PDA

Volledige versie bekijken : Nicole, Roemeense



satanic surfer
3 september 2012, 12:24
Naam: NICOL(L)E

Nationaliteit/taal: Roemeense Duits/Engels: beide matig

Leeftijd: 20

Haarkleur/lengte: bruin krullend kroeshaar, meestal in een sierlijk dotje, ziet er exotisch uit

Lengte: 1m60/65

Postuur/cupmaat: slank C-cup natuur (referentie)

Tatouage/piercing: euhm, tattoo op schouderblad

Service: zéér matigjes, TZ bij goede chemie dixit haarzelve, maak daar maar universitair diploma chemicus of Nobelprijswinnaar van na bevraging bij Kollegen want het is me matig wat dat betreft, persoonlijk lijkt me stiekem een rits chemicaliën in haar drankje kieperen de meest adequate oplossing om eventueel te liggen muilen als bezetenen...

Extra: een pro in de slechte zin van het woord, jammerlijk doch helaas


Nicole is wat je kan noemen een buitengewoon mooi meisje, 20, exotisch uiterlijk, je zou bijna niet geloven dat ze Roemeense is, maar toch. Dat braakt ze er vlotjesweg uit bij kennismaking aan de danspaal alwaar ze haar bevallig kontje doorgaans neervlijt ter zitplek. Het was bepaald rustig in World, veel kameropties waren er niet, en qua looks sprong zij toch wel aardig uit de band. Moordtieten, prachtig figuurtje, mooie tandjesrij, total package eigenlijk. Presales waren onbeduidend oninteressant, naja, communicatief is het geen hoogvlieger. Ze emmerde een eindje weg over de té rustige tijden in World, het aantal beren liep stelselmatig terug dixit haarzelve, ze is er al een tijdje werkzaam, maar hopt wat naar nabijgelegen clubs op z'n tijd ter afwisseling, Oase en Mainhattan staan ook in haar clubfrequentie laut Nicole, naja, toppie. Relatief snelle sleutelvraag, schat een 5-tal minuutjes keuvelen, maar ns gucken wat het worden zou...

Service: TZ: naja, euhm, laten we zeggen dat ze van zichzelf vond dat ze al behoorlijk ver ging, zoentjes op de mond; en tot tweemaal toe haar bevallige neusje dichtgeknepen en tengevolge moest ze naar adem happen, hop, tong in de bek, maar wat daar volgde was een betonmolenmixer die op vol toerental specie dient te fabriceren, dolletjes. Zéér matig tot onmogelijk dus... PZC was matigjes as well, zungeinsatz stond niet bepaald in haar dvp-woordenboek, het monotonere werk dus waar men niet al te vrolijk van wordt, eerste minuut was de afwisselendste, dat dient gezegd, hoogstwaarschijnlijk dacht ze abusievelijk dat ze in de Oase-kino zat en er effie overtuigend diende te worden geperformed, voor de reste dritte liga PZC zonder allure, matigjes zeg maar. NMC tengevolge met een minimedewerker in twijfelmodus, dit werd er niet beter op na het insoppen van de gummi met een kwarttube flutschi, goh, on top dus en toen ik haar bevallige kontje wat dirigeerde moest ik m'n handen fiks onder controle houden want de flutschi droop overal rondom, de TV kreeg een halve klad flutschi over zich heen wat de beeldkwaliteit van de uitgezonden voetbalwedstrijd op de achtergrond niet ten goede kwam voor eventuele geïnteresseerden, niet ikke want ik rammelde maar een roteind weg met haar toptieten die door het matige verleende serviceallooi hét highlight van de sessie was. Positiewissels volgden uiteraard, mission was ze non-coöperatief, in doggy ging ze verbazingwekkend vlot mee in de bewegingsmodus die an sich goed te noemen was, ik meendde zelf een beetje geblaf te kunnen ontwaren, het was overduidelijk haar favo-positie... Overall werd het halfuur volgemaakt, het was een éénmalig avontuurtje met deze ravissant mooie dame die qua looks een fameuze topper is, doch helaas qua service in hetzelfde bedje ziek is als het meerendeel van de huidige World-selectie... HHG: onbestaande tengevolge, jammerlijk want met goede skills kon dit meisje zich een fortuin bijeenvogelen in no-time... Voorspelling: nog een ganse rits andere clubs op haar palmares binnen afzienbare tijd, want een regelmatig, laat staan vast klantenbestand bouw je met dit soort matige service niet op... Een Messe-meisje zoals een eerwaarde Kollege me later aan de bar zou influisteren, vond ik wel een passende omschrijving... No regrets... Peace out!