PDA

Volledige versie bekijken : Bochum, Helena (Roemeense)



Megaboob
29 augustus 2012, 22:34
Haarkleur/-lengte : blond/Lang
Lengte dame : +/- 1.70
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Leeftijd : ca.25
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Service: tja....niet geweldig
Voordelen: knappe dame,
Nadelen: geen geweldige service, zeurt steeds ome en sessie van een uur. alles is "extra"
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 40
Extra’s bij het bezoek:geen

Ik zag de knappe Helena met redelijk borsten (echt) staan bij de nieuwe kamers aan de achterkant van haus 26 toen ik de auto parkeerde. Niet gelijk naar binnengegaan, even rondgekeken, mara mijn nieuwsgierigheid was getriggerd door haar verschijning.

Voor30 euro kun je je er geen buil aan vallen, dus begonnen aan de sessie, waarbij madam al gelijk begon te zeuren om een sessie van een uur. nee, dat doen we dus niet, de toon was echter gezet. Ze lag op mijn been bij het pijpen, wat niet positoef uitwerkte, omdat ik zo niet comfortable lag, en mijn bloedtoevoer niet goed werkte. Dat werd dus niets. dus zelf maar even ter hand genomen, en madam nam plaats op mijn jongeheer, waarna de sex redelijk te noemen was, voornamelijk omdat ze vrij strak was. Maar ik kwam niet klaar. Weer de vraag om een uur, lekker rustig, maar nee, dat werd niets met deze dame, dus maar om een oliemassage gevraagd. dat zou dan 10 euro meer kosten (tja, wara halen ze het lef vandaan, die roemeentjes...), maar goed, ik wilde klaar komen, dus vooruit dan maar weer. Dat leverde dus uiteindelijk het gewenste resultaat, ik kreeg zowaar nog een kus op de mond, het enige echt positieve van deze dame van deze sessie naast haar knappe figuur. Snel afscheid geomen, en hier komt de boobmeister dus niet meer helaas....

megaboob

WA
23 februari 2013, 21:24
enkele correcties. Heeft tegenwoordig wel tatoo's, en is naar de nieuwe kamers buiten verhuist. Service nog altijd het zelfde. Geen dame waar je je een buil aan valt, alleen dat zeuren om een langere sessie...

de duisburg spesjalist
2 juni 2013, 11:27
deze dame heeft de vulkaan verlaten of ze terug gestuurd wordt is nog ma de vraag

de duisburg spesjalist
9 juni 2013, 10:14
ze is er weer kamer nummer is 606 eros 26

de duisburg spesjalist
24 oktober 2013, 14:05
dame staat in bochem kan dus verplaats worden

WA
24 oktober 2013, 20:07
dame staat in bochem kan dus verplaats worden :lostit: begreep van de week dat dit een semi staatsgeheim zou zijn :bibber_2: ondanks dat ik haar in het begin wel geinig vond veranderde ze naderhand in een zeurkous helaas.

De haarkleur is overigens veranderd in zwart, en qua service probeert ze al een tijdje op te schuiven richting het SM gebeuren. Geen idee hoe succesvol ze daarmee is. Ook het aantal tatoeages groeit gestaag.