Inloggen

Volledige versie bekijken : Sharks algemeen/live

Cupido
31 augustus 2012, 18:25
Het begint hier aardig druk te worden. Veel vrouwen. Een stuk of 50. Mooie club goed geschikt voor mindervaliden. Wel een giga irritante animatie drang bij de dames. Ik heb geloof ik nu zo ongeveer alle vrouwen wel langs me gehad. Allemaal openend met: hi wie geht's, was ist deine Name, wie alt bist du, gehen wir dann auf Zimmer ? Maar goed als je dan in de whirlpool zit een ze komen dan gehurkt voor je zitten met al het uitzicht wat je dan krijgt vergoed dat veel. Net voor de tweede keer op de kamer geweest een verdorie ben ik weer de naam vergeten. De eerste kwam uit Albanië en de tweede uit Litouwen. Beide zeer goede sessies. Zo nu ff de maag vullen. Later meer! update Die uit Litouwen heet martina

Cupido
31 augustus 2012, 18:29
Nog wat namen:

Fabiola, Laura, flori Alexandra gloria Annemarie, alissa

Cupido
31 augustus 2012, 21:20
Inmiddels zijn de vrouwen allemaal gemiddeld 2 keer of meer langsgekomen en verwachten ze ook nog dat je van allemaal de naam behoud. Maar dat heeft juist geresulteerd in dat ik nu alle namen weer vergeten ben. Zoals gezegd een prachtige club maar jemig wat staat me dat animeren vd dames enorm tegen. je kunt je ook nergens even terug trekken. Alleen buiten in de kou kun je nog van de rust genieten en meteen nog wat voor het forum schrijven. Vanuit de whirlpools op de eerste etage heb je wel goed zicht op wat er allemaal gebeurd in de club. De hygiëne is redelijk goed te noemen. Zo nu en dan komt een dame overal de bedlakens verschonen. Dus niet na iedere beurt, maar eens per half uur. Dus is het niet onverstandig vd dames om meerdere handdoeken mee te nemen bij een kamergang. Het eten was dramatisch. Gelukkig hadden ze ook nog rauwkostsalade anders had ik nu niets binnen gehad. Van bbq was geen sprake. Nou maar weer ff binnen. Kijken of ik nog wat scoren kan.

Cupido
31 augustus 2012, 23:18
Inmiddels wordt de danspaal gebruikt voor het doel waarvoor die in het leven geroepen is. Paaldansen kun je of niet. De eerste absoluut niet, de tweede geweldig! een prachtige vrouw bovendien. Ze lijkt een beetje op vita, alleen dan wat jonger en er komen niet alleen maar niet te begrijpen zinnen uit. In de tussentijd is haar vriendin bij me komen zitten. Ze heet Vitoria uit rusland :rolleyes: lijkt dan wel weer niet op vita, maar kan wel op de zelfde manier communiceren als vita! Er hangt hier een goede stemming. Jammer dat ik nog te weinig aanwezige ijsberen en dames ken en er normaal gesproken veel te ver weg voor woon. Anders zou ik mij hier zeker gauw op mijn gemak voelen en zeker vaker komen. Veel mooie, weliswaar 80 % Roemeense dvp's, en een geweldige uitstraling heeft de club. Vitoria is na een opfrisbeurt inmiddels weer op mij afgekomen, gewassen en nog steeds ruikend naar de sterke drank, maar dat mag de pret niet drukken. Ze lijkt me zo geil als boter. Die martina kon er overigens ook wat van. Wat kan die pijpen. Met haar geile uitstraling meteen gebombardeerd tot dame vd dag

Picasso 1
31 augustus 2012, 23:51
Helaas inderdaad ook in deze club het Roemeens gehalte inmiddels enorm toegenomen bleek ook bij mijn laatste bezoeken. Hoe verder weg, hoe erger het wordt. Oase is al lang van mijn agenda geschrapt (was ooit een van mijn favoriete clubs!), ook Sharks dreigt in dezelfde gevarenzone te komen. Deze clubs zijn inmiddels echt de 60+ entree totaal niet meer waard. Ach, het voordeel is weer dat steeds minder ver gereden hoeft te worden en steeds meer geld bespaard wordt.

MeesterMixer
1 september 2012, 10:05
Helaas inderdaad ook in deze club het Roemeens gehalte inmiddels enorm toegenomen bleek ook bij mijn laatste bezoeken. Hoe verder weg, hoe erger het wordt. Oase is al lang van mijn agenda geschrapt (was ooit een van mijn favoriete clubs!), ook Sharks dreigt in dezelfde gevarenzone te komen. Deze clubs zijn inmiddels echt de 60+ entree totaal niet meer waard. Ach, het voordeel is weer dat steeds minder ver gereden hoeft te worden en steeds meer geld bespaard wordt.

Goed nieuws, eindelijk tijd om ook een keer Sharks te bezoeken! Oase is momenteel ook een topbezetting, toch jammer dat je weinig op hebt met de Roemeense toppertjes :biggrin:

gignnl
1 september 2012, 10:11
De meeste Roemeense toppertjes komen toch uit Spanje....

MeesterMixer
1 september 2012, 10:26

En Picasso1 ook, dus daarmee is de cirkel rond :cool:

Picasso 1
1 september 2012, 11:17

En Picasso1 ook, dus daarmee is de cirkel rond :cool:

Dat is omdat als je liegt, kom je uit Spanje en als je de waarheid vertelt ook :rofl:.

seksenfun
1 september 2012, 19:34
Wat maakt de nationaliteit nu uit. Het gaat om de dame zelf en ik geloof niet in de uitspraken van sommige beren dat bepaalde nationaliteiten meer of minder goed zouden zijn.

Voor € 60 inkom geven de NRW-grensclubs net weinig terug en net daarom rij ik verder. Een beetje verder rijden, een beetje meer reiskosten maar zoveel meer plezier en goede seks. Daar gaat het mij om. Ik rij liever wat verder dan vrede nemen met minder. Ik schuif niet als bedelaar aan voor een stukje pizza, bijvoorbeeld.

Mainhattan bijvoorbeeld. € 60 inkom (€ 45 voor 13 uur!). Wat krijg je meer dan in bijvoorbeeld LR? Meer mooie jonge slanke typische Roemeentjes met allom services. Continue het lekkerste eten. Prachtige goede wellness. Mooie nieuwe club. Dikke ambiancesfeer in de avonduren, last but not least: ruimte voor jezelf :smoke:!

Picasso 1
2 september 2012, 21:05
Wat maakt de nationaliteit nu uit. Het gaat om de dame zelf en ik geloof niet in de uitspraken van sommige beren dat bepaalde nationaliteiten meer of minder goed zouden zijn.

Dat lees je ook niet in mijn reacties. Visueel spreken de Roemeense dames die ik in de clubs zie mij overwegend veel minder aan dan bijvoorbeeld de Duitse, Poolse of Russische dames (zowel fysiek als qua uitstraling). Ook theatherspel, geniepig en gehaaid gedrag valt mij in hogere mate op dan bij andere nationaliteiten hetgeen voor mij lustverminderend werkt bij die enkelen die me toevallig wel visueel bevallen. Als je vervolgens ziet dat de line up in veel clubs omslaat naar een zeer hoog Roemeens gehalte en mijn voorkeur type vrouwen (met overwegend andere nationaliteiten) drastisch afneemt, dan neemt de toegevoegde waarde voor mij van het bezoeken van zo'n club drastisch af. Zelfs gratis entree maakt dan de brandstofkosten duur.

Degenen die overigens het meest mee zitten met de Roemeense achtergrond dat zijn de dames zelf, anders zouden ze het niet nodig vinden zich voor een andere nationaliteit uit te geven.