Volledige versie bekijken : Over verschil in mening, clubvoorkeuren en smaken.
Dolfie
14 september 2012, 19:36
Haha die Bad Pritt,GT is niet direkt het clubje om je PUA kwaliteiten te oefenen;)
Stefania is wel degelijk een Italiaanse deerne hoor,haar Italiaans is beter als dat van een Roemeense:biggrin:
Grtz,Dolfie
Estafania zat al snel bij me op een stretchertje nadat ik een opmerking maakte over haar FKK dresscode, goddelijk lijfje ze was me de vorige keer ook al opgevallen..toen ik haar tieten vastpakte zei ze he dat kost geld..toen ik de andere erbij pakte en zei dan krijg je nu 10 euro van me moest ze lachen..erg bijdehand.zegt italiaans te zijn..denk het niet maar maakt niet uit...zal wel een roemeentje zijn
bosbeer
15 september 2012, 22:21
Tja, als Bad Pritt Dunya, Estefania en Gabriella de allermooiste meiden in GT vindt is het misschien verstandiger om een andere club te bezoeken. Absoluut niks mis met die drie meisjes maar smaken verschillen nu eenmaal. En liepen woensdag een meid of 80 rond waar toch een heleboel lekkers tussen zat. Dunya heeft een heerlijk koppie, maar op haar kont kun je met 7 man pokeren. Elke keer als ik haar kont zie moet ik aan FG denken en dan is het plaatje rond want dat is een van de favoriete clubs van Bad. Maar er zitten zeker een aantal waarheden in de beschreven negatieve zaken. Ik denk wel dat het veel scheelt als je een vaste bezoeker bent en de meisjes je kennen. Dan kijken ze toch op een andere manier tegen je aan en zien ze je als een bekende. Maar dat voordeel heeft Bad zelf ook in clubs die hij geregeld bezoekt. Natuurlijk mag het geen verschil maken en is het niet fijn als een meisje je een keertje aan de kant duwt, maar een beetje flexibel moeten we toch ook zijn. Toch is het zo dat je je het prettigst voelt in de club waar je het liefst komt. Toevallig zit ik geregeld op woensdag in GT en dan is het net of je in je stamkroeg zit. Een paar bevriende beren zijn er meestal ook en je kent heel veel meisjes waar je ook veel contact mee hebt en lol mee kunt maken. Ze komen vaak uit zichzelf naar je toe en vinden het leuk om even te kletsen of hun verhaal kwijt te kunnen ook al ben ik er nog nooit mee naar de kamer geweest. En ik ben echt niet de enige, ook medeberen hebben heel veel leuke contacten met de dames. Wat dat betreft wordt GT toch een beetje tekort gedaan. Er wordt altijd gesproken over de Fickfabrik waar pre-en aftersales totaal niet aan de orde zijn, maar toch vind ik dat erg subjektief. De indruk dat wij worden geminacht door de meisjes in GT en alleen maar als geldbron worden gezien is toch te negatief beschreven. Zo kwam er afgelopen week een meisje overstuur bij me aan de bar vertellen dat een beer op de kamer zei dat hij alleen maar NZC wilde voor 100 euro. Het draaide uit op een flinke ruzie en ze vertrokken weer van de kamer. Ze wilde niet naar de Theke gaan maar was erg boos en overstuur en zocht even een schouder. Dan voel je je heel eventjes geen hoerenloper maar vindt het fijn dat je even een steun kunt zijn voor zo'n meisje.
Maar natuurlijk is het goed dat iedereen zijn eigen ervaringen beschrijft en ook zijn mening daarover geeft, zo ook Bad Pritt. Een positief verslag van hem lag echter niet in de lijn der verwachtingen omdat hij al vaker heeft aangegeven GT geen fijne club te vinden.
Wel vind ik het jammer dat hij ons niet even is komen begroeten en we niet een Fanta of een biertje samen hebben kunnen drinken. Misschien bij een volgend bezoek maar dat zal vermoedelijk nog wel een tijdje duren, heb ik de indruk.
ketserr
16 september 2012, 13:28
Tja, als Bad Pritt Dunya, Estefania en Gabriella de allermooiste meiden in GT vindt is het misschien verstandiger om een andere club te bezoeken. Absoluut niks mis met die drie meisjes maar smaken verschillen nu eenmaal. En liepen woensdag een meid of 80 rond waar toch een heleboel lekkers tussen zat. Dunya heeft een heerlijk koppie, maar op haar kont kun je met 7 man pokeren.
Wat dat betreft wordt GT toch een beetje tekort gedaan.
Maar natuurlijk is het goed dat iedereen zijn eigen ervaringen beschrijft en ook zijn mening daarover geeft, zo ook Bad Pritt. Een positief verslag van hem lag echter niet in de lijn der verwachtingen omdat hij al vaker heeft aangegeven GT geen fijne club te vinden.
Wel vind ik het jammer dat hij ons niet even is komen begroeten en we niet een Fanta of een biertje samen hebben kunnen drinken. Misschien bij een volgend bezoek maar dat zal vermoedelijk nog wel een tijdje duren, heb ik de indruk.
Bosbeer je had je tijd beter ergens anders in kennen steken dan hierop te reageren....
bosbeer
16 september 2012, 20:34
Bosbeer je had je tijd beter ergens anders in kennen steken dan hierop te reageren ....
Maar ik heb jou er toch maar weer mee aan het schrijven gekregen.
bad pritt
17 september 2012, 11:34
Tja, als Bad Pritt Dunya, Estefania en Gabriella de allermooiste meiden in GT vindt is het misschien verstandiger om een andere club te bezoeken. Absoluut niks mis met die drie meisjes maar smaken verschillen nu eenmaal. En liepen woensdag een meid of 80 rond waar toch een heleboel lekkers tussen zat. Dunya heeft een heerlijk koppie, maar op haar kont kun je met 7 man pokeren. Elke keer als ik haar kont zie moet ik aan FG denken en dan is het plaatje rond want dat is een van de favoriete clubs van Bad. Maar er zitten zeker een aantal waarheden in de beschreven negatieve zaken. Ik denk wel dat het veel scheelt als je een vaste bezoeker bent en de meisjes je kennen. Dan kijken ze toch op een andere manier tegen je aan en zien ze je als een bekende. Maar dat voordeel heeft Bad zelf ook in clubs die hij geregeld bezoekt. Natuurlijk mag het geen verschil maken en is het niet fijn als een meisje je een keertje aan de kant duwt, maar een beetje flexibel moeten we toch ook zijn. Toch is het zo dat je je het prettigst voelt in de club waar je het liefst komt. Toevallig zit ik geregeld op woensdag in GT en dan is het net of je in je stamkroeg zit. Een paar bevriende beren zijn er meestal ook en je kent heel veel meisjes waar je ook veel contact mee hebt en lol mee kunt maken. Ze komen vaak uit zichzelf naar je toe en vinden het leuk om even te kletsen of hun verhaal kwijt te kunnen ook al ben ik er nog nooit mee naar de kamer geweest. En ik ben echt niet de enige, ook medeberen hebben heel veel leuke contacten met de dames. Wat dat betreft wordt GT toch een beetje tekort gedaan. Er wordt altijd gesproken over de Fickfabrik waar pre-en aftersales totaal niet aan de orde zijn, maar toch vind ik dat erg subjektief. De indruk dat wij worden geminacht door de meisjes in GT en alleen maar als geldbron worden gezien is toch te negatief beschreven. Zo kwam er afgelopen week een meisje overstuur bij me aan de bar vertellen dat een beer op de kamer zei dat hij alleen maar NZC wilde voor 100 euro. Het draaide uit op een flinke ruzie en ze vertrokken weer van de kamer. Ze wilde niet naar de Theke gaan maar was erg boos en overstuur en zocht even een schouder. Dan voel je je heel eventjes geen hoerenloper maar vindt het fijn dat je even een steun kunt zijn voor zo'n meisje.
Ik ga geen hel;e p[olemiek beginnne Bosbeer.
FG is niet mijn favoriete club, die heb ik eigenlijk niet wel favoriete vrouwen.
Ik kom heel graag in Heaven 7 en Acapulco, beiden totaal anders maar beiden hebben steeds veel naturelle vrouwen, vaak roemeens, soms zwart, die een goede gfe geven.
De sfeer en type dames in GT kon me niet in de stemming brengen voor een kamergang.
Ik voel me er niet thuis en een wandelend 50 euro biljet.
Zoals in elke setting waar veel mensen bij elkaar zijn, verstopt iedereen zich een beetje. Dat staat me al tegen.
Zal wel meer mensen overkomen, je geeft het zelf al aan velen beleven GT zo.
De 3 die ik noemde vond ik nog de besten, jong, vrij naturel, de rest kon me niet bekoren waarbij ik niet de illusie heb dat ik ze allemaal gezien heb wel velen denk ik, vond het erg tegen vallen voor mij dan.
Vind dat er in Heaven 7 procentueel gezien meet stunners en toppers zitten, en in Acapulco zeker.
naturel, mooi, jong, sexy, verleidelijk, en vooral niet profi in gedag en uitstraling daar houd ik van..of zwarte vrouwen in alle soorten en maten.
In de Doubletstraat in Den Haag zitten al 3 a 4 stunners, pp meisjes, die mooier zijn dan alle vrouwen die ik gezien heb in GT, om het maar eens te relativeren, de service ligt daar wel heel anders.
Voor stamgasten is de beleving altijd anders...en zal het best een leuke club kunnen zijn..veel plezier in GT.
satanic surfer
17 september 2012, 13:19
Bad Pritt's damesvoorkeur is niet de mijne, z'n clubvoorkeur is niet de mijne, maar wat hij aangeeft in z'n recensie en in z'n repliek snijdt wel hout doorgaans. Dat GT geen club voor hem is beseft hij maar al te goed, maar z'n bevindingen zijn redelijk accuraat te noemen op uitzonderingen na. Natuurlijk zullen beren die er elke week (meermaals sommigen) komen en hun vaste dames boeken dat anders aanvoelen, maar op een zéér sporadische uitzondering na zijn het toch grotendeels dames die laten we zeggen doorgaabs zeer tijdsgeörienteerd handelen. An sich zijn de randomstandigheden daar ook deels voor verantwoordelijk, als de dame weet dat er sleutelwachttijd is, dan is het niet abnormaal dat ze snel tot een sleutelvraag komt, maar ook zonder wachttijden is het doorgaans toch erg snel beklonken (somtijds niet met dames die men frequent of telkens boekt, dat spreekt voor zich, die dames zijn niet gek en zullen hun relatief vaste bron van inkomsten niet dusdanig voor het hoofd stoten).Vele beren zijn in GT nog ofte onervaren ( de groepjes jonge bezoekers die hun eerste clubstappen zetten) ofte touristisch (cfr de Aziatische fraktie door doorgaans door de Roemeense fractie wordt opgepeuzeld) ofte stammklant. Vele Fransen/Belgen/Nederlanders die vaak niet verder komen of niet beter weten dan de grootgrensclubs, die zijn al tevreden als er PZC in het pakket zit. Qua line-up is het optisch geen vetpot, in vergelijking met Acapulco treed ik BP bij, H7 is me onbekend. Meisjes als Carla/Marianna/Jayda/Erica/Lolita/Bianca zijn mooi, no doubt, maar sommigen upsellen naar believen, sommigen tongzoenen pertinent niet, een enkele vraagt 25E extra voor TZ en voorts zijn ze alle 6 allesbehalve servicewonderen om er maar enkele te noemen. Hoeft ook niet, vele bezoekers hebben no clue whatsoever in GT, en zelfs veelplegers uit Ned/bel/Fra nemen daar genoegen met service die onder het niveau blijft van wat men in clubs als GT zou mogen verwachten. Mij stoort dat niet buitenmatig, maar dat dat een feit is, daar kan niemand omheen die niet omsluierend stilzwijgend blijft. In Youppie blijven de posts over prijsvariabelen binnenstromen, ach, en dan maar op BP afgeven, het verbaast me buitenmatig maar dat zal wel weer aan mij liggen. Een presalesclub zal GT nooit worden, voor mezelf ook niet de ietwat donkere versie die BP ervan weergeeft, maar dat deze veelschrijver grotendeels pertinente waarheden verkondigde in z'n post staat buiten discussie wat mij betreft. Dat dames die vaste beren als bijvoorbeeld Ketserr, waarmee ik het overigens goed kan vinden als ik hem tref in GT, wat meer aandacht geven dan BP en anderen lijkt me logisch, die gaan een vaste inkomensbron van zeg maar 45 bezoekjes maal 75E (bij sommigen nog wat meer schat ik)ofzo echt niet verkwanselen, maar om dat te gaan zien als de norm, wel helaas pindakaas, het fickfabrik-gehalte in GT is wat het is, daar verandert geen roze of zwarte bril wat aan, nogmaals, sporadische uitzonderingen tena gesproken... Wachttijden zijn een plaag, ook op zondag vanaf 16 uur laut collègues, als de heren beren zich in rotten van 5 aanbieden, en genoegen nemen met het gebodene of zelfs aan kwaliteit inboetende service na wat gesprekjes met medeberen vorige week, om nog maar te zwijgen van de prijsinflatie die nogal wat bemoeilijkt somtijds, naja, wees dan allen als GT-fans (waaronder ik mezelf ook inschat overigens, zei het niet Hardcore) niet verbaasd dat anderen die uit clubs met andere beleving en serviceleistung komen effe de vinger op de wonde leggen, men oogst wat men zaait zegt men in landbouwerskringen, het lijkt een zware nazomer te gaan worden naar m'n inschatting...
bosbeer
17 september 2012, 13:54
Helaas vind ik de bevindingen van BP en SS voor een behoorlijk deel veel te zwart / wit gesteld. Als ik recencies lees over H7 dan krijg ik toch de indruk dat daar dames huizen die 2 treetjes lager in de rangorde van schoonheid staan dan de meeste GT dames. In de Doubletstraat kom ik nooit, maar ik begrijp dat daar toch voornamelijk dikke negerinnen zitten. Niks mis mee, begrijp me goed, maar niet mijn smaak.
Verder kan ik moeiteloos een hele tros dames in GT noemen waarover de beren die ermee gekamerd hebben laaiend enthousiast zijn. En deze dames staan er ook stuk voor stuk om bekend een fantastische service te geven. Een greep hieruit:
Patrizia, Diana, Rebecca, Denise (2x), Francis, Chantal, Joanna, Tanya, Gabriella, Laura, Marianne, Gaby, Juliette, Eva, Romina, Alica, Morena, Kim, Petra, Shakira, Amara, Maggy, Sandra, Sabrina, Eugenia, Katalea, Lolita, Marha,Elisabeth, Simona, Samira, Nika en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nog nooit een slechte recensie over al deze meisjes gelezen.
Znipper
17 september 2012, 13:59
SS, ik vind je opmerking mbt ' randvoorwaarden ' spot on en kan wat mij betreft worden uitgebreid.
Naast wachttijden lenen de faciliteiten niet tot pre-salen. T's allemaal te klein, te druk en benepen. Buiten is voor veel dames, make en zo, geen optie. Daarnaast ruilen veel beren de pre-sale tijd in voor het bijhouden van sociale contacten met collega beren.
Voor mij persoonlijk is het belangrijkste argument om naar GT te gaan (los van een degelijke line-up) de ligging van de club. Het is voor iemand met beperkte tijd nou eenmaal makkelijk bereikbaar. Zou Aca de nieuwe buurman van GT worden dan zou ik het wel weten ... ;-)
Pistol Pete
17 september 2012, 14:09
Het is ook moeilijk, Bosbeer, voor de GT insiders, om de opmerkingen van BP en SS te volgen. Vooral als GT je stamclub is en je niet tot weinig je horizon verbreedt. Ook BS heeft de kritiek eens ludiek verwoord. Wat mij betreft is het geen kritiek te noemen, het is veelal een beschrijving van de club atmosfeer zoals die door een buitenstaander wordt beleefd. Natuurlijk zijn er uit die 80 dames die daar zijn vele toppers te kiezen en benoemen. Alles hangt met je persoonlijke smaak en voorkeur af. Ik weet zeker dat Bosbeer en bijv. Ketser het in H7 niet lang zouden volhouden en met een voor insiders van H7 nauwelijks te versmaden verslag terug zullen komen. Elke club heeft zijn eigen clubatmosfeer. Ik ben er in vele geweest en heb overal een eigen sfeer geproeft. Binnenkort zal ik mijn vrijkaartje in GT inleveren, ik weet nu al wat ik van mijn dag zal vinden. Wat dat aangaat begrijp ik SS, toch ook een gt ganger dacht ik en BP. Toch kan ik me er prima vermaken als ik maar dat ene schatje tegenkom....
Sent from my iPad using Tapatalk
bosbeer
17 september 2012, 14:29
Klopt helemaal, Pete. Het is overigens niet zo dat ik alleen maar GT bezocht heb. Ook in VV, PHG, LR, VM en FG ben ik vrij regelmatig geweest. Maar de laatste tijd niet meer.
Wat me eigenlijk het meest opvalt in de kritieken, dat is de bevinding van te weinig pre- en aftersales. Soms zie ik een meisje in de tuin zitten die zich een uur bezig houdt met 3 kerels die er liggen. Ze doen grappig, drinken stevig, betasten haar etc. Na ca een uur mag ze met 1 van die kerels mee en dan zie ik haar na een half uurtje alweer in de barruimte zitten. Dan is ze 1,5 uur in de weer geweest voor 5 tientjes. In principe komen meisjes niet voor pre- en aftersales. Persoonlijk zit ik er ook niet op te wachten om eerst een half uur met een meisje in een bank te zitten. Ik heb voor de sleutelgang vaak een praatje van 5 tot 10 minuten gemaakt. Natuurlijk moet een meisje je na de kamergang niet negeren. Maar laten we niet vergeten dat we in een bordeel zitten. Veel beren willen voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk beslag leggen op de tijd van het meisje. Maar datzelfde meisje moet aan het eind van de avond wel weer naar het parkeerterrein waar een VW Golf of een opgepimpte BMW op haar staat te wachten met een ongeduldige vriend met een kaalgeschoren hoofd of een petje op. En owee als er te weinig is opgehaald, dan zijn de rapen gaar en niet zelden zullen er klappen vallen.
Toch denk ik dat je op een doordeweekse dag heel veel plezier van je vrijkaartje kunt hebben, Pete. Ga er eens onbevangen zonder vooroordelen naartoe en bepaal na afloop je mening. Veel plezier!
bad pritt
17 september 2012, 15:13
Helaas vind ik de bevindingen van BP en SS voor een behoorlijk deel veel te zwart / wit gesteld. Als ik recencies lees over H7 dan krijg ik toch de indruk dat daar dames huizen die 2 treetjes lager in de rangorde van schoonheid staan dan de meeste GT dames.
Dat zie je zelf toch een beetje te zwart wit...sommige meisjes in H7 waren adembenemed mooi en in H7 zitten procentueel denk ik meer mooie vrouwen dan in GT..zeker niet de tweederangs line up die jij ervan maakt..
De line up van Acapulco voor liefhebbers van jonge roemeense vrouwen is veel beter dan die van GT.
Zeg niet te snel dat wij op andere vrouwen vallen SS want ik neuk alles: van milfs tot absolute stunners...als er iets is dat mij aantrekt in een vrouw en dat kan van alles zijn, dan ga ik vaak met haar..waar ik gillend op afknap zijn gefakete naar een club gemodelleerde vrouwen zeg maar de profis..kun je wel aankomen met dat is logisch en ze moeten ook verdienen ..waar..maar niet aan mij.
Een mooi zwart jong en strak fotomodel als Annabella uit Heaven 7 heb ik in GT niet gezien, of typische pp meisjes die ik ook heel mooi vond als Maddy, Roxanne, Vanessa, en er zijn er velen geweest, ook schitterende zwarte vrouwen als Chantal en Daisy..wat een top meiden waren dat..soms is het niks maar dan trekken ze weer een blik nieuwe meiden open, deze dames zwermen ook uit over alle grote clubs of komen van grote clubs, dus dat weerspreekt je denkbeelden al aardig.
In de doubletstraat zit van oerlelijk tot heel knap en ik steek er mijn hand voor in het vuur dat als ik pp of wijze grijze meeneem ze er minstens 3 a 4 heel erg de moeite vinden..dus jong, slank en een hoog stunnergehalte. Als ik de donkere Perla meeneem met haar grote zwarte reeogen kijkt heel Gt haar na..waar werkt ze in de Doubletstraat.
Veel maal 25 euro met uitgekleede service tikt ook Bosbeer...dat doe je 4 tot 6 x per uur en kassa...verdien je meer dan een toppertje in GT. Die stunners werken vrijwel non stop..Perla staat mischien 1 minuut te wachten op de volgende klant...mooi ?..super mooie meid, (ga maar eens kijken Megaboob met haar cup C sillis is ze overheerlijk).
bosbeer
17 september 2012, 15:36
Dat is lekker dan. 6 in een uur. Dan hoeven de kerels hun broek niet meer uit te trekken maar alleen hun gulp open te doen en snel erin. Dat is nou het verschil van service waar we het over hadden. Om over de hygiene nog maar te zwijgen. Niet mijn ding dus.
bad pritt
17 september 2012, 15:43
Dat is lekker dan. 6 in een uur. Dan hoeven de kerels hun broek niet meer uit te trekken maar alleen hun gulp open te doen en snel erin. Dat is nou het verschil van service waar we het over hadden. Om over de hygiene nog maar te zwijgen. Niet mijn ding dus.
Of het jouw ding is moet jezelf weten, de Doubletstraat is in principe puur afwerksex maar de service kan je soms ook naar je voordeel ombuigen als je dat kunt maar dat is een ander verhaal, we hadden het over looks, daar denk je een beetje te zwart wit over..mooie vrouwen zitten overal neem dat dan maar van mannen aan die veel meer dan jouw gezien hebben aan p6 etablissementen, en verder kwamen dan de grensclubjes.
Admin
17 september 2012, 16:08
Heren aub,
Deze discussie hebben we al vele malen gehad. Wordt weer een herhaling van zetten (pre-sales, looks, service, atmosfeer etc), de standpunten zijn ook al voldoende belicht en die blijven verschillen, vaak ook omdat het een kwestie van smaak is en ook hoe men min of meer subjectief een club beleeft.
Zo'n discussie zou nog enige zin hebben als je probeert andere standpunten en meningen te begrijpen en te accepteren dat die meningen gelet op smaak en voorkeur kunnen verschillen. De een zal de line-up en sfeer in club A juist bekoren en de ander geeft weer de voorkeur aan club B, dat lijkt wat zwart wit maar is gewoon een kwestie van smaak cq. voorkeur.
Voor de duidelijkheid berichten waar leden elkaar (weer bewust) opzoeken en elkaar aanvallen tolereren we hier niet ... .
bad pritt
17 september 2012, 16:14
Heren aub,
Deze discussie hebben we al vele malen gehad. Wordt weer een herhaling van zetten (pre-sales, looks, service, atmosfeer etc), de standpunten zijn ook al voldoende belicht en die blijven verschillen, vaak ook omdat het een kwestie van smaak is en ook hoe men min of meer subjectief een club beleeft.
Zo'n discussie zou nog enige zin hebben als je probeert andere standpunten en meningen te begrijpen en te accepteren dat die meningen gelet op smaak en voorkeur kunnen verschillen. De een zal de line-up en sfeer in club A juist bekoren en de ander geeft weer de voorkeur aan club B, dat lijkt wat zwart wit maar is gewoon een kwestie van smaak cq. voorkeur.
Helemaal mee eens , hoef je mij net te vertellen, maar...
Dan moet je niet bij mij zijn maar Bosbeer ter orde roepen die denkt als een schriftgeleerde mijn recensie te moeten becommenatrieeren en dan moet je als forum niet toestaan dat een Ketseerrr mij in een nietszeggende post neerbuigend behandeld.
satanic surfer
17 september 2012, 16:21
Beste Bosbeer, hetgeen ik in bovenstaande post al aangaf: met alle respect voor je uitgebreide lijst namen van dames met fantastische service zonder enige kritische recensie: er zitten er een heleboel bij waar de service niet van overhoudt, een aantal tongzoenen pertinent niet, een heleboel matigjes en eerlijkgezegd met een heleboel kamerde ik nog niet, dus een aantal krijgen het voordeel van de twijfel wat dat betreft. Misschien fantastische service naar GT-norm, en net daar knelt het schoentje deels, een mooie dame als Sandra, prima hoor, aardig en ik kamerde in het verleden ook wel ns met haar, maar sinds het TZ pertinent onmogelijk is (en dat is al een tijdje zo) kan je toch bezwaarlijk spreken van fantastische service (al zal dat voor beren die TZ niet belangrijk vinden weer niet het geval zijn, maar dan is het begrip topservice een witz zoals ik elders al aangaf, maar alla), dat heeft met referentiekader te maken. Velen zijn als een kind zo blij dat ze PZC wordt aangeboden, en kusje op de mond, dolletjes, dat was in ramenbuurten niet het geval. Als dat het referentiekader is: fantastisch. Als het referentiekader is saunaclubs: naja, stel zelf bij naar goeddunken...Lolita/Mara/Romina/Marianna/Katalea,Morena/Shakira/Juliette/Maggy, euhm, sorry hoor, maar daar komt fantastisch nog niet bij in de buurt, daar zit een stratosfeer of 2/3 tussen... Vele dames komen aangezet uit andere clubs alvorens in GT te beginnen, en weet ik proefondervindelijk en uit dames- en berenbron dat het servicepalet wordt ingekrimpt na enkele dagen/weken (simpelweg niet meer benodigd), het aantal dames waarmee het nog prettig TZ was elders maar dat in GT NIET meer doet na enkele weekjes is niet op 2 handen te tellen, a fact's a fact, en dat geeft toch te denken zou men veronderstellen. Het is er nou eenmaal een makkie om uit het doorgaans grote overaanbod aan beren "bereidwilligen" te vinden desbenodigd, want de occasionele stunners mét topservice, daarvoor moet je in de umkleide zijn om ze te boeken doorgaans, geeft te denken, al zie ik het weeral veelst te zwart/wit, nee hoor, dat is de realiteit. Degelijke dames maken met degelijke service een topomzet, that's a fact, the easy way, het spijt me zeer dat te moeten meedelen, maar het is simpelweg niet anders hoor. De vergelijkingen met Aca en H7 zullen me worst wezen, maar het lijkt me toch niet onopportuun om te schetsen dat het gemiddeld gezien niet overhoudt in GT, anspruchslose beren te over, de usual 3 minutes smalltalk en schlüssel, ik nodig elke gebruikelijke GT-beer ns uit om te observeren out of z'n eigen comfortzone gedurende enkele uurtjes, u zal van de ene verbazing in de andere vallen qua tijdsfrequentie aangaande presales/ sessieduur en de occasionele aftersales, het is niet anders hoor, bekijk de snoeten van de terugkerende beren maar ns bij een rits dames uit de bovenvermelde lijst, wederom zie en huiver somtijds. In het onafhankelijke Youppie-forum de laatste 50 posts over GT ns doornemen( én JB overslaan, want die is ietwat gek), en u zal zich een hoedje schrikken over vermeldingen waarover ik hier wordt bijna aangevallen somtijds, ach...Prediken voor ongelovigen hoogstwaarschijnlijk, maar als gebruikelijke GT-gast, want ik kwam en kom er graag en frequent, vind ik het een taak om rechtuit en objectief te zijn, tegen de stroom in somtijds hoogstwaarschijnlijk, ach. Sommige dames die ik ken uit andere clubs waar ze wegens servicezwakte amper een klant hadden zijn in GT drukgeboekte dames, tells a story, nogmaals, prima hoor en ik gun het hen van harte want met bijna alle dames kan ik het wel vinden, maar ontkenning van gemiddelde servicezwakte in GT is een zwaktebod, het is niet anders hoor.
Piet Plezier
17 september 2012, 16:25
Goed gesproken bad sommigen mogen hier alles zeggen,en zeker als het over jou gaat.van mij hebben ze ook weer een stukje weggehaald,omdat ik partij voor jou trok.tot straks maat,gaan we die lekkere roemen pakken in Heaven7.
bad pritt
17 september 2012, 16:27
Goed gesproken SS, acht tellen rust en ko en daar kan geen Bosbeer tegenop met zijn pr praatjes die niet gedekt worden door adequate kennis van andere dan grensclubs.:hammer:
Jack42
17 september 2012, 16:47
maar de service kan je soms ook naar je voordeel ombuigen als je dat kunt
Dat geldt ook voor GT.
Maar lukt dat de ijsbeer niet in GT dan gaat hij alles maar afkraken van deze club zodat hij in ieder geval de schijn opwekt dat het niet aan hem ligt.
satanic surfer
17 september 2012, 16:57
Bosbeer kent me en weet wel dat dat niet rechtstreeks aan hem gericht is, want ik respecteer hem zeer en begrijp deels z'n argumentatie, maar de GT-band is waarschijnlijk iets té sterk om sommige zaken in een afstandelijker perspectief te zien. Vind hem een beste kerel, en ben zeker dat BP het ook met hem goed zou kunnen vinden. Een aimabel en welbespraakt man met GT-voorkeur, zo heb ik ze graag en met hem sla ik graag een praatje als ik in GT ben, dus no harm done, aan vuistvechten waag ik me niet, zeker niet met een imposante verschijning als BosBeer...
bad pritt
17 september 2012, 17:00
Dat geldt ook voor GT.
Maar lukt dat de ijsbeer niet in GT dan gaat hij alles maar afkraken van deze club zodat hij in ieder geval de schijn opwekt dat het niet aan hem ligt.
Ik kraak niks af ik schreef mijn beleving op meer niet.
Natuurlijk kan overal de service injouw voordeel gebogenn worden, maar lees eens SS stukje dat is de non plus ultra over de gemiddelde GT service, dan snap je het mischien en anders heb je pech gehad. Jij kent ook niks anders dan GT en mogelijk wat grens clubs, verder ben je een Gt sekte lid, dus is het moeilijk met jouw discussieren, wat ik dan ook niet ga doen.
We vergelijken niet Gt met de Doubletstraat maar met andere saunaclubs die we kennen en wij kennen er meer dan alleen de grensclubjes.
Znipper
17 september 2012, 17:12
De enige manier om de GT service op aanvaardbaar niveau te krijgen is een ... staking!
Ik stel voor dat we komende zaterdag, uit protest, allemaal op de parkeerplaats buiten blijven staan. Let's make a statement!
Piet Plezier
17 september 2012, 17:44
Dat geldt ook voor GT.
Dat ligt niet aan de persoon het is gewoon niets dat GT.hij kraakt niets af hij schrijft gewoon op hoe dat hij die dag heeft ervaren.het is net gay time in plaats van golden time, met al die beren.
Piet Plezier
17 september 2012, 17:47
De enige manier om de GT service op aanvaardbaar niveau te krijgen is een ... staking!
Ik stel voor dat we komende zaterdag, uit protest, allemaal op de parkeerplaats buiten blijven staan. Let's make a statement!
Omde service in GT goed te krijgen moet je ,met brieven van €500 gaan zitten zwaaien,doen ze alles voor je is mijn ervaring.dus wat ben je in GT alleen geld en anders niets.voor dat ze de sleutel heeft teruggebracht is ze je al vergeten.
phoenix
17 september 2012, 18:59
awel mannekes , heeft u uw pielemans al stijf? dat moet wel haast met een dergelijke talk, wie schreeuwt het hardst....hihi. Ik ben overal geweest, ook in gt alle 10 -15 jaren minstens 1 maal , net als de mac donalds en dan weet ik het weer...leuke tijd met bosnische Inez gehad op de kamer, fanatieke wipster die helaas geen tijd heeft na de wip ,fulltime aan het pijpen in de kino, ehm en een andere dame, naam vergeten, was zo geil dat ik haar heerlijk op haar hondjes mocht naaien tot het eind, ze deed haar mondje open en haar tong en wees met haar vinger naar haar tong met de boodschap met eros in haar ogen ik wil nog 25 meer ik wil nog 25 meer , cum in my mouth cum in my mouth...ik zie het nog voor me, daarna was ze verdwenen ook zeer kino fahig, en dat was gt oh ja en ook nog de rijen voor het eten en het aan en af lopen van dames met beren, dat was mijn laatste herrinnering...zoals u gisteren heeft kunnen lezen, was heaven7 voor mij ene tent waar ik nou niet het gevoel had dat de dames daar het zo naar hun zin hadden, pas na 12 uur was de gemiddeld klant meer dan 1 per uur voor 15 dames.., over schoonheid valt te twisten beste heren, dik dun slank babyface , grote tieten kleine tieten, mooie tieten lelijke tieten...ga zo maar door de doorslag is de klik en Ik ga niet een vrouw een bepaald predicaat geven...er zijn er bij die het helemaal niet graag doen, er zijn er bij die doen het niet graag , deze twee categorieen van dames valt in de meerderheid van de clubs te vinden...dus dan is het goed zoeken om een dame te vinden die met je op de bank gaat kletsen, als er bij heaven7 een dame is die 4 uur lang niets te doen heeft , net als vele andere dames ,dan komt dat door haar zelf omdat ze niet zonder wil pijpen, ik noem maar wat...het andere extreme is dat wat sommigen doen, ze doen het werk wel graag en neuken en pijpen erop los, in gt valt er dan goud te verdienen denk ik, tussen pijpen met en neuken, pijpen, aardig zijn ,lief zijn , tijd nemen voor en na de wip tot je er bij neervalt is een kunst op zich denk ik, toch is een grote meerderheid van dames niet tot zoiets in staat in alle clubs geldt dat denk ik wel , dus we krijgen heel vaak een gemiddeld wip... de kans is dat er een mooie, geile tijd nemende dame voor jou alleen is, zeer gering, in gt is dat zeker het geval het kent ook vele malen meer bezoekers........dus die dames moeten produceren, zakken leeg melken
in heaven7 zijn er binnen vier maanden( de tijd die tussen mijn twee bezoeken zat) nog maar twee dames over van de 15 die er eerst waren....dus een hoop willen niet werken bij deze club.....zo kan ik als buitenstaander die eigenlijk in beide clubs niet vaak komt , dat zeggen over ervaringen in het algemeen met dames die dus voor beide clubs eigenlijk wel gelden, bezoekersaantalle en de tijd voor je nemen zijn aan elkaar gekoppeld, etc..., maar ook in een vriendelijk club zoals golden dreams , waar je echt in een grote huiskamer komt met zeker 10-15 dames , daar zijn de dames vriendelijk tot bij de kluisjes en daarna trekken ze zich weer terug in hun territorium., ook acapulco en living room kennenn dames die er wat van kunnen, mooi zijn, tijd voor je hebben, maar velen neuken en pijpen gemiddeld
wat me opviel na twee bezoeken bij bij Bernds was dat sommige dames wat afstand nemen van je, rustig wachten, maar zeer aardig en spontaan zijn , ook als je niet wilt neuken...en als er tijd is zijn sommige ( let wel na twee bezoekjes, een drukke tijd en een tamme zomertijd) niet te beroerd om met je te kletsen, tegen je aan te gaan liggen, of zich heerlijk lang te laten masseren , zonder ook maar een kreet van ga weg van me te slaken...bij Bernds is het natuurlijk wel allemaal 7o euro entree en de dames halen echt het onderste uit de kan voor je , , geen gezeur over meer geld, en als ze je snel afwerken vertelde ene zeer ervaren dame me daar, dan zijn ze de klant zo kwijt en zij ook zo vertrokken bij Bernds , ze houden het dan ook niet lang vol bij het hof, die standaard is ongelofelijk vriendelijk, geil, met overgave en niet crimineel, daar staan geen auto's met kale koppen en dikke spiernekken avonds buiten te wachten...., dat laatste spreekt mijz eer aan( dat wil overigens niet zeggen , dat er geen dames zijn die het werk niet als zwaar ervaren, maar de meesten dier een tijd werken, daar lopen de mannen in gt met bosjes tegelijk achteraan als ze weten hoe deze dames met hen omgaan.., echter zullen deze dames zich niet op hun gemak voelen bij gt ..Bernds is vele malen beter voor ahar personeel, dat durf ik nu al na twee keer te stellen, en antuurlijk gaan daar ook dingen mis..;), dus spaar ik wat meer, en ga ik wat minder.......en u mag van mij doorgaan met die twist over schoonheid, maar dat is om met ketsers woorden te eindigen , inderdaad zonde van je tijd....ik heb prachtige vrouwen geneukt die fantastisch pijpten en neukten, of ze waren jong en strak en gaat het wat sneller, maar heel vaak waren ze niet zo prachtig, mooi en strak.., gelukkig zitten dier bij Bernds ook nog! , en strak en mooi en super horny geil.............,
hp001
17 september 2012, 19:06
Dat ligt niet aan de persoon het is gewoon niets dat GT.hij kraakt niets af hij schrijft gewoon op hoe dat hij die dag heeft ervaren.het is net gay time in plaats van golden time, met al die beren.
Bad pritt gaat alleen maar naar GT om het te kunnen afzeiken.
Heb voldoende slechte recensies over GT gelezen, maar zie zelden zoveel reactie op een "recensie".
Als je het zo'n kuttent vind waarom schrijf je je dan weer in voor een vrijkaartje?
Bad pritt zal wel een dagje niets te doen hebben gehad,
Het feit is dat GT bijna altijd vol is, er de meeste meiden zijn en dus de meeste beren.
Kunnen dagelijks zoveel mensen het dan allemaal mis hebben?
Gaan "jullie" maar lekker anders heen ....
Piet Plezier
17 september 2012, 19:33
HP wie ligt er hier nu overal tegen aan te schoppen,Bad heeft het gewoon over de club GT en jij speelt het op de persoon zelf. Dat hoeft toch niet. GT is gewoon een waardeloze club daar kunnen wij ook niets aan doen dat wij er zo over denken. En jullie denken er anders over klaar.
Dolfie
17 september 2012, 19:35
Maar datzelfde meisje moet aan het eind van de avond wel weer naar het parkeerterrein waar een VW Golf of een opgepimpte BMW op haar staat te wachten met een ongeduldige vriend met een kaalgeschoren hoofd of een petje op. En owee als er te weinig is opgehaald, dan zijn de rapen gaar en niet zelden zullen er klappen vallen.
Ik voel mij niet aangesproken;)
Grtz,Dolfie
ketserr
17 september 2012, 20:41
HP wie ligt er hier nu overal tegen aan te schoppen,Bad heeft het gewoon over de club GT en jij speelt het op de persoon zelf. Dat hoeft toch niet. GT is gewoon een waardeloze club daar kunnen wij ook niets aan doen dat wij er zo over denken. En jullie denken er anders over klaar.
Ik zal zo goed zijn om die `prachtige` meiden in H7 te helpen door te reageren zodat ze geen last van jullie hebben vanavond.
Er word helemaal nog niet geschopt jullie (lees; Bp en sjonnie) worden gewoon met de neus op de feiten gedrukt en de enige die zich druk maken om hoe het werkt in GT zijn jullie. Blijkbaar zijn jullie niet opgewassen tegen de volwassenheid van onze meiden, helaas voor jullie. Als je GT niks vind mot je er weg blijven, goed lezen WEG BLIJVEN!!!! En lekker op de die storthopen als Doubletstraat, van Goch en FG genaamd blijven.
wervelwind
17 september 2012, 20:50
Ik ga binnenkort eens in H7 en Acapulco kijken, gewoon om eens te ervaren hoe het daar is. Wat ik wel weet is dat in een club twee dingen bepalend zijn:
1. persoonlijke beleving, een subjectief iets waar gewoon niet over te discussieren valt
2. toeval, of wel op het juiste moment op de (on)juiste plaats zijn, pech of geluk
Wat GT betreft heb ik bij 1. meestal de ervaring van een levendige tent met soms veel beren en voor mij altijd wel een paar mooie vrouwen. Ik hou van gekke taferelen en ik heb er al genoeg gezien in GT. Ik zal H7 en Aca ook met deze criteria beoordelen. Als de sfeer ook maar enigszins op Freude lijkt, dan ben ik binnen een half uur weg. Al lopen er 1000 lekkere thaisen of roemeensen rond :annieengel: en al gaan ze voor niks met me naar de kamer.
Van punt 2 heb ik ook alle extremen meegemaakt, bij andere clubs maar ook bij GT, omdat ik daar nu eenmaal het vaakst kom. Gisteren was het geweldig, een week ervoor belabberd. Het verschil? Het aantal dames (dat gisteren prima was maar een zondag eerder erbarmelijk) en het feit dat ik vorige week een heel slechte kamergang had (met een roemeense die goede reviews krijgt) en gisteren een geweldige sessie met mijn toppertje. Doorgaans ga ik 4 op 5 bezoekjes tevreden naar huis.
Ik kijk in elk geval uit naar H7 en Aca, of het iets voor me is qua sfeer en dames.
Peace.
krukar
17 september 2012, 21:12
Niet geheel relevant voor de discussie maar wat trekt zoveel mensen naar clubs als GT e.d. Puur de hoeveelheid aan vrouwen? Voor 50 per half uur kan ik namelijk gewoon in de Nederlandse clubs neuken. In de H& kwam ik vroeger nog wel eens voordat ik de PT-markt ontdekte en daar kun je nog voor 30 per half uur van bil, maar wat maakt de duurdere saunaclubs het zo waard om al die kilometers voor te rijden?
Ace2
17 september 2012, 21:22
Het lijkt mij dat iedereen mag vinden over een club wat hij van een club vindt. Smaken zijn persoonlijk. Ik geef toe dat ik een hard-core -bezoeker van GT ben. Natuurlijk heb ik andere clubs bezocht en gemerkt dat je als nieuweling minder aandacht krijgt als stamgast. Dat is even wennen en hoe meer verwend je bent geraakt hoe moeilijker is het om weer opnieuw te beginnen. Natuurlijk heb ik in andere clubs goede sessies gehad, maar toch was ik vaak weer na een paar weken in GT te vinden. Nu zegt meer over mij dan over die andere clubs en meisjes die daar werken.
Maar zelfs als hard-core-bezoeker van GT zie ik ook de minpunten van GT. Helaas vind ik het de laatste tijd allemaal wat minder. Dat kan gebeuren, maar ik kan mij niet voorstellen dat in andere clubs het altijd maar een opgaande lijn is. Als iemand de nadruk op die minpunten legt heb ik daar geen probleem mee. Als het glas half vol is, is het immers ook half leeg. Persoonlijk vind ik de wachttijden niet zo storend, omdat je over het algemeen toch meer tijd in de barruimte zit dan op de kamer. Je kunt op wachttijden dus anticiperen. Veel tijd voor pre-salen zou ik zo zeggen. Ik meen dat bepaalde beren daar veel belang aan hechten. Maar ik snap wel dat andere ijsberen wachttijden wel storend kunnen vinden. GT is zeker druk en hectisch, maar zelf houd ik wel van die drukte. Toch snap ik dat er ijsberen zijn die van een meer rustige sfeer houden. Voor mijn persoonlijke smaak (Latina's en aziaatjes) is het heden ten dage niet zo goed toeven in GT. Toch vind ik de line-up optisch gezien gewoon goed. Mijn persoonlijke ervaring is dat dat in andere clubs niet altijd zo is, al zal een persoonlijke smaak daar zeker mee te maken hebben. Dat het serviceniveau onder het gemiddelde in Duitsland zou liggen kan ik niet direct beamen (is niet gelijk mijn ervaring), maar zou best waar kunnen zijn. Kortom GT is geen perfecte club en er valt een hoop over te klagen.
Ik denk dat kritiek die nu opsteeks over de kritische recensie niet zo zeer ligt dat je niets negatiefs over GT mag zeggen (voel je vooral vrij om kritiek te uiten), maar ik veronderstel dat het meer om de toon gaat. Bij sommige recensies voel je de kritiek al aankomen voordat de eerste zin voorbij is. Dat zegt iets over de vooringenomenheid van de lezer, maar wellicht ook iets over de vooringenomenheid van de schrijver. In de kritiek wordt dan aangegeven dat echte ijsberen toch geen plezier kunnen in een snack-bar-achtige club (of een soortgelijke benaming die sommige kritische schrijvers willen gebruiken) als GT. De indruk wordt dan gewekt dat de ene smaak beter zou zijn dan de andere.
Het grootschalige commerciele succes van GT wekt bij sommigen van ons zoveel irratie dat om de zoveel tijd tegen GT en zijn stompzinnige bezoekers flink aan geschopt moet worden. Dat klinkt een beetje als de toneelspeler van het lokale toneelgezelschap die neer kijkt op Hollywoodfilms omdat de acteerprestaties daar onder de maat zouden zijn, zonder diepgang en te commercieel.
Misschien zou het te overwegen zijn minder persoonlijke irritatie in de kritiek te verwerken zodat de boodschap beter wordt gelezen dan alleen de toon van die boodschap. Aan de andere kant moeten wij, de GT-bezoekers, ons afvragen waarom die irritatie er is. Blijkbaar is onze houding ook niet van een schoon blazoen.
En toen zei de juffrouw: "geef elkaar een handje en geen ruzie meer maken".................................................
wervelwind
17 september 2012, 21:34
maar wat maakt de duurdere saunaclubs het zo waard om al die kilometers voor te rijden?
Het feit dat ik in de clubs waar ik kom meestal een dame vind die geen afwerksex biedt maar een ervaring zoals ik die met vriendinnen heb gehad en heb. Ook al weet ik dat het paysex is, als de dame in staat is mij een geweldige illusie te geven dat ik met een vriendin aan het spelen ben dan heb ik een goede avond. Deze dames doen ook aan goede pre- en aftersales omdat ze weten dat ik ze met respect behandel, het hun ook naar de zin maak en zoals de meeste forumberen fris en verzorgd ben.
Maar ik ben geen typische club-bezoeker denk ik. Voor mij is het alleen maar omdat ik een verschrikkelijke versierder ben en ik toch aan mijn trekken wil komen met een lekkere meid op zijn tijd.
Piet Plezier
17 september 2012, 21:59
Goed gesproken ace2.
Admin
17 september 2012, 22:21
maar wat maakt de duurdere saunaclubs het zo waard om al die kilometers voor te rijden?
De standaard raamprijs in NL is toch meestal 50E/20min, in een club typisch 60-75E/30min en dat is dan voor pmc, pzc als het al gaat moet je er dan nog wat bij optellen.
Maar punt is meer, dat nogal wat beren niet zo ver van de clubs wonen en dan geldt het argument van kilometers maken (tijd en geld) uiteraard een stuk minder. Maar 20-30min een raam of clubbezoek in NL vs. een hele dag in een Club in Duitsland met alles er open eraan is een beetje appels met peren vergelijken.
Als je op een doordeweekse avond om 20u even je ding wilt doen en in NL is een club/ramenbuurt niet zo ver, is dat een prima optie zeker als je voor een club in Duitsland minimaal 2u moet rijden. Heb je in een mooi zomer weekend zin en tijd ligt het verhaal uiteraard weer anders.
Verder zal de afweging Saunaclub vs. club/ramen in NL voor iedereen heel persoonlijk liggen, de een vindt het waard de club (meer dan) wekelijks te bezoeken de ander zo af en toe en zal dat ook wellicht zo af en toe met een bezoekje in NL afwisselen.
Eigenlijk net als de club voorkeuren weer heel persoonlijk liggen.
Gondolas9
17 september 2012, 22:28
Voorbij het thanken van Ace toch ook nog even enkele bedenkingen.
GT... Some love it. Some hate it. Ik ken het niet persoonlijk, maar op basis van een veelvoud aan postings kan ik me wel een doorwrocht, genuanceerd beeld vormen. Als ik ooit de behoefte voel d'r naar toe te gaan, dan zal dat met kennis van zaken zijn - gebaseerd op IM's met deskundigen ter zake en op zeer verscheiden postings van voor- en tegenstanders.
H7... Dat voelt anders aan. Beschouw het asjeblief enkel als positieve kritiek, maar ik zou daar nooit naar toe kunnen gaan op basis van de berichten van een zeer beperkte sekte die enkel zeergoednieuwsboodschappen brengt en verder enkel mekaars berichten thankt... Naar mijn aanvoelen ontbreekt in de berichten van de H7-adepten een objectieve component. Wellicht hebben zij - als soms quasi-enige bezoekers - daar de tijd van hun leven, maar imho ontbreekt de link met een objectief pay6-referentiekader. Anders gezegd. was ist Wahrheit, was ist Dichtung???
Ik lees die berichten en glimlach...
vrije jongen
17 september 2012, 22:47
@Gondolas9 je kunt je een beeld vormen van wat vaste GT bezoekers vinden; dat zegt weinig over vergelijking met andere clubs. Maar zoals je zegt, iedereen heeft andere criteria voor een club bezoek... bij mij wisselt dat per dag nog wel eens. Ik kan wel zeggen dat goede seks niet hoog bij mijn prioriteiten staat als ik weer eens op de bel bij LR of GT aan druk... het bier is wel altijd lekker.
Jansen
17 september 2012, 22:49
Ik ben het helemaal met Ace eens.
Ook ik heb de laatste tijd diverse clubs terug bezocht waar ik lange tijden niet was geweest zoals GT,VV, Dolce Vita,Magnum en iets langer terug LR.
Maar steeds wanneer ik terug kom na enkele weken of soms iets langer in PHG dan denk ik Ha ben weer thuis.
Dit komt omdat ik als een blinde daar alles weet te vinden ( ik kan blind voelen wie er op de kruk zitten Haha) en verwelkomt wordt als een verloren zoon.
Dit heeft bij mij te maken dat ik ruim 8 jaren terug voor het eerst een Duitse club aan deed en daar eerst ruim 3 jaar bleef hangen.
PHG hoeft niet beter te zijn maar ik voel me daar beter thuis dan in andere clubs.
Favorieten heb ik in ook GT en LR maar loop ze meestal mis net als afgelopen week in GT ( Sandy,Fox en Nicole Michelle ) maar heb dan nog altijd wel een dame waar ik de plinten mee kan aanvegen.
Daarom voor mij ook geen reden om GT af te branden zie mijn GT verhaal van afgelopen donderdag waar ik positief weg ben gegaan maar nu weer verder ga naar andere clubs.
Dus val elkaar niet aan over een club het is juist goed dat de meningen verdeelt zijn anders zaten we allemaal bij elkaar op schoot in een club waar dan de wachttijden zeer hoog zullen worden.
Big30
17 september 2012, 23:16
Anders gezegd. was ist Wahrheit, was ist Dichtung???
Ik lees die berichten en glimlach...
Het gaat denk ik niet zo zeer om Wahrheit of Dichtung (los van wat we daaronder verstaan) en ook niet om zwart of wit, maar meer om de grijstinten die we menen te zien als het gaat om de clubs (dames, sfeer, beleving).
Die geven we ieder op onze eigen, zo vinden we vaak zo objectief mogelijke manier weer, tegelijk zijn dat vaak weer in de ogen van anderen zeer subjectieve soms vindt men zelfs niet correcte waarnemingen. Dan krijg je soms zeer vermakelijke discussies waar we ons niet afvragen waarom de ander iets op een andere manier waarneemt, maar meer waarom de ander dat toch niet waarneemt op de manier waarop jij dat doet.
Meer concreet: beer A vindt dame X bloedmooi en is zeer tevreden over haar service terwijl beer B dame X 3 maal niets vindt en ook hoorde dat dame X niet kuste dus dame X is zeer af te raden.
Nog een voorbeeld: beer C vindt club Z het einde, de hemel op aarde, lekker rustig, geen jagende dames, geen alcohol, geen disco muziek, super, beer D vindt het in club Z dus 3 maal niets want geen dames die lekker op zijn schoot komen zitten, geen bacootjes, geen party sfeer.
Beer A zal beer B nooit kunnen overtuigen en beer C beer D niet.
harrie1111
17 september 2012, 23:18
ik kom regelmatig in GT en soms ook in H7.
In GT kan ik me makkelijk van 14.00 tot 24.00 uur vermaken.
In H7 denk je na 2 uurtjes: wat doe ik hier. Er is gewoon veel minder te beleven.
Dat de meisjes in H7 mooier of een betere service zouden geven kan ik zeker niet bevestigen. Het is er enkel goedkoper, het enigste voordeel
Gondolas9
17 september 2012, 23:22
Akkoord, maar soms komt het over alsof berichten geschreven worden door Moon-adepten, Hare-Krishna-adepten, whatever.
Er is altijd een waarheid. Mijn waarheid. Jouw waarheid. Zijn waarheid. Haar waarheid.
Hééél zelden is er ook de waarheid.
In de H7-thread proef ik zééééééééééér zelden een waarheid...
krukar
17 september 2012, 23:28
De standaard raamprijs in NL is toch meestal 50E/20min, in een club typisch 60-75E/30min en dat is dan voor pmc, pzc als het al gaat moet je er dan nog wat bij optellen.
Maar punt is meer, dat nogal wat beren niet zo ver van de clubs wonen en dan geldt het argument van kilometers maken (tijd en geld) uiteraard een stuk minder. Maar 20-30min een raam of clubbezoek in NL vs. een hele dag in een Club in Duitsland met alles er open eraan is een beetje appels met peren vergelijken.
Als je op een doordeweekse avond om 20u even je ding wilt doen en in NL is een club/ramenbuurt niet zo ver, is dat een prima optie zeker als je voor een club in Duitsland minimaal 2u moet rijden. Heb je in een mooi zomer weekend zin en tijd ligt het verhaal uiteraard weer anders.
Verder zal de afweging Saunaclub vs. club/ramen in NL voor iedereen heel persoonlijk liggen, de een vindt het waard de club (meer dan) wekelijks te bezoeken de ander zo af en toe en zal dat ook wellicht zo af en toe met een bezoekje in NL afwisselen.
Eigenlijk net als de club voorkeuren weer heel persoonlijk liggen.
Tja daar heb je op zich natuurlijk wel gelijk in (al zijn er legio goede clubs in nl waar 50e/half uur de prijs is :)), nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso niet meer in saunaclubs ben geweest sinds ik de PT's heb ontdekt (weet wel dat voor veel mensen PT's niet aantrekkelijk zijn ;)) en dat ik daarvoor meestal ook alleen in de kleinere saunaclubs kwam, misschien moet ik weer eens een keer een dagje world of manhattan oid doen, lang geleden sinds ik daar ben geweest (probleem bij mij is alleen dat ik een "veel-neuker" ben en in een dagje saunaclub ben ik daardoor al snel 400 euro kwijt :p).
Badslippers
18 september 2012, 01:16
Natuurlijk volg ik dit draadje met interesse en dan fladderen als flarden rook allerlei gedachten door mijn hoofd.
Onlangs zat ik met Satanic Surfer onderhoudend te kletsen in een afgeragd bankstel in "GT". Wij lieten onze geile blikken door de bar glijden en zagen heel veel mooie vrouwen. Wij wisten niet altijd of die vrouwen goede service boden. Daarvoor dien je met deze dames, liefst een paar keer, naar de kamer te gaan en dan weet je het. Je kunt ook recensies lezen en die zijn gekleurd door de "PERSOONLIJKE MENING" van de ijsbeer. Wat heb ik altijd een hekel aan die holle woorden. Het is "MIJN PERSOONLIJKE MENING". Drie woorden die het ondoordringbare schild vormen waarachter men zich verschuilt om alle aanvallen effectief te pareren. "Ga jij mij nou een beetje aanvallen, jij lamlendige klootzak? Ik zeg je toch, het is MIJN PERSOONLIJKE MENING. Of heb je soms stront in je oren zitten?".
Het geschreeuw om de andere de maat te nemen en de les te lezen wordt nog heviger als er om allerlei redenen antipathieën bestaan. Die afschuw is in de meeste gevallen gebaseerd op niks, op een fout zinnetje of een verkeerd gekozen woord in het verleden waar aanstoot aan wordt genomen en vervolgens uitmondt in ordinaire scheldpartijen. Het laagje beschaving, ook op dit forum, is dun. Het oordeel is vlug geveld. "Ik heb een godsgruwelijke hekel aan jou en ik zal geen mogelijkheid onbenut laten om je te fileren als pekelharing." Die hetze neemt langzamerhand de vormen aan van een enorme stankbel die het forum alle frisheid ontneemt en de vorm laat aanemen van een slagveld. Het afgelopen jaar was voor sommige enthousiast schrijvende ijsberen de stank niet meer te harden en ze hebben jammergenoeg afscheid genomen. Althans als schrijvend lid.
Dat brengt me terug bij mijn conversatie met SS. Wij waren het er over eens dat onze enige mogelijkheid is om het kaf van het koren in de saunaclubs te scheiden, het schrijven van recensies is. Het zou helpend zijn als die recensies objectieve info zouden bevatten en geen des-informatie. Dat blijkt nog geen sinecure. Want het is een objectief gegeven om te schrijven dat de dame op de kamer pijpt, dat ze dat met veel "Handeinsatz" doet, dat ze de zever over je pik spuugt, dat ze je leuter tot tegen de krop in haar mond stopt. Doch de manier waarop dit alles gebeurt zal voor elke geilaard een andere ervaring opleveren. Sommige ijsberen blieven immers geen spuug op hun roze kogel. Toch lijkt me dat geen reden om naar elkaar het fileermes ter hand te nemen dan wel de wapenvoorraad om te smelten en gebroederlijk de vredespijp te gaan roken.
Het elkaar persoonlijk de maat te nemen lijkt het doel op zich te zijn geworden. "Mijn club is beter dan die van jou en o wee als je dat durft te betwisten." De nuancering ontbreekt en het wordt zelfs bijzonder lachwekkend als men de realiteit uit het oog verliest en gaat hallucineren als een op LSD trippende hippie. Je in een keet begeven waar je bij voorbaat geen stuiver voor geeft en waar je ergste vijand elke week zo niet dagelijks euforisch bivakkeert zal uitlopen op een lastercampagne jegens de club en een staaltje demonisering van de zich amuserende vijand waarbij zelfs Wilders de pijp aan Maarten zou geven. Dat daaruit geen vruchtbare discussie zal ontstaan moge duidelijk zijn.
Elke keer sta ik weer verbaasd te kijken als ik in een club kom en ik zie hoeveel mooie vrouwen er rondlopen. En daar mag ik dan tussen lopen. Sterker, tegen betaling van 50 euro (of 40 of 30) mag ik daar onzedelijke dingen mee doen. En voor een bedrag van 100 euro mag ik dingen doen die zelfs in de Bijbel verboden zijn. Soms ga ik dan ook hallucineren zo lekker is het en daar schrijf ik dan wat over. Ook mijn recensies dien je dus met een korreltje zout te lezen! En als je een appeltje te schillen heb met een irritante ijsbeer stuur hem dan gewoon een IM of spreek samen af in een club want in de meeste gevallen kennen beide elkaar niet eens "IRL". Saunaclub en forum is voor mij plezierige vrijetijdsbesteding, ontspanning en amusement en zeiken doe ik wel tegen een boom!
Piet Plezier
18 september 2012, 02:31
Akkoord, maar soms komt het over alsof berichten geschreven worden door Moon-adepten, Hare-Krishna-adepten, whatever.
Er is altijd een waarheid. Mijn waarheid. Jouw waarheid. Zijn waarheid. Haar waarheid.
Hééél zelden is er ook de waarheid.
In de H7-thread proef ik zééééééééééér zelden een waarheid...
Gondolas ik weet niet of je ooit in H7 bent geweest.maar ik ken beren van het forum die er wel komen. En dat is alleen maar goed. Maar neem van mij aan dat ik hier geen zwets verhalen ga schrijven, want daar heeft niemand wat aan. Dus ikweet niet hoe je erbij komt van. In de H7 thread proef ik zeeeeeeeeeeer zelden de waarheid. Ik ben geen liegbeest.
Picasso 1
18 september 2012, 02:45
GT is zeker druk en hectisch, maar zelf houd ik wel van die drukte. Toch snap ik dat er ijsberen zijn die van een meer rustige sfeer houden. Voor mijn persoonlijke smaak (Latina's en aziaatjes) is het heden ten dage niet zo goed toeven in GT. Toch vind ik de line-up optisch gezien gewoon goed. Mijn persoonlijke ervaring is dat dat in andere clubs niet altijd zo is, al zal een persoonlijke smaak daar zeker mee te maken hebben. Dat het serviceniveau onder het gemiddelde in Duitsland zou liggen kan ik niet direct beamen (is niet gelijk mijn ervaring), maar zou best waar kunnen zijn. Kortom GT is geen perfecte club en er valt een hoop over te klagen.
Wat betreft de service kan ik ook niet beamen dat die elders beter is dan in GT. Heb redelijk vaak goede sessies in GT en soms mindere, gelijk aan wat ik ervaar in andere clubs, zowel ver weg als dichtbij. Wat GT voor mij persoonlijk interessant maakt is de grote diversiteit (afkomst) aan dames en de redelijk ruime keus hierin, volgens mij de kritische succesfactor ten opzichte van andere clubs; het moge inmiddels duidelijk zijn dat mijn damesvoorkeur niet ligt in de Roemeense hoek en dan springt GT bij mij qua line-up uit boven clubs als bijvoorbeeld LR, PHG, VV, World, Oase, Acapulco.....De drukte is mij soms ook een doorn in het oog (als door mij gewenste dames lastig te pakken zijn) maar tegelijkertijd hou ik wel van een wat levendige en bruisende sfeer; het glas is dus inderdaad tegelijkertijd half leeg als half vol en nadelen en voordelen zijn dan ook met elkaar verweven.
Wat betreft het pre salen heb ik redelijk vaak in GT met dames buitenkamers een langdurig onderhoud gehad (en ik ben verre van een pre-saler!) maar dat gebeurt vaker met dames die je al langer kennen en een praatje komen maken (met misschien de hoop op meer); kom je eenmaal per jaar in GT dan kan ik me voorstellen dat dat anders ligt en dat je in de drukte voor dames wat minder opvalt.
Ook ik vind overigens de line-up al maanden lang een stuk minder dan voorheen (diversiteit sterk verminderd en dus minder onderscheidend tov andere clubs) maar dat is niet voor het eerst in GT en vaak trok dat wel weer aan, hetgeen ik hoop dat deze keer ook gebeurt. Kritiek op de huidige line-up is voor mij dan ook begrijpelijk.
Verder aan Ace: wat betreft de Latina's zijn de laatste weken een groot aantal (tijdelijk?) verhuist naar Magnum (Jossy, Gloria, Chanel, Chantal, Shakira, Chrystelle..). Ik begrijp dat je daar binnenkort heen gaat maar daar zul je op jouw tijden weer het hectische en de partysfeer missen want dat begint daar pas vanaf ongeveer negen uur 's avonds en dat is ongeveer het moment dat je de aan je verantwoording herinnerende mondharmonica hoort spelen.
bad pritt
18 september 2012, 05:12
Bad pritt gaat alleen maar naar GT om het te kunnen afzeiken.Heb voldoende slechte recensies over GT gelezen, maar zie zelden zoveel reactie op een "recensie".Als je het zo'n kuttent vind waarom schrijf je je dan weer in voor een vrijkaartje?Bad pritt zal wel een dagje niets te doen hebben gehad,Het feit is dat GT bijna altijd vol is, er de meeste meiden zijn en dus de meeste beren.Kunnen dagelijks zoveel mensen het dan allemaal mis hebben?Gaan "jullie" maar lekker anders heen ....Ik ging naat Gt voor een geile avond saunaclubvertier maar wist Al snel dat ik het elders beter naar mn zin zou hebben, gelukkig mag dat nog en guess what je mag het nog opschrijven ook.
Dalton
18 september 2012, 10:15
BADPRITT:Ik kom heel graag in Heaven 7 en Acapulco, beiden totaal anders maar beiden hebben steeds veel naturelle vrouwen, vaak roemeens, soms zwart, die een goede gfe geven.
Hoe is dat mogelijk hij tikt hier dat hij graag in ACAPULCO komt,straks wilt hij nog met mij de kamer op,eerst een slechte club waar vanalles aan mis is en de dames niet eens tegen hem lachen maar gewoon doods in de bankjes liggen,vreten slecht meiden slecht en nu dit,onbegrijpelijk of zou de here jezus op de een of andere manier hem hebben bekeerd.
Blijf toch lekker in dat h7 clubje van jou waar het optimaal is met al die aow dametjes.
aamu
18 september 2012, 11:12
Dat brengt me terug bij mijn conversatie met SS. Wij waren het er over eens dat onze enige mogelijkheid is om het kaf van het koren in de saunaclubs te scheiden, het schrijven van recensies is. Het zou helpend zijn als die recensies objectieve info zouden bevatten en geen des-informatie. Dat blijkt nog geen sinecure.
Natuurlijk, maar elk contact tussen twee mensen is per definitie subjectief naar mijn idee. Het enige wat je objectief kan beoordelen is of een dame haar best probeert te doen, niet de kantjes er vanaf loopt en in de regel fris en vriendelijk is. De ene ijsbeer zal bijvoorbeeld het geduld/professionaliteit van een dame ook wat meer op de proef stellen dan de andere. Op den duur leer je in recensies een beetje tussen de regels door te lezen of een club ofwel dame iets voor jou is. Persoonlijk kijk is toch voornamelijk hoe de club zelf omschreven wordt, omdat de diensten van de dames toch erg klik afhankelijk is. Vervolgens vind ik het wel leuk om recensies te lezen van dames nadat ik ook met ze de hort opgegaan ben om te zien of ik daar iets uit herken. Of om te kijken of ik er goed aan heb gedaan om een dame af te wijzen (90% van de tijd wel ;)) maar lees me zelden eerst in op de dames zelf.
Elke keer sta ik weer verbaasd te kijken als ik in een club kom en ik zie hoeveel mooie vrouwen er rondlopen. En daar mag ik dan tussen lopen. Sterker, tegen betaling van 50 euro (of 40 of 30) mag ik daar onzedelijke dingen mee doen. En voor een bedrag van 100 euro mag ik dingen doen die zelfs in de Bijbel verboden zijn. Soms ga ik dan ook hallucineren zo lekker is het en daar schrijf ik dan wat over.
Precies! We kunnen er beter van genieten dan over zeuren wat beter is :) Het is eigenlijk allemaal bijna te mooi om waar te zijn als je het mij vraagt!
klapper
18 september 2012, 12:37
Als de FKK GT werkt niet de manier waarop we willen is onze schuld want we krijgen te veel.
Alle meisjes in andere clubs beter werken omdat ze proberen om klanten massaal naar GT te krijgen, omdat we veel en we zijn tevreden met een kleinere service nog accepteren tijden, parkeerproblemen en nog veel meer.
We moeten, om in ons eigen belang een betere stimulans Golden Time club en laten zien dat andere klanten en dat we beide meisjes dat het beheer is afhankelijk van ons geld.
If the FKK GT does not work the way we want is our fault because we get too many.
All the girls in other clubs work better because they try to get customers flock to GT because we are many and we are satisfied with a smaller service even accepting times, parking problems and much more.
We must, in our interest to have a better incentive Golden Time club and show that other customers and that we are both girls that the management depends on our money.
Admin
18 september 2012, 17:08
Berichten waar leden elkaar "opzoeken" bewust provoceren en weer opnieuw beginnen uit te dagen staan we niet toe.
Willi69
18 september 2012, 19:09
Beer A zal beer B nooit kunnen overtuigen en beer C beer D niet.
Im Rheinland sagt man:
"Jeder Jeck (http://de.wikipedia.org/wiki/Jeck) :festeer: ist anders."
Und das ist auch gut so... ;)
Picasso 1
18 september 2012, 19:23
Ben nu in GT. Het is KUT hier, allemaal wegblijven :tongue:
bosbeer
18 september 2012, 19:51
Ok, komme we morgen wel.
bad pritt
19 september 2012, 12:18
Ik zal zo goed zijn om die `prachtige` meiden in H7 te helpen door te reageren zodat ze geen last van jullie hebben vanavond.
Er word helemaal nog niet geschopt jullie (lees; Bp en sjonnie) worden gewoon met de neus op de feiten gedrukt en de enige die zich druk maken om hoe het werkt in GT zijn jullie. Blijkbaar zijn jullie niet opgewassen tegen de volwassenheid van onze meiden, helaas voor jullie. Als je GT niks vind mot je er weg blijven, goed lezen WEG BLIJVEN!!!! En lekker op de die storthopen als Doubletstraat, van Goch en FG genaamd blijven.
FG is soms goed en Van Goch ook en Heaven is super en Acapulco daar zitten de mooie jonge roemeense vrouwtjes, Babylon is een gewekldig geile tent, in partytreff Xanten kun je helemaal uit je dak gaan op optisch mindere vrouwen maar daarom niet minder leuk, Freude 39 is een echte puff, donker en duister met super service standaards, Samya zit vol jonge onervaren stunners, in de doub kun je dates heben die helemaal geweldig zijn voor 25 euro met mooiere meiden dan ik ken uit GT, ook op de vulkanstrasse in Duisburg kun je soms nachtenlange erotische avonturen beleven, maar ga jij maar lekker veilig iedere keer hetzelfde beleven in GT en trap maar lekker al hety andere naar be
Admin
19 september 2012, 14:16
@BP,
Nu reageer je in ieder geval inhoudelijk op commentaar en dat is OK. Alleen denk ik dat het weinig zin heeft ketserr proberen te overtuigen van wat jij in andere clubs ervaart en waar je het, dat is wel duidelijk goed naar je zin hebt.
De clubs die jij noemt en de beschrijving ervan daar zal niemand over vallen sterker nog veel beren zullen dat beamen, misschien dat ze zullen zeggen dat H7 super iets te overdreven is maar goed jij bent nu eenmaal een H7 fan.
Maar het blijft een kwestie van smaken en voorkeuren die zullen blijven verschillen. Om bepaalde redenen kan iemand een club als goed/zeer goed ervaren en om exact dezelfde redenen kan een andere beer die club juist wat minder vinden. Dat verschil van mening zal blijven bestaan en heeft niet zo veel te maken met waar/onwaar.
Een line-up met relatief veel Roemense dame zal de een juist als goed ervaren en een ander ziet weer liever wat meer variatie.
Big30
19 september 2012, 16:44
Topic opgeschoond wegens weer persoonlijke aanvallen en geen inhoudelijke reacties. Het wordt een beetje een irritante herhaling van zetten waar leden steeds weer met dezelfde argumenten elkaar maar blijven opzoeken.
Begint een beetje vervelend te worden ... .
trigootje
19 september 2012, 16:51
De kunst van het herhalen, in welke hoedanigheid en/of wollig verhaal dan ook, wordt in dit draadje tot in de perfectie toegepast......
Jack42
19 september 2012, 16:53
Topic opgeschoond wegens weer persoonlijke aanvallen en geen inhoudelijke reacties. Het wordt een beetje een irritante herhaling van zetten waar leden steeds weer met dezelfde argumenten elkaar maar blijven opzoeken.
Begint een beetje vervelend te worden ... .
Er is wel meer vervelend zoals dat het forum al meer dan een week zéér traag is.
Is het niet beter om daar wat meer aandacht en uitleg over te geven dan steeds dat wissen?
Wat is er fout om iemand erop te wijzen dat hij niet netjes en respectvol schrijft over dames terwijl hij zelf denkt dat hij dat wel doet?
Big30
19 september 2012, 17:07
Wat is er fout om iemand erop te wijzen dat hij niet netjes en respectvol schrijft over dames terwijl hij zelf denkt dat hij dat wel doet?
Omdat "die iemand" dat uiteraard totaal anders ziet, het zal gaan ontkennen en de herhalingsbal weer terug gespeeld wordt zonder dat het verder tot iets constructiefs zal leiden op zijn hoogst veel irritatie bij andere leden. Zo'n Ego strijd die nergens toe leidt is verspilling van negatieve energie.
Dat het forum helaas al meer dan een week lang irritant traag is en dat we daar van balen (leiding en leden) staat daar los van.
Verder onnodig commentaar sta ik niet toe en wordt weggehaald. Reacties met inhoud en zonder elkaar aan te vallen no problem.
Makles
22 september 2012, 22:28
Toen ik me een jaar of 5-6 geleden een beetje begon in te lezen op het internet over saunaclubs en fkk's leken de grote drie rondom Frankfurt (World, Oase, Palace) het neusje van de zalm te zijn. Grote clubs met vele mooie vrouwen. Frankfurt ligt echter niet naast de deur, dus mijn eerste bezoek werd Golden Time, omdat dit de grootste club in het grensgebied is. Dat beviel prima en ik ben de laatste jaren altijd weer terug gegaan. Ik ben een beetje een knuffelkont dus met een beetje knuffelen, zoenen, strelen, en wat PZC en DATY ben ik al vrij snel tevreden. En daarin ben ik weinig teleurgesteld. Zeker zijn er wel eens mindere tijden geweest, maar er zijn altijd wel dames met wie ik vaak een prima tijd op de kamer heb. In die jaren ben ik slechts twee keer naar een andere club geweest: een keer naar Freude (wegens de goede berichten alhier) en een keer naar Collosseum in Augsburg omdat ik naar München moest voor het werk. In Freude vond ik de sfeer wat naargeestig en had ik al snel het gevoel van wat doe ik hier. Collosseum was op een maandag dus het was er erg rustig en ook stil. Bovendien heb je daar geen buiten en kun je er niet eten. Wel een paar hele mooie jonge meisjes, een beetje zoals Romina in haar begintijd.
Afgelopen vrijdag kwam ik terug uit het zuiden van vakantie en leek het mee een mooie gelegenheid om een van de Frankfurt-clubs aan te doen, FKK World. In theorie een veel mooiere club dan Golden Time. De bar is groter (alleen slechtere koffie...), er is een uitgebreide relaxruimte, daarnaast zowel binnen als buiten een zwembad en het buffet blijft gewoon open. Het aantal vrouwen zal niet veel groter zijn dan bij Golden Time. Ze zijn wel een stuk jageriger. En er zitten ook prachtige vrouwen tussen, al viel het, als ze dichterbij kwamen nog wel eens tegen. Toch zat ik er niet echt op mijn gemak. Wellicht kwam dat omdat ik net een uur of 8 achter het stuur had gezeten en wat moe was, maar de volgende keer ga ik toch maar weer naar Golden Time. Omdat ik het daar ken, omdat ik er iedere weerbij bepaalde dames terugkom, of iemand heb gezien, met wie ik de volgende keer op kamer wil. Bovendien weet ik dat ze mijn maat badjas hebben (ik ben niet de kleinste) en weet ik waar alles te vinden is. En als ik weer zin heb om naar een club te gaan, ik ga niet zo heel vaak, dan neem ik dus maar weer de zekere keus en ga ik naar Golden Time.
Maar misschien moet ik maar eens naar Acapulco, als daar wat meer tijd aan je wordt besteed.
bad pritt
27 september 2012, 11:10
Maar misschien moet ik maar eens naar Acapulco, als daar wat meer tijd aan je wordt besteed.
Acapulco is afwachtende vrouwen, als je ze kent kun je er wel soms lang mee presalen en hangt ook van je eigen skills-instelling af en wat de dame wil.
Maar ga maar naar heaven 7 dat is een presale paradijs met mooiere minder profi meiden dan GT, jij moet wel zelf het `langdurige`kontakt leggen..maar erg lang pre salen komt er veel voor.
Dalton
27 september 2012, 12:14
MAKLES je zegt het zelf al ga naar ACAPULCO daar zijn de dames allemaal top en geven je een uitstekend gevoel op de kamer BADPRITT is een liefhebber van oudere dames en zij noemen hem bij ons in het verzorginghuis WOLFEZE oude wijven neukerd.
Hij kan hier in ons tehuis zijn handen ook niet thuis houden bij de oudere dames daarom loopt hij meestal met een dwangbuis rond wat natuurlijk zielig is dan kan hij zichzelf nieteens bevredigen en dat doet hij ook graag.
Je kan het zien als je na hem op de wc komt dan zitten de wanden vol met sperma en dat komt weer doordat hij altijd rolt omdat zijn moeder hem het trekken niet heeft geleerd.
Ik moet nu ophouden want ze komen me halen om me met het busje naar ACAPULCO te brengen.
TOT ZIENS IN ACAPULCO.
Jack42
27 september 2012, 13:12
Maar ga maar naar heaven 7 dat is een presale paradijs met mooiere minder profi meiden dan GT, jij moet wel zelf het `langdurige`kontakt leggen..maar erg lang pre salen komt er veel voor.
Kan dat ooit ophouden al die overdreven onzin over H7 (zo goed is H7 ook weer niet als ik recensies lees van andere leden) en het afkraken van GT? We weten onderhand wel dat je GT niks vindt omdat jij je daar niet staande kan houden.
Steeds weer die herhalingen voegt niks toe aan het forum. Het wordt eerder ongeloofwaardig en irritant.
bad pritt
27 september 2012, 13:55
Kan dat ooit ophouden al die overdreven onzin over H7 (zo goed is H7 ook weer niet als ik recensies lees van andere leden) en het afkraken van GT? We weten onderhand wel dat je GT niks vindt omdat jij je daar niet staande kan houden.
Steeds weer die herhalingen voegt niks toe aan het forum. Het wordt eerder ongeloofwaardig en irritant.
Waarom moet je er altijd een wedstrijdje van maken GT tegen andere clubs, heb jij niks anders om je druk over te maken..get a life.
ik schrijf hier met verstand van zaken, dat kan jij niet zeggen want je kent Heaven 7 niet eens !
Acapulco waarschijnlijk ook niet gok ik zo en ik vraag me af of jij wel verder bent geweest dan de 3 grensclubjes zal wel niet..
Je leest maar een eind weg over Heaven 7 maar ik houd mijn mond ergens over tot ik er zelf ben geweest en me er een mening over gevormd heb Dat jij dat niet nodig vind moet eigenlijk genoeg reden zijn om je gezwets onbeantwoord te laten.
En als jij het er klote zou vinden, boeit mij dat geen zak ik vermaak me er prima en go er zo weer heen en ga ik zeker niet het forum volspammen met verdedigingen van heaven 7.
Heaven 7 is heerlijk als ja van pre salen houdt en van naturelle nog niet zo profi dametjes en ze lijken een patent te hebben op roemeense pp meisjes.
In Gt kan ik me prima staande houden maar ik wil zo graag horizontaal in een club en daar vond ik Gt net wat minder in :smiley:...en pre sales is niet Gt sterkste punt dat weet iedereen.
Dat is mijn mening, die mag ik hebben en ik kan vergelijken en jij niet, jij lult maar wat zonder vergelijkingsmateriaal en zevert verder als XXX :smoke:
Piet Plezier
27 september 2012, 14:29
Ik kan wel weer reageren op die jack42 maar doe het niet,en zeker niet omdat ie nooit daar is geweest.Ik kan je maar 1 ding meegeven ga gewoon een keer kijken,dan ben je die pakezels in GT zo vergeten.ik sluit me helemaal aan bij Bad.
Dalton
27 september 2012, 14:32
BADPRITT is mijn vriend niet maar hier moet ik hem gelijk geven GT is voor mijn doen ook een kutclub en daarom kom ik er niet,dat was een keer maar nooit meer.
Het is daar gewoon veel te druk met beren en die keer dat ik er was scheen de zon wat natuurlijk inhoud dat de tuin ook nog eens helemaal vol lag met kwijlende ijsberen ruw geschat zeker zo'n 200 man oh wat gezellig toch al die ijsberen.
In H7 daar ben ik nooit geweest en zal er ook nooit komen maar daar zijn niet zoveel ijsberen ik geloof zelfs dat alleen maar BADPRITT en zijn 2 vrienden de enige zijn wat natuurlijk weer chagrijne dvp's opleverd omdat er voor hen dan niks te verdienen valt jammer dames misschien komt er eens een betere tijd gewoon volhouden tot het einde.
bad pritt
27 september 2012, 14:36
BADPRITT is mijn vriend niet maar hier moet ik hem gelijk geven GT is voor mijn doen ook een kutclub en daarom kom ik er niet,dat was een keer maar nooit meer.
Het is daar gewoon veel te druk met beren en die keer dat ik er was scheen de zon wat natuurlijk inhoud dat de tuin ook nog eens helemaal vol lag met kwijlende ijsberen ruw geschat zeker zo'n 200 man oh wat gezellig toch al die ijsberen.
jij bent mijn vriend wel, maar heb je het busje gemist naar acapulco
Jack42
27 september 2012, 14:42
Waarom moet je er altijd en wedstrijdje van maken GT tegen andere clubs, heb jij niks anders om je druk over te maken..get a life.
ik schrijf hier met verstand van zaken, dat kan jij niet zeggen want je kent Heaven 7 niet eens !
Je leest maar een eind weg, maar ervaren forumleden die er niet of weinig over schrijven kom ik er als stamgasten iedere keer tegen.
Heaven 7 is heerlijk als ja van pre salen houdt en van naturelle nog niet zo profi dametjes en ze lijken een patent te hebben op roemeense pp meisjes.
In Gt kan ik me prima staande houden maar ik wil zo graag horizontaal in een club en daar vond ik Gt net wat minder in :smiley:...en pre sales is niet Gt sterkste punt dat weet iedereen, ook Jack hoop ik voor hem maar ik twijfel of hij wel wat anders dan Gt gezien heeft...pre sales is ook niet aca´s sterkste punt.
Dat is mijn mening en ik kan vergelijken jij niet jij lult maar wat zonder vergelijkingsmateriaal en zevert verder als een XXX :smoke:
Ik vraag je iets en jij moet gaan schelden zonder antwoord te geven. Moet ik ook maar gaan schelden dan?
Ik bedoel met staande houden heel iets anders maar dat begrijp je niet omdat je dom bent.
Ik wil H7 ook niet kennen afgaande op recensies die wel geloofwaardig zijn!
Jij denkt dat presalen in GT niet bestaat maar dat komt omdat jij GT niet echt kent zoals ik H7 niet ken waar ik, nogmaals BP en ook johnml zodat jullie het snappen, geen behoefte aan heb.
Dit is mijn mening en ik kan ook vergelijken gelukkig alleen niet met H7, die vieze tent waar de hygiëne ver te zoeken is.
Verder beetje ranzige tent, koude douches compleet met condoom en peuken op de vloer.......
BP wil jij of beter kan jij antwoord geven op mijn vraag in mijn vorige bericht?
bad pritt
27 september 2012, 15:45
Ik vraag je iets en jij moet gaan schelden zonder antwoord te geven. Moet ik ook maar gaan schelden dan?
Ik bedoel met staande houden heel iets anders maar dat begrijp je niet omdat je dom bent.
Ik wil H7 ook niet kennen afgaande op recensies die wel geloofwaardig zijn!
Jij denkt dat presalen in GT niet bestaat maar dat komt omdat jij GT niet echt kent zoals ik H7 niet ken waar ik, nogmaals BP en ook johnml zodat jullie het snappen, geen behoefte aan heb.
Dit is mijn mening en ik kan ook vergelijken gelukkig alleen niet met H7, die vieze tent waar de hygiëne ver te zoeken is.
BP wil jij of beter kan jij antwoord geven op mijn vraag in mijn vorige bericht?
je hebt geen vraag gesteld en stom ben je zelf in overtreffende trap.
Vergelijken kun je niks, je komt alleen af en toe in GT en Acapulco en Heaven 7 ken je niet.
Een normaal niet over het paard getild persoon houdt dan zijn mond maar als jij BP leest slaan bij jou de stoppen door.
Probeer net als mij een bijdrage te leveren aan dit forum dan krijg je ook maandelijks 2 vrijkaartjes van de forumleiding onder de tafel door geschoven en kom je ook eens vaker in een andere club.
Verder namens de XXX :smile2:
Dit is een grapje edoch in elk grapje schuilt ...
Prettige dag verder Jack ik ben niet je vijand dat ben je zelf met je XXXX.
satanic surfer
27 september 2012, 15:47
Goh Jack, ik ken je als een gemoedelijk en rustig man waarmee ik graag eens een babbeltje sla in GT, het verbaast me dan ook erg dat je dusdanig tekeer gaat tegen een veelschrijver die in z'n origineel en lang bericht over z'n GT-bezoek grotendeels waarheden verkondigde die velen (ook regelmatige GT-bezoekers en fans zoals mezelve) als dusdanig zullen kunnen beamen. Dat daar dan vervolgens door enkelen op wordt gereageerd in verscheidene toonaarden (Bosbeer op gematigde manier) en Ketserr (tja, op de man gespeeld zeg maar) kan ook BP niet helpen. Dat daar dan tengevolge een welles/nietes spel door ontspruit was redelijk voorspelbaar, maar daar kan BP an sich niet voor worden verantwoordelijk gesteld lijkt me.
Jezelf staande houden in GT is een vage, ietwat negatief georiënteerde opmerking vind ik, éénieder en zeker een ervaren ijsbeer als BP kan dat probleemloos, het zal er minder zijn ding zijn neem ik aan, net zoals H7 of Panthera/clubNeby en andere kleine clubs met andere serviceleistungen en gewoontes niet dat van u of Ketserr en anderen zal zijn. An sich prima, en zo gaat dat, niet iedereen voelt zich overal op zijn of haar gemak, ook dames laten hun clubkeuze afhangen van een soort van welbehagen in een specifieke omgeving, naast de harde Euro's die ook een fameuze beweegreden om te werken in diene of gene club neem ik aan. Over H7 kan ik zelf geen zinnig woord zeggen/schrijven aangezien ik er nog niet ben geweest, heb al wel menige ex-H7-dame in overige clubs ontmoet later, en ik kan u meedelen dat dat geen misse mokkels waren, bijvoorbeeld schiet me Raquel uit Samya tebinnen, foto's en commentaren zijn op het www te vinden. In clubs als bijvoorbeeld Neby zitten een tiental dames, maar wel 10 dames waarbij je gif kunt innemen dat ze zeer goede service leveren, deze week nog werd een dame die overkwam uit Samya/Oase/World/GT/LR er binnen enkele dagen uitgebonjourd na enkele negatieve commentaren en een gesprek met de dame door de clubleiding over de huisstandaard en hoe daarmee om te gaan, een te prijzen tactiek en ook benodigd om zulke kleine clubs attractief te houden voor de bezoekers die uitgaan van kwaliteit. Nogmaals, of dit in H7 het geval is of niet, daar kan ik me niet over uitlaten. In Panthera waar ik vandaag over heb bericht zaten tijdens m'n 2 bezoekjes enkele dames die zowel qua looks als qua service zéér velen in de sogenennte topclubs doen verbleken, en da's nog een understatement. Niet dat ik éénieder wil oproepen om niet naar GT of andere te gaan en allen naar H7/Neby en andere te kachelen, maar dat daar een ander gemiddeld servicelevel wordt gehanteerd is klaterwaterduidelijk. Dat in bv. GT meer keuze is en er steeds een aantal appetijtelijke en goede dames zijn is dat overigens ook, maar om een club waar je nooit bent geweest en nooit wil komen wegens ontbrekende behoefte daaraan dusdanig neer te sabelen verbaast me toch van je. En dan zwijg ik voor de goede orde maar over een fameuze groep niet-TZende dames, de kanten ervan aflopende dames, want dat betaamt niet volgens sommigen...Er zijn ook van andere beren positieve recensies over H7 te vinden, en ik kan me best voorstelllen dat regelmatige bezoekers er niet graag over verhalen als ze merken dat veelschrijvers als BP dusdanig worden aangevallen. Voor de goede orde, ik ken BP niet, ken H7 niet, maar kan me toch niet van de indruk ontdoen dat sommigen hem inschatten als "twijfelachtige" infobron. Waar dat dan op zou moeten gebaseerd zijn is me een raadsel, en vind ik eerlijkgezegd betreurenswaardig. Hij schrijft veel damesinfo, ook over andere clubs, en louter op die basis is het sneu dat ie door sommigen dusdanig wordt neergezet. Om nog effie terug te komen op "staande houden", GT teert deels op beren en dames die zich in vele andere clubs geen houding zouden weten te geven of te overleven met hun serviceleistung die somtijds inkrimpend is qua wasmachineturbotaal, of beren die zouden achterovervallen van wat voor service/pre- en aftersales daar durven voor te vallen (zo kan het dus ook) maar dat is wss wel weer de druppel te veel voor sommigen, doch gebaseerd op facts en figures waarin wederwoord op verzoek volgaarne wordt neergepend hoor...
Opmerkelijk dat een veelschrijver dusdanig wordt aangepakt, ikzelve vind dit sneu, waar zitten al die hopen ijsberen die elke dag/week/meerdere meermaals per week GT bezoeken met hun verhalen, damesinfo, enzovoorts over de fantastische gang van zaken, dat schiet ook niet op hoor. Niet dat ik vind dat elke ijsbeer telkens moet schrijven over z'n clubbezoek, z'n favodame endiesmeer, maar het is een jammerlijke evolutie dat veelschrijvende beren wel worden aangevallen, en dan nog op een an sich degelijk en informatief bericht over z'n bezoek in GT onlangs. Dat hij andere dames attractiever vond etc., naja, sneu vind ik het...
krukar
27 september 2012, 15:57
Ik meng mij verder niet in deze discussie maar ik wou toch even de moeite nemen om Satanic Surfer te becomplimenteren met bovenstaande zeer weldoordachte en goed geschreven post!
Jack42
27 september 2012, 16:06
je hebt geen vraag gesteld en stom ben je zelf in overtreffende trap.
Vergelijken kun je niks, je komt alleen af en toe in GT en Acapulco en Heaven 7 ken je niet.
Een normaal niet over het paard getild persoon houdt dan zijn mond maar als jij BP leest slaan bij jou de stoppen door.
Probeer net als mij een bijdrage te leveren aan dit forum dan krijg je ook maandelijks 2 vrijkaartjes van de forumleiding onder de tafel door geschoven en kom je ook eens vaker in een andere club.
Verder namens de XXX :smile2:
Dit is een grapje edoch in elk grapje schuilt ...
Prettige dag verder Jack ik ben niet je vijand dat ben je zelf met je XXX.
Schelden is het enige verweer wat je hebt blijkbaar. Het zij zo.
Het enige wat ik heb gevraagd, maar die vraag wil jij niet zien, of je kan ophouden om steeds in herhaling te vallen omtrent H7 en het afkraken van GT omdat het ongeloofwaardig en irritant begint te worden.
@SS
Iedereen mag zijn zegje doen en commentaar hebben op een club maar het gaat er mij om dat BP steeds weer moet aanhalen dat GT slecht is. Ook elke dag een bericht dat H7 een toptent is terwijl dat vaak genoeg wordt tegengesproken. Het begint allemaal ongeloofwaardig en irritant te worden.
Admin
27 september 2012, 16:07
Heren aub gaan we nu weer beginnen?
We blijven maar steeds dezelfde standpunten herhalen die al lang bekend zijn en die ook zullen blijven verschillen. Het is soms wat onvolwassen gedrag, wat stokend en provocerend. Accepteer nu eens dat meningen en visies verschillen en probeer elkaar dan maar niet te overtuigen zeker niet als de toon al aanvallend begint. Dat heeft weinig zin zo is wel gebleken en wekt vooral irritatie op.
Reageer dan op de inhoud zonder elkaar aan te vallen. Inhoudelijke reacties ook als meningen verschillen geen probleem.
Piet Plezier
27 september 2012, 16:13
Wij komen 3a4 keer per week bij H7 ik heb er nog nooit een peuk of condooms op de vloer zien liggen,maar zal morgenavond is goed me ogen de kost geven.En ik ben heel veel in GT geweest maar dat Presalen net als in H7 ,dat doen ze echt niet in GT ook niet als je daar elke week 4 keer komt.En geloof me ik ben er heel veel geweest.Maar sommigen hier op het forum draaien door als ze de naam Bad Pritt zien staan gewoon belachelijk.En ik ben blij dat hij afentoe wat vrijkaarten krijgt toegeschoven onder de tafel door,want daar zit ik ook goed mee,kunnen we samen weer een dagje op pad.
bad pritt
27 september 2012, 16:16
Schelden is het enige verweer wat je hebt blijkbaar. Het zij zo.
Het enige wat ik heb gevraagd, maar die vraag wil jij niet zien, of je kan ophouden om steeds in herhaling te vallen omtrent H7 en het afkraken van GT omdat het ongeloofwaardig en irritant begint te worden.
Goh Jack moet ik het dan helemaal voor je uitkauwen..vooruit dan maar.
Ik val niet in herhaling, een medelid stelde een vraag en vroeg zich af of hij voor het presalen mischien beter naar Acapulco kon gaan..omdat ik zowel Aca als Gt als Heaven 7 ken gaf ik hem mijn advies..om voor het pre salen naar H7 te gaan.
Pistol Pete, Gert jan, Vrije jongen, Johnml, Dolfie, Chucky, Shymann en rmjhexe schieten me zo te binnen en ik weet zeker dat ze het met me eens zijn over de lange pre-sales in H7.
Wat daar irritant aan is aan dat antwoord en dat het tegelijk een onterechte diskwalificatie van Gt moet inhouden dat snapt alleen jij denk ik.
phoenix
27 september 2012, 16:48
laat ik eht vuurtje amar even verder opstoken:ranting2: h7 en gt zijn beide kutclubs, de ene omdat het merendeel vd dames je nooit leert kenen omdat ze je pik alleen legen en dan snel weer verder pezen en de andere waar je ze nooit leert kennen omdat ze ene keer je knip leeg proberen te maken en al kost e ze dat een paar uur praatgeld, waarom ook niet toch voor 24.00 in de nacht niks te doen en peren hem dan weer na ene week hooguit twee weken...gevolg bij beide clubs krijg je uiteindelijk de kat in de zak....bad pritt wat moet ik met al jouw lofprijzingen over vrouwwn die net zo snel zijn vertrokken als de gekomen zijn....wat mot ik emt hele mooie vrouwen die je nog net 30 minuten gunnen en dan je gewoon niet meer zien staan....of je meot een sukkel zijn met een enorme lading geld die zij weten los te peuteren......
bad pritt
27 september 2012, 16:54
Phea wat zoek jij in een club een langdurige relatie met de dvp? Dat zal overal moeilijk zijn wegens groot verloop overal en er zijn genoeg dames bij h7 die langer blijven maar door omstandigheden is het verloop idd groot en dat ligt deels aan de leiding van de club zelf, maar ook aan de crises het is nergens meer super,ik ga daar niet over uitweiden, wij hebben in ieder geval genoeg vers vlees lekker toch...tot straks in H7 Phea.:smile2:
phoenix
27 september 2012, 17:03
ja bad pritt ik zoek een aantal dames die lang blijven , zodat ik kan afwisselen, bij bernds krijg ik dat , dus dat is voorlopig plek nummer 1 , en h7 kom ik zoals ik het nu bekijk niet meer,
bosbeer
27 september 2012, 17:05
Ach Jack, je besteedt je energie verkeerd want ze willen je toch niet begrijpen. En al zouden ze het willen dan kunnen ze het niet.
En als ze GT een kutclub vinden, prima. Wat maakt jou het uit? Dan komen ze er tenminste ook niet meer, hoop ik. Jij weet wel beter want ook gisteren was het weer erg gezellig....
bad pritt
27 september 2012, 17:24
ja bad pritt ik zoek een aantal dames die lang blijven , zodat ik kan afwisselen, bij bernds krijg ik dat , dus dat is voorlopig plek nummer 1 , en h7 kom ik zoals ik het nu bekijk niet meer,
Phea veel plezier in Bernds..waar het verloop kennelijk klein is ??
Maar door afstand en kosten voor mij als veelpleger niet interessant.
ps in PT Xanten zitten de trouwste dames...
phoenix
27 september 2012, 17:33
ja klopt bad pritt, kijk maar eens in de verslagen van ijsberenforum en freiercafe en je ziet telkens dezelfde namen en zo af en toe ene nieuw gezicht.....ik vraag me trouwens af hoe groot eht verloop in gt is, volgens mij is dat ook veel groter dan bij Bernds....
phoenix
27 september 2012, 18:27
zeg jack42 waarom zo'n gewauwel hier? laten we het er maar ophouden dat jij op zijn minst net zo'n trol bent, net als ik en iedere gefrustreerde ijsbeer...laten we nou niet de betere mens spelen hier...ik blijf er bij dat het vooral gaat om dames die niet graag willen en toch maar het werk doen, en dan blijven er af en toe dames tussen te zitten die heel graag van bil willen en zowel lust, werk als geld alledrie weten te waarderen...die zijn er net zo min in gt veel als in h7...en dat is niet ik die dat schrijft maar vele andere beren...
krukar
27 september 2012, 19:32
Wat als jullie nu eens allemaal afspreken in een neutrale club (dus niet h7 of gt), samen een vredespijp roken en de hele discussie h7 vs gt begraven. 😄
Ieder mens z'n eigen mening en ideeën dus ook ieder mens z'n eigen clubvoorkeur toch. Daar hoeven we als volwassen kerels niet over te bekvechten.
Peace brothers 😉
phoenix
27 september 2012, 19:37
ja krukar dat probeer ik ze ook te laten zien
MeesterMixer
27 september 2012, 19:50
Door dit soort ijsberen met grote ego's en totaal ongefundeerde & blinde clubliefde (voor welke in deze thread genoemde club dan ook) zijn veel ervaren ijsberen gestopt met schrijven. Zonde.
SS is nog 1 van de weinige die wijze woorden spreekt in deze thread, rest verder niets dan gepaste zwijgzaamheid..........
Piet Plezier
27 september 2012, 20:09
Wat als jullie nu eens allemaal afspreken in een neutrale club (dus niet h7 of gt), samen een vredespijp roken en de hele discussie h7 vs gt begraven. 😄
Ieder mens z'n eigen mening en ideeën dus ook ieder mens z'n eigen clubvoorkeur toch. Daar hoeven we als volwassen kerels niet over te bekvechten.
Peace brothers 😉
Daar doen we niet aan mee dan vallen er doden denk ik lol en als we dat wel doen dan gewoon in H7 dan kan jack42 met eigen ogen zien hoe het er daar aan toe gaat.
Badslippers
27 september 2012, 23:10
Goh Jack, ik ken je als een gemoedelijk en rustig man waarmee ik graag eens een babbeltje sla in GT, het verbaast me dan ook erg dat je dusdanig tekeer gaat tegen een veelschrijver die in z'n origineel en lang bericht over z'n GT-bezoek grotendeels waarheden verkondigde die velen (ook regelmatige GT-bezoekers en fans zoals mezelve) als dusdanig zullen kunnen beamen.
[ e n - d e - r e s t ]
Nou heb ik de duivel normaliter niet zo hoog zitten doch een surfende duivel, dat is een totaal ander verhaal. Die heeft mijn respect. Vooral als hij ook nog eens de kwaliteiten heeft om licht hallucinerende recensies te schrijven die mij in een dusdanige stemming brengen dat ik stante pede in de auto zou willen springen om naar de club te scheuren. Helaas, en dat woord krijg ik amper mijn strot uit, helaas slaat ook onze chroniqueur weleens de plank volledig mis, ook al wemelt het binnenkort van de bedankjes onder zijn betoog.
Laat ik allereerst een stuk saaie theorie naar voren schuiven. Veel onenigheid op dit forum ontstaat niet zozeer door de inhoud maar door de manier waarop het e.e.a. gezegd wordt. Voor de gevorderden: wij spreken dan van inhoudsnivo en betrekkingsnivo. Eenvoudig: "wat er gezegd wordt" enerzijds en "hoe het gezegd wordt".
Zoals ik het interpreteer heeft J42 het vooral over het tweede, het betrekkingsnivo, de manier HOE het gezegd wordt. Misschien komt dat niet helemaal goed uit de verf in zijn betoog. Nou ken ik Jack42 als een van de meest goedaardige en vooral sociale ijberen die er zijn. Dat ss vervolgens schrijft dat J42 "dusdanig tekeer gaat" is overdreven ja zelfs lachwekkend. Ik heb zijn passages keer op keer gelezen maar van een "tekeer gaan" is geen sprake. Er staat wat er staat en daar is geen woord Spaans bij. Of moeten wij alles tot op de draad uitspellen?
Wat ik echter met meer aandacht heb gelezen is de passage: "Opmerkelijk dat een veelschrijver dusdanig wordt aangepakt, ikzelve vind dit sneu". Wat ik sneu vind is dat veelschrijverij blijkbaar een aureool van onaantastbaarheid verschaft. Wat een flauwekul. Iemand die veel schrijft, veel informatie verschaft, ter zake kundig is zou niet mogen worden aangepakt en kritisch worden gevolgd? Dat riekt bijna naar censuur. Daarnaast, alsof veelschrijverij automatisch kwaliteit inhoudt. Ik bedoel, kijk naar mezelf, de meeste lezers slaan die lappen tekst liefst zo snel mogelijk over. Die gruwen van die ellenlange egotrippende lectuur.
Net zoals dat er ijsberen zijn die gruwen van de telkens weer dikwalificerende opmerkingen die tussen de regels van recensies opduiken. En laat dat nou net het terrein zijn van BP. Ik vind BP een informatief en kundig schrijver en zo lees ik zijn bijdragen dan ook. Maar hij is ook een kei in het verstoren van de communicatie als er verschil van mening is. Zijn trucendoos zit vol met diskwalificaties om het gesprek op inhoudsnivo te derailleren. Een irritante techniek voor de casual lezer doch voor de geoefende debater of de geoefende lezer een techniek waar om je glimlacht. Dalton kan dat als geen ander, maar ja, dat is zo'n ouwe door de wol geverfde klootzak die weet wat er in het leven te koop is naast whisky, Bulgaarse kutjes en friet van "Acapulco". Je neemt de info die er voor jou toe doet en de rest zijn de krenten in de pap om eens hartelijk te lachen of de juiste prikkeling om eens in de pen te klimmen om ook te reageren (zoals nu). Voor de rest verwijs ik graag naar een ander "Topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13710-Uw-meeste-gewaardeerde-schrijver&p=258930#post258930)" m.b.t. ijsberenkwalificaties.
Het gaat mij ook te ver om een ijsbeer het recht op een mening te ontzeggen omdat hij weinig tot niet schrijft. Ook weer een retorische truc, jij schrijft niks dus jij moet je mond houden. Iemand dus de mond snoeren omdat hij geen ervaring zou hebben (of in een club is geweest). Ik kan bijvoorbeeld best zinnige dingen zeggen over "Golden Dreams" terwijl ik er nog nooit ben geweest. Mag ik er dan geen mening over hebben?
Kortom, veel gezever op betrekkingsnivo en weinig discussie op inhoudsnivo. Dat niet iedere ijsbeer tot dezelfde bloedgroep behoort moge duidelijk zijn. En het zal ook zo zijn dat vele ijsberen hun recensies plooien naar het ideaalbeeld dat ze van hun club hebben wat vervolgens met jubelend gejuich wordt ontvangen door hun fanschare. ketserr bedankt trouw kameraad Jack42 en johnml zet steevast zijn handtekening onder de pennevruchten van BP. Grappig. Niet meer niet minder. Dan nog iets over "Golden Time" en "Heaven 7". Twee totaal verschillende clubs waarbij de enige overeenkomst is dat er dames van plezier werkzaam zijn en dat er kerels zijn die van hun diensten gebruik willen maken. Daar houdt het wel zo'n beetje bij op.
Piet Plezier
27 september 2012, 23:17
Daar zet ik zeker mijn handtekening onder bij me maat.het kliekje zal van mijn geen handtekening krijgen.maar jij wel badsloppers
wervelwind
28 september 2012, 00:33
Ik wil een handtekening van iedereen! :biggrin:
En nu weer aardig zijn voor elkaar! Uiteindelijk gaat het om lullen, kutjes en tieten.
Dalton
28 september 2012, 07:56
Goed zo ijsberen het was weer leuk om te lezen hoe jullie tekeer gaan tegenover elkaar.
Ik geloof dat jullie het zelf nog niet eens in de gaten hebben,maar wat kan mij een club nu doen.
De club op zicht welke het ook is maak me geen ene moer uit het gaat mij om de dames en zo gaat het bij jullie ook.
Maar jullie zijn gewoon steke blind en ziende doof,het is altijd zo geweest met een ijsbeer waar hij ook komt en er zit een lekker ding tussen die hem bevalt dan komt hij regelmatig terug naar dat lekkere ding en al helemaal wanneer ze hem het gevoel geeft dat ze nog eens lekker klaargemaakt wordt door hem en ze alles met hem uit probeert en zelfs de sperma nog doorslikt om dan een stukje frans stokbrood uit haar tasje te pakken om haar mond mee af te vegen en dat ook nog op te eten.
Kijk maar goed om je heen in welke club dan ook,zijn ze groot en komen er veel bezoekers dan is het altijd rommelig.
Zijn ze klein en komen er weinig bezoekers dan is het veel te schoon,mij gaat het echt om de dame en een lekker bed waar we heerlijk op kunnen rollebollen.
In sommige clubs komen veel ijsberen die elkander opzoeken om dan even gezellig hun belevenissen met elkaar te delen en soms helemaal niet de kamer opgaan.
Moet een ieder voor zich weten maar ik ga naar een club voor te neuken en van het lichaam van een lekker ding te genieten.
Dat praten vooraf met een dame wat wel of niet mag en dan ook nog eens de waar van het meisje onderzoeken of alles wel goed is,helpt niks want op de kamer kan ze als een blad aan de boom omslaan.
Ik stap gewoon op ze af en laat ze een sleutel halen om op de kamer verder te praten en dan kan je haar ook nog eens een beetje op haar gemak stellen want het is niet niks om je zo maar te geven aan een vreemde kerel.
Wanneer je in een club komt en de dame die je graag wilt neuken staat al te wachten met de sleutel in de hand dat is voor mij de perfekte dame,sneller kan het niet want je gaat voor haar naar de club en wanneer er schimmel in de hoek van zo'n kamer zit of er is een stuk van de vensterbank af dat kan me niks schelen maar wanneer het bed vies is waar ik op moet gaan liggen dan pas ik en ben dan zo verdwenen.
Op het moment is het voor mij ACAPULCO omdat ik daar het lekkerste neukt,ondanks dat ik ook nog wel eens naar een andere club ga,want je weet maar nooit wat er allemaal rondloopt.
Ik kan de ogen niet meer open houden dus ga ik nu maar naar bed want ik ben net thuis en meteen aan het lezen en tikken geslagen heren tot straks.
bad pritt
28 september 2012, 12:13
Dalton sfeer en andere zaken zijn ook belangrijk voor veel beren dat jij alleen je ding in een kamertje wilt doen en de rest niet relevant is is jouw afwijking.
bad pritt
28 september 2012, 12:17
Bs je gebruikt zelf retorische trucs, als je in een vergelijking tussen presale kwaliteiten 2 van de 3 clubs niet kent past bescheidenheid en kan ik me niet voorstellen hoe je er iets zinnigs over kunt zeggen en wat je ook altijd vergeet te vermelden ik schrijf mijn mening en die moet dan verketterd worden zonder argumentatie...niet de zaken omdraaien..ss heeft het toch veel scherper gezien.
vrije jongen
28 september 2012, 12:20
Dat 2 maten meten is toch allang duidelijk; vooral dat het moment dat het in een discussie 'genoeg' is altijd komt na een bericht van iemand die hier nog niet 7 jaar lid is. Genoeg leuke info over de grensclubs hier, maar als ik het moment van 'dicussie vegen' moest voorspellen zou ik het een stuk beter doen dan in de tour- en voetbal pools:rofl:;).
bad pritt
28 september 2012, 12:25
Dat 2 maten meten is toch allang duidelijk; vooral dat het moment dat het in een discussie 'genoeg' is altijd komt na een bericht van iemand die hier nog niet 7 jaar lid is. Genoeg leuke info over de grensclubs hier, maar als ik het moment van 'dicussie vegen' moest voorspellen zou ik het een stuk beter doen dan in de tour- en voetbal pools:rofl:;).En wat ik schreef over met 2 maten meten is weervgeveegd.Het woord trollen is kennelijk geen provocatoe en stond er toch echt het eerst.Net als hetuitspreken dat johnml en ik te dommzijnom iets te begrijpen.De woorden johnny, onderkantclubs..en steeds veegt big maar een kant uit.
bosbeer
28 september 2012, 12:29
Bs je gebruikt zelf retorische trucs, als je in een vergelijking tussen presale kwaliteiten 2 van de 3 clubs niet kent past bescheidenheid en kan ik me niet voorstellen hoe je er iets zinnigs over kunt zeggen en wat je ook altijd vergeet te vermelden ik schrijf mijn mening en die moet dan verketterd worden zonder argumentatie...niet de zaken omdraaien..ss heeft het toch veel scherper gezien.
Ik vrees eerder dat SS je nog niet zo goed kent en vooral je reputatie niet.
bad pritt
28 september 2012, 12:32
Ik vrees eerder dat SS je nog niet zo goed kent en vooral je reputatie niet.
Nu probeer je weer om mij goedkoop naar beneden te trappen door met zonder argumenten te kwalificeren, ik denk dat ss het heel helder ziet en jij zonder argumentatie maar blijft hakken, wie moet zich hier nu schamen ?..
Een subtiel spelltje van Bosbeer, om mij vervolgens in de schoenen te schuiven dat ik een ruziezoeker ben...wat ben je een gemeen ellebogen machiavellietje.
bosbeer
28 september 2012, 12:54
Nah, da's toch een mooi compliment.
Znipper
28 september 2012, 12:59
Dalton sfeer en andere zaken zijn ook belangrijk voor veel beren dat jij alleen je ding in een kamertje wilt doen en de rest niet relevant is is jouw afwijking.
Had je nou "is jouw afwijking" niet aan je reply toegevoegd dan had het een prima reactie geweest. Het zijn deze "subtiele" kwalificaties die de boel opruien.
bad pritt
28 september 2012, 13:03
Als de moderatie hier met 2 maten blijft meten ben ik weg van dit forum, ik wordt geprovoceerd en als ik reageer wordt er van mij geveegd, altijd door Big die dit tot zijn standaardgedrag heeft gemaakt.Zo ging het toen Alabama, PP en JP me hier de maat preobeerden te nemen an zo gaat het eigenlijk nog steeds als je klaagt verbeterd hij het maar het mechanisme is er bij Big ingeslopen, bekende beren van hem of oude forumleden hebben altijd gelijk, en er worden trucjes uitgehaald om hen dat gelijk te bezorgen..zoals bij mij worden reakties op provocaties weggehaald en dan staat eronder provocatie weggehaald terwijl de echte en eerste provocatie blijft staan.
2. Ik schreef wat ik vond over GT, niet om de club af te kraken maar gewoon wat ik ervan vond hoe het op mij overkwam, daar leeft een forum op, dat begrijpt een kein kind, dat andere mij dan in een loopgravenuitputtings oorlog trekken, daar kan ik niks aan doen dat ziet SS ook heel duidelijk.
Met allerlei trucjes wordt er aan mijn poten gezaagd, door forumleden en door de moderatie soms ook, BP is een domoor, een ruziezoeker, een querrelant, de minder begaafde forumleden geloven dit al..jammer., maar BP levert veel info op vele terreinen en is een oude haas in p6 land, info en stukjes waar anderen hun voordeel mee kunnen doen en anders is het goede lectuur voor op het nachtkastje en desnoods veeg je je reet ermee af. Beren die me kennen weten dat BP een heel andere mannetje is in real life, ik ben geen ruziezoeker maar je moet geen ruzie met me zoeken..en natuurlijk chargeer ik graag en houd van hardere absurde humor..so be it.
3. Ik ga gewoon door met schrijven -op dit forum weet ik nog niet door die irritante onrechtvaardige geniepige moderatie-, het begint hier erg te irriteren, maar als ik ergens een hekel aan heb is aan onrecht, als ik wordt gecensureerd zoals meermaals hier gebeurd is door de moderatie en anderen krijgen een heel andere beleid en als die anderen ook nog het vuurtje aangestoken hebben en zonder argumenten maar op de persoon spelen, dan is dat voor mij onrechtvaardig en onterecht, daar wordt ik een beetje wild van.
Nogmaals wat een uitputtingsslag over niks, zoals in elke oorlog alleen maar verliezers, (op Bs na die de nachtdienst weer door is gekomen)dat zien somigen hier heel goed maar ik ben niet begonnen maar schreef slechts een recensie over GT laten we dat niet vergeten, die kennelijk sommige forumleden.in het verkeerde keelgat is geschoten.
Maar mijn vrijheid om iets te beleven op mijn manier en het vervolgens te verwoorden zoals ik wil laat ik me door niemand afnemen.
Inhoudelijk mag daar op gereageerd worden maar als het op de persoon gespeelsd wordt dan gaat het de grens over en moet de moderatie ongeacht de persoon ingrijpen en de gedragsnorm voor iedereen gelijk leggen en bovendien ook inzien dat degene die start met provoceren enopde persoon spelen, de schuld draagt in alle gevallen voor het uit de hand lopen van een discussie.
satanic surfer
28 september 2012, 13:04
Nou Bosbeer, dat BP mij nog niet zo goed kent, dat kan kloppen, hij kent me helemaal niet. Toch bedankt dat je hem alvast waarschuwt voor een eventuele kennismaking met me, want dat is als ik post95 van je lees absoluut niet zo'n goed idee, waarvan akte...
Aan Badslippers: een aureool van onaantastbaarheid is het laatste waar ik op doel, maar een nette recensie die negatief qua insteek en negatief qua uitkomst was, maar wel bol stond van waarheden en semicorrecte observaties wordt om compleet ridicule redenen aangevallen door enkelen op wisselende wijzes, wat willen ze feitelijk? dat éénieder de waarheid gaat/blijft ontkennen, en zelf allen maar omterhardst roepen dat alles daar prachtig is, of willen ze promotalk, tja... hilarisch is een té vaak gebruikte term, maar die valt me frequent te binnen als ik predikanten bezighoor die zelf boter op het hoofd hebben qua disfuncties en afwijkingen die schering en inslag zijn& worden in HUN club, mij niet gelaten hoor, knock yourselves out en bericht er vooral niet over, zand in de ogen strooien is laakbaar, and that's a fact...Kan het mij schelen dat sommigen dat cynisch of bitter vinden, nog enigszins objectief functionerende beren weten wel weter, en schatten rechtdoorzee zijn(en dat is geen makkie voor surfers, maar ik doe m'n stinkende best, altijd) op hun waarde, en dat zal me meer boeien dan wat geneuzel van kortzichtige protectionisten van hun eigen onaangepastheid en gelijk somtijds, en voor de goeie orde, daar bedoel ik zeker uzelve Niet mee beste rasschrijver...
Tijdens de chat komt blijkbaar de kat wat sneller en rechtlijniger op de koord, mij niet gelaten, het was leerzaam en jammer tegelijkertijd, maar zo schiet het wederom op qua kennisneming van de principes van velen, namen noem ik niet, dat betaamt niet, en vooralsnog zal het me voorts ook matig boeien wat éénieder daarover denkt en wens ik betreffende beren het allerbeste...
Ik hou het in dit topic verder voor bekeken, het zal me voorts worst wezen want heb met beide fracties van de discussie geen uitstaans...
bosbeer
28 september 2012, 13:17
Je las het even verkeerd, het staat er andersom in post 95 : " ik vrees dat SS je nog niet zo goed kent".
Piet Plezier
28 september 2012, 13:21
Nah, da's toch een mooi compliment.
Bosbeer kappen nou,met iedere keer weer dat vuurtje opstoken.de moderators worden ook moe van jou,want door jou moet er iedere keer geveegd worden net als vanmorgen met je misselijkmakende opmerkingen.
bad pritt
28 september 2012, 13:21
Had je nou "is jouw afwijking" niet aan je reply toegevoegd dan had het een prima reactie geweest. Het zijn deze "subtiele" kwalificaties die de boel opruien.
jongens niet zulke lange tenen, het is nuet persoonlijk bedoeld, in p6 land hebben we allemaal onze afwijkingen, ik houd van naturelle vrouwen die net doen alsof ze mijn vriendin zijn voor een avond bijvoorbeeld..dat is mijn afwijking...lol.
Znipper
28 september 2012, 13:24
jongens niet zulke lange tenen, het is nuet persoonlijk bedoeld, in p6 land hebben we allemaal onze afwijkingen, ik houd van naturelle vrouwen die net doen alsof ze mijn vriendin zijn voor een avond bijvoorbeeld..dat is mijn afwijking...lol.
Haha, prijs jezelf gelukkig met zo'n afwijkingkje ... laat ik maar niet over mijn waslijstje met afwijkingen beginnen ... slecht voor mijn forumimago ;-)
bad pritt
28 september 2012, 13:32
Aanhakend hierop schreef ik een beschouwend stukje op hookers zal het hier ook plaatsen, het ging over recensies over Duisburg waarvan een forumlid twijfelde over de waarheid ervan.
Een forum als dit leeft bij de gratie van respect en iedereen zijn zegje laten doen op zijn manier.
We zitten ook niet zo ver van elkaar af, we genieten allemaal van vrouwen of de entourage van Duisburg en de p6 wereld.
Maar iedereen zoekt wat anders, definieert iets anders en beleefd iets anders en op een andere manier, dat is toch geweldig al die variabelen en diversiteit !
En dan gaan we er ook nog over schijven in woorden die we kiezen en nooit perfekt en alles dekkend zijn en we kiezen ook nog allemaal andere woorden.http://www.hookers.nl/images/smilies/rolleyes.gif
Ik denk dat je op een forum als dit erg voorzichtig moet zijn met het kan niet en het is zo en niet anders: denk er het jouwe van en laat iedereen zingen zoals hij gebekt is en vliegen zoals hij vleugels heeft.
Ik schrijf niet altijd de waarheid wel altijd mijn waarheid omdat ik het forum gebruik om mijn geachten te ordenen en zaken een plaats te geven en als ik dan ga liegen tegen mezelf schiet ik mijn doel voorbij, verder vind ik de psychologische kant het interessants: waarom reageren in de p6 setting mensen zoals ze reageren
Daarnaast geniet ik natuurlijk van sex met de dames en de hele entourage in Duisburg maar ook in een club.
Als Hobbele mensen wil waarschuwen dan denk ik wel dat dat oprecht is, en ook klopt, we hebben allemaal een aapje op de schouder zou Hermann Brood zeggen, de verslaving ligt op de loer en daar moet je eerlijk in zijn tegen jezelf, maar je kunt het ook in de hand houden. Ook kan een vrouw je makkelijk leegtrekken, het klopt allemaal, maar extras tegen geld doe ik eigenlijk nooit. Persoonlijk heb ik een budget en als dat op is dan is het over.
Skinny zegt het heel goed, als je denkt dat vrouwen nooit echte gevoelens hebben in de p6 setting, dan diskwalificeer je ze eigenlijk als mens. Door wat ik heb meegemaakt, -feiten- weet ik dat het niet klopt en er van verliefdheid tot sympathie tot ik wil je gebruiken, tot ik trek je leeg..alles mogelijk is..ook je bent een klant en ik speel je een mooie illusie voor..deze mix..wie wil er hier nu zeggen wat er daarvan waar is en wat fictie?
Knap als je dat kunt !..sommige wandelaars staan er niet open vor bewusty of onbewust, prima, respecteer ik allemaal zoals ik elke instelling respecteer als hij me mar niet tegenstaat ,ze leggen geen kontakt met de mens achter de dvp..door uiterlijk, opstelling leeftijd, uitstraling, omdat ze het niety kunnen of willen en denken mischien waar gaat dit over..its all in the game heren en ik heb ook maar een klein beetje gezien van de onmetelijke variatie die er is.
Dit is een voorbeeld van het moeras waarin ik beweeg;
Gisteren in een club die ik frequenteer, een super date gehad met een bulgaarse vrouw, vanaf dat ze er is , kijken we naar elkaar, zit i bij een andere vrouw kijkt ze, loop ik door de club kijkt ze naar me,uren praten , dansen, flirten, in de kino de spanning laten oplopen als ik haar lichaam streel, en haar voorzichtig kus 2 lange avonden achter elkaar wilde ze niet bij me weg, ga geld verdienen, nee ze bleef bij mij hangen, verdiende niks aan me want ik had maandag geen zin in een kamergang, en gisteren hadden we een late date, super heet, ook dat speelt, de opbouw, de setting, betaald heb ik niet komt vrijdag wel zei ze terwijl we stonden te douchen, de aantrekkingskracht tussen ons is groot, is dit p6..ja..is dit liefde..nee..mag ik haar..ja..lijkt of ik haar al lang ken..ze is een gypsy met een onmetelijke lust for life, ik ook..we delen absurde humor, ze is heel sensueel, super skinny india uiterlijk, ik wordt gek van haar uiterlijk en lach, ik geniet van haar authenthieke genieten, wie gaat zoiets duiden en langs de cliches afmeten? ...denk dat ik zo met haar op stap kan en ze me mischien wel gaat vragen binnenkort zoals wel meer vrouwen me dat gevraagd hebben...niet voor geld want dat speelt hier niet denk ik en dan heeft ze pech want ik geef geen geld voor prive dates, we liggen elkaar gewoon het voelt als een vakantieliefde..onze lust for life vind elkaar..wat is daar mis mee ?..waarom schrijf ik dat::laat je niet in een hokje duwen..doe wat je gevoel je ingeeft en vaar niet zo op zo moet het en de cliches, maar bewaak je financiele situatie daar ben ik het met Hobbele eens. Voor de onervaren wandelaar is wat ik zeg echt wel gevaarlijk helemaal mee eens die kan alles niet genoeg relativeren denk ik. Voor mij en naar wat ik zag denk ik ook voor Skinny Lover, is het een erotisch geladen spel en we flirten met echte gevoelens, als ik voor mezelf spreek soms weleens teveel..maar dat evolueert..you live and you learn maar dat is een ander verhaal.
Het is allemaal rook en mist in de p6 setting, want het is er en het kan morgen weg zijn maar sympathien soms definieren ze het als liefde, soms is het clientalisme ( ze willen iets van je) en daaruit voortvlioeiende extra's- en de leukste extra is gewoon warm echt kontakt !!!, - zijn er. Vergeet niet veel vrouwen zijn eenzaam, ik ben vaker blijven slapen bij vrouwen waarvan ik dacht die willen niet alleen zijn, mischien ben ik zelf wel de grootste ****....haahaahaha...mijn afrikaanse vriendinnetje uit club.... zegt het wel altijd..you are a big prostitute.http://www.hookers.nl/images/smilies/biggrin.gif..waar ik altijd hard om moet lachen..but you get paid better is mijn standaard antwoord.
Doe wat je wilt doen, zie dit forum niet als een wedstrijd wie de grootste alfamale is, of als een bijbel vol met waarheden, vaar op je eigen kompas, beschrijf als je wilt je belevenissen in jouw woorden en uiteindelijk gaat het erom zoveel mogelijk te genieten,en het levensvuurtje aan te wakkeren hoe dan ook, zonder mensen te kwetsen, of gemeen en koud voor ze te zijn.
Willem2
28 september 2012, 13:36
Nou heb ik de duivel normaliter niet zo hoog zitten doch een surfende duivel, dat is een totaal ander verhaal. Die heeft mijn respect. Vooral als hij ook nog eens de kwaliteiten heeft om licht hallucinerende recensies te schrijven die mij in een dusdanige stemming brengen dat ik stante pede in de auto zou willen springen om naar de club te scheuren. Helaas, en dat woord krijg ik amper mijn strot uit, helaas slaat ook onze chroniqueur weleens de plank volledig mis, ook al wemelt het binnenkort van de bedankjes onder zijn betoog.
Laat ik allereerst een stuk saaie theorie naar voren schuiven. Veel onenigheid op dit forum ontstaat niet zozeer door de inhoud maar door de manier waarop het e.e.a. gezegd wordt. Voor de gevorderden: wij spreken dan van inhoudsnivo en betrekkingsnivo. Eenvoudig: "wat er gezegd wordt" enerzijds en "hoe het gezegd wordt".
Zoals ik het interpreteer heeft J42 het vooral over het tweede, het betrekkingsnivo, de manier HOE het gezegd wordt. Misschien komt dat niet helemaal goed uit de verf in zijn betoog. Nou ken ik Jack42 als een van de meest goedaardige en vooral sociale ijberen die er zijn. Dat ss vervolgens schrijft dat J42 "dusdanig tekeer gaat" is overdreven ja zelfs lachwekkend. Ik heb zijn passages keer op keer gelezen maar van een "tekeer gaan" is geen sprake. Er staat wat er staat en daar is geen woord Spaans bij. Of moeten wij alles tot op de draad uitspellen?
Wat ik echter met meer aandacht heb gelezen is de passage: "Opmerkelijk dat een veelschrijver dusdanig wordt aangepakt, ikzelve vind dit sneu". Wat ik sneu vind is dat veelschrijverij blijkbaar een aureool van onaantastbaarheid verschaft. Wat een flauwekul. Iemand die veel schrijft, veel informatie verschaft, ter zake kundig is zou niet mogen worden aangepakt en kritisch worden gevolgd? Dat riekt bijna naar censuur. Daarnaast, alsof veelschrijverij automatisch kwaliteit inhoudt. Ik bedoel, kijk naar mezelf, de meeste lezers slaan die lappen tekst liefst zo snel mogelijk over. Die gruwen van die ellenlange egotrippende lectuur.
Net zoals dat er ijsberen zijn die gruwen van de telkens weer dikwalificerende opmerkingen die tussen de regels van recensies opduiken. En laat dat nou net het terrein zijn van BP. Ik vind BP een informatief en kundig schrijver en zo lees ik zijn bijdragen dan ook. Maar hij is ook een kei in het verstoren van de communicatie als er verschil van mening is. Zijn trucendoos zit vol met diskwalificaties om het gesprek op inhoudsnivo te derailleren. Een irritante techniek voor de casual lezer doch voor de geoefende debater of de geoefende lezer een techniek waar om je glimlacht. Dalton kan dat als geen ander, maar ja, dat is zo'n ouwe door de wol geverfde klootzak die weet wat er in het leven te koop is naast whisky, Bulgaarse kutjes en friet van "Acapulco". Je neemt de info die er voor jou toe doet en de rest zijn de krenten in de pap om eens hartelijk te lachen of de juiste prikkeling om eens in de pen te klimmen om ook te reageren (zoals nu). Voor de rest verwijs ik graag naar een ander "Topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13710-Uw-meeste-gewaardeerde-schrijver&p=258930#post258930)" m.b.t. ijsberenkwalificaties.
Het gaat mij ook te ver om een ijsbeer het recht op een mening te ontzeggen omdat hij weinig tot niet schrijft. Ook weer een retorische truc, jij schrijft niks dus jij moet je mond houden. Iemand dus de mond snoeren omdat hij geen ervaring zou hebben (of in een club is geweest). Ik kan bijvoorbeeld best zinnige dingen zeggen over "Golden Dreams" terwijl ik er nog nooit ben geweest. Mag ik er dan geen mening over hebben?
Kortom, veel gezever op betrekkingsnivo en weinig discussie op inhoudsnivo. Dat niet iedere ijsbeer tot dezelfde bloedgroep behoort moge duidelijk zijn. En het zal ook zo zijn dat vele ijsberen hun recensies plooien naar het ideaalbeeld dat ze van hun club hebben wat vervolgens met jubelend gejuich wordt ontvangen door hun fanschare. ketserr bedankt trouw kameraad Jack42 en johnml zet steevast zijn handtekening onder de pennevruchten van BP. Grappig. Niet meer niet minder. Dan nog iets over "Golden Time" en "Heaven 7". Twee totaal verschillende clubs waarbij de enige overeenkomst is dat er dames van plezier werkzaam zijn en dat er kerels zijn die van hun diensten gebruik willen maken. Daar houdt het wel zo'n beetje bij op.
ketserr
28 september 2012, 13:42
Bosbeer kappen nou,met iedere keer weer dat vuurtje opstoken.de moderators worden ook moe van jou,want door jou moet er iedere keer geveegd worden net als vanmorgen met je misselijkmakende opmerkingen.
Gelul!!!
Ik moet je nageven je bent er qua tekst op vooruit gegaan ondanks het niet de waarheid is want je kwam nooit verder dan ` goed gesproken`
Dalton
28 september 2012, 13:55
Nee BADPRITT ik heb nog een goed leven en vermaak me uitstekend maar als je het vertier in een hoerenkot moet zoeken dan ben je diep gezonken.
Ik ben nl alleen en wil af en toe wel eens lekker neuken of me laten pijpen en daar zijn die saunaclubs goed voor maar als je alleen maar leef voor zo'n club ja dan ben je niet meer te helpen ieder zijn geloof natuurlijk maar het lijkt me niet gezond.
Hier op dit forum nog een beetje slap lullen is ook mooi maar maak je niet te druk want dat kan hart-problemen opleveren en dan ga je misschien voor je tijd dit leven verruilen voor het eeuwige leven.
Vraag maar eens aan pater JANSEN die kan je er alles over vertellen omdat hij er ook maar af en toe eens tussenuit knijpt in opdracht van de paus.
Hij helpt de ijsberen die de weg kwijt zijn geraakt op een voortreffelijke manier met donaties van vele liefhebbers en vooral uit de schatkist van de paus geeft JANSEN iedereen die de weg kwijt is een van de nieuwste TOMTOMS om ze weer in de goede richting te krijgen.
Velen zijn je al voorgegaan BAD beste jongen en schaam je niet om bij pater JANSEN aan te kloppen of zoek hem op in zijn kantoor kamer 17 in HAPPY-GARDEN.
Ga nog maar een poosje lekker door met dat onzinnige getikt hier dan hebben wij wat te lezen in de stille uren.
TOT MORGEN IN ACAPULCO.
Piet Plezier
28 september 2012, 13:59
Volgende week is ff met een paar man in GT gaan kijken.
vrije jongen
28 september 2012, 14:11
Volgende week is ff met een paar man in GT gaan kijken.
:confused: Ik ga volgende week ook weer eens in GT kijken, maar dan alleen.... mannen zijn daar toch al genoeg:confused:;)
bad pritt
28 september 2012, 14:13
:confused: Ik ga volgende week ook weer eens in GT kijken, maar dan alleen.... mannen zijn daar toch al genoeg:confused:;)
:smile2:
Admin
28 september 2012, 14:16
Topic op slot ivm beledigingen en voortdurende provocaties. Op het moment dat we elkaar gaan uitschelden is een grens bereikt en dat is nu gebeurd en die scheld berichten zijn dan ook verwijderd.