PDA

Volledige versie bekijken : Ella (Roemeense)



Befgraag
25 september 2012, 22:40
Naam : Ella

Nationaliteit/taal : Roemeense / engels

Leeftijd : 19jr

Haarkleur/lengte : Blond halflang

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage/Piercing :

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, massage

Extra :



Vandaag na lange tijd weer eens een bezoekje gebracht aan VM.
Mijn eerste sessie was met Laura, heel goed engels sprekend en ex FG. Goed, maar niet geweldig. Ze pijpt heerlijk zonder, ze neukt lekker, maar daar is het ook helemaal mee gezegd. Ze is ook heel lief , maar het was niet zo, dat ik morgen weer terug zou gaan voor haar.
Ik laat het dus hierbij.
Toen ik weer aan de bar zat, kwam er een heel klein lekker blond vrouwtje naast me zitten. De klik was er meteen. Haar gevraagd naar de mogelijkheden, vertelde ze dat anaal en ook rimmen absoluut geen optie was. Kon ik goed mee leven. Op mijn vraag of ze lekkere schaamlippen had, ik bef immers graag, mocht ik ze snel even voelen. Hoe dan ook, dit vrouwtje bezorgde me al tijdens ons gesprek aan de bar de kriebels en een stijve waar je U tegen zegt. Ze inspecteerde mijn kameraadje en ik stuurde haar gauw de gang op, om er lekker achterna te gaan. Op de kamer ging ze vol in de aanval. Deep throat, ballen likken, waar ze gek op is en ik ook natuurlijk. Ik heb haar uitgelikt tot ze het uitschreeuwde van genot. Ik zat goed. Ze wou neuken en goed hard ook. eerst in doggy, daarna in missio. Niet stoppen, niet klaarkomen was haar boodschap. En ook nog zo hard neuken als ik kon. Heaven, wat een geiligheid, wat heerlijk. Dit had ik in geen tijden meegemaakt in een club. We hebben elkaar afgelikt, aan elkaar gezogen en elkaar geneukt tot we allebei kapot waren en de ontlading die volgde was van eenzame klasse. Ze was er vandaag voor het eerst en moest alles nog verteld krijgen van de theke, van collega's en van mij. Scholing heeft ze al genoten in Duitsland, maar wat wil je, ze is 19 en wil alles leren op sexgebied. Daar ben ik dus echt niet te beroerd voor en ja, jullie weten het, ik
Befgraag

komtie
26 september 2012, 11:00
Dank voor de recensie. Maar snel weer eens richting VM.
Zag er voor 2 weken ook al een paar nieuwe dames.

Admin
26 september 2012, 14:14
Heb paspoort aangemaakt. Graag op-, en aanmerkingen.

Befgraag
26 september 2012, 21:38
Ella spreekt geen Duits, maar goed Engels. Behalve dat ik me boven uitstekend met haar vermaakt heb op haar eerste dag in VM, was ook de conversatie met Ella bijzonder aangenaam.