker aanwezig.
Admin
29 augustus 2012, 08:19
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/bony/1.JPG (www.dolce-vita.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/bony/3.JPG (www.dolce-vita.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/bony/2.JPG (www.dolce-vita.com)
Pistol Pete
8 oktober 2012, 10:28
Gisterenheb ik voorlopig (?) afscheid genomen van deze lekkere meid. De komende weken zal ze in Bulgarije zijn. of en wanneer ze terugkomt wou of kon ze niet zeggen. Afwachten dus maar. Gisteren een heerlijk uurtje gehad opgesplitst in twee halve uurtjes en uurtje hangen in de bar.
Helaas heb ik behalve Bonny en een klein beetje het 'plaatje' Alexandra niet zo heel veel pistolmeisjes rondlopen in Dolce Vita.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Toulouse-Lautrec
6 december 2012, 21:39
Kopie uit: Dolce Vita - Algemeeen
Toen liep ik Bony tegen het lijf.
Bony wordt bijna altijd wordt vergezeld door Malu, die heel vriendelijk is maar niet het type waar ik mee ga kameren. Malu vroeg mij of ik haar rug weer wilde masseren. Dat deed ik natuurlijk graag.
Met Bony had ik al wel leuke uren gehad. En ook nu had ik een goede kamer met haar, maar toch niet meer zoals ik met Bony gewend was.
Pistol Pete
7 december 2012, 00:48
Helaas zijn mijn ervaringen met deze mooie pistollady identiek. Ze heeft kennelijk liever nieuwe klanten dan goede terugkerende blijkend uit het verschil in aandacht dat nieuwe klanten krijgen vs bekende. Eens was ik ook nieuw voor haar, het werd de beste sessie. De vele sessies die volgden ( minstens 15 in ca 3 maanden) waren meestal goed maar nooit meer van het nivo van de eerste.
Toulouse-Lautrec
8 december 2012, 15:21
Klopt helemaal PP.
Jammer, want zo loopt ze toch wel wat mis. Normaal gesproken zou ik woensdag waarschijnlijk 1 uur met haar geboekt hebben (of meer, want het was toen erg rustig), maar ik heb het op een half uur gehouden. Ze lijkt ook wat onrustig, waardoor haar aandacht telkens wordt weggetrokken. De Kerst- en Nieuwjaarsperiode blijft ze in ieder geval in Duitsland.
Admin
21 februari 2013, 12:24
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/bony/4.JPG (www.dolce-vita.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/bony/5.JPG (www.dolce-vita.com)
sirgreg
1 juli 2013, 11:45
Ich kann den ganzen Hype um Bony leider nicht nachvollziehen.
Bei mir war es nur eine normale, solide Durchschnitts-Nummer. Mehr aber nicht. Sie wirkte etwas lustlos und mechanisch. Naja, vielleicht hatte sie nen schlechten Tag...;)
FAZIT: Tolle Optik, Solider Service, aber mehr nicht
Pistol Pete
1 juli 2013, 11:54
Ich kann den ganzen Hype um Bony leider nicht nachvollziehen.
Bei mir war es nur eine normale, solide Durchschnitts-Nummer. Mehr aber nicht. Sie wirkte etwas lustlos und mechanisch. Naja, vielleicht hatte sie nen schlechten Tag...;)
FAZIT: Tolle Optik, Solider Service, aber mehr nicht
Niets nieuws onder de zon. Een Dvp is nieuw in t vak en zet zich volledig in. Bij velen zitde sleet er na een half jaar volledig in. De eens zo spetterende sex is verworden tot het afwerken van plichtmatige nummertjes en het incasseren van 50 eurobiljetten. Ik heb haar leren kennen toen ze pril en welwillig was. En dat isweer lang geleden.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
wipneus
7 november 2013, 17:41
Naam : Bony
Nationaliteit / Taal : BG / Engels, beetje Duits
Leeftijd : ca 20 jaar
Haarkleur / Lengte : Blond / Half-lang
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank/ kleine B
Tatoeage / Piercing : Ja (kleintje) / Ja
Service : nerveuze indruk, veel stress zegt ze. matige kamergang, zelfs na een half uurtje extra investeren is rendement beperkt
Extra: Al 2jr niet meer in BG geweest, omdat ze diverse familiaire problemen heeft. Moedervlekje op haar neus.
Kort met haar gesproken en vanwege haar looks naar de kamer gegaan.
Eerste half uur bestond uit aanhoren van al haar problemen in het thuisfront.
OK, geen probleem als de sessie daarna fenomenaal zou worden.
Dat is echter niet gebeurd.
HH: 0%
Totaal voor 1u 100 euro betaald.
Toulouse-Lautrec
7 november 2013, 17:55
Van Bony is al een draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31171-Bonny-(Bulgaarse)
@mod > s.v.p. samenvoegen
istebe
9 januari 2014, 22:22
Session 2 : Bonnie, 30min, 50€, Very Good
I discussed with her as I liked her nice body and tits topless. A pity, her face's skin has some spots not really nice in spite of make up.
She's quite direct, she speaks loud but she's nice ... so in Zimmer, she was also very active as she is in the club. :eek: :biggrin:
Big DFK, blowjob in the average, 69 and excellent fuck in Balkans style (deeper and high frequence :biggrin:). Pussy ultra tight, excellent sensations and contractions. :tongue:
Again and Again
9 maart 2014, 17:11
Vorige week zaterdag heb ik 2 keer een overheerlijk ondersonsje gehad met deze ondeugende stoeipoes :betrunken:
Een 20 jarige Bulgaarse meid, 1.65m lang (op de website van DV staat 19 maar ze is eind februari 20 geworden) Echt een ongelooflijke stuiterbal, wat een energie heeft ze!! Super spontaan (nadat het ijs bij ons gebroken was) en een heel jong mooi sexy lijfie :teuflisch: Ze hing heel de tijd om m'n nek en zat maar aan me te frunniken wat ik maar als te leuk vond. Op de kamer was het toch wel op GFE niveau! Ze had er ongelooflijk veel zin in, physiek was dat zeer goed te merken, stevig knuffelen en wild tongzoenen, PZC was erg lekker en diep!! Had wel iets harder gekund maar ik was zeker tevreden! Het NMC was heerlijk, ze is nog lekker strak! :smoke: Lekker gevarieerd, maar op z'n hondjes kon het niet voluit, balen!! :gruebel: Klein minpuntje is dat ze vaak op haar horloge kijkt tijdens de sessie (gaat automatisch zegt ze) en vrij veel praat tijdens de sessie. Al met al was de feeling super en ben ik zalig tongzoenend missionaris klaargekomen, een hele goede binnenkomer was dat!! :freu: Ze had zelf ook heerlijk genoten en liet dat aan de andere zien om na de sessie even naakt door de barruimte te huppelen :roll3:
satanic surfer
5 oktober 2014, 20:14
==> al een tijdje in YY