PDA

Volledige versie bekijken : Nina (Duitse)

BefBeer
19 maart 2012, 21:36
Bij dit bezoekje enkele weken geleden net na de naamswijziging, kwam ik al snel met Nina in gesprek.

Een vlotte Duitse dame met een heel mooi lichaam en vrij aardige 'kop'.
Alleen haar mond had een beugeltje gemogen.
Kort donker bruin en vlotte coupe, iets kleine maar wel natuurlijke en stevige eigen borsten. Slank en mooi en to the point in der teksten.
Op de kamer heerlijk zoenen, wel een asbakje omdat ze veel rookt (en veel koffie drinkt).
Ze zoent erg zacht en subtiel. Ook erg lang en je waant je met je 1e vriendin op het strand de hele nacht zoenend. Ook lekker pijpen met redelijk wat vocht en iets handje maar wel erg subtiel.
Het beffen vond ze erg lekker en ze deed moeite om niet geheel te ontploffen.

Erg fait zei ze op het juiste moment of ik aan een half uurtje dacht of voor langer wilde.
Dit is nu professionele klasse.

Lekker met het rubbertje om in de missio de eindsprint aaangetrokken en voldaan leeg geknalt.

Naderhand ook nog goede after-sales van deze dame met geintje en babbel aan de bar.

Prima!

BefBeer

SFL
11 oktober 2012, 11:13
Haarkleur/-lengte : donkerblond/lichtbruin/halflang
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : Slank met bleke huid / B-cup tot bescheiden C-cup
Nationaliteit/Taal : Duits / goed Engels
Leeftijd : tussen 25 en 30 schat ik… Best mogelijk zelfs jonger.
Tatoeages/Piercings : paar kleine op haar polsen
Service: TZ, GFE, NMC, PZC, beffen,…enz
Voordelen: degelijke en vriendelijke dame, heel goed op de kamer, voelt je goed aan
Nadelen: ze was een beetje tipsy, maar op zich was dat nu ook niet echt een probleem
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50€

Nadat ik diende te bekomen van de Turkse Serpin, ging ik het even rustig houden en nestelde ik mij in het hoeksalon tussen een roedel snollen in. Die zaten daar toch maar te niksen en wodka te zuipen, want heel de tafel stond ermee vol. Was best wel leuk om al die teefjes bezig te zien en hoe ze fijn wat plezier zaten te maken. Opeens bleef ik lange tijd oogcontact houden met een speciale schoonheid, die op veel vlakken mijn type bleek te zijn. Ze schoof dichter bij mij en we hadden een kort gesprek. Zonder dat ik haar nog maar enige belofte gedaan had, waren we als een stel pasgehuwden al handjes aan het vasthouden en elkaar uit de krop aan het voederen. Ze leek er echt plezier in te scheppen, maar laten we wel even vermelden dat ze toch wel wat drank binnen had. Op de termijn dat ik daar zat heb ik haar 2 33cl glazen met pure wodka naar binnen zien gieten.

Maar ze kon drinken en was zeker niet ladderzat. Eigenlijk was ze ideaal om mee te seksen. Dit is echt zo’n type mokkel dat geil wordt van alcohol. Als je zo’n mokkel, in die status en in een discotheek versiert, dan ga je met garantie een wilde nacht tegemoet. In HG is het helaas tegen betaling en dus opteerde ik maar voor een halfuur of een uur ipv een hele nacht.

Op de kamer ging ze heel rustig, doch uitdagend te werk. Dit wijf was echt heel geil want ze begon me haast helemaal op te vreten. In tegenstelling tot de 2 dames eerder op de dag was ze zachter in omgang met mijn gehavende pik. Op het bed ging ze zich languit tentoon leggen voor mij en dat was een geil zicht. Zo met een flair van doe maar alles wat je wil met mij. Ik begon dan ook meteen haar prachtige lichaam te verkennen. En ze smaakte heerlijk; overal trouwens. Zoals het een echte GFE betaamt heel veel strelen, knuffelen en vol passie tongzoenen. Ondanks al het geneuk van de laatste week stond ik toch al meteen zo geil en kon ik haast niet wachten om haar mogen te neuken.

Het neuken was uitermate goed. Eerst zij op mij: ze deed dat heel nonchalant, maar toch wist ze met wat ze bezig was. En indien ze niet wist met wat ze bezig was, dan is het een natuurtalent of heb ik een chemisch kortsluitingsmoment met haar beleeft. Dat licht bezwete lichaam van haar proefde zo lustopwekkend aan dat ik er haast wild van werd. Vervolgens rolden we over elkaar heen en kwam ik bovenop haar te liggen. Heel passioneel neukte ik haar met korte en stevige stoten, maar op een liefdevolle manier. Ook zij leek er waarlijk gek van te worden en zette haar nagels in mijn rug en kneep met haar dijen mijn heupen bijna in de prak. Ik kon me niet meer bedwingen en liet mijn orgasme de vrije loop gaan. Ik kon het echt niet langer meer uithouden, want dit was me echt wel te heet. Binnen het halfuur waren we dus klaar en dat is spijtig, want met zo’n stoot had ik gaarne een uur weg gebleven. En helaas was ik al tot op de draad versleten door al die mokkels die ik de afgelopen dagen gewipt heb. Ik had voor een tweede wip met haar toch niet meer terug kunnen recupereren binnen het tweede halfuur.

Een halfuur later gingen we terug naar de bar en nestelden we ons op hetzelfde plekje waar we ervoor kennis gemaakt hadden. Was best gezellig, maar de gezelligheid werd verstoord door een klein akkefietje. Niet mijn schuld, niet helemaal haar schuld, maar wel de één of andere kloothommel die dacht dat ze zijn bezit was omdat die haar al de hele avond die flessen wodka had zitten trakteren. Dat kon ik niet weten, zij heeft het me niet vermeld en bovenal had ik die kerel daar niet eerder in de buurt gezien. Na dat akkefietje werd me gevraagd daar weg te gaan en ik weet niet waar die kerel naartoe gegaan is, maar de groep waarmee hij daar was zat nog steeds in dat hoekje. Het mokkel zelf zei me dat ik naar de andere bar moest gaan en dat ze na 10min naar me toe zou komen. Ik heb haar effectief zien komen na 10 à 15min, maar helaas zat ik toen met de Braziliaanse Vanessa op mijn schoot.

Buiten het feit dat enkele individuen geluk hadden dat PHG vol met camera’s hangt en security heeft, is het verhaal met Nena een geslaagd avontuur geworden. Doch van korte duur. Maar dat wijf is echt wel goed en in andere omstandigheden wil ik haar ook nog wel eens meemaken. Bij deze een regelrechte verklaring dat ik met haar wil herhalen. Echt heel goed en een aanrader!

Willi69
20 oktober 2012, 03:57
=> Nina (Duitse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31629-Nina-(Duitse)) :tongue:

Willi69
16 december 2012, 19:23
Name: Nina :a_t_ho02:
Haarfarbe/-länge: braun, halblang
Größe: circa 170 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Deutschland
Tattoos/Piercings: mehrere kleine Tattoos und Sticker, Bauchnabelpiercing
Service: sehr gut :tongue:: Ohrenknabbern, Zungenküsse, Fingern, FT und AV möglich, lässt sich auch gerne selbst verwöhnen, experimentierfreudig :biggrin:
Sonstiges: hellhäutiger Typ
Lebenslauf: hat vorher im Living Room (http://www.fkk-living.de), Kaarst und Planet Eden (http://www.planet-eden.de), Merzenich gearbeitet

Robin
28 augustus 2013, 18:59
Hallo,

die gute Nina werkelt jetzt in keinem Club, sondern hier:

http://www.kaufmich.com/nina6969

Bis die Tage,

Gruß Robin

;)

Willi69
29 augustus 2013, 10:17
Aha, meine No. 1 aus dem Vorjahr (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32648-Verkiezing-Miss-IJsbeer-2012!!!&p=295556#post295556) ist wieder aufgetaucht... :tongue:

SFL
30 augustus 2013, 01:29
Hmmmmmmm, die loopse kat ken ik nog. Door haar toedoen had ik PHG destijds bijna verbouwd.
Als ik haar zo terug zie, begint er toch weer iets te borrelen in mijn zak. Ik zou al haast terug zin krijgen om terug bij regelmaat te hoerenlopen.

SFL
30 oktober 2013, 01:23
Ik wou afgelopen zaterdag met haar afspreken via die kauf mich site, maar ze lijkt me onbereikbaar oftewel drukbezet. Ik ga nog eens proberen om haar voor volgende week ergens te pakken te krijgen!