PDA

Volledige versie bekijken : Alex

Hollandmale
2 september 2006, 18:21
Naam : Alex

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/C-siliconen

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : 30

Tatoeages/Piercings : Gevleugeld paard, achterop schouderblad

Service : o.a. NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Voorheen in PHG, YY, GT en PSW

Horny_one
3 september 2006, 01:59
In de phg werkend onder de namen: Alex, Eva, Tanja ......
Vaak gasten 'out of the blue' aanspreken of ze niet gezelschap op de kamer willen..

The Joker
5 september 2006, 12:46
Vaag, ik kwam haar vorige week nog in YY tegen en gister in Relax.
Blijkbaar zit ze elke dag in een andere club,
Overigens heb ik haar gister niet langs zien komen met een andere van haar one liners "Haben sie lust zum sex?"

gignnl
7 september 2006, 13:42
dinsdag was ze in de relax samen met haar twee nieuwe vriendjes.zal eens kijken of ze vandaag weer in yy is.

Willi69
21 januari 2007, 19:40
Laut RhF jetzt mal wieder als Tanja in Wildenrath tätig. Falls jemand ihre Gesellschaft möchte... :green_smi

egon, Dr. Rammler
21 januari 2007, 20:42
Laut RhF jetzt mal wieder als Tanja in Wildenrath tätig. Falls jemand ihre Gesellschaft möchte... :green_smi

Kennst du dich da auch mit denen ihren Preisen aus lieber Kollege ? Ich blick da nicht durch !!!:baby2:

Willi69
21 januari 2007, 23:02
Kennst du dich da auch mit denen ihren Preisen aus lieber Kollege ? Ich blick da nicht durch !!!:baby2:
Es sieht aus, als wenn sie jetzt wieder die gleichen Preise hätten wir hier in der Gegend üblich, mit der Ausnahme, dass man bis 18 Uhr keinen Eintritt bezahlen muss (auch nicht, wenn man den Club später wieder ungepoppt verlässt).

Willem2
21 januari 2007, 23:53
Verplaatsen naar Wildenrath heeft geen zin want ik denk dat ze 10 februari wel in YY is ;) en morgen ??

Willem2

PS De prijzen dat gaat over Wildenrath want die zijn wel redelijk duidelijk in YY.

Johnny99
22 januari 2007, 19:06
Alex zondag weer in YY gezien, naar eigen zeggen blijft ze voorlopig weer hier.

Babbel
5 februari 2007, 18:11
Ja woensdag was ze er ook .
We moeten de slogan maar eens omdraaien : Als een man " Nee" zegt dan bedoelt hij ook " Nee" :green_smi

Ze heeft trouwens nog meer namen om afentoe wat verwarring te schoppen. Tanja, Saskia, en ....

Voor de rest een aardige meid.

Babbel :wink:

Hollandmale
30 april 2007, 21:12
....., hoorde HM 'n bekende stem achter zich op het terras.
Alex/Tanja/enz is sinds het weekend dus weer terug in YY :green_smi.

Willem2
30 april 2007, 21:23
....., hoorde HM 'n bekende stem achter zich op het terras.
Alex/Tanja/enz is sinds het weekend dus weer terug in YY :green_smi.

Vrijdag nog in GT

The Joker
15 december 2007, 11:24
De laatste weken zie ik haar steeds in weer in de YY, afgelopen maanden ook nog in PHG gespot.

Steven_69
4 september 2008, 13:32
Die Alex moet zowat de minst originele dame van de Yin Yang zijn maar hoe is haar service eigenlijk ? Ik zag ze in de kino een beer pijpen zonder en dit leek ze toch met veel overtuiging te doen ;)

Willem2
4 september 2008, 14:25
Die Alex moet zowat de minst originele dame van de Yin Yang zijn maar hoe is haar service eigenlijk ? Ik zag ze in de kino een beer pijpen zonder en dit leek ze toch met veel overtuiging te doen ;)

Haar service is erg afhankelijk van de klant en haar stemming :cool: Maar over het algemeen is het zeker niet slecht. Horny_one was in een donkerbruin verleden altijd wel erg tevreden ;)