PDA

Volledige versie bekijken : Wat zou je doen met 175€?

xensualboy
30 augustus 2012, 12:37
:biggrin:
Het is weer tijd om eens te gaan ontspannen...
Je hebt precies 175€ :)
Het is 18.00u en je wilt gewoon WEG...Gelukkig heb je een auto en je kan de volgende dag ook lekker lang uitslapen.
Wat zou je gaan doen met 175€?? :)

Piet Plezier
30 augustus 2012, 12:46
Ik zou naar H7 gaan €30 entree,en heb je nog €145 over om te kameren.kan je vier keer naar de kamer en heb je nog een geeltje over.

phoenix
30 augustus 2012, 13:29
ik zou naar Bernds rijden in Hennef , 260 km rijden vanaf utrecht ,met geen file kom je met een snelle auto om 20.00 aan en anders om 20.30 , je betaalt 50 euro entree, de dames omringen je met liefkozingen strelingen zonder te hengelen naar een kamergang, je neemt een konigs pilsener, een heerlijke maaltijd, , met wat typisch duitse metworsten en salade daarbij....langzaam laat je je neer vlijen op een bank en een dame die je welgevallig is knuffelt met je totdat ze hartstochtelijk zoent en zij je leuter in haar mond neemt en je heerlijk op de bank begint te pijpen, na toenemende geiligheid ga je samen naar een kamer en krijg je hemelse wip van een ervaren dame...na 45 samen, zijn 30 minuten op de kamer, zonder echt klok te kijken spuit je rubbertje vol in haar kutje of pijpt ze je klaar tot in haar mondje...., je bent er effe klaar mee en zoekt een gloeiend hete sauna op en je zondert je een half uurtje af , tegen tienen krijg je wat zin en om 10.30 lig je weer lekker te wippen met een dame , om 12.00 ben je goed ontspannen en neemt nog een paar lekkere biertjes...of sterke drank die ze daar ook schenken...daarna vraag je aan de theke of zij hotel reuter belt om een kamer te reserveren, je sluit af met een dame die je vol op de bek kust en je loopt 300 meter en je ziet het hotelletje dat zojuist is gereserveerd, in de stilte van bergen om je heen slaap je zalig in, en je wordt de volgende dag omringd met zorg en krijg je een enorm ontbijt zodat je er weer goed tegenkunt , kosten 175 euro

eenmaal entree 50 euro
twee maal wippen , pijpen Ft etc... 100 euro
hotel met ontbijt 35 euro

succes met je keuze voor heaven7 low budget sex of bernds kwaliteitsex

xensualboy
30 augustus 2012, 13:48
Phea 185 € :) of is de kamer met ontbijt 25€?

Ergens nog een tientje in je broekzakje vergeten ;)

van lotje gekrikt
30 augustus 2012, 13:51
Ik zou 2 dagen naar McSex gaan. Alles inclusief voor 80/dag.
De 15 euro die ik nog zou overhebben zou ik aan de favoriete dame geven, als extraatje.
Of ermee naar de andere M(a)c, want het eten in de Mc lust ik niet (wel veel fruit!).

bad pritt
30 augustus 2012, 13:53
succes met je keuze voor heaven7 low budget sex of bernds kwaliteitsex

Ik ken Bernds niet maar Phea als filosoof in spe weet je dat het niet zo zwart wit ligt grote vriend, in H7 heb ik van mijn 3 jarige saunaclub crarriere zeer vele geile super goede dates gehad en dat kussen zonder kamergang etc dat gaat er ook allemaal heel erg goed. Momenteel is de line up goed..zelfs Delia is terug..en een paar nieuwe snoepjes.

phoenix
30 augustus 2012, 13:57
sorry is inderdaad klein rekenfoutje kost je dan 185 euro............, ja zeker weet ik dat het niet zo zwart ligt brad pitt, maar als ik de totale club, met een dame die al jarenlang de leiding heeft, vergelijk met de heaven7 dan kunnen we denk ik wel constateren dat ik me toch ietsje meer op mijn gemak voel als ik binnenkom bij bernds, daar betaal ik graag 20-40 euro meer voor.... dagtarief bij berds is 70 euro..., maar het blijft mijn persoonlijke ervaring die waarschijnlijk door zeer veel beren hier wordt gedeeld.. Maar goed ik wil alleen maar een alternatief aanbieden....ik doe geen uitspraken over slechtere of betere dames in heaven7 of bernds....dat moet degene die gaat wippen zelf maar uitmaken....

egon, Dr. Rammler
30 augustus 2012, 14:03
mit 175,- geh ich nicht aus dem Haus......:sleep:

bad pritt
30 augustus 2012, 14:18
sorry is inderdaad klein rekenfoutje kost je dan 185 euro............, ja zeker weet ik dat het niet zo zwart ligt brad pitt, maar als ik de totale club, met een dame die al jarenlang de leiding heeft, vergelijk met de heaven7 dan kunnen we denk ik wel constateren dat ik me toch ietsje meer op mijn gemak voel als ik binnenkom bij bernds, daar betaal ik graag 20-40 euro meer voor.... dagtarief bij berds is 70 euro..., maar het blijft mijn persoonlijke ervaring die waarschijnlijk door zeer veel beren hier wordt gedeeld.. Maar goed ik wil alleen maar een alternatief aanbieden....ik doe geen uitspraken over slechtere of betere dames in heaven7 of bernds....dat moet degene die gaat wippen zelf maar uitmaken....

Amen wilde alleen maar even aangeven dat H7 geen budget is alleen in de prijs..service is er als je een ervaren HL bent gewoon top en krijg je er slechte servce dan ligt het aan jezelf.
Maar een ervaren vrouw die alle tools in huis heeft kan je helemaal gek maken en die vind je standaard natuurlijk veel meer in Bernds, maar een groen blaadje vind je weer meer in H7...en is ook leuk..lol.
Maar ik neem de Sibels , de Daisues , Ladie X en de Lorenas ook mee en die zijn de service saunclubtop in NRW...en allemaal te hebben in H7.

W2 heeft me binnenkort een vrijkaartje voor Bernds beloofd dus we zullen het zien.

Jack42
30 augustus 2012, 14:33
W2 heeft me binnenkort een vrijkaartje voor Bernds beloofd dus we zullen het zien.

Betaald W2 dat dan uit eigen zak? Bernds is geen sponsor meer!
Of slaat je fantasie weer eens op hol?

ilovethaigirls
30 augustus 2012, 14:34
mit 175,- geh ich nicht aus dem Haus......:sleep:

+1
Ritje vanuit België naar GT heen en terug = +- 40 euro aan benzinekosten
Inkom = 60 euro
Blijft 75 euro over :gruebel:

Ga dan liever langs bij een raamprostituee dan hou je nog 125 euro over :freu:

bad pritt
30 augustus 2012, 14:48
175 euro is exclusief brandstof en daar kun je prima mee losgaan.
de Mc Sex is mischien wel een goede tip of een pauschalclub zoals Pauschalclub Bochum..150 entree voor een dagen je kunt je eikel alle kleuren van de regenboog laten zien en hem nog bijna overal inhangen ook.:joke:

Jimbo1
30 augustus 2012, 15:03
Allereerst dank voor de € 175,00
Da's gemakkelijk. In de auto springen (was toevallig al volgetankt dus geen extra kosten), een uurtje snelwegblazen naar Golden Dreams, daar binnengekomen € 50,- spenderen aan inkom. Dan eerst gauw iets eten (met een beetje mazzel is er om 19:00u nog wat), koffie en drankjes en dan de resterende € 125,- spenderen aan 1,5 uur met één van mijn favoriete dames.

Tegen 10 uur weer beneden, controleren dat mijn portemonnee inderdaad leeg is, maar dan WTF nog € 100,- bijpinnen om spoorslags weer naar boven te verdwijnen.

Naar huis met een tevreden gevoel omdat ik toch mooi € 175,00 minder heb uitgegeven dan normaal.

bad pritt
30 augustus 2012, 15:08
Betaald W2 dat dan uit eigen zak? Bernds is geen sponsor meer!
Of slaat je fantasie weer eens op hol?

Het is notarieel vastgelegd beste Jack.assuming dat hij het zich kan herinneren.
Anders kom ik jou wel naaien dat laat je makkelijk toe.

vrije jongen
30 augustus 2012, 16:33
Voor 175 ga ik naar Acapulco, van mij thuis ben ik daar (als ik rustig aan doe) pas rond 9 uur, dus dan heb ik nog 6 of 8 uur om 3 keer te kameren - en als ik bij een Duitser nog een tientje win in een wedstrijdje saunazitten, zelfs 4 keer. Freude zou het helaas afleggen wegens de leegte in de avond.

Piet Plezier
30 augustus 2012, 16:58
Het is notarieel vastgelegd beste Jack.assuming dat hij het zich kan herinneren.
Anders kom ik jou wel naaien dat laat je makkelijk toe.
Mag ik ook meedoen bad,gaan we hem gangbangen.

bad pritt
30 augustus 2012, 17:11
Mag ik ook meedoen bad,gaan we hem gangbangen.

Hij laat zich makkelijk naaien John dus mischien ook wel gangbangen..jij mag altijd meedoen.
He W2 waar blijft dat vrijkaartje van Bernds, zit al de hele middag te wachten ?

frogger
30 augustus 2012, 18:56
Ik ben toch wel nieuwschierig wat het gemiddelde neukbudget is? voor mij is dat ook zoiets van 175/200 euro.
Zonder reiskosten en slapen

MichelJ
30 augustus 2012, 19:07
Ik ben toch wel nieuwschierig wat het gemiddelde neukbudget is?

Hoeveel betaal je elke maand voor je hobby (gemiddeld) ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1487-Hoeveel-betaal-je-elke-maand-voor-je-hobby-(gemiddeld))
Hoeveel keer ga je gemiddeld de kamer op? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21886-Hoeveel-keer-ga-je-gemiddeld-de-kamer-op)
Hoe vaak ga je naar de FKK/sauna club ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14228-Hoe-vaak-ga-je-naar-de-FKK-sauna-club)

Dalton
30 augustus 2012, 19:25
Voor 175 euro koop ik een baal elastiek en schiet daarmee alle mussen dood uit de dakgoot.

egon, Dr. Rammler
30 augustus 2012, 19:31
@ Dalton
sehr gut haha
für 175 Euro geh ich in DV Ddorf-Reisholz 7 Whisky-Cola saufen............

noglangnietuitgewandeld
30 augustus 2012, 19:56
Die € 175,- neem ik volgende week mee naar Thailand. Daarvoor slaap ik vier nachten met een gogo danseres. En laat ik die ijsberen via het forum wel weten hoe het geweest is.

Bosco
30 augustus 2012, 20:28
Ik ben toch wel nieuwschierig wat het gemiddelde neukbudget is? voor mij is dat ook zoiets van 175/200 euro.
Zonder reiskosten en slapen

p/d? p/w? p/m? p/j?

frogger
30 augustus 2012, 23:11
p/x. de vraag is niet om wat je kan, maar wat je ervoor wil betalen. Of je dan mussen dood wil schieten, bier zuipt of wil neuken moet ierder een zelf weten. Maar wat mag een avondje feesten kosten?

Jansen
30 augustus 2012, 23:19
:biggrin:
Het is weer tijd om eens te gaan ontspannen...
Je hebt precies 175€ :)
Het is 18.00u en je wilt gewoon WEG...Gelukkig heb je een auto en je kan de volgende dag ook lekker lang uitslapen.
Wat zou je gaan doen met 175€?? :)

Ga Naar Duisburg laufhaus Vulkanstrasse nr. 26 en neuk daar voor a. per dame E.30,-
dus 5 dames pak daarna een blikje bier en een shoarma schotel en dan heb je nog E.15,- over.

Of ga naar PHG voor 15.00 u E.30,- en neem 3 dames voor een half uur en eet en drink zo veel als je wil.
Je komt dan E,5- te kort maar die jat je bij je vrouw voor je gaat haha.

egon, Dr. Rammler
31 augustus 2012, 08:33
beste Jansen Benzinekosten ??
of moeten we wachten tot Jansen kommt ?

rolly
1 september 2012, 15:11
Voor 10 euro brandstof halen, dan 3 x 50 euro besteden bij Alexia in Deventer.....Dan bij de lokale Dönerdealer wat te eten halen..om vervolgens suf/leeggeneukt en volgevreten voor de tv in slaap te vallen.

Rolly

Jan_Wandelaar
1 september 2012, 16:42
Voor 10 euro brandstof halen...

Vanuit de Randstad is het al gauw €50 aan benzine of €30 aan diesel voor een round-trip naar een grensclub. Dat dient gewoon bij het budget ingecalculeerd te worden, tenzij je een (al dan niet zakelijke) leaseauto hebt waar de brandstof in het leasecontract is inbegrepen.

Buiten de reiskosten is er ook de reistijd. Deze bedraagt voor een round-trip vanuit de Randstad naar een grensclub al gauw 4,5 uur.

Die tijd moet je, naast de tijd die je van plan bent in de club door te brengen, wel vrij maken in je agenda. Kortom: een saunaclub-bezoek is voor Randstedelijke beren niet zomaar even naar de hoeren, maar een erotisch dagje uit.

€175 is bij lange na niet voldoende budget om het erotisch dagje uit de moeite (reistijd, reiskosten) waard te maken. Wanneer het budget slechts €175 bedraagt dan luidt het devies: THUIS BLIJVEN!!!!!

Daarnaast moeten saunaclubs en de daar aanwezige dames wel de moeite waard zijn om 4,5 uur reistijd te rechtvaardigen. Het soort dame dat een dergelijke investering in tijd rechtvaardigt hangt over het algemeen niet rond in clubs waar de gemiddelde bezoeker minder dan €200 uitgeeft.

Duitse saunaclubs zijn daarom m.i. het bezoeken niet meer waard. Tuurlijk: wanneer er in Gouda of Hoofddorp een saunaclub geopend word dan zal Jan daar regelmatig te vinden zijn. Maar een halve vrije dag aan reistijd opofferen zijn saunaclubs bij lange na niet meer waard.

Voor €175 dus gewoon 7x naar de Doubletstraat om even snel de druk van de dobber te halen.

J.W.

Hcw
1 september 2012, 16:43
Nou die 175 krijg ik wel stuk , ik ben net uit bochum , 150 euries lichter hotteltje a 35 ,(ik had nog 3 lege kratjes lege bier achter in mijn sjeesmobiel aan statie geld liggen) , mijn annaconda heeft alle kleuren van de regenboog gezien en gaf nog rook singalen ook !!

Ff zonder dollen ,ik ben een normale fabrieks arbeider , ik ga graag af en toe naar een festival , ik woon leuk , en wil er ook nog aantrekkelijk uit zien is dit mijn normale tot maximale budget per maand .

Josef
14 september 2012, 20:49
Nou Xensualboy: Ik wist het wel als ik jou was.
Als ik €175, had dan zou ik naar http://www.partytreff-buende.com/
gaan. €100, Entré kan je met +/- 15 dames naar de kamer gaan.

Kan je nog eten en drinken.En de club is open van 13.00-3.00 s'nachts op zaterdag.
Hou je nog €75, over neem je een 1 pers.-kamer bij V.D Valk Hotel Melle-Osnabrück voor €70,50 zonder ontbijt.
Hou je nog €4,50 over kan je nog een bosje bloemen kopen voor de club,vrouw,moeder,of een dame uit de club verwennen met een bosje bloemen.

Of als je een 1 pers.-kamer met ontbijt neem is dat €14,00 +€70,50=€84,50+€100,club bezoek is €184,50 kom je €9,50 tekort.
Of kamer bij V.D Valk zonder ontbijt hou je €4,50 over,maar voor die €4,50 kan je iemand die je dierbaar of Lief is verblijden met een mooi bosje bloemen.

Wat je al niet kan doen met die €175, Nou Xensualboy maak er een leuke dag en nacht van en schrijf een leuk berichtje als je geweest bent.