PDA

Volledige versie bekijken : Cidam, Turkse in München, Stahlgruberring, Ceasars World Laufhaus.



De Shyman
11 oktober 2012, 16:58
In Munchen het laufhaus Ceasars Palace bezocht aan de Stahgruberring. Tijdens de oktoberfeesten op een zaterdag en zondag. Op zaterdag in de avonduren was het daar zo ongelofelijk druk dat de meeste kamers dicht en bezet waren en de dames die beschikbaar waren in de bar ofwel in gesprek waren met een wandelaar of hun strip/paaldans act aan het doen. Op zaterdag was Çidam nog niet met haar strip/paaldans act begonnen of we hadden al een veelbelovend oogcontact. Ik zat aan de bar met een koffie en de bar was een gedeelte van het podium. De act speelde zich voor een groot deel op halve meter van mij af en ik kreeg de indruk dat deze ook voor mij bedoeld was. Helaas was een andere wandelaar me voor toen ze van het podium kwam. Verontschuldigend haalde ze naar mij haar schouders op en ze verdween met de andere bewonderaar naar een separé. Later zag ik een flesje sekt die kant opgaan.
Op Zondag teruggegaan want ik wilde nader kennis met haar maken. Ze had indruk op me gemaakt. Op de bovenste verdieping zat ze te praten met een collega. Op haar kruk zat ze met haar rug naar me toe maar ik herkende haar al aan haar lange (tot billengte) donkere krullen.
Hallo, Hollander zei ze toen ze me ook herkende.

In haar kamer hebben we een goede drie kwartier met elkaar doorgebracht. Of haar naam boven deze bijdrage haar echte is?. Haar ‘artiestennaam’ wijzigt ongeveer per dag. Vrolijk meisje van 28. In München gaat alles met maar de overgave en de inzet bij het pijpen was uitstekend. Diep en gevarieerd. De ballen werden niet vergeten. En er was regelmatig oogcontact. Ook de tong van De Shyman mocht aan het werk en dat werd gelukkig zeer geapprecieerd. Ik mocht haar niet klaarbeffen want ze moest nog verder die dag. Daarna nog verschillende posities gedaan waarbij gedoseerd toneel en uitstekend weerwerk werd verricht. Uiteindelijk in missio het afgemaakt waarbij het oogcontact bleef. Een hele fijne dame met genoeg ervaring. Ook het even naliggen en de intimiteit daarbij waren prima. Een aan te raden dame die helaas veel te ver weg zit.

Groet en Respect,

De Shyman