PDA

Volledige versie bekijken : Om welke redenen “thank” je een bepaalde recensie

Wijze grijze
8 september 2012, 19:38
Recensies en bijdragen op dit forum zouden iets moeten toevoegen: Je steekt er iets van op, je kreeg er een grijns van op je gezicht, of je leuter werd er hard van.

Welke factoren bepalen nu voor je of een bijdrage de moeite waard is?

Informatief
Humor
Geil geschreven
Je kent/ bezoekt de club/DVP
De schrijver is een kennis/ vriend van je
Originaliteit
Andere reden

Je kunt meerdere redenen aanvinken

Ace2
8 september 2012, 21:18
Bij mij is het een combinatie van de te kiezen mogelijkheden.

Hendrikdeleuter
9 september 2012, 00:51
Eén of een combinatie van bovengenoemde redenen.
Maar ook omdat je (indirect) antwoord krijgt op een door jou min of meer gestelde vraag.
Dat wordt natuurlijk gewaardeerd en is een bedankje (THANKS) op zijn plaats.

Willi69
9 september 2012, 16:27
De schrijver is een kennis/ vriend van je
Das sollte "eigentlich" kein Grund sein, wird aber - wie man (nicht nur) an den Antworten sieht, hier im Eisbärenforum gerne genutzt. :rolleyes:

Ascari
9 september 2012, 17:38
Ik thank iemand vooral als ik vind dat het een goed en/of informatief bericht is. Geile en humorvolle berichten schaar ik gemakshalve maar onder de noemer goed ;).

Berichten over onbekende clubs/dames thank ik wat eerder. Ik kan het ook zeer waarderen als iemand naar een of andere uithoek in Duitsland (of zelf verder) reist en hier uitgebreid verslag over doet.

Ik vind het thanken ook een goed middel om beginnende schrijvers te motiveren om meer te schrijven.

fiatido
23 oktober 2012, 21:40
Prachtige forumvulling geef ik graag een thanks. Ik vind het zelf ook van warmte getuigen als ik zelf een thanks ontvang voor mijn waardevolle toevoegingen aan dit forum.

robstevens
4 januari 2013, 16:25
In het algemeen een beetje hetzelfde als 'likes' op de bekende sociale media, maar voornamelijk als ik er iets van opgeschoten ben.