PDA

Volledige versie bekijken : Wie is Iamlonely



Iamlonely
10 oktober 2012, 19:05
Dat vind ik nou zelf ook een hele goede vraag! :asshole:

Allereerst zal ik jullie vertellen hoe ik een paar jaar geleden voor het eerst in een saunaclub kwam. Op RTL5 was een reportage over de Ying Yang in Roermond.
Bij het zien van deze reportage werd direct mijn nieuwsgierigheid gewekt, heel even verdacht ik Joop van den Ende en John de Mol ervan dat ze alles in scene hadden gezet, maar een snelle blik op het internet bevestigde gelukkig anders! :tongue:

Ik wist nog niet goed hoe ik er precies mee om zou gaan, zou ik alleen gaan? zou ik een vriend meenemen, maar wie dan?
Na lang twijfelen en avontuurlijk ingesteld als ik ben besloot ik dat het beter was alleen op verkenning te gaan. Dus ik meen me te herinneren een vrijdagavond koers gezet richting Roermond. Het was in de winter dus al vroeg donker, dat hielp die eerste keer niet echt mee bij het vinden van de Ying Yang.
Ik meen me te herinneren dat ik toch wel een keer of vier de Heinsbergerweg ben afgereden op het laats vloekend en tierend tot ik in de bomen het verlichte spandoek van Ying Yang ontwaarde! Kassa! :biggrin:

Op naar de poort, daar kwam ik meteen al een hele grote neger tegen de portier wat ik toen nog niet wist is dat hij zou uitgroeien tot een vertrouwd persoon. Afgerekend, omgekleed ja en dan? Ik had geen idee, maar besloot maar eens een rondje te wandelen! Ik kan hier nu wel heel stoer neerzetten dat dat heel zelfverzekerd ging, maar het was toch een beetje met knikkende knietjes :angst: Het was nog de oude Ying Yang van het nieuwe prachtige welness gedeelte was nog geen sprake. Ik ontwaarde een kleine sauna....bedriegers dacht ik nog dat is ook alleen maar om de naam saunaclub te mogen dragen! ;)

Ik weet niet meer hoeveel meiden er precies gesneuveld zijn die avond, meen iets van drie of vier, maar ik weet nog goed dat toen de poort van de Ying Yang om 1 uur nachts achter mij in het slot viel ik mij een soort mix van Albert Einstein en Sigmund Freud voelde wat een uitvinding! :tongue:
Een poos lang hield ik deze geweldige uitvinding ook voor mezelf, ik ging regelmatig, raakte links en rechts met wat andere mensen aan de praat!
Ontdekten het ijsberenforum en vond zo ook uit dat je bepaalde voorkennis kon opdoen over de meiden!:baby2:

Ik weet nog dat een keer iemand mij attendeerde op een bepaalde meid, moet je eens proberen is echt een leuke meid!
Hij had geen ongelijk, maar het liep volledig uit de hand waardoor zij de trein mistte en ik sportief als ik was midden in de nacht nog haar ergens een heel stuk van Roermond bracht. Deze meid ging maar niet uit mijn kop, ik begon de frequentie van bezoeken op te voeren van eerst 1 x per 2 weken, naar minimaal 3 keer per week alleen maar in de hoop dat zij er weer zou zijn! Na dik 2 maanden was het raak, verrekt ze was er!:biggrin:
Direct vlogen we elkaar om de hals in de locker ruimte wat ontaarde in denk ik de beste sessie van mijn leven!
Het hek was van de dam, we zagen elkaar vaak buiten de club en al met al heeft dit ongeveer zo'n 2 jaar geduurd!
Zij werkt inmiddels al lang niet meer, wij zijn niet meer samen, maar ze leerde me in recordtijd alles over het wereldje alle ins- en outs en het blijft eigenlijk gewoon een schatje! :smile:

Dit was mischien wel de beste les die ik in het begin kon krijgen, tegenwoordig heb ik favorieten met wie ik meerdere uren kan kameren maar alleen in de club. Ik herinner me nog dat een wijze grijze beer tegen me zei je kunt het meisje wel uit de club halen, maar de club niet uit het meisje! :freu:
Ik reis veel over de hele wereld voor mijn werk, maar als de mogelijkheid zich voordoet ben ik graag in de club!
Ik hecht aan mijn vrijheid, hoef niemand iets te verantwoorden en in de club ben ik niet lonely! ;)

Iamlonely
8 januari 2013, 15:29
08/01/2013

Zoals ik met jullie reeds heb gedeeld in Living Room algemeen is Lonely begonnen aan zijn week op water en brood!
Even speelde hij nog met het idee om zich af te zonderen in een nonnenklooster, maar ook de nonnen zouden voor deze verstrooide hormoonfabriek niet veilig zijn!
Nog steeds is hij in de war, afwezig, dromerig, verstrooid en niet geheeld zichzelf! Hoe kon het nou zover komen idioot vraagt hij zich telkens hardop af!
Lonely kent het klappen van de zweep na enkele jaartjes in Saunaclubland te hebben verkeerd toch......
Dat zou je ten minste mogen veronderstellen.....Een paar jaar geleden ging hij zoals jullie hier boven konden lezen danig in de fout in Ying Yang.
Dit monde uit in een 2 jaar durend avontuur met een DVP waar ik als je alles optelt toch wel een bescheiden appartement in een middelgrote stad in Nederland in geïnvesteerd heb.

De tip die lonely toen kreeg van een ervaren beer was je kunt het meisje wel uit de club halen, maar de club niet uit het meisje!
Ik bezwoer mezelf deze les voortaan altijd te blijven herinneren en tot op heden slaagde ik daar ook prima in!
Ik heb in verschillende clubs wel favoriete meisjes en het kan best gebeuren dat we samen een keer een hapje gaan eten, een filmpje doen of gaan stappen, maar nooit zo het weer zo uit de hand lopen als toen dat wist ik zeker! Ik zou gewoon de happy horny single blijven!

Lonely was omgeturnd van een gevoelige lieve vent in een bikkelharde gevoelloze seksmaniak.... Wie hadden het zo ver laten komen??
Juist die verrekte weiber...in iedere vrouw zit iets goeds, maar je moet het er wel zelf instoppen dat was het nieuwe motto!
Ik was het zat om altijd maar mijn best te doen, de portemonnee te trekken en dan op een dag te horen je bent er nooit als ik je nodig heb!
Sorry it´s me en ik moet nou eenmaal ook werken om dit aangename leven te bekostigen....

Twee jaar geleden ontmoette ik tijdens mijn werkzaamheden een oude vriendin van me.... Ik kon het altijd goed met haar vinden en ook nu was de juiste klik weer gelijk daar! Heb je eigenlijk geen vriendin vroeg ze me...Ik deed het relaas uit de doeken over mijn laatste relatie en ook zij vertelde mij het verhaal van de rijke amerikaan die haar naar New York wou halen. Zij had vriendelijk bedankt voor de eer en opperde om samen s'avonds wat te gaan eten in een restaurant.
Er is weinig inlevingsvermogen voor nodig om te bedenken hoe dit afliep...Ook na deze ervaring was ik een beetje in de war!
Ik legde haar uit dat ik geen relatie meer wou, maar zij overtuigde me en zei wij blijven altijd bij elkaar en aan het eind van het jaar verlaat ik Hamburg en kom bij jou wonen. Er ging een jaar voorbij waarin ik heel veel moest reizen, soms verbleven wij bij toeval op dezelfde locatie in het buitenland.

Zij was een dag voor mij in Doha aangekomen en had al reeds haar intrek genomen in onze majestueuze suite. Ik kwam aan, pakte een douche en wij kropen samen tussen de lakens. Ik ben moe zei ze....Ik had ongelooflijke zin in sex en na enkele pogingen kreeg ik toch mijn zin. De volgende dag bij het ontbijt was ze niet echt vrolijk en ook na een kop koffie was het niet veel beter....De week ging voorbij met hier en daar een strubbeling, maar het was wel duidelijk dat deze half Tsjechische/half Duitse iets dwars zat. Ze vloog een dag voor mij naar huis en toen ze aangekomen was in Hamburg en ik op het punt stond in Doha op het vliegtuig te stappen om daarna via Londen waar ik 2 dagen moest zijn het weekend bij haar in Hamburg door te brengen kreeg ik een sms.

Ik moet nadenken schreef ze me...Ik antwoorde dat dat prima was! Ik zou van London dan wel naar Eindhoven vliegen en haar alle tijd geven!
Nooit zal ik ooit meer van een vrouw houden als van deze dat wist en weet ik nu nog altijd zeker! Vroeger was ze model en samen met een bekende Tsjechische voetballer. Wij doorstonden samen het zware gevecht tegen haar borstkanker en als onze werkzaamheden het toelieten waren wij samen in Hamburg!
Niet alleen op haar, ook op Hamburg en zijn schoonheid was ik tot over mijn oren verliefd! Na anderhalve week ging de telefoon....heerlijk om weer haar stem te horen! Ze klonk opgewekt, hast du zeit diesse wochende mein kleine scheisse? Tuurlijk voor jou altijd ook al moest ik de week daarna weer in Hamburg zijn voor mijn werk!

Opgewekt aanvaarde ik de reis naar Hamburg, de dikke 550 km stelden werkelijk niks voor! En toen bij haar appartement aangekomen opende ik de deur en bleef ze gewoon rustig op de bank zitten.. Geen hartelijke begroeting, ze vloog me niet om de nek niks nada ijskoud! Ik was in schok, maar gaf haar een kus, nam en kop koffie en wij praten wat over ons werk. Ze kookte weer een voortreffelijke maaltijd zoals altijd, we dronken een fles wijn leeg samen en belandde op de bank. Nog steeds was de sfeer kil! Ik vroeg haar wat ze nu eigenlijk beslist had...De zin die toen volgde vergeet ik nooit meer! Wann das Ei kaputt ist kann mann das nicht mehr reparieren! BANG dat was alles.....het sloeg in als een strategisch geplaatste splinterbom en raakte me in iedere vezel van mijn lijf!

Ik vertelde haar dat als dat het enige was ik de terugreis zou aanvaarden per direct en waarom ik dan eigenlijk gekomen was omdat ze heel goed wist dat ik volgende week toch in Hamburg moest zijn! Ze had me dit ook telefonisch mee kunnen delen en ik had dan de sleutels van haar appartement gewoon de week erop meegebracht leek me niet zo moeilijk! Ik flikkerde de sleutels op tafel, pakte mijn koffer, stapte in mijn bolide en scheurde boos over de Duitse Autobahn naar huis! Ze belde nog een keer onderweg om te melden dat ik geen respect voor haar had! Die nacht in Doha had ik alles verkloot, dat doe je niet als je van iemand houdt schreeuwde ze door de telefoon! Ik kon alleen maar terugwerpen dat er niemand meer respect voor haar had dan ik, deze krachtige prachtige vrouw met haar goddelijke lichaam en mooie bos krullen! Jezus wat een topwijf is het dat vind ik nog steeds! Ik vertelde haar dat als ze ooit van gedachte zou veranderen ze maar moest bellen en ik me tot die tijd wel vermaakte! Nog altijd hoop ik stiekem dat ze ooit belt!

Na dit avontuur was lonely vastberaden! Gewoon lekker alleen blijven jongen is veel beter! Af en toe lekker naar de club een paar wijven aan je pretpaal steken en dat ze het allemaal maar bekijken die wijven! Dat ging allemaal heel voorspoedig tot die fatale 05-01-2013 of ja nou eigenlijk was het 03-01-2013 al begonnen. Met dit mokkel was er weer die overduidelijke klik, als ik in haar ogen kijk zie ik de ondeugende blik van de DVP in bovenstaand verhaal, haar borsten waren bijna net zo mooi als die van mijn laatste ex en net als de 2 bovengenoemde vlogen met dit mokkel de vonken er ook weer van af! Soms is het vlees zwak, en juist dan zou de geest sterk moeten zijn!

Daarom ook deze straf van een week op water en brood, blijf nou gewoon bij je principes domoor! En toch verlang ik naar de geur van een jacuzzi, een kudde meisjes in een G-string, dansende Roemeentjes op de bar, een goed glas duits bier en de gezelligheid van mijn ijsberenvrienden een how are you baby? en nog zoveel meer.... en misschien wel het meest naar dat lekkere mokkel zelf!
Even sterk zijn jongen! Het is maar een weekje dan is het over.....Dan ga je gewoon vertellen dat jullie niet meer gaan kameren omdat dat levensgevaarlijk is en je anders van je geloof gaat vallen! Want er is maar één geloof het geloof in jezelf!

Wees gegroet Maria, vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de vrouwen.
En gezegend is Jezus,
de Vrucht van Uw schoot.
Heilige Maria, Moeder van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood. Amen.

Iamlonely
9 januari 2013, 16:32
Deze periode valt het lonely allemaal een beetje zwaar! Het afkicken gaat slecht en verloopt met de nodige ontwenningsverschijnselen en waanbeelden!

Vannacht werd ik wakker badend in het zweet met de zoet / zoute smaak van kyllie's kut in mijn smoelwerk!
Jezus wat mis ik dit Roemeense dansmonster, ik wil haar weer zien dansen op de bar van VV in enkel een zwarte string en alle mannen het hoofd op hol zien brengen!
Als ze nou gewoon hier gebleven was met de kerst dan was het allemaal nooit zo ver gekomen!

Ik stond op en ging naar de groenteboer om sinaasappelen te halen, kleine of grote meneer? Nou doe maar grote groenteboer!
Wat vers geperste jus zou de nodige vitamines leveren iets wat mijn gesloopte lichaam wel kon gebruiken!
Zou u ze even aan kunnen geven meneer vroeg de groenteboer! Ik stond met de dingen in mijn hand en verlangde naar de prachtige volle borsten van Adriana!
De ronding is bijna perfect, ik wil ze vast blijven houden denkend aan die lekkere prammen en breng ze al voorzichtig naar mijn mond, de groenteboer spreekt me vermanend toe Meneer! Sorry!

Ik wandel door de stad, zie prachtige schepsels aan mij voorbijtrekken en vraag me af waarom dragen ze in godsnaam kleren! Ik verlang naar een kudde Roemeentjes slechts gehuld in BH en G-string die staan te dansen op de bar in Living Room! Ik wil zien hoe dat ze met hun slangenlijven de aanwezige ijsberen het hoofd op hol brengen en ooooh en aaaah schreeuwen! Hoe ze oogcontact zoeken, vragen how are you baby? Om je daarna proberen mee te slepen naar een kamer en je helemaal uit te wonen! Dan ineens Bof......Sorry mevrouw ik was even aan het dagdromen!

Ik stap in mijn bolide rij door de stad en moet wachten voor het spoor! De trein dendert voorbij en ik denk aan mijzelf liggend op mijn rug met boven op mijn pretpaal Alina!
Niemand kan mij zo goed overrijden als Alina deze Roemeense TGV dendert regelmatig over mij heen en ik laat mij altijd vrijwillig vastbinden op de rails!
Heerlijk het zweet breekt me uit bij de gedacht, en links en rechts rijden auto's mij luid claxonnerend voorbij! Mannen wijzen naar hun voorhoofd! Shit de trein is al voorbij! Sorry

Verdomme tanken, ik begeef mij naar het tankstation! Ik neem de slang uit de houder en zie hem langzaam in het gat verdwijnen!
Ik denk aan Angelina die zittend op haar knietjes mij haar natte geile gleuf aanbiedt....please fuck me darling.....Ik begin licht te trillen en mijn jeans begint wat te knellen! Ik beeld me in hoe wij naar elkaar keken in de spiegels van PHG terwijl mijn slang diep in haar gat zat! Ding dong meneer bij pomp 5 u morst brandstof!
Sorry sorry snel hang ik de slang terug verontschuldig me en reken af!

Ik arriveer bij mijn eerste afspraak van vandaag! De 2 vriendelijke meiden lachen mij toe, ooh zouden deze 2 met elkaar net zo'n klik hebben als Ramona en Diana in de Ying Yang! Mijn fantasie slaat op hol ik zie het ene mokkel al tussen de benen van de ander verdwijnen terwijl de ene mij deepthroat.....zou ik ze om beurten mogen neuken terwijl ze ondertussen elkaars klit bewerken.....Dus u had een afspraak met de heer Geelen! Euh ja sorry!

Het afkicken valt me zwaar, ik verlang naar een buffet want dat water en brood komt me de strot uit!
Zondag zal ik weer ergens de lusten van mijn zieke geest gaan botvieren, want zo leven dat moet een mens zichzelf niet aan doen! :tongue:

rmjhexe
9 januari 2013, 20:01
Kom zaterdagavond lekker naar het privefeest in heaven 7 toe , je zal je niet eenzaam voelen en voor het geld hoef je het niet te laten , 30 euro; neem Ricardo banana en friends ook maar mee dan wordt het pas echt gezellig . Tot 12 Jan en mondje dicht!