PDA

Volledige versie bekijken : Satanic Surfer: een visie over de dames en recensies over de dames.

Admin
3 oktober 2012, 15:32
Houdt het in GT wegens plausibele redenen en redeneringen die in topics allerhande worden geuit weinig verbazend opmerkelijk langer vol dan in haar voorgaande werkplekken... Vul zelf in hoe dat komt...
Wat bedoel je nu precies satanic surfer met "plausibele redenen en redeneringen die in topics allerhande worden geuit" als het concreet gaat om deze dame dan wel waarom zou het opmerkelijk zijn dat ze het in Gt langer volhoudt dan op andere werkplekken?
Veel dames veranderen wel eens van club, soms voor een lange soms korte periode. Vrij normaal en niets vreemds aan toch? Geldt voor deze dame en zo kun je denk ik nog wel tientallen andere dames opnoemen die ook regelmatig verkassen en vaak ook weer terugkomen. Ik zou zeggen business as usual waar wij ook niets achter moeten zoeken.

satanic surfer
3 oktober 2012, 15:59
nee hoor, ik zoek daar ook helemaal niets achter, is enkel een vaststelling en éénieder zal wel begrijpen waar ik op doel voorts. Zoals geschreven: niks herheffends, niks bedroevend, middelmatige service met manco's. Weinig zin om daar al te gedetailleerd op in te gaan voorts. Haal gerust de laatste regel van vorige post weg hoor, no prob...

Bosco
3 oktober 2012, 16:44
Ik denk dat satanic surfer bedoeld, dat Bianca/Luana (whatever haar naam daar is) daar goed gedijt, omdat 9 van de 10 GT-gangers geen flauw idee hebben wat een goede service is. ;) :biggrin:

ketserr
3 oktober 2012, 17:37
Wat bedoel je nu precies satanic surfer met "plausibele redenen en redeneringen die in topics allerhande worden geuit" als het concreet gaat om deze dame dan wel waarom zou het opmerkelijk zijn dat ze het in Gt langer volhoudt dan op andere werkplekken?
Veel dames veranderen wel eens van club, soms voor een lange soms korte periode. Vrij normaal en niets vreemds aan toch? Geldt voor deze dame en zo kun je denk ik nog wel tientallen andere dames opnoemen die ook regelmatig verkassen en vaak ook weer terugkomen. Ik zou zeggen business as usual waar wij ook niets achter moeten zoeken.

Ik denk eerder dat er een topic moet komen;
Satanic Surfer (belg) zwerft door elke club
Hierin zouden dan de meiden hun verhaal over SS moeten doen want 3 niet echt positieve berichten van hem binnen 15min in de beste club moet je toch te denken geven.

satanic surfer
3 oktober 2012, 18:20
An sich een matig interessant topic vrees ik, maar ik denk dat ik al kan vooruitlopen op enkele opmerkingen van dames:

* past zich aan aan de clubgeplogendheden, dus m.a.w. in een club als Babylon/Freude/ea wordt er getongzoend in de sofa, in andere clubs staat ie niet weigerachtig tegenover huis-presales van andere factuur, invulling en tijdsspanne, u zal me niet betrappen op ongepast grijpgedrag/praatgedrag met dames waarmee ik niet kamer. Los daarvan zijn die presales voor de dames doorgaans lastiger qua warrige inhoud dan bij de meeste collega-beren. Al doe ik m'n best om een mengelmoes van talen te spreken en is het somtijds dolletjes.

* ss betaalt volgens huisprijs op een enkele uitzondering tenagesproken, iedereen maakt fouten (Louana-tarief zoals eerlijk vermeld), trinkgeld is eerder uitzonderlijk, laten we zeggen in 15% vd gevallen, en dan heb ik het over 5 of 10E extra maximum

* ss betaalt pannekoektarief aan 50/25/50/25 in de clubs die 50/25/25/25 tarief gebruiken, voorts steeds aan huistarief

* met goede dames kamert ss graag herhaaldelijk, met zéér goede dames trouw en loyaal zonder exclusieven en die worden ook aan éénieder me bekend aanbevolen (in fora en real time), exceptioneel goede dames dito(elke mogelijkheid prijs zeg maar) en met chronisch herhalingsgevaar

* voorts sta ik in elke club wel op een virtuele of effectieve "black list" bij een aantal dames, redenen té over waarschijnlijk, daar zullen de dames uitsluitsel over dienen te geven...

* ss kamert categoriek niet met dames die aangeven niet aan huistarief te arbeiten

* ss heeft zich tijdens z'n verzamelde uitstapjes welgeteld (en ik kan er 1 naast zitten want m'n geheugen is niet foutloos uiteraard) 4 keer bij de theke beklaagd over een dame als ik me niet vergis

* voorts zullen dames die een clubverhuis er hebben opzitten en in een voor hen onbekende club terechtgekomen zijn me vaak aanspreken, en nog vaker zal ik hen trachten wegwijs te maken in de geplogendheden en ongeschreven wetmatigheden van de betreffende club, en hoe ze daar hun omzet kunnen verhogen of optimaliseren, kan met zowat elke dame die ik mocht leren kennen door 1 deur.

* ss is wel streng en mss wel op het onrechtvaardige af, na een slechte(re) sessie met een dame waarmee ik herhaaldelijk heb gekamerd ben ik doorgaans redelijk onverbiddelijk, die komt voor onbepaalde tijd op de reservebank terecht, al is er een weg terug hoor zoals met bv. Patrizia in GT bleek een tijdje terug, dus om nu te zeggen dat ik genadeloos ben, nee hoor, op een enkele uitzondering na dan...

* genadeloos ben ik voor dames die nog niet de minste moeite doen om enige klantgerichte service te bieden, ja dan durf ik wel ns forse taal te gebruiken, en terecht me dunkt ( en daar bewijs ik mezelf géén dienst mee hoor, de blacklist is langer door zulk een recensies kan ik u meededelen, so be it)

* clement ben ik voor dames die hun best doen, of moeite doen tenminste maar door noviteit of klunzigheid nog geen clue hebben wat goede service(skills) is/zijn

* voorts schrijf ik simpelweg hoe ik het zie, niet ten dienste van een club, een forum, een groep bekenden of vrijkaartgeoriënteerd, nee ik schrijf omdat ik schrijven leuk vind, ijsberen wens te informeren met als ultieme onbereikbare doelstelling natuurlijk een soort van natuurlijk selectieproces onder dames aan de rol te houden, en zodoende een duidelijkere differentiatie te krijgen waardoor het aantal potentiële soffen in clubs wordt teruggedrongen.

* ik hoop van ganser harte dat een bepaald percentage me op hun "blacklist" hebben staan, daar heb ik weet van en dat stoort me ook algeheel niet, de ss-blacklist is lang en uitgebreid as well, en zo hoort het... we zijn toch geen breiclubje... business is business, en clubschrijven is me vreemd, zo ook dames ophemelen op laat ik het voorzichtig uitdrukken, dubieuze manier somtijds.

Alluderend nog op de 3 niet echt positieve berichten: klopt, erg posifief waren ze niet, wel realistisch en ter info van lezers, en zumindenst was die van Bianca gematigd positief zoals u in een Duits forum kan lezen: 40% HHG

satanic surfer
3 oktober 2012, 18:31
O ja, en dat het gros, laten we zeggen de overdonderende meerderheid van de dames me een vuile hoerenloper en complete loser vindt, en enkel mits harde valuta van mijnentwege met me in één kamer wil verblijven en onchristelijke praktijken volbrengen aan vaststaande tarieven op de koop toe, dat staat buiten kijf. Maar ik vrees dat dat niet enkel voor ss zo is...Geef ze maar ns ongelijk.

Znipper
3 oktober 2012, 20:24
* voorts schrijf ik simpelweg hoe ik het zie, niet ten dienste van een club, een forum, een groep bekenden of vrijkaartgeoriënteerd, nee ik schrijf omdat ik schrijven leuk vind, ijsberen wens te informeren met als ultieme onbereikbare doelstelling natuurlijk een soort van natuurlijk selectieproces onder dames aan de rol te houden, en zodoende een duidelijkere differentiatie te krijgen waardoor het aantal potentiële soffen in clubs wordt teruggedrongen.

Hoe idealistisch het ook moge zijn ... het is een mooi streven ... mooi verwoord SS :freu:

felrops
4 oktober 2012, 08:41
An sich een matig interessant topic vrees ik, maar ik denk dat ik al kan vooruitlopen op enkele opmerkingen van dames:

** voorts schrijf ik simpelweg hoe ik het zie, niet ten dienste van een club, een forum, een groep bekenden of vrijkaartgeoriënteerd, nee ik schrijf omdat ik schrijven leuk vind, ijsberen wens te informeren met als ultieme onbereikbare doelstelling natuurlijk een soort van natuurlijk selectieproces onder dames aan de rol te houden, en zodoende een duidelijkere differentiatie te krijgen waardoor het aantal potentiële soffen in clubs wordt teruggedrongen.
*

Je doet het met verve en steeds met stijl. je bent een van de ijsberen die ik graag lees.

Dalton
4 oktober 2012, 14:23
Satanic Surfer (belg) zwerft door elke club
Hierin zouden dan de meiden hun verhaal over SS moeten doen want 3 niet echt positieve berichten van hem binnen 15min in de beste club moet je toch te denken geven.

KETSERR je slaat de plank volledig mis want GT is in jou ogen de beste club daarom adviseer ik je toch eens naar een oogarts te gaan en de vuiltjes uit je ogen te laten halen zodat je alles weer een beetje beter ziet.
Vertel hier dan maar eens waarom GT zo'n goede club is maar ook de wachttijden niet vergeten en het aantal beren dat daar alleen maar komt om gewoonweg lekker te zuipen of moet ik dat dan aan JOEPIE vragen.
Maar wat het belangrijkste is de service van de dames op de kamer en dan nog eens de prijs die ze daar voor vragen.
En waar kan je rustig op een bankje binnen gaan liggen zonder gestoort te worden of is dat alleen maar zomers mogelijk in de tuin?

Pistol Pete
4 oktober 2012, 15:20
GT is in ieder geval de beste club voor de dames. Met een minimum aan inspanning een maximale opbrengst. Hoe vaak zie je daar na 12 a 15 minuten een nog wazig uit zijn ogen kijkende ijsbeer een meter of drie achter een dvp aansjokken op weg naar alweer de locker. Geen presales, standaard fabriekservice, geen aftersales. En elke dag weer minimaal 300 euro aan opbrengsten.
:redface:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

egon, Dr. Rammler
5 oktober 2012, 15:32
Ik denk dat satanic surfer bedoeld, dat Bianca/Luana (whatever haar naam daar is) daar goed gedijt, omdat 9 van de 10 GT-gangers geen flauw idee hebben wat een goede service is. ;) :biggrin:

du sprichst mir aus dem Herzen Freund Bosco haha
obwohl.........ich habe von Ihr im GT einen superguten Service bekommen vergangenes Jahr. Naja, sie kannte mich aus dem Happy......

Pistol Pete
5 oktober 2012, 17:08
Vandaag onderwerp ik GT aan een empirisch onderzoek. Het onderzoek loopt sinds 13.00 uur en zou zomaar abrubpt afgebroken kunnen worden door grote horden mannen in witte jassen.....pfff... Zal ik gt weer ongepopt verlaten? Plan B borrelt in mijn hoofd.

Clinic
5 oktober 2012, 19:09
Hierin zouden dan de meiden hun verhaal over .... moeten doen want 3 niet echt positieve berichten van hem binnen 15min in de beste club moet je toch te denken geven.

Ik zou graag nog een paar stappen verder gaan hierin. Helaas heb ik niet de tijd om een en ander op te zetten maar het lijkt me geweldig. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van de andere kant :)

Een forum voor DVP's van DVP's waarin ze recensies schrijven over ijsberen e.a. Heerlijk om eens het tegenovergestelde te lezen.

Het behang van de muren geneukt ...... - ....... Ik wees naar zijn lul en hij spoot al.
Uren heb ik liggen beffen .......-......... twee keer gelikt op de foute plek
heerlijk kwam ze klaar en genoot er van ....-.... ik kan super faken en het is maar goed dat ik geld krijg
ik heb haar helemaal ondergespoten .... -...... als er niet zoveel spuug van mij bij zat was hij in poedervorm gekomen
Ze had pijn van mijn megalul ......-...... hij had formaat pinda verborgen in een bos haar
ze bood me NZC aan .......-....... de lul vroeg om NZC
Ik neuk altijd heel normaal....... - ....... hij wilde dat ik hem onderzeek
ik ben geen homo.......-........ hij wilde dat ik tot aan mijn pols zijn donkere kamer in ging
ik betaal nooit meer dan de clubprijs .....-..... de sukkel legt elke 10 min 20 euro neer
ik heb 63 minuten hevige sex gehad ....-..... hij heeft 55 minuten op bed gelegen, gepraat en 15 minuten geslapen
Ze houd van mij .......-....... ik hou van niemand, zelfs niet voor geld
Ik geef nooit geld aan DVP's voor familie etc .........-...........de loser heeft me 10.000 euro gegeven
50+25+25+25 is de standaard voor mij .........-.......hij betaald net als elke andere 100 per uur anders kan hij oprotten

Zomaar een paar willekeurige voorbeelden hoor.........
Natuurlijk met een grote knipoog ;) en al helemaal niet op waarheid berust of van toepassing zijnde op een van de beertjes op dit forum.
Schoot alleen zo maar door mijn hoofd.

Veel plezier.........

Gondolas9
5 oktober 2012, 20:15
De rozig gekleurde werkelijkheid weer even in realistisch-harde grijstinten gereset. Thx Clinic...

The Joker
5 oktober 2012, 20:15
Als je tussen het 'volspuiten' en 'je lul uit de kom neuken' door ook eens met de dames praat, kun je de mooiste anekdotes te horen krijgen.
Clinic heeft de meest gebruikte hierboven al neergezet.

Nibor76
7 oktober 2012, 01:09
Ik zou graag nog een paar stappen verder gaan hierin. Helaas heb ik niet de tijd om een en ander op te zetten maar het lijkt me geweldig. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van de andere kant :)

Een forum voor DVP's van DVP's waarin ze recensies schrijven over ijsberen e.a. Heerlijk om eens het tegenovergestelde te lezen.
.
.
Zomaar een paar willekeurige voorbeelden hoor.........
Natuurlijk met een grote knipoog ;) en al helemaal niet op waarheid berust of van toepassing zijnde op een van de beertjes op dit forum.
Schoot alleen zo maar door mijn hoofd.

Veel plezier.........
Humor.

Ik heb die G-plek laten spuiten als een brandweer ...... - ....... Het was echt slecht maar met vooraf driekwart liter water heb ik hem gewoon ondergezeken
Wat een geile slet was dat zeg, de beste tot nu toe ...... - ....... vergeleken met zijn vrouw of met niemand is iemand dat al snel.
Ik stond stijf van de geilheid ...... - ....... Hij stond stijf van twee blauwe pillen.
Ik heb haar liggen fisten als een gek ...... - ....... de lul dacht met zijn afgekloven vingers mijn kut binnen te gaan, direct afgekapt.
Als jonge adonis stonden ze in de rij voor me ...... - ....... het was nog vroeg op de dag en het aantal beren was op één hand te tellen.
Ik hou hem urenlang omhoog als dekhengst ...... - ....... het enige wat hij omhoog houd zijn de briefjes van 50.
Ze heeft me klaargeneukt als cowgirl in elke positie ...... - ....... het was het enige standje wat mogelijk was, hij had een bierpens van hier tot Roemenië en woog twee Duitsers bij elkaar.
Wij hadden een klik ...... - ....... Hij was afstotelijk, om hem snel af te werken werkt de acteer-act van een klik met GFE meestal wel.
Ze heeft mij heel apart gepijpt ...... - ....... hij stonk zo erg dat ik hem met een mentos heb gepijpt ja.
Anaal ging niet, hij was te groot ...... - ....... ik vroeg om meer maar hij was al door zijn centen heen, de stakker.
Zonder taboes die meid, mocht zelfs anaal ...... - ....... na bijbetaling mits niet te groot mocht het ja.