PDA

Volledige versie bekijken : Sharon (Ghanese)



Sphinx
13 september 2012, 19:23
Naam: Sharon
Nationaliteit: naar eigen zeggen Ghana (op FC als Kameroenese genoemd)
Taal : beetje Duits, goed Engels.
Leeftijd: einde 20

Haarkleur/-lengte : halflang zwart kroeshaar
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : normaal, cup a/b, naturel, opvallende tepels
Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service: Pzc, nmc, beffen, vingeren
Voordelen: goed voor knuffelsex
Nadelen: zoent niet zo graag

"Wider, baby, smile and you've just made a million
Fuses pumping live heat twisting out on a wire
Take one last glimpse into the night
I'm touching close, I'm holding bright... holding tight
Give me shudders in a whisper, take me up til I'm shooting a star

Girls on Film (she's more than a lady) Girls on Film
Girls on Film (Two minutes later) Girls on Film
Girls on Film (see you together) Girls on Film
Girls on Film (see you later) Girls on Film"


geknipt uit mn bericht

Aangezien het rond zevenen nog steeds rustig was (abnormaal volgens de Spaans/Belgische kenners) kreeg ik nog een rondleiding met wat toelichting, waar ik toch meer van oppikte dan van mn eerdere dwaaltocht. Onderweg niet zo heel veel speciaals, een tweetal getinte dames viel me wel positief op: de een slank en met een prachtig figuur, in een rood setje, de ander iets kleiner, iets voller en met een kont waar je graag tegenaan kijkt als ze voor je uit loopt, zelfs als ze er een blauw jurkje overheen heeft gedrapeerd :tongue:

We bleven nog een tijdje kletsen tot iedereen het weer op zn heupen kreeg en op jacht ging. Beide getinte dames die eerder waren gespot lonkten ook weer, maar voor de rest viel het nogal tegen met de oogst, de beren waren ruim in overtal die zaterdag. Opnieuw betrapt deze racebeer er zich op dat hij achter de tweede dame aanloopt en zo op haar achterste gefixeerd is dat ie bijna tegen haar opbotst als ze zich plots omdraait. Ze stelt zich als Sharon voor, Ghanees (op FC staat Kameroen, maar ok), zo eind twintig. Ik loop na een kort gesprekje terug, ga even wat drinken halen en net als ze ook in de bar aanschuift sta ik weer naast haar. Dit keer zeggen we niets meer, houden elkaar alleen vast. Deze racebeer loopt een tijd later achter haar aan naar een kamer (ging eerst nog gearmd, maar die gang was te smal met al het tegemoetkomend verkeer) en een leuk Engels bandje (http://www.youtube.com/watch?v=KCjMZMxNr-0) zet een muziekje over dames op film in terwijl ik doe alsof Sharon's fotogeniekste attribuut op de gevoelige plaat zet :asshole:

Op kamer blijkt Sharon nogal een knuffelberinnetje te zijn, dus schakel ik op eco-modus en doe lekker rustig aan haar lichaam verkennen (wat best makkelijk is aangezien ze op bed staat en me recht aankijkt). Zoenen is wat gereserveerd, maar net als bij een Ferrari GTO ben je geneigd een aantal kleinigheden over het hoofd te zien bij zo'n verpakking. Aangezien ze met haar fanfare-kunsten dat weer helemaal rechttrekt en met groeiend enthousiasme zich laat beffen, maakt het deze racebeer verder niet veel uit. In een later stadium heeft ze tegen vingeren ook geen bezwaren meer, duwt zelfs hard terug. Bij het neuken is doggy opnieuw mn favoriete standje, en hoewel er een aantal keer gewisseld werd, kwamen we daar toch steeds op terug. Voor de finale liet ik het haar in reverse cowgirl afmaken en na een knallend eind zie ik dat we verdorie bijna een uur verder zijn. Teruglezend op de Duitse fora merk ik dat de kritieken over Sharon tot nu toe niet allemaal even lovend waren, iemand had het over "schnellabfertigung". Daar heb ik iig niks van gemerkt.

2bat4you
3 december 2012, 12:10
Kort maar krachtig vond ik deze dame helemaal niks:huch:
de hele avond as ze al aan het jagen en tot mijn spijt vlak voor vertrek dacht ik dat haar praatjes waar waren en besloot het toch te wagen
"was ik maar naar huis gegaan":hammer:
Het zoenen waar ik uitdrukkelijk om had gevraagd ( na andere verkeerde ervaringen waar ik het niet had aangegeven) was minimaal en als ik al haar puntje van haar tong heb geraakt dan was het het enige.:angryfire:
ok dacht ik als dat het niet word dan laat ik me wel pijpen ... en voor ik het wist had ik een condoom om de little bat zitten, nu vind ik dat niet eens zo erg en misschien had ze daar wel een reden voor en ben ik verschoond gebleven van een soatje:confused:
Maar pijpen was ok en dacht dan kom ik wel in het condoom in je mond maar, je raad het al, bij de eerst e schokgevoelens werd mn gevoelige swans uit het mondje gehaald en met de hand klaar gemaakt.:heul:
Al met al een hele slechte afsluiter en zal heeeeel wat moeten gebeuren wil deze :teuflisch:ghanese mij nog een keer strikken.:gruebel: