Volledige versie bekijken : Testteam... (PHG)
Fritzzz
31 augustus 2006, 21:15
Uiteindelijk is deze site vnml bedoeld als soort van "testteam result site"....wellicht een idee een "te testen Top 5" samentestellen ter complementering (...oei moeilijk woord..) van de volledigheid van informatie op deze site (gaarne 3x lezen...)
Veelal blijven zog. "Optiks" lang ongetest, terwijl ze vaak pas na lange tijd als TA ontdekt worden..
Een soort van Todo lijstje dussss...
Ik zet bij deze "Diana" op 1, en zal haar volgende week indien aanwezig aan een onderzoekje onderwerpen...
Wie volgt?
Flipper
31 augustus 2006, 21:30
Als de dames lucht krijgen van je testteam dan zijn ze uit getest voor de rest van hun leven.
Fritzzz
31 augustus 2006, 22:39
Dat zou zo maar goed kunnen zijn...
Als de dames weten dat er een anoniem-"testteam" ter bevordering van "hun" PR op internet eea af en toe is op een rijtje zet......., wellicht dat ze dan in sommige gevallen wat beter hun best gaan doen...
Uiteindelijk weet niemand wie er achter "Fritzl" zit, .....en dat wil ik graag zo laten......:moon: :moon:
Zie eea in vergelijk met de Michelin-sterretjes...
Laterrrrr...
Willem2
31 augustus 2006, 22:52
Volgens mij wordt er al heel wat "getest" dan wel "afgetest". Als jij een recensie schrijft dan zet je toch als het ware een "testbericht" ?
En dat sommige "mooie" dames eerst niet "getest" worden heeft misschien ook wel een reden. Men vraagt een keer rond in de club en denkt................. ik wil toch wat anders voor mijn 50 euro. :cool:
En meer mensen kennen Frits dan dat jij denkt ;)
Groeten Willem2 :wink:
Bredero
1 september 2006, 07:49
En wie maakt er dan wel deel uit van jou testteam?
Ik dacht dat wij allemaal samen één groot testteam waren, niet? :D