PDA

Volledige versie bekijken : Champagne drinken...............



Rex
3 september 2006, 16:33
Heren ik wilde even mijn gal spuwen over afgelopen vrijdag in PHG.............

Ik kom daar binnen en zie daar een van mijn vaste toppers met een ijsbeer aan de champagne. Ik zie haar zij ziet mij we begroeten en kussen elkaar en ik vraag aan haar of ze later op de avond nog tijd voor me heeft. Denk het wel zegt ze en ik ga mijn weg verder......................

Ik heb er totaal geen probleem mee als er champagne gedronken wordt,integendeel zelfs, maar als dit van 9 uur tot 2 uur s' nachts aan 1 stuk doorgaat, kan ik me daar zo kapot aan ergeren. Ze hebben totaal niet geneukt, alleen maar een beetje vriemelen en drinken ( die gozer was straal bezopen, naast champagne zat ie ook nog rijkelijk bier te zuipen). Ik heb zoiets van, besteed er een uurtje of 2 , 3 hooguit aan, maar toch niet de hele avond. Als je dit zo ziet, dan besef je pas echt goed waar het allemaal om draait en gaat, PUUR EN ALLEEN OM HET GELD!!!!!!!!!!

Ik heb dit in Badda Bing ook meegemaakt, dat ze van begin in de avond tot laat alleen maar champagne zitten te zuipen en niet neuken. Disgusting!!!Ik hoop niet dat dit in PHG ook een tendens gaat worden.!!!!

Horny_one
3 september 2006, 16:51
dan besef je pas echt goed waar het allemaal om draait en gaat, PUUR EN ALLEEN OM HET GELD!!!!!!!!!!

tja... wat verwacht je anders in een sex-club? Het is geen dating service... (Helaas soms).

Als zoiets gebeurd dan je er niet aan storen. De kick voor de meeste mannen die zoiets doen is jaloers maken van andere kerels. Ze krijgen daar een kick van zoiets als: "Kijk deze dame is voor mij en jullie kunnen er niet bij".

Dat een dame er in mee gaat is ook duidelijk.... voor een avondje in hun ondergoed zitten en wat drankjes drinken krijgen ze vorstelijk betaald.

De Cock
3 september 2006, 21:43
Hoi Rex,

Ja, dat is shit en money talks :ranting2: .

Mazzzel,

De Cock.

Flipper
4 september 2006, 10:23
, PUUR EN ALLEEN OM HET GELD!!!!!!!!!!
Disgusting!!!Ik hoop niet dat dit in PHG ook een tendens gaat worden.!!!!

Kijk je kunt natuurlijk ook op de iets minder populaire dagen gaan Rexie. Op deze dagen weet je dat dat kan gebeuren. Voor de dames is dat makkelijk geld verdiennen. Gun ze dat pleziertje. Met het hele vip gebeuren dat ze plannen zal dat nog wel erger worden. Veel ijsberen hebben daar hun bedenkingen over. En deze ook al aan de clubleiding geuit.

Er gingen zelfs geruchten dat PHG de entree wilde verhogen. Maar IP daarvan schijnen de cocktails betaalde service te worden. Tja als ik hoor dat er gasten zijn die 14 cocktails drinken op een avond. Dan is het puur misbruik maken van een leuke regeling. Je ziet nou dat de vaste bezoekers de dupe worden van de zaterdag avond zuipers. Daar zou PHG paal en perk aan moeten stellen. Als iedereen eens stopt met misbuik maken van de regelingen, 6x bbq eten, abnormaal zuipen. Idioot doen daar, dan is er niets aan de hand.

BTW, ja natuurlijk gaat het ze om de pegels.

:wink:

PS. Meestal krijgen ze een flinke fooi voor het zitten. Aan de andere kant bestraffen ze zichzelf. Ze moeten de hele avond dat stomme gezever van die vent aanhoren. Die zich daar alleen maar zelf belachelijk maakt door voor een fles billige (35 euri inkoop) champagne 200 euri neer te leggen. Dan ben je gewoon een randdebiel en daar zou ik als dame zeker van profiteren. Zo stom tref je ze niet vaak!

Even over luisteren, de laatste tijd ben ik luistervink aan het spelen bij Mila een van mijn favo`s. De meeste gasten realiseren zich niet eens dat ze veel niet begrijpt van dat wat je zegt en alleen maar lief lach en ja knikt. Dr is een gast die ligt hele verhalen over Harley Davidsons af te steken. Volgens mij weet ze niet eens dat het een Merk Motor is. Je ziet die niet zo vaak in Rusland denk ik. Vele mensen vergeten dat wat hier normaal is, ze daar nog nooit van gehoord hebben.

Ik doe me dan natuurlijk bijna in mijn broek van het lachen. Iets wat ze me trouwens niet geheel in dank afneemt :)

Dennis
4 september 2006, 10:47
Kijk je kunt natuurlijk ook op de iets minder populaire dagen gaan Rexie. Op deze dagen weet je dat dat kan gebeuren. Voor de dames is dat makkelijk geld verdiennen. Gun ze dat pleziertje. Met het hele vip gebeuren dat ze plannen zal dat nog wel erger worden. Veel ijsberen hebben daar hun bedenkingen over. En deze ook al aan de clubleiding geuit.

Er gingen zelfs geruchten dat PHG de entree wilde verhogen. Maar IP daarvan schijnen de cocktails betaalde service te worden. Tja als ik hoor dat er gasten zijn die 14 cocktails drinken op een avond. Dan is het puur misbruik maken van een leuke regeling. Je ziet nou dat de vaste bezoekers de dupe worden van de zaterdag avond zuipers. Daar zou PHG paal en perk aan moeten stellen. Als iedereen eens stopt met misbuik maken van de regelingen, 6x bbq eten, abnormaal zuipen. Idioot doen daar, dan is er niets aan de hand.

BTW, ja natuurlijk gaat het ze om de pegels.

:wink:

PS. Meestal krijgen ze een flinke fooi voor het zitten. Aan de andere kant bestraffen ze zichzelf. Ze moeten de hele avond dat stomme gezever van die vent aanhoren. Die zich daar alleen maar zelf belachelijk maakt door voor een fles billige (35 euri inkoop) champagne 200 euri neer te leggen. Dan ben je gewoon een randdebiel en daar zou ik als dame zeker van profiteren. Zo stom tref je ze niet vaak!

Even over luisteren, de laatste tijd ben ik luistervink aan het spelen bij Mila een van mijn favo`s. De meeste gasten realiseren zich niet eens dat ze veel niet begrijpt van dat wat je zegt en alleen maar lief lach en ja knikt. Dr is een gast die ligt hele verhalen over Harley Davidsons af te steken. Volgens mij weet ze niet eens dat het een Merk Motor is. Je ziet die niet zo vaak in Rusland denk ik. Vele mensen vergeten dat wat hier normaal is, ze daar nog nooit van gehoord hebben.

Ik doe me dan natuurlijk bijna in mijn broek van het lachen. Iets wat ze me trouwens niet geheel in dank afneemt :)


Als PHG de entree wil verhogen doen ze dat maar. 50 euro lijkt mij toch al een aardig bedrag, waarvoor ik toch ook wel wat mag verwachten anders als een gereinigde bademantel en slippers. Hoewel ik geen inzicht heb in de boeken van PHG, lijkt het me niet dat ze met enorme verliezen draaien. Dat ze eens iets extras doen voor hun klanten lijkt me een USP (unique selling point). Om dan daar ook nog voor te laten betalen...

Jorah Mormont
4 september 2006, 10:57
Even over luisteren, de laatste tijd ben ik luistervink aan het spelen bij Mila een van mijn favo`s. De meeste gasten realiseren zich niet eens dat ze veel niet begrijpt van dat wat je zegt en alleen maar lief lach en ja knikt. Dr is een gast die ligt hele verhalen over Harley Davidsons af te steken. Volgens mij weet ze niet eens dat het een Merk Motor is. Je ziet die niet zo vaak in Rusland denk ik. Vele mensen vergeten dat wat hier normaal is, ze daar nog nooit van gehoord hebben.

Ik doe me dan natuurlijk bijna in mijn broek van het lachen. Iets wat ze me trouwens niet geheel in dank afneemt :)

Beste NKG,

Hieromtrent ben ik het helemaal met je eens. Dit verhaal is mij ook al door meerdere dames verteld. Ik denk maar zo. hoe naief ben je als ijsbeer wanneer je zo'n gelegenheid binnen stapt. Je doet het allemaal zelf. Hoe ver wil je meegaan in het spel. En die dames, die zitten er alleen voor het geld.



BR, Sonny

Hollandmale
4 september 2006, 12:24
Met het hele vip gebeuren dat ze plannen zal dat nog wel erger worden.Kennelijk heeft HM iets gemist. Wat voor VIP-plannen heeft PHG :confused: ?

Papi Chulo
4 september 2006, 13:47
Kennelijk heeft HM iets gemist. Wat voor VIP-plannen heeft PHG :confused: ?

PHG Wilt beginnen met VIP Rooms, waar naar mate je wat extra inlegt voor een kamerbezoekje wat extratjes krijgt in de kamer.. hoe of wat dat precies is weet ik ook niet.

Ik krijg het idee dat ze het geheel allemaal wat exclusiever willen maken... maar dat is mijn mening..

Willem2
4 september 2006, 16:05
Hmmm. Het verhaal van Rex begon in algemene zin bij Algemeen Ge-IJsbeer en is door een moderator van dienst verplaatst naar de PHG. Dit omdat een groot gedeelte over de PHG ging. Ik dacht in eerste instantie het gaat over Champagne drinken ..... maar door het vetgedrukte gedeelte draaide de discussie een beetje om geld (what's new :cool: ) en toen kwam de VIPruimte weer ter sprake.

Allereerst het laatste :
Hollandmale schijnt van niks te weten :eek:
Er is zelfs een enquete over de VIPruimte die er zou gaan komen : http://83.98.220.73/forum/showthread.php?t=2596
De VIPruimte moet gaan komen in de ijsberenkuil/ nachtcafé. Ze weten nog niet preceis hoe of wat.

Tweede kwestie Geld :
Hoe ironisch op een site die over betaalde seks gaat :D .
Veel in het leven draait om geld maar er is meer tussen hemel en aarde zegt de agnost. En daarmee kunnen jullie het doen :roll: .

En dan de hoofdzaak van het geheel :
Champagne dan wel drank.
Eén van de redenen waarom veel mensen naar een saunaclub gaan is dat je niet gedwongen wordt om maar piccolo's aan de dames aan te bieden. In veel clubs in nederland, in de wereld is dit gebruikelijk. De dame , de bar en de club profiteren er vaak van en de ijsbeer wordt eerst financieel uitgezogen. Een champagnefles kost bij de PHG 300 euro en veel ijsberen neuken daar liever voor ,dan dat ze het op deze wijze opdrinken.
Mij gaat het eigenlijk meer om het drankmisbruik want sommige dames ( en heren) gaan daar aan onderdoor. Ik heb er een hekel aan en van mij hoeft het allemaal niet.

Tenslotte kom ik weer bij Rex terecht. Ik denk dat jouw probleem niet alleen in het feit van die champagne lag of het geld. Ik denk dat jouw probleem was dat de dame waarmee jij graag mee naar de kamer wilde gaan ,de hele tijd daar zat en eigenlijk bezet was. Jij zag haar wel maar ze bleef op deze wijze onbereikbaar. En voor een echte ijsbeer is dat verschrikkelijk ;) . Misschien komt daarom wel die VIPruimte zodat je het minder ziet.

Willem2 :wink:

Ace2
4 september 2006, 16:38
En dan de hoofdzaak van het geheel :
Champagne dan wel drank.
Eén van de redenen waarom veel mensen naar een saunaclub gaan is dat je niet gedwongen wordt om maar piccolo's aan de dames aan te bieden. In veel clubs in nederland, in de wereld is dit gebruikelijk. De dame , de bar en de club profiteren er vaak van en de ijsbeer wordt eerst financieel uitgezogen. Een champagnefles kost bij de PHG 300 euro en veel ijsberen neuken daar liever voor ,dan dat ze het op deze wijze opdrinken.
Mij gaat het eigenlijk meer om het drankmisbruik want sommige dames ( en heren) gaan daar aan onderdoor. Ik heb er een hekel aan en van mij hoeft het allemaal niet.


Buiten de sex en de vele vrouwen vind ik persoonlijk de saunaclubs aanzienlijk gezelliger dan welke club dan ook in Nederland. In Nederland ga ik wel eens naar een club, maar alleen voor sex. Meisje kiezen, naar de kamer, sex, en naar huis. Ik snap niet dat iemand een avond kan vertoeven in een nederlandse club. Wat een droevige bedoeling is het over het algemeen. Wellicht heb ik de echt leuke clubs nog niet getroffen. Daarbij komt dat het mij ontzettend (nou ontzettend) tegenstaat dat je wordt afgezet met die waardeloze drankjes, die je alleen moet drinken om de kas van de dame en het bordeel te spekken. Dat doe ik inderdaad liever op een andere manier. In saunaclubs loop je dat risico niet.

Toch is het ook voor saunaclubs lucratief. Mocht je ooit in de verleiding komen om met een dame champagne te drinken, besef dan dat de dame in kwestie geen dorst heeft, maar op een eenvoudige manier geld kan verdienen. Ik meen dat de dames in GT € 100;= per fles ontvangen, oftewel "two times fuck". Geef de dame eens ongelijk.

Dat een ijsbeer en dame de hele dag/avond samen doorbrengen, al dan niet met champagne, al dan niet dronken, maakt mij niet zoveel uit. Natuurlijk is het jammer dat een geliefde dame daardoor niet bereikbaar is, maar ja dat zijn de spelregels. Wie betaald, die krijgt en de dame bepaald.

Drankmisbruik vind ik minder. Ijsberen die lopen te lallen en dames (en ijsberen) lastig vallen, daar heb ik het niet zo op. Dames nuttigen helaas te veel champagne om op gang te komen. Vaak zie ik een dame chagarijnig de zaak binnen komen om een half uur later vrolijk de stoeipoes uit te hangen. Toen ik ooit aan een mij zeer bekende dame vroeg hoe dat verschil nu kon komen (ik dacht dat ze de knop konden omzetten) vertelde ze dat ze net als haar vriendinnetjes 2 glazen sek nam en dan kon ze beginnen. Tussendoor ook nog een glaasje en het was vol te houden. En dat allemaal voor ons. Daar mogen wij ook eens over nadenken.

Van geplande VIP-ruimtes weet ik niets. Dat gebeurt wel vaker. Wel weet ik dat je zowel in GT als PHG een VIP-behandeling kunt krijgen. Hoe je daar in aanmerking voor komt weet ik echter niet.
Mensen met geld of "beroemdheden" kunnen GT of PHG in, maar hoeven niet de openbare ruimten in. De leiding kiest enkele goede meisjes uit, rekeninghoudend met de wensen van de klant. Die klant(en) kiezen dan enkele meisjes uit en hebben vertier op een kamer. Vaak gebeurt dit ook na sluitingstijd.
Helaas ben ik er nooit bij geweest, dus een verslag kan ik er niet over doen. Wel heb ik bijvoorbeeld bij GT enkele malen grote geblindeerde auto's zien komen en gaan (vaak in het donker). De beveiling komt eerst kijken of er niemand is en laat dan de auto wegrijden. Ze moeten wel beter kijken, want mij zagen ze niet.
Ze kunnen het misschien ook minder opvallend doen, want dan zou ik er geen aandacht aan hebben besteed.

Proost