PDA

Volledige versie bekijken : Naomi

VAZKOR
25 september 2012, 15:40
Naomi
haarkleur/-lengte: zwart/halflang
ogen: bruin
lengte: 1,67
postuur/cupmaat: mooi gebouwd/75B
nationaliteit/taal: Engels/Frans/’Afrikaans’ :D
leeftijd: ongeveer 29
tatoeages/piercings: niet op gelet, niet dat ik zag.
service: begin minder door in de biosauna te beginnen maar daarna steeds beter. Tongzoenen (beter dan ik), blowjobs: zeer goed, neuken: zeer goed.
opmerkingen: niet meteen de echte GFE voor mij maar wel goed.

VAZKOR
25 september 2012, 15:41
Tenzij ik niet goed gekeken heb, is er nog geen topic over haar gemaakt. *Verbaasd*

Ik heb 2x op kamer geweest met haar. Nou ja ‘op kamer’: er waren er geen beschikbaar en ze zei me dat we samen even zouden wachten in de biosauna. Dat wachten bleek echter al geen waar meer en begon de actie al. Had ik ’t geweten dan had ik dat geweigerd. Die afrikaanse houden waarschijnlijk wel erg van de warmte maar ik niet! Na 20 minuten (of zoiets)strelen, blowjob en m’n eerste befpogingen, wou ik echt wel verhuizen, het was te warm! We gingen in de aparte ruimte links van de jacuzzi. Ze heeft me opgegeild door geil boven me te dansen. Gesekst in verschillende standjes en klaargekomen. We hebben het uur wat volgepraat. Dat was wel positief dat ze hier niet rechtstaat vanaf dat het gedaan is, de tijd wordt mooi volgemaakt. Ze zei me nog dat ze me intiem wou scheren als ik een apparaat zou meebrengen de volgende keer. Heb me afgevraagd of ik zou vragen of ze dat tegen betaling zou doen of gewoon zomaar (mits een kamergang waarschijnlijk?). Dat wordt misschien vervolgd.

Later op de avond werd ik getrakteerd op pre-sales van deze ebbenhouten schoonheid uit Afrika. Omdat ik voelde dat dit zeer goed zat, heb ik besloten om een 2e maal op kamer te gaan met haar, deze keer voor een half uur. Deze keer was het zelfs beter! Ik ga nochtans niet snel met afrikaanse meiden op kamer wegens mindere ervaringen en omdat het niet meteen m’n types zien maar Naomi doet m’n mening herzien en ik neem ze er graag weer bij. Al bij al was het zeer goed!

Sessie van 1u à 100€. En half uur à 50€.

BefBeer
25 juli 2013, 22:19
Vorige week ook eens met Naomi kennisgemaakt.
Hoewel ik haar veel minder vind dan Imane en overige donkere Babsen van Babylon was het toch 'aardig'.

Een GFE was het zeker niet.
Slecht was het zeker niet.

Ze pijpt echt heel goed en dat was dus prima!
Zoenen was redelijk goed maar geen top.
Neuken was matig mede omdat ze op een hele speciale manier haar bovenbeen zo houdt dat het nog niet volledig gaat.
Zeg maar waar andere het handje er tussen doen ...:angryfire:

Door haar vroegere 'behandeling" was beffen ook niet zo super.

Aardig voor Aken, matig voor Babylon.

BefBeer

Breezahlover
3 september 2013, 00:45
Naomi viel me op omdat ik eerst de lippen zag, en daarna pas Naomi. Eigenlijk is ze niet mijn type, maar de nieuwsgierigheid heeft gewonnen. Ik wilde die lippen zoenen en ze om mijn eikel voelen. Geen spijt van gehad. Ze is een profi dame die erg prettig in de omgang is.
Sessie bestond uit TZ, PZC en NMC; die laatste in doggie.
Haar inzet was erg goed, en ze deed op alle punten haar uiterste best. Fijne dame die kwalitatief goede seks biedt.
Herhalingsgevaar aanwezig.