PDA

Volledige versie bekijken : Haus Manier, Kalkar, Algemeen



chaval
15 augustus 2012, 12:29
Haus Manier
Xantenerstrasse 146
47546 Kalkar
Tel. 0049 2824 5096




__________________________________________________ _____

Carlitos
15 augustus 2012, 13:47
Net even de site bezocht, maar het is onduidelijk hoe het dit huis werkt. Entree is vrij, er zijn 8 kamers en de verblijfsruimten staan kosteloos ter beschikking. Er moet dus gewoon aan de dames worden betaald dat staat vast, maar betalen aan het huis voor de kamer? Er staat nergens iets van prijzen van kamers of dames.

rmjhexe
25 augustus 2012, 16:51
prijzen zijn 70 euro half uur, 130 euro per uur softdrinks cola ed gratis bier 5 euro ,meestal 4 dames im haus

Big spender
28 augustus 2012, 07:45
Op dat andere forum ( hookers) staat een stukje geschreven met recensie over haus manier. De persoon in kwestie heeft daar een leuk half uurtje beleefd!

Dalton
22 november 2012, 09:17
Ik heb de dames eens bekeken van deze club en hierbij moet ik zeggen ze zien er zeer goed uit.
Deze club is echt iets voor BADDPRITT het zijn echt doorgewinterde dames die van wanten weten.

etjuh
1 april 2013, 10:33
Niemand van het forum die hier al eens is geweest?

ijsbeerKev
11 juli 2013, 18:47
Vandaag eens een snipperdag genomen en naar Kalkar gereden voor een bezoekje aan Haus Manier. Op de site is het aantrekkelijk omschreven: gratis entree, jacuzzi, ontspanningsruimte enz, dus leuk om enkele uurtjes te verpozen.
Ik belde om iets over 11.00 uur aan en werd binnen gelaten. Koffie was er niet te krijgen, dus een colaatje als vervanging. De dame aan de theke die me mijn drankje overhandigd, vertelde me dat er vandaag drie dames waren, inclusief haarzelf. Veel keuze was er niet.
Na 10 minuten ben ik dus onverrichterzake maar weer opgestapt.

Heb precies dezelfde ervaring, ben er 1 keer geweest,geen enkele aanwezig waar ik wel mee zou willen kameren,mn stapmaatje is vaker geweest,en heeft dezelfde ervaringen, je moet enorm geluk hebben,als je er langs oomt kan je altijd ff binnenlopen,maar zou er niet meer speciaal naartoe rijden.

Big spender
19 maart 2014, 12:45
Hallo, Ik ben er maandagavond geweest. ( zie ook mijn verhaal over Monica. )
Er waren maar 3 meisjes in het huis, en verder helemaal geen gasten. ( ook geen bedrijfsleider gezien. )
Toen ik van tevoren opbelde, om te vragen of Monica ook aanwezig was, had ik zelfs meteen Monica aan de lijn.
Maar goed, er schijnt toch wel een chef in het huis aanwezig te zijn.
Dit is gewoon een ideale tent, als je even vlug een nummertje wilt gaan maken, net zoals bij het landhuisje in Overloon.
Je komt binnen. De aanwezige dames stellen zich aan je voor. Alhoewel. Monica stelde ze aan mij voor, en ze bleven op de bank zitten.
tarief: half uurtje voor 70,- euro. 3 kwartier is 100 euro, en een uur is??

Big spender
19 maart 2014, 12:57
Vervolg..... En een uur kost dan ik meen € 120,- Weet ik niet meer, want ik heb gekozen voor 3 kwartier voor € 100,-
Lijkt een stuk duurder als in Goch, maar dat is niet, want in Goch is 3 kwartier € 75,- en komt entree 25,- erbij, en ook nog drankjes.
Bij Haus Manier is de drank gratis, maar je zult er niet heen gaan, om lang te gaan zitten.
Maar ga je net als ik, alleen naar duitsland om even snel lekker stoom af te blazen, kun je net zo goed hier naar toe gaan.
Iets langer en verder rijden dan Goch, maar hoef mezelf niet om te kleden in ijsberenpak.
2 keer gedouchet. Ervoor en Erna. Nogmaals geen FKK, maar wel een clubje met een paar leuke dame's voor een wip.
Verder zag binnen er ook alles netjes en goed uit. Precies, zoals je het ook verwacht, gezien de foto's op de website.
De auto parkeer je ook heel discreet achter een grote muur.

Mistralwind
9 juni 2014, 23:53
Vervolg..... En een uur kost dan ik meen € 120,- Weet ik niet meer, want ik heb gekozen voor 3 kwartier voor € 100,-
Lijkt een stuk duurder als in Goch, maar dat is niet, want in Goch is 3 kwartier € 75,- en komt entree 25,- erbij, en ook nog drankjes.
Bij Haus Manier is de drank gratis, maar je zult er niet heen gaan, om lang te gaan zitten.
Maar ga je net als ik, alleen naar duitsland om even snel lekker stoom af te blazen, kun je net zo goed hier naar toe gaan.
Iets langer en verder rijden dan Goch, maar hoef mezelf niet om te kleden in ijsberenpak.
2 keer gedouchet. Ervoor en Erna. Nogmaals geen FKK, maar wel een clubje met een paar leuke dame's voor een wip.
Verder zag binnen er ook alles netjes en goed uit. Precies, zoals je het ook verwacht, gezien de foto's op de website.
De auto parkeer je ook heel discreet achter een grote muur.

Ik ben met enige regelmaat in de buurt daar,lijkt me dus een ideaal adres voor even een korte wip als je niet destijds hebt om een langere tijd in een saunaclub te verblijven.Zal wel een resensie schrijven als ik daadwerkelijk hier eens langs ben geweest.

cath.leen
21 juli 2014, 10:49
Hallo,

folgens de website zien er niuwe dames anwesend:
Katja, Nancy, Lisa, Susana

groete

roy01
19 oktober 2014, 13:59
Ik wilde afgelopen weekend een bezoek brengen bleek de weg afgesloten.
Op hun site staan ook geen dames meer aangegeven, ben voor enige tijd geleden wezen kameren
met een Litouwse leuk uurtje gehad.

roy01
21 december 2014, 15:50
Ben er al een tijdje niet geweest, weet een van
de lezers welke vrouwen er aanwezig zijn, ik hou van vrouwen op leeftijd.

roy01
16 januari 2015, 21:09
Jammer dat er geen vrouwen meer afgebeeld worden in de
galerie, zou denk ik toch meer klandizie trekken naar deze club.

Mistralwind
27 april 2015, 21:32
Vandaag ook eens wezen kijken bij Haus Manier.Was vrij makkelijk te vinden en kon de auto makkelijk parkeren.
Aangebeld en er werd door een wat oudere struise blondine.Er werd mij gevraagd wat ik wou drinken,en met mijn drankje zette ik mij aan de bar.
Het was nog vrij vroeg(10.30 u ) en er waren maar 3 dames aanwezig.De 2 andere dames waren nou niet echt mijn smaak,en 1 was type slonzige huisvrouw,niet echt aantrekkelijk dus:biggrin:
Inrichting was zoals op de foto's te zien is,maar door het gedempte licht zag het er in mijn ogen wat gedateerd uit.

Na een paar minuten aan de bar gezeten te hebben,en 6 paar ogen op mij gericht voelde,besloot ik maar gelijk de knoop door te hakken en te doen waar ik voor gekomen was, kameren:biggrin:
Aangezien de 2 andere dames mij totaal niet konden bekoren,besloot ik maar op de blondine af te gaan die mij binnen gelaten had.
Na even wat info over de diverse prijzen en mogelijkheden doorgenomen te hebben,besloot ik te gaan voor een half uurje a 70 euro inclusief pzc.
Ik kon meteen afrekenen en daarna konden we naar de kamer.

Op de kamer aangekomen kreeg ik een handdoek en ik kon eerst even douchen en mijn dame ging zich ook even opfrissen.
Opgefrist kwam ik op de kamer,en de dame,helaas ben ik haar naam vergeten:biggrin: was inmiddels ook fris en fruitig.
Ik had een leuke sessie met pzc,69,beetje russisch tussen haar grote borsten,en uiteindelijk op zijn hondjes afgemaakt.
Daarna nog wat small talk,douchen en weer naar huis.

Van de hier eerder genoemde dames die er zeer goed uitzien,heb ik in ieder geval niks van gemerkt vandaag.De dame waar ik mee kamerde was wat ouder(in de 30 denk ik) en zag er best wel leuk uit,maar de andere 2 dames waren toch echt niet mijn smaak om het maar netjes te zeggen.
Van even netjes voorstellen hadden ze ook niet van gehoord vandaag,ik kreeg mijn drankje en ze bleven maar een beetje op de bankjes zitten.
Al met al heb ik een best wel leuke sessie gehad,maar was dat genoeg om nog een keer langs te gaan.... mmhhh denk het niet
Wellicht dat er op andere dagen meer leukere dames zitten,ik weet het niet, maar goed ben hier ook weer eens geweest,weer een ervaring rijker :biggrin:

toyota
14 februari 2016, 18:21
Dit adres ben ik een aantal keren geweest.
Mijn ervaring is dat je het beste in het weekend kunt gaan, dan zitten er nog weleens andere ijsberen aan de bar.
Doordeweeks is het meestal rustig.
Ik heb hier een paar keer goede sessies gehad, maar ook weleens een minder goede sessie.
Ik ben zowiezo iemand die meestal naar een saunaclub gaat.
Verder allemaal nog veel wandelplezier!

Groeten vanuit Gelderland.
TOYOTA.

Big spender
8 februari 2017, 10:33
Ik dacht dat deze niet meer open was,en niet meer bestond.
Maar als men op www.ladies.de zoekt op kalkar, komen er een aantal dame's tevoorschijn die op dit adres ontvangen

toyota
8 februari 2017, 13:24
Ik kom hier niet meer,de kans dat je hier een lekker ding tegenkomt is ZEER klein.
Maar ze vragen hier wel 70 euro per half uur.
Als je van oud en mollig houdt ben je hier aan het goede adres.
Ik rij liever iets verder Duitsland in naar een goede saunaclub.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Grolsch21
2 mei 2017, 19:06
deze club is niet echt aan te raden na mijn mening ...

Mistralwind
29 mei 2017, 21:51
Voor mij ook niet meer,dan kan je beter naar Casa Rosa in Elten gaan.

schmidtchen
2 april 2018, 09:05
...weet iemaand of deze club nog steeds actief is ?
Ik kan er niets over vinden, zelfs geen website....

ben op zoek naar een privéhuis of club in de buurt van Emmerich / Kalkar als een alternatief voor hamminkeln

stinger1965
3 april 2018, 13:43
Hallo. Der Club ist geschlossen. Auch Casa Rossa ( Kims place) mit Renovierung geschlossen.