PDA

Volledige versie bekijken : slivia (nacht) cup C op nummertje 116-3 en mijn favo's met dikke tieten



phoenix
27 september 2012, 16:32
Nee dit is niet de silvia waar megaboob verslag van doet...deze dame heeft echt de mooist kont van het pad...en ze weet die ook te gebruiken...ik was uit de sauna en moest door wegwerkzaamheden ene andere weg nemen, vandaar dat ik na twaalven in de nacht over de beroemde brug van utrecht moest, ik besloot te kijken of ze er was, ene paar wat heen en weer gelopen en ik zag wel wat dames, maar van haar wist ik dat ze goed was....echter telkens dat ik nog ene rondje besloot et lopen was ze weer bezet..om 2 uur was het dan zo ver, Wat erg hinderlijk is op dit pad is dat er helaas altijd Marokkanen zijn die echt express midden op de weg hun auto laten staan en de auto's achter hen laten wachten, geen enkel andere nederlander met die achtergrond doet dat ....het is geloof ik een vorm van macht, ' ik ben Marokkaan en de baas hier op dit pad' ,..afijn jammer voor al die andere Marokkanen, silvia daar ging het om, tergend langzaam trok ze haar string uit nadat ze met zoenen had verwelkomd, haar hoge hakken hield ze aan en ene knuffel omarming op het bed , maakte haar langzaam heet en mijn willem stond ferm omhoog, ik was geil, ze pijpte echt goed met condoom en ik had als ze door was gegaan op een zeker moment het rubber volgespoten , maar ze ging op mijn verzoek bovenop op me zitten, haar kutje had ik echter wel gretig gelikt...en zij liet dat zonder problemen toe, ook mijn vingers mochten erin, ze is strak... en nat...geile zoende ze me , wa t ik eigenlijk bij de ramen niet vaak heb meegemaakt..afijn , dit was ene saunaclub wip waardig...langzaam tergend draaide ze har billen om mijn zwanz en wipt heerlijk langzaam op en ener, , ik ik stootte zo af en toe diep mee en ze verzocht om vanachter te pakken, wat een billen, de spiegel hielp mee om haar prachtige hoerige figuur te zien bewegen en toen ik bijna kwam drukte ze haar kont strak tegen me aan en stoot even flink mee zodat mijn orgasme lang en stevig doorging, lang niet zo lekker geneukt...:tongue:en ze zij dat ze ok prettig vond, op het eind geen kus meer op haar mond maar drie kussen op de wang, blijkbaar wilde ze weer afstand....geen enkel moment enig gevoel van tijdsdruk gehad...ik begrijp die limbo's wel dei snel even over de grens naar bruggen of oedt rijden...maar ja voor mij is dat gewoon 2 uur rijden,

Zandpad en mijn favoriete vrouwen met grote tieten overdag en in de nacht:
vandaag even met de fiets er langs gereden en daar zitten nog steeds ene paar dames met heerlijk volle tieten , die ik bijna allemaal wel een keer heb besnuffeld, alleen Jessica met cup e nog niet...net als Megaboob mag ik graag de grote tieten dames, de komend maanden maar eens over dag of s'avond na de sauna ene dame bezoeken, zowel Anastacia C/D cups en slivia zijn net zo goed als een dame in en ffk die goed haar best doet..en over dag weet ik als julia ook E cups een goede dag heeft , je knallende sex kunt hebben, gelukkig vertelde ze mij altijd in het verleden wanneer ze moe wa en wanneer ze weer zin had..., zo krijg ik inside information die een geile wip garandeert, Anna de dikke tieten dominicaanse met F cups is altijd goed! , ze zit er al jaren en ik bezoek ze gemiddeld 1 of 2 maal per jaar....n u eerst maar weer eens een wip met Jessica gaan maken, ze is zoveel; afgevallen dat ik mijn belofte maar eens moet gaan waar maken, 3 jaar terug was ze te dik, nu is ze volslank met nog steeds enorme tieten en de dames zijn erg goed in het onthouden van je beloftes, en die belofte was als je buik weg is dan gaan we samen wippen.....maar..anders dan MEGABOOb houdt ik niet zo van sili's , al deze dames die ik hier noem hebben ene volle bos hout voor de deur...maar geen silli's , puur natuur zacht en groot of heel groot.....