PDA

Volledige versie bekijken : Volslank: gewoon dik of slank met ronde vormen???



Big30
29 september 2012, 17:29
Dat is ze niet anders is ze tien kilo of meer bijgekomen en dat kan ik niet geloven van het eten in LR :smoke:.
Evengoed zij die kilo's er bij gekomen door het eten in PSR en wie weet heeft ze de Mac in Kaarst ook al gevonden ;).

Maar klopt, zal niet om dezelfde dame gaan als ze nu als volslank wordt beschreven.

Hoewel de exacte betekenis van volslank me nog steeds niet duidelijk is. Is het nu een vorm van slank zoals van Dale zegt "vol·slank (bijvoeglijk naamwoord) 1 slank met ronde vormen" of is het gewoon een eufemisme voor dik/mollig :confused:???

Tik je volslank in google in en je klikt op afbeeldingen krijg je dit:
https://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=kvL&rls=org.mozilla:nl:official&q=volslank&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1198&bih=598&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=-CJnUMD9JsLS0QXwwoGwCQ

Dus gewoon dik/mollig dus ... .

Zoek je op het web naar volslank dan gaan de eerste paar pagina's juist precies over deze vraag d.i. is volslank een vorm van slank of een eufemisme voor gewoon dik/mollig zonder dat er een duidelijk antwoord te lezen valt.

The Joker
29 september 2012, 18:43
Op een gemiddelde datingsite is dit voor de dames de werkwijze:

Tenger = Slank Postuur
Slank = Normaal Postuur
Normaal = Dik
Volslank = Moddervet
Dik = Moet met hoogwerker uit huis worden getild

Big30
29 september 2012, 18:53
Op een gemiddelde datingsite is dit voor de dames de werkwijze:

Daar probeert men evident de zaken wat mooier voor te stellen. Maar als je hier een dames paspoort zou aanmaken wanneer is dan volgens jou een dame volslank?
n.b. ik zou ook zeggen dat volslank is iets tussen normaal en dik dus anders dan van Dale denkt.

Badslippers
29 september 2012, 20:08
Ik hou wel van volslanke dames. Het interesseert me ook niet zoveel waar dat voor staat. Gewoon lekker wat vlees om je aan vast te grijpen tijdens het poppen. Een stevige reet, brede heupen, wat in het blousje. Kortom een wulpse vrouw. Al zoekende kwam ik op deze site. Volgens mij allemaal doorsnee vrouwen met modellen aspiraties. Staan wel een hoop lekkere mokkels bij.
http://curvaceouscandies.tumblr.com/archive

Dit lijkt me de term wel te benaderen:

http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/volslank.jpg

Jansen
29 september 2012, 23:07
Ja er staan lekkere meiden op deze site.
Ik ben het met badslippers eens ik houd ook van dames met iets meer ronde vormen lekkere heupen en volle billen met een pondje extra aan het bovenlichaam met ook borsten die cup B/C hebben.
Strakke maar stevige benen en volle lippen !!

Ascari
29 september 2012, 23:51
Op een gemiddelde datingsite is dit voor de dames de werkwijze:

Tenger = Slank Postuur
Slank = Normaal Postuur
Normaal = Dik
Volslank = Moddervet
Dik = Moet met hoogwerker uit huis worden getild

:roll3:

BefBeer
1 oktober 2012, 19:58
Net zo is de vraag wat Blond Licht-Blond Hoog-Blond Donker-Blond is; snap ik vaak weinig van!
Ben ik dan ook blond?!

BefBeer

PS
Als een vrouw niet afstotelijk lelijk of afgrijselijk onaardig is, kan ik er wel mee door de deur van de slaapkamer.
Vooral als ze de sex zelf ook wel weet te waarderen

Big30
1 oktober 2012, 21:50
Net zo is de vraag wat Blond Licht-Blond Hoog-Blond Donker-Blond is; snap ik vaak weinig van!
Ben ik dan ook blond?!
Ik denk dat je blond bent dat klopt :tongue:.

Maar ik heb dat ook nooit begrepen de uitdrukking donker blond. Blond en donker kan volgens mij niet samengaan, met een mooie uitdrukking een "contradictio in terminis". Zoiets zeg maar als Duitse Humor of een bloed eerlijke Roemeense ;).

Bosco
1 oktober 2012, 22:17
Net zo is de vraag wat Blond Licht-Blond Hoog-Blond Donker-Blond is; snap ik vaak weinig van!


Ik zal het voor een keer uitleggen!
Licht en hoogblond is hetzelfde, zeg maar bijna wit haar.
Blond is gewoon Blond.
Rood is rood.
Donkerblond is Bruin haar.
Zwart is zwart natuurlijk.

Deze kennis heb ik opgedaan in de kapperschool, waar ik jarenlang mijn snikkel heb afgeveegd in verschillende kleuren haar. :tongue:

sofaking
1 oktober 2012, 22:49
Om nog maar te zwijgen van strawberry blonde. ( een blonde aardbei ?) of Venetiaans blond, hetgeen hetzelfde betekent als strawberry blonde. Kweekt men rosblonde aardbeien in Venetië ?
Een volslanke strawberry blonde lijkt me nochtans niet te versmaden. Woohoo.