PDA

Volledige versie bekijken : Zara



Befgraag
4 oktober 2012, 21:38
Na genoten te hebben van Isabella, een douche, een heerlijke hap eten en mijn onvermijdelijke cappuccino, mijn pijlen, of moet ik raketje zeggen, op Zara gericht. Ze was me al opgevallen, toen ik vorige week mijn aandacht aan het geven was aan Ella, die er helaas niet was.
Hoe dan ook, Zara gevraagd wat wel en niet kon en na de voor mij zeer bevredigende antwoorden, Zara meegevraagd naar boven. Zara pijpt errug lekker, maar wat ik nog lekkerder vond is, dat ze helemaal los ging toen ik haar zalig kutje een minuut of tien onder handen had genomen, of beter gezegd in mijn mond en aan mijn tong had. Ze was zo aan het genieten en vocht aan het produceren, dat het leek alsof ik mijn gezicht aan het wassen was. HEEEEERLIJK!!!!! Toen ik uiteindelijk mezelf nog eens extra verwende en haar lekker uitwoonde, merkte ik, dat ze dat ook heel lekker vond. Al met al een sessie die eeuwig mocht duren, maar waar gelukkig met een enorme zaadlozing een eind aan kwam. Deze jongen wordt uiteindelijk ook al een dagje ouder. Toch, toen ik op weg naar huis was, dacht ik met genoegen, ik
Befgraag

Befgraag
20 oktober 2012, 00:59
Nadat ik aan de bar van een verfrissing was voorzien, een broodje genuttigd te hebben, Zara opgezocht. Evenals mijn eerste "verovering" slank, met benen zonder eind. Benen, die als een razende tekeer gingen toen ik haar verrukkelijke doosje onder handen nam. Mijn schouders kregen het zwaar te verduren van haar voeten, maar we genoten beide. Zij op haar beurt kon mijn vriendje moeiteloos helemaal laten verdwijnen in dat geile mondje. Toen we uiteindelijk in doggy neukten en ik haar klit met mijn vingers behandelde, toonde ze haar dankbaarheid hiervoor door zelf als een waanzinnige te stoten. Met één sessie achter de rug en de nodige jaren in leeftijd, kon ik het lekker lang volhouden. De schat heeft het geweten. Ik kon en wou niet anders dan haar volledig uitwonen en ik veronderstel, dat zij na afloop op z'n minst net zoveel genotspijn aan dat heerlijk kutje had als ik genot in mijn nog steeds stijve lul. Een bijzondere ervaring om het weekend mee te beginnen.
Befgraag