PDA

Volledige versie bekijken : Kimberly, 20j, Dominicaanse Rep / Rotterdam



benijsbeer
28 augustus 2012, 01:13
Huidskleur: Donker bruin.
haarkleur/-lengte: Zwart, krullend /lang
lengte dame: ca. 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B/C
taal: Engels
Nationaliteit: NL / DOM
leeftijd: ongeveer 22
gezicht: Heerlijke volle lippen, goed gebit. Mooie ogen
tatoeages/piercings: Ja, een paar onduidelijke op d'r Rug: slecht kunnen zien.
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, beffen
nadelen: Je krijgt de wind van voren als je je niet correct gedraagt t.o.v. haar
Parttimer, eens per maand een weekje hier.
Tijdsduur: 2 x half uur, 1 x anderhalf uur.
Prive: Ja, doet ze ook met personen die ze kent. (ik heb haar telefoonnummer gekregen).
Herhalingskans: 100%

Na mijn escapade met de vorige dame wilde ik uitrusten en genieten van de wellness hier in deze club.
Dat was echter buiten deze dame om gerekend. Ze wist me gelijk het hoofd op hol te brengen door me zwoel aan te kijken terwijl ik aan de bar een glaasje water aan het bestellen was. Toen dat wat langer op zich liet wachten liep ze gewoon even achter de bar en pakte voor mij een glaasje water. Dat heb ik hier verder niet meer zien gebeuren, dat mag vermoedelijk niet. Ik had nu wel dat glaasje waar ik om had gevraagd en gelijk een leuke meid erbij. Mijn buurvrouw vond dat minder geslaagd maar in deze dame had ik nog geen belangstelling. Deze donkere dame vond ik wel interessant.

We raakten leuk aan de babbel en ze nodigde me uit bij haar vriendinnen te komen zitten. De banken zijn toch duidelijk comfortabeler als die barkrukken, dus vond ik dat niet erg. De twee andere meiden waren net zo donker als zijzelf, maar duidelijk minder fraai. Zodra ik hoorde dat ze dit werk maar af en toe deed was ik nog meer in haar geinteresseerd. Ze kwam hier voor de lol en om geld te verdienen (in deze volgorde dus). Precies mijn ding dus.

We hebben zo een poos samen op de bank zitten keuvelen totdat we op een heel natuurlijke wijze naar de kamer gingen. Ze wilde op die bank niet kussen, maar beloofde dat goed te maken op de kamer.

Nou dat heb ik geweten, die meid kan heerlijk kussen. Ook nu weer heel natuurlijk alsof het je beste vriendin is. Zachtjes en gemoedelijk,

Met haar volle borsten en tepels heb ik een hele poos kunnen spelen voordat ze me begon te pijpen. Ook daar had ze duidelijk ervaring in. Ik zei dat ik vermoedelijk niet zou spuiten, maar dat was buiten deze dame om gerekend. Ze wist het voor elkaar te krijgen dat ik ondanks mijn vorige volle condoom, nu nog eens klaar kwam. En dat met pijpen, dat is zeer ongebruikelijk bij mij. Dus heel netjes.

Omdat ik mijn ding niet heb kunnen doen, en ik nu helemaal toe was aan een sauna spraken we af het later nog eens dunnetjes (of dikker) over te doen.

Later op de avond ben ik nog twee keer met haar naar de kamer gegaan. Ook dat is helemaal niet mijn ding, maar ik had die dag het idee dat mijn hersens een beetje richting pik waren verhuisd. De hele avond heb ik hier in deze prachtige club dingen uitgespookt die ik normaliter niet doe: steeds met dezelfde meiden naar de kamer gaan.

In de tweede sessie met haar heb ik mijn best gedaan haar te laten klaarkomen. Ze liet zich in het begin vrij werktuigelijk beffen totdat ze in de gaten kreeg dat ze er echt lol in had en liet mij mijn gang gaan.
Dat is uiteraard goed gelukt, waardoor zij twee keer achter elkaar klaarkwam. Met een soppende poes, en op haar rug liggend gingen we verder waardoor ik nog eens een keertje klaarkwam. Ze heeft een heerlijk strak poesje en zo van achter voelt dat helemaal goed aan.

Nadat we met z'n tweetjes een poosje in de sauna hebben gezeten besloten we dit nog eens een derde keer over te doen.

Tijdens deze derde sessie heb ik me veel meer tijd gegund en we hebben heel ontspannen met elkaar sex gehad. Beide zijn we niet klaargekomen, maar wel een heel leuke tijd samen doorgebracht. Heerlijk spelen, rommelen en voelen aan elkaar. Uiteraard ook neuken, maar dat stond toen niet als belangrijkste doel op de agenda. We konden over vanalles uitstekend met elkaar praten en we hebben afgesproken elkaar vaker te zien.

Een heerlijke meid.