Volledige versie bekijken : De Koekkoek leert Madi de les!
madiwodovr
28 augustus 2012, 19:42
Steeds meer word de vergelijking getrokken tussen clubs als LV GT Happy enzovoort. Dit zijn allen clubs die al lang bestaan en een ruime klantenkring hebben opgebouwd. Wat betreft het aantal bezoekers en aantal dames zijn deze clubs zonder meer nog in het voordeel. Natuurlijk is het mooi om de dames te zien dansen op de bar met blote tieten (LV) of gelijk bij de slurf te worden gepakt en zo snel mogelijk te worden te worden afgewerkt GT . Dit laatste is absoluut geen voordeel .Mijn mening is dat het in een club met veel dames moeilijk is de goede er uit te vissen bij een slechte dienstverlening valt dit minder op. Ondank al mijn ervaring als doorgewinterde ijsbeer is het aantal missers in deze clubs veel hoger dan op het oude vertrouwde nest
Wat de klantvriendelijk betreft komt de leiding van gd zonder meer op de eerste plaats van alle clups die ik bezocht heb. Hier wordt alle moeite gedaan het de klant en de aanwezige dames het naar de zin te maken. Niet voor niet wordt het hier steeds drukker en komen de dames van zelf aanwaaien.
Gisteren dan ook een bezoek gebracht aan het paradijs. Mijn eerste kamergang was met Roxana wat voor een eerst sinds lange tijd een tegenvaller was en ver onder de maat was. Dit kan helaas gebeuren en heb deze teleurstelling dan ook weg laten poetsen door een van de toppers van GD Fernanda. Daar de K.K in een uistekende vorm verkeer heb ik ook Silvia nog even aan de rekstok laten hangen wat zonder meer de waardering uistekend mee krijgt. Een dame die zonder meer met de beste mee kan komen.
Al met al wederom een geslaagde avond met dank aan gd en twee heerlijke pijpmondjes
Ik verbaas mij iedere keer weer over de vreemde vergelijkingen die ik op dit forum lees. Zo ook in bovenstaand betoog.
In alinea één wordt verwezen naar een vergelijking. Ik vraag mij af naar welk stuk tekst hier verwezen wordt. Daarnaast trek ik in twijfel of deze doorgewinterde ijsbeer ervaring heeft in GT :gruebel:, want ik kan geen post in die rubriek terugvinden. Ook ben ik zeer benieuwd welke club er wordt bedoeld met LV.
Ik ben ook heel klantvriendelijk, maar er komen bij mij geen vrouwen aanwaaien. Ik ben dan ook zeer geïnteresseerd naar het kunstje dat hier wordt toegepast. Ben ook blij dat K.K rook als een ui en z'n stekende vorm in Sylvia heeft gestoken. :angst:
MichelJ
28 augustus 2012, 19:46
Ook ben ik zeer benieuwd welke club er wordt bedoeld met LV.
LiVing Room
phoenix
28 augustus 2012, 20:10
ik bin twee of drie keer in Gd geweest, zonder meer aardige leiding..........maor de dames zitten oe aan te staren..., nee Bernds is met stip fur mij op nummer een gekomen..........., qua integriteit staat Gd zeker op twee...maor fur de rest ligt ze mijlen ver achter op sexuele kwaliteiten vd dames in bernds... in hennef...
madiwodovr
28 augustus 2012, 20:37
LiVing Room
Huh?! :gruebel: Ik gebruik altijd LR als afkorting van Living Room...
Maar begrijp ik het goed dat dit ouderwets is en dat het vanaf nu LV LiVingroom moet zijn?! :biggrin:
MichelJ
28 augustus 2012, 20:40
Maar begrijp ik het goed dat dit ouderwets is en dat het vanaf nu LV LiVingroom moet zijn?! :biggrin:
Denk dat die vogel bejaard is :smile2:
Koekkoek
29 augustus 2012, 10:48
Dat er bij MDWDV geen dames komen aanwaaien is mij volkomen duidelijk ga voor de spiegel staan (MDWDV)en alle vragen zijn beantwoord.
Ik verbaas mij iedere keer weer over de vreemde vergelijkingen die ik op dit forum lees. Zo ook in bovenstaand betoog.
In alinea één wordt verwezen naar een vergelijking. Ik vraag mij af naar welk stuk tekst hier verwezen wordt. Daarnaast trek ik in twijfel of deze doorgewinterde ijsbeer ervaring heeft in GT :gruebel:, want ik kan geen post in die rubriek terugvinden. Ook ben ik zeer benieuwd welke club er wordt bedoeld met LV.
Ik ben ook heel klantvriendelijk, maar er komen bij mij geen vrouwen aanwaaien. Ik ben dan ook zeer geïnteresseerd naar het kunstje dat hier wordt toegepast. Ben ook blij dat K.K rook als een ui en z'n stekende vorm in Sylvia heeft gestoken. :angst:
Big30
29 augustus 2012, 12:58
Heren, heren!
Aub, beetje geleuter kan echt wel hoor maar ehm ook weer niet overdrijven he!
@ma-vr: Lief zijn voor de Koekkoek he!
@Koekkoek: Lief zijn voor ma-vr he!
Zijn jullie dat niet dan gaan we straffen uitdelen, waar je kunt denken aan bij een volgend GD bezoek verplicht met de fiets komen met een kratje Grolsch (beugels uiteraard) achterop de fiets :tongue:.
(Dit bericht achterhaald nadat aantal berichten uit GD algemeen zijn verplaatst!)
Dalton
29 augustus 2012, 14:59
ik bin twee of drie keer in Gd geweest, zonder meer aardige leiding..........maor de dames zitten oe aan te staren..., nee Bernds is met stip fur mij op nummer een gekomen..........., qua integriteit staat Gd zeker op twee...maor fur de rest ligt ze mijlen ver achter op sexuele kwaliteiten vd dames in bernds... in hennef...
Nooit gedacht dat jij het 8ste wereld-wonder bent en dat je BERNDS als de nr.1 in saunaland noemt,komt daaruit voort.
Mooie grote ontvangst ruimte met een uitgebreide kleedkamer vol met de nieuwste snufjes en wanneer je de trap afloopt een prachtige mooie grote lange bar en zeer vele ligbedden waar de dames naast elkander hun pijpkunsten tentoon stellen zodat je als bezoeker vanuit die prachtige stoelen een goed uitzicht heeft.
Vooral de dames die daar aanwezig zijn allemaal topmodellen uit vervlogen tijden met zwembandjes voor het geval de kelder onderwater loopt dan kunnen ze blijven drijven totdat ze gered worden.
Dan nog de kamers allemaal sprookjes uit 1000 en 1 nacht met een beetje verbeelding.
Wat de kwaliteiten van de dames betreft dat is heel eenvoudig in BERNDS hebben de dames meer ervaring doordat ze langer in het beroep zitten en dat kun je zien want al die jaren vreten aan je.
GOLDENDREAMS heeft qua look toch een betere uitstraling en de dames die daar rondlopen zijn heerlijk op de kamer en zien er niet uit als dvp's met AOW,maar je hebt gelijk PHEA iedere ijsbeer heeft zijn eigen smaak gelukkig maar want al dat wachten op een dame in een club is tijd verspilling vooral als iedere seconde telt.
In GOLDENDREAMS hoef je gelukkig niet te wachten heerlijk toch.
yves59
29 augustus 2012, 23:27
Nou,,,,,, Phea
Tja, wat moet je zeggen na zo´n opsomming van kwaliteiten t.o.v. GD....
Uiteraard net als Dalton al stelde telt ervaring leuk mee, maar jaren en figuur wegen wat mij betreft iets zwaarder mee.
Het oog wil ook wat, toch?
Maar ja je kunt natuurlijk ook eens bij medeberen informeren naar de service van de diverse dames.
Ik heb liever een modelletje met minder kilometers op de teller dan een klassieker met een motor die 3 ton op de klok heeft staan.
Als je er iets vaker in rijdt, zul je merken dat nieuwe modelletjes meer onder de kap hebben dan je tijdens de proefrit merkt.
yves59
29 augustus 2012, 23:33
:ranting2:Trouwens, ik zit ook te kloten in de verkeerde box.
Dit topic is bedoelt voor de titanenstrijd tussen koekkoek en madiwodo
Ik wens de gladiatoren succes met de strijd.:hammer:.:ranting2:.. In de tussentijd vermaak ik me wel met de dames :teuflisch:
Big30
29 augustus 2012, 23:35
:ranting2:Trouwens, ik zit ook te kloten in de verkeerde box.:
Nee hoor!!!! Je zit hier helemaal goed yves59!
Koekkoek
31 augustus 2012, 01:37
Oorspronkelijk geplaatst door Koekkoek
Ik wil MDWDV toch maar nomineren omdat hij zo zielig is en alles verliest de laatste tijd. (Hopenlijk wordt hij nummer een anders hangt hij zijn berenvel aan de wilgen) 10 punten (dit is echt zijn laatste redding)
(dalton) Ik help hem ook die stakker geef hem maar de meeste punten
(der lickmeister) dan nomineer ik mee,uit voorzorg zodat hij de wilgen met rust laat
madiwodovr
22 oktober 2012, 15:03
Afgelopen dinsdag werd er even contact gelegd met de Koekkoek. De praatjesmaker had immers grote waffel gehad en liep al geruime tijd te pronken met z’n ‘verdiende’ tombola overwinning in Living Room. :huch: Dat dit allemaal een wassen neus was, wisten wij uiteraard al lang, maar het arme diertje heeft hier zelf de nodige rugbaarheid aan gegeven, waardoor onomstotelijk vast stond dat hij met z’n vaste nestelbroeder Yves59 zou afreizen naar Kaarst. Omdat wij ook voornemens waren weer eens af te reizen, hebben wij dinsdag de kamer in het hotel bevestigd. Slim dat ik was had ik de vraag van de Koekkoek om ook voor hem een kamer in voren te boeken al gepareerd en dit bleek achteraf maar goed ook. De schlemiel zat gedurende de dagen voorafgaand aan de bewuste vrijdagavond in een soort van lolbroekenparade in Keulen met zijn vaste reisgenootschap. Hierdoor zou het ‘ontsnappen’ aan het thuisfront ineens dusdanig lastig worden, dat hij onverhoopt toch maar afzag van de vrijdagavond. Lekker zeg, dat me dan die EUR 80,00 voor de hotelreservering nog niet door de neus waren geboord, want dan was ik even met de sloophamer langs het koekkoeksnest gereden. :angryfire:
Dat de Koekkoek z’n streken dus nog niet is verleerd blijkt ook nog eens door het laten verlopen van z’n gewonnen tombola kaart. Hieruit blijkt maar weer eens het schijt hebben aan anderen en het minachten van het forum. Enerzijds blijkt dit al uit het feit dat ’t hem blijkbaar teveel moeite kost om z’n eigen stukjes even na te lezen op grammatica en spelling. Daarnaast nu dus ook door het minachten van het forum en het in de bek kijken van het paard, want zo zie ik dat gewoon. Er waren er zovelen zo blij geweest met deze vrijkaart voor de Living Room!!!
In gezelschap heeft de Koekkoek altijd z’n snavel wijd open over Living Room in Kaart. Hoe mooi en groots dat wel niet is en wat voor geweldige sfeer er hangt. Pff… Rot op man! Je bent gewoon een zielig vogeltje dat hoog van de toren blaast.
‘Er vliegt een kont door de lucht. Een ordinaire vieze reet! Opeens vliegt er een boze, kwaadaardige piemel achter hem aan. Oei denk die kont, straks vliegt die piemel er nog achter in. Dat moeten we niet hebben. Dus die kont doet er alles aan om de piemel van zich af te schudden. Links, rechts, naar boven en beneden… het mag niet baten. Dan ziet de kont een eindje verder een klein wolkje. En in dat wolkje daar zit een toverfee. Ooh fee, help me toch. Er zit een lul achter me aan. Het feetje is heel behulpzaam en zegt: maak je maar geen zorgen, ik tover je gewoon om in een vogeltje, in een koekoek! Oooh, bedankt fee. En het vogeltje vliegt de wolk uit. Even later komt de lul ook door dat wolkje, maar de fee is natuurlijk al verdwenen. De lul komt aan de andere kant van de wolk en ziet de koekoek. Heej, koekoek heb jij toevallig een vieze kont gezien? Nee zegt de koekoek. Maar de kont vertrouwt het niet. Dus vraagt de lul aan de koekoek: Fluit eens dan koekoekje… Waarop de koekoek verwoede pogingen onderneemt, maar komt alleen een dikke scheet uit z’n snavel en een hoop stront! :thefinger:
Koekkoek
23 oktober 2012, 00:49
OOk goed lezen is blijkbaar moeilijk a.s vrijdag in alle rust mijn kaart verzelveren in LR zonder streskip MDWDV
De geiligheid heeft blijkbaar toegeslagen en de heren zijn een week te vroeg afgerijst. Wat in het vat zit verzuurd niet
Met deze vrijkaart van Living Room
Jouw nummer is XXX Koekkoek
AUB Uitprinten en meenemen. Deze vrijkaart is 2 maanden geldig.
Veel plezier ermee
Übersetzung:
Wir gratulieren dir mit deiner Freikarte für Living Room
Wichtig:
Bitte diese Nachricht ausdrucken und mitnehmen und beachten dass
diese Nummer XXX Koekkoek
nach zwei Monaten ab heute (31.8) ihre Gültigkeit verliert.
Viel spass
Afgelopen dinsdag werd er even contact gelegd met de Koekkoek. De praatjesmaker had immers grote waffel gehad en liep al geruime tijd te pronken met z’n ‘verdiende’ tombola overwinning in Living Room. :huch: Dat dit allemaal een wassen neus was, wisten wij uiteraard al lang, maar het arme diertje heeft hier zelf de nodige rugbaarheid aan gegeven, waardoor onomstotelijk vast stond dat hij met z’n vaste nestelbroeder Yves59 zou afreizen naar Kaarst. Omdat wij ook voornemens waren weer eens af te reizen, hebben wij dinsdag de kamer in het hotel bevestigd. Slim dat ik was had ik de vraag van de Koekkoek om ook voor hem een kamer in voren te boeken al gepareerd en dit bleek achteraf maar goed ook. De schlemiel zat gedurende de dagen voorafgaand aan de bewuste vrijdagavond in een soort van lolbroekenparade in Keulen met zijn vaste reisgenootschap. Hierdoor zou het ‘ontsnappen’ aan het thuisfront ineens dusdanig lastig worden, dat hij onverhoopt toch maar afzag van de vrijdagavond. Lekker zeg, dat me dan die EUR 80,00 voor de hotelreservering nog niet door de neus waren geboord, want dan was ik even met de sloophamer langs het koekkoeksnest gereden. :angryfire:
Dat de Koekkoek z’n streken dus nog niet is verleerd blijkt ook nog eens door het laten verlopen van z’n gewonnen tombola kaart. Hieruit blijkt maar weer eens het schijt hebben aan anderen en het minachten van het forum. Enerzijds blijkt dit al uit het feit dat ’t hem blijkbaar teveel moeite kost om z’n eigen stukjes even na te lezen op grammatica en spelling. Daarnaast nu dus ook door het minachten van het forum en het in de bek kijken van het paard, want zo zie ik dat gewoon. Er waren er zovelen zo blij geweest met deze vrijkaart voor de Living Room!!!
In gezelschap heeft de Koekkoek altijd z’n snavel wijd open over Living Room in Kaart. Hoe mooi en groots dat wel niet is en wat voor geweldige sfeer er hangt. Pff… Rot op man! Je bent gewoon een zielig vogeltje dat hoog van de toren blaast.
‘Er vliegt een kont door de lucht. Een ordinaire vieze reet! Opeens vliegt er een boze, kwaadaardige piemel achter hem aan. Oei denk die kont, straks vliegt die piemel er nog achter in. Dat moeten we niet hebben. Dus die kont doet er alles aan om de piemel van zich af te schudden. Links, rechts, naar boven en beneden… het mag niet baten. Dan ziet de kont een eindje verder een klein wolkje. En in dat wolkje daar zit een toverfee. Ooh fee, help me toch. Er zit een lul achter me aan. Het feetje is heel behulpzaam en zegt: maak je maar geen zorgen, ik tover je gewoon om in een vogeltje, in een koekoek! Oooh, bedankt fee. En het vogeltje vliegt de wolk uit. Even later komt de lul ook door dat wolkje, maar de fee is natuurlijk al verdwenen. De lul komt aan de andere kant van de wolk en ziet de koekoek. Heej, koekoek heb jij toevallig een vieze kont gezien? Nee zegt de koekoek. Maar de kont vertrouwt het niet. Dus vraagt de lul aan de koekoek: Fluit eens dan koekoekje… Waarop de koekoek verwoede pogingen onderneemt, maar komt alleen een dikke scheet uit z’n snavel en een hoop stront! :thefinger:
madiwodovr
26 oktober 2012, 12:17
De volgende vraag kwam ik tegen in de rubriek Golden Dreams, Algemeen:
Is het de bedoeling bij de party van morgen dat de beren ook verkleed zijn.
@Koekkoek: Maakt toch geen zak uit. Jij zit dan toch in LR of niet soms? Daar is zaterdag pas een Halloween party. :wand: