PDA

Volledige versie bekijken : soms zit het tegen.....aparte wereld...

uurtje
12 oktober 2012, 17:00
Vandaag........op de A2 tussen Eindhoven en Maastricht.....

Op een gegeven moment kreeg ik onderweg een POG (plotseling opkomende geiligheid) aanval. Wat te doen? Ik was van A naar B onderweg dus YY (om maar van Duitsland te zwijgen) was eigenlijk buiten bereik.

Daarom maar de smartphone aan en de beroemde site voor thuiswerkers en andere actieve ladies aangeslingerd. Uiteraard wil ik wel vermelden dat de zoektocht aan enig criteria onderworpen werd. Leeftijd, PZC en bijgevoegde foto's vormden de basis waarop wel of niet werd gebeld.

Op dit moment staan er meer dan 20 (twintig!!) 06 nummers in mijn GSM zonder dat ik een afspraak kon maken. Dat geeft te denken. Uiteraard snap ik het helemaal als de GSM uit staat omdat er een klant is. Ik heb zelf ook een hekel aan GSM's die afgaan en nog erger als de dame erna grijpt.

Maar...............GSM's die met een buitenlandse voicemail reageren is wel raar. Als dames gewoon hele dagdelen ff niet ontvangen (uitspraak aan de telefoon) dan denk ik dat ze het ff moeten melden. Ik lees de advertentie namelijk wel. Wellicht is het ook handig dat als de dame met "time slots" aan komt dat het ook nog wel een beetje haalbaar is. Binnen 30 minuten erin en eruit is weliswaar mogelijk maar ja......laat maar. Het kan ook bijzonder helpfull zijn als de advertentie in zijn totaliteit correspondeert met de beschikbaarheid van een dame. Een advertentie die vandaag ververst is en waarvan de dame roept: "Neeeee schat (wat heb ik een hekel aan het woord schat)...vandaag werk ik echt niet" laat mij alleen maar met mijn hoofd schudden.

Het moeten dus gouden tijden geweest zijn voor de dames die geen gehoor gaven of waar ik een (nederlandse) voicemail kreeg.

Meer dan 20....ik kan het niet geloven........

Wat had ik het beste kunnen doen? Autoweg af, YY aandoen, entree betalen, een uur erop, 3 cola naar binnen en wat eten op de bakplaat en weg wezen.....

Dus.......zomaar een vrijdag in Oktober....