Volledige versie bekijken : Irina (Roemeense) ex-Amalia VM/GD
Koekkoek
12 oktober 2012, 21:54
Naam: Amalia
Haarkleur/-lengte : Zwart lang haar
Lengte dame : 1.72 cm
Postuur/Cupmaat : C (zeer strak)
Nationaliteit/Taal : Engels
Leetijd : 20
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, NMC beffen en zoenen
Opmerking:
Waardering: 10
2958
funske
13 oktober 2012, 11:28
Met deze meid heb ik vorige week een half uur gekamerd. Ziet er heel aantrekkelijk uit, vind ik, en is heel vriendelijk. Waarschijnlijk een nieuwe topper in GD! Bij mij wilde ze in eerste instantie alleen tegen extra betaling PZC doen. Nadat ik zei dat de meeste dames dit standaard wel doen, ging ze ermee akkoord om niets extra te vragen. Wat heet akkoord. Eenmaal op de kamer inderdaad PZC maar al redelijk snel ging het condoom erover en pijpte ze verder. Klein minpuntje, maar voor de rest heb ik mij prima met haar vermaakt.
De Shyman
14 oktober 2012, 22:16
Amalia, heerlijk meisje!
Nu hadden alle dames wel aandacht voor De Shyman maar dat was alleen maar omdat er nog niet veel IJsberen (blauwe beren) rondliepen. Een slechte gewoonte van De Shyman: hij rookt. Zijn aansteker is buitenmdel zodat hij deze niet vergeet. Amalia kwam tot drie keer toe een vuurtje halen. In haar ogen verdronk De Shyman bijna meteen. Nadat Sylvia was weggelopen en Amalia haar plaats tegen mijn heup had ingenomen ging het snel. Hoogstens 4 minuten later vroeg ik haar om een kamergang. Toen ze weg was om een handdoek, een laken en een sleutel te halen stond er al weer een andere dame bij De Shyman. Je zou er bijna van naast je slippers gaan lopen. Gelukkig ontvoerde Amalia me tijdig en achter haar bevallige billetjes aan liep ik de trap op. In een kleine kamer (in verhouding tot Babylon) deed ze haar kleding en schoeisel uit stapte op het bed en zoende me. Zachtjes begon ze maar het werd steeds voller en dieper. De blauw pels viel af en ze zakte met haar tong langs de tepels verder naar beneden waar De Kleine Shyman wakker was geworden en reageerde op de warme mond die zich om hem sloot. Verder gegaan op het bed. Het pijpen onderbroken omdat ik wilde beffen. Dat mocht! De pogingen om Amalia oraal te bevredigen leken succesvol te zijn. Ze was (gespeeld?) onder de indruk. De favoriete standjes Cowgirl, Doggy en Missio doorgenomen en in de laatste positie de regenjas gevuld. Tja, wat moet ik nog toevoegen. Ze is nog niet zo lang in GD. Ik denk dat als ze dit niveau van service kan doorzetten dan is dit een toppertje!!!
Ik geef als cijfer een 9,5 omdat er altijd ruimte is voor een verbetering alleen kan ik even niet zo gauw bedenken hoe. Misschien haar taal. Wanneer ze Duits en beter Engels onder de knie heeft dat loopt het cijfer op.
Groet en Respect!!
De Shyman
mathijs25
15 oktober 2012, 19:29
Zeker een toppertje, heb met haar gekamerd toen ze net in GD werkte. Spontaan, lief en voor de kamersessie een heerlijk gesprek met haar gehad. Na afloop bedankte ze me keurig en hoopte dat ze dat ik snel weer een bezoekje zou brengen aan GD. Aanstaande vrijdag is het weer zo ver, kijk er nu al naar uit :)
mathijs25
20 oktober 2012, 01:06
Wederom een heerlijk avondje gehad met deze dame. Bij binnenkomst begroette ze me al en na een uurtje gebabbeld te hebben mee met haar naar de kamer gegaan. Wederom genoten van deze dame; niet alleen van de seks maar ook van haar vriendelijkheid en bereidheid om rustig de tijd voor je te nemen. Ik kijk nu al weer uit naar de volgende keer met deze dame :)
stephan
16 december 2012, 12:20
Gisteren als laatste nog met haar gekamerd. Wat een heerlijk meisje is dat.
Bosco
25 december 2012, 10:48
Kan het hierboven geschreven bevestigen, op haar pp na.
Amalia is een mooie meid van 22 met cup B (koekkoek?) Het is heerlijk zoenen met deze erg lieve meid, die ook nog eens in het bezit is van een prachtige body. Haar service is dik in orde, gewoon een toppertje!!
Bosco-stempel erop!!
phoenix
2 januari 2013, 10:12
prachtige dame, wow, was ook een lekkere wip, waarin ze zeker veel moeite doet om het je naar de zin te maken....
egon, Dr. Rammler
20 januari 2013, 14:49
Naam: Amalia
Haarkleur/-lengte : Zwart lang haar
Lengte dame : 1.72 cm
Postuur/Cupmaat : C (zeer strak)
Nationaliteit/Taal : Engels
Leetijd : 20
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC, NMC beffen en zoenen
Opmerking:
Waardering: 10
2958
wow, die ist ja echt hübsch !!!
egon, Dr. Rammler
9 februari 2013, 14:59
neuerdings blondgelockt...
leevtijd: 22
kann neuerdings klein wenig deutsch
ich verbessere mich, nach Totalkontrolle durch Dr. Rammler+Assistenzarzt Gynakologe,:
S I E I S T D E R H A M M E R
und zwar im Aussehen und im Service
:liebe2:
egon, Dr. Rammler
9 februari 2013, 17:00
Nachtrag zu Amalia:
Waardering: gesamt 10+
Einzelwertung: TZ 10+, PZC 10+, NMC 10+, beffen 10+, zoenen 10+ pre en aftersales 10+ superlieve Maid
funske
11 maart 2013, 19:51
Na 5 maanden vandaag weer eens voor de mooie Amalia gekozen. Eerst op de bank waar ze alle tijd voor je neemt en daarna met haar in de kino geweest. Geweldige tijd met deze lieve meid gehad. Enige nadeel is dat de tijd omvliegt met haar, maar zo gaat dat nu eenmaal. Ze geeft hele goede service en pre- en aftersales zijn ook dik in orde. Deze dag, én mijn vrijkaartje, zijn weer goed besteed.
levensgenieter45
29 maart 2013, 21:55
aantal keren met amalia op de kamer geweest en kan alleen maar zeggen top het is the girl next door met ook nog eens een super figuur ze probeert het je ook echy naar de zin te maken en dat lukt:biggrin:
dutchboy69
8 juli 2013, 13:18
vorige week maandag met haar naar de kino geweest, super meid. neemt de tijd voor je.. heerlijk half uurtje.. later op de middag nog een trio met Amalia en nog een roemeense gedaan.
heerlijke stevige borsten en een lekker strak lijf. topper!!!
casio007
11 juli 2013, 01:07
Ook ik heb een uurtje met deze dame mogen stoeien.
Wow, wat weet deze dame je te hypnotiseren.
Haar figuur is heerlijk en haar looks zijn dodelijk en verslavend.
We hebben elkaar heerlijk verwend.
Met een zeer hoog herhalings gevaar.
Geld overigens voor de meeste vrouwen bij GD
888
15 augustus 2013, 15:01
Amalia... 2x mee gekamerd
zeer goede sessies.
na haar vakantie zoek ik haar 100% zeker weer op.
Clinic
19 augustus 2013, 20:07
Is op vakantie en komt begin over een kleine 3 weken weer terug................maar, het is een Roemse............dus weet je het nooit.......hoewel, bij Amalia.............daar steek ik wel een stukje hand voor in het vuur........een kleine 3 weken dus......
StrikerXMF
19 augustus 2013, 20:33
Als het goed is komt ze 6 september er weer. :freu:
Golden Dreams
6 september 2013, 13:03
Amalia is weer terug in Golden Dreams!
Admin
12 november 2013, 11:25
http://www.golden-dreams.nl/imgcache/5b791281a7a67c160874e8f17f6f1ab6.jpg (http://www.golden-dreams.nl)
http://www.golden-dreams.nl/imgcache/cf545245c260636bd46973bc4bc5d1ad.jpg (http://www.golden-dreams.nl)
Ontstopper
16 november 2013, 09:44
Donderdag 14-11 2 x met haar mee geweest en een topper voor mij. Kan niet anders zeggen.
Ben gelijk verslaafd aan haar geworden. Super service. Ze neemt de tijd en ook een gezellige dame om gewoon mee te praten erna en ervoor.
Echt waar voor je geld.
Zou gewoon zeggen een dikke 10.
Kom zeker terug voor haar!
Stiffmaster
16 november 2013, 11:37
Donderdag 14-11 2 x met haar mee geweest en een topper voor mij. Kan niet anders zeggen.
Ben gelijk verslaafd aan haar geworden. Super service. Ze neemt de tijd en ook een gezellige dame om gewoon mee te praten erna en ervoor.
Echt waar voor je geld.
Zou gewoon zeggen een dikke 10.
Kom zeker terug voor haar!
Een 10, oei maatje dat word lastig om te evenaren, wie weet op een van die mooie dagen in december. :biggrin:
Ontstopper
16 november 2013, 13:29
Ja dat klopt stiffie, ik weet het maar zij heeft wel gelijk mijn hartje gestolen.
Maar wie weet maakt ze er de volgende keer wel een 10+ van, ik sta er open voor. :freu::freu:
gergerger
27 november 2013, 23:58
ook met deze dame vertoeft en voor rematch geslaagd al met al klopt wat er over deze dame gescheven is
Ontstopper
6 december 2013, 18:59
Gister weer 2x met deze mooie lieftallige dame mee geweest. Zoals ik bij mij vorige bericht al zei een toppertje voor mij. Ze heeft mij weer goed opgevangen en ik haar. Super service kan niet anders zeggen. 31 December ben ik er zeker weer voor haar. Kan niet wachten. Duurt allemaal weer veel te lang. Voor deze dame te wachten is eigenlijk altijd te lang. Kijk er weer heel erg naar uit. :biggrin: :freu:
Stiffmaster
6 december 2013, 19:34
Gister weer 2x met deze mooie lieftallige dame mee geweest. Zoals ik bij mij vorige bericht al zei een toppertje voor mij. Ze heeft mij weer goed opgevangen en ik haar. Super service kan niet anders zeggen. 31 December ben ik er zeker weer voor haar. Kan niet wachten. Duurt allemaal weer veel te lang. Voor deze dame te wachten is eigenlijk altijd te lang. Kijk er weer heel erg naar uit. :biggrin: :freu:
Maatje, je kan beter je naam veranderen van ONTSTOPPER naar INSTOPPER, geniet ervan en op naar de 31e december. :freu:
Opa57
8 januari 2014, 21:09
Wat kan ik nog aan bovenstaande toevoegen? Het is een ontzettend lief, sociaal, goed Engels sprekende ex studente die op haar 21ste al snel door had dat zij met haar charmes en mooie lijf meer in Nederland kan verdienen dan de 300 euro (omgerekend) per maand in haar vakgebied (universitair geschoold) in Roemenië..
Misschien dat dat ook wel de reden is dat ze graag en gezellig keuvelt zonder direct de sleutelvraag te stellen…
Natuurlijk kwam die wel na een half uur… Gekozen voor een kamer i p v de bios, gewoon omdat ik van haar privacy (nog) langer wilde genieten.
Op de kamer fantastisch, (tong) zoenen wat summier, maar voor de rest voor alles in, zolang het maar met respect gebeurd !! Eerst lekker langzaam gepijpt, daarna in standje 69, doggy-style en haar voorkeur : 'you on me' goed uitgevoerd met als resultaat 4 dikke voldoendes van dit (enige) jurylid! Zij ziet mij zeker terug!!
Golden Dreams
26 februari 2014, 16:08
Fantastische meid: Amalia
6672
Clinic
26 februari 2014, 17:26
Wanneer komt ze weer terug? Als het morgenb of vrijdag is dan kom ik ff langs.....
Bluebear
26 februari 2014, 17:28
Wanneer komt ze weer terug? Als het morgenb of vrijdag is dan kom ik ff langs.....
Very nice lady according to my first judgement !! :tongue: :wink: :biggrin:
Golden Dreams
26 februari 2014, 19:57
Zelfs een fantastische meid als Amalia heeft van tijd tot tijd even wat vakantie nodig, maar zal niet lang meer duren eer ze terug is, we houden jullie op de hoogte ;)
Als het goed is komt ze aanstaande woensdag of donderdag weer terug!!!! 😃😃😃😃
Golden Dreams
6 maart 2014, 12:22
Voor de fans van Amalia ;) Ze heeft haar verdiende vakantie erop zitten en is wedergekeerd in Golden Dreams :freu:
funske
6 maart 2014, 12:24
Mijn prinsesje is terug......hmmmm....
dutchboy69
5 mei 2014, 09:35
afgelopen week weer een heerlijk uurtje met haar doorgemaakt.. hadden alle vrouwen maar het karakter zoals amalia:liebe2:
Ontstopper
15 mei 2014, 13:11
Mooi, gezellig, brains en erggg lekker . Wat wil een man nog meer. 1 woord perfect. (voor mij)
Ontstopper
25 mei 2014, 13:42
Vrijdag lekker weer met haar doorgebracht voordat ze vakantie heeft de 27e. Moest ff gebeuren kon het niet laten. :biggrin:
Die 4 uur in de kino en rest beneden 'POEH' als ik er nog aan terug denk :luvlove:
Heb het vaker gezegd en nu weer: SUPERRRRRRRR
Clinic
18 juni 2014, 12:27
Amalia is nu volgens mij contacten in VM.....................maar voor hoe lang.............dat weet je nooit
Amalia is nu volgens mij contacten in VM.....................maar voor hoe lang.............dat weet je nooit
verbaast me niks. ze was er altijd al nieuwsgierig naar. en voordat ze op vakantie ging deed ze al een beetje geheimzinnig of ze wel terugkwam en wanneer. ik denk als VM haar tegenvalt is ze direct weer terug.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Clinic
18 juni 2014, 16:55
Dat denk ik ook; dames zitten er voor het geld he, en als het ergens niets is proberen ze elders, groot gelijk hebben ze. Ons beren geloven op hun woord doen ze toch niet; het is tenslotte bijna overal kommer en kwel om een paar centen te verdienen.
Clinic
19 juni 2014, 21:09
Echt in vm hoor, kan haar hier wel laten maar dan staat ze niet goed.........verplaatsen?
Ze komt vanzelf terug. Ze worden daar opgejut door Liana. Kennelijk verdient ze bakken met geld in VM (bullshit).
mrourke
21 juni 2014, 12:44
Ze vroeg me de vorige keer het hemd van het lijf over VM. Zal een vreemde gewaarwording zijn om haar in VM te treffen. Deze prachtige dame hoort gewoon in GD. Ik denk dat ze spoedig terug zal keren.
Wentelt Eefje
18 juli 2014, 19:08
Ik had de stille hoop dat Amalia er gisteren ook zou zijn en inderdaad, deze voormalige :rolleyes: schoonheid was ook samen met haar ex-GD-collega Liana aanwezig in VM. Nog altijd een enorm aangename goed Engels-sprekende jongedame, maar haar modelachtige frisse uitstraling heeft door het nu sluike donkere haar en de extra kilo's veel ingeboet aan aantrekkingskracht, zelfs de glinstering in haar ogen lijkt wat gedoofd te zijn. Alleen haar borsten zagen er nog even betoverend uit, dat ook zij meestentijds topless rondloopt is logisch. Toch werd het (dus) onverwacht de reservebank voor haar, geen wissels toegepast uiteindelijk.
Clinic
21 juli 2014, 23:22
Mag volgens de aanwezigheidslijst van Babylon voor in ieder geval 3 dagen verplaatst, voor bepaalde tijd dus, worden. Mijn spermatozoïden vertellen mij dat dit geen blijvertje is hier in Babylon.
Clinic
23 juli 2014, 23:45
En mijn spermatozoïden hadden het weer bij het rechte eind...........ze werken beter dan mijn verstand......terug in VM
Ontstopper
9 augustus 2014, 12:06
Deze mooie dame nadat ze bij GD is weggegaan niet meer gezien, tot gisteren. :biggrin:
Voor mij nog altijd een topper die ik niet wil missen. Super vrouw. Heeft mijn dag (WEEK) helemaal goed gemaakt. :freu::freu::freu:
magic1
3 september 2014, 07:10
Mijn tweede keus van de dag viel op Amalia, en gekozen in eerste instantie voor een uur. Had veel over haar gelezen. Ondanks dat ze best aardig en netjes is vond ik alles erg plichtmatig. Heb het uur dan ook niet volgemaakt en na een half uur de handdoek in de ring gegooid. Weet niet aan het aan haar of mij heeft gelegen, maar ook dit kan natuurlijk voorkomen. Ondanks de tegenvallende sessie toch bedankt Amalia. :confused:
Chris Moneymaker
3 september 2014, 15:33
Ik kan mij toch wel vinden in de bevindingen van Magic1. Heb het een paar keer met haar geprobeerd. Ik heb beide keren het idee gehad dat ze haar standaard routine afwerkt en er zo snel mogelijk vanaf wil zijn. Ik was nieuwsgierig naar deze dame na het lezen van alle positieve comments hier op het forum. Misschien dat het ook wel aan mij heeft gelegen maar het was wel ok en meer ook niet. Had het idee na het lezen van de comments hier dat ze er echt plezier aan beleeft en het de gast naar de zin wil maken. Misschien is ze niet meer dezelfde als voor haar overstap naar VM. Ik geef haar net een voldoende, maar herhalingsgevaar is 0,0%.
Lesyeux
13 september 2014, 12:11
Bij mijn eerste bezoek aan VM op de vrijdagavond was het even zoeken naar een dame waar ik een klik bij voelde. Amalia sprong er daarbij wat mij betreft boven uit. Mooi om te zien, een prettige opgewekte glimlach en goed Engels. Na binnenkomst was ze me al opgevallen en later in de bar kwam ze naar me toe. Ze nam behoorlijk de tijd voor een prettig gesprek en het voorgenomen half uurtje is uiteindelijk op twee uur uitgelopen. Ik heb van haar genoten, maar ik herken wat de laatste twee recensenten schrijven: ze was ingetogen, ging niet voluit... Je zou haast zeggen: aan vakantie toe. Welnu... dinsdag gaat ze voor langere tijd weer naar Roemenië... ik vraag me af óf ze terugkomt, en bovenstaand CV lezend: áls ze terugkomt, wáár ze dan terugkomt...
ovboy
3 oktober 2014, 13:03
Ook vertrokken uit Villa Marisol-------} Golden Dreams. Het lijkt er op dat er een ware uittocht aan het plaatsvinden is in de Villa.
ovboy
14 november 2014, 03:10
912891299130913191329133
jos5185
14 november 2014, 21:44
912891299130913191329133
Zijn dit dezelfde dames? Lijken wel 2 verschillende te zijn andere haarkleur en ook flink wat steviger
Chris Moneymaker
14 november 2014, 22:28
Ja dit zijn echt dezelfde. Is alleen wat voller geworden. Ik ken haar alleen zoals op de meest recente foto's. Tenminste zo zag ze eruit toen ze in villa marisol werkte
Ontstopper
14 november 2014, 22:32
Ja dit zijn echt dezelfde. Is alleen wat voller geworden. Ik ken haar alleen zoals op de meest recente foto's. Tenminste zo zag ze eruit toen ze in villa marisol werkte
Klopt, zijn dezelfde. Zit ook 2 jaar tussen. Zij houd wel van lekker eten.
Verder is zij hetzelfde gebleven hoor. :biggrin:
Chris Moneymaker
14 november 2014, 22:41
Ja ik lees dat je nogal van haar onder de indruk bent ;) ik vond het persoonlijk iets minder
Ontstopper
14 november 2014, 22:51
Dat kan. Is ook altijd erg persoonlijk de belevenis met een dame. Ik heb mij altijd erg goed vermaakt met haar. :smile2::smile2:
Gaat er ook om dat er een klik is van beide kanten. De ene ijsbeer is de andere ijsbeer niet. (Gelukkig)
Kan ook een keer een slechte dag hebben gehad, noem maar op.
Boy69
17 januari 2015, 01:41
vrijdag gespot in LR
Boy69
18 januari 2015, 19:18
vrijdag gespot in LR
Artiestennaam in LR: Irina
rokkenjager
16 april 2015, 17:32
Is deze dame hier nog werkzaam?
Ricardo Banana
16 april 2015, 18:23
Is deze dame hier nog werkzaam?
Afgelopen weekend was ze er nog.
Prima
18 april 2015, 19:21
Maar jij mag daar alleen naar kijken Ricardo (-:
Tooghanger
17 augustus 2016, 11:53
Loopt inderdaad al een tijdje rond in Living Room. Ze heeft een hoog "girl next door" gehalte als je haar ziet rondfladderen in de huiskamer. Een knappe verschijning, mooi lijf, maar niets extravagant.
Omdat ze er al een tijdje rondloopt, keek ik er al eens over heen. Geen klik, weet je wel. Maandje geleden toch eens contact gezocht maar leek ze niet echt geïnteresseerd. Ook afgelopen week leek ze niet echt wild te lopen. Ook al liet ik blijken dat ik wel wat interesse had, toch maakte ze geen aanstalten om een praatje te komen slaan. Totaal geen jager dus. Meestal heb ik het niet zo op een dvp die geen inspanning doet qua presales. Belooft meestal weinig goeds. Maar dit keer werd ik helemaal wild van die afstandelijkheid.
Op de kamer ontdooide ze helemaal. Leuke babbel van paar minuten voor ze begon te zoenen. Vind ik een pluspunt. Weinig dvp's doen het zo, maar geeft je toch gevoel dat ze niet snel snel 50 euro's willen binnenhalen. De afstandelijkheid maakte snel plaats voor een top GFE. Heerlijk PZC als opener. Ze heeft het lijf en de technieken om een heuse PSE sexmarathon mee te beleven. Maar daar had ik afgelopen week de tijd & de stamina niet voor. Op een sessie van een half uurtje gehouden, maar haar wel een dikverdiende fooi gegeven. Wat mij betreft de beste sessie van het afgelopen half jaar.
Herhalingsgevaar 100%.
Wentelt Eefje
23 augustus 2016, 17:05
Bij mijn verslag van Zaterdag 20 augustus, verjaardagsfeest blueeyes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=505752#post505752)
Ondertussen een aantal voor mij interessante dames gespot, maar vooral een oude bekende waar ik helaas nooit mee gekamerd had. Omdat ik het zeker wilde weten en weliswaar nog niet van plan was om te kameren, maar al wel een kamer met haar vast wilde leggen, besloten om het ijsberengezelschap te laten voor wat het was en naar binnen om haar aan te spreken.
(Iets meer dan een jaar geleden spotte ik haar in Villa Marisol, maar was ze teveel aangekomen in mijn ogen en leek de twinkeling teveel verdwenen uit haar ogen om de move die nu wel plaatsvond te maken.)
Ik liep op Irina, voorheen Amalia, af en zei haar: "Ik herinner het me toch goed? Zwart jurkje met horizontale brede rode, groene, gele en blauwe strepen". Waarop zij zich verontschuldigde en zei dat ze zich bijna alle kamergangen wel kan herinneren, maar dat ik haar toch onbekend voorkwam. Ik zei dat dat kwam omdat we alleen maar een sigaret gerookt hadden destijds, terwijl ik op mijn toenmalige clubliefde wachtte, die vervolgens een onverholen dreigement uitte toen we met zijn tweeën waren, omdat ze de blik in mijn ogen naar toen nog Amalia wel gezien had...
Irina gaf aan het jammer te vinden dat alleen "kiloknallers" in LR toestemming krijgen om er zo bedekt bij te lopen, volgens haar was dat destijds één van de grootste pluspunten van GD als dame, je mocht dragen wat je wilde en "het stond me echt goed hè, dat jurkje?" Al snel zaten we in een bankje herinneringen op te halen in een zeer ontspannen sfeer en het was een zeer onderhoudend gesprek, ook omdat deze dame het Engels uitstekend beheerst. Ik bekende haar ook dat ik haar ook makkelijk aan haar ogen herkende, maar dat er iets nog meer in het oog gesprongen was. Ze heeft echt nog altijd op haar 26e ook een stel werkelijk betoverende borsten. En hoewel ze tijdens drie weken in Roemenië naar eigen zeggen teveel was aangekomen door het eten van haar moeder en zus, maar vooral de goed gevulde soepen van oma, zag ze er stukken beter uit dan een jaar geleden in VM en ook weer veel stralender gelukkig. (En dat sluike zwarte haar was mooi ook verdwenen.)
Ik had aangegeven dat ik bang was dat op de kamer de vermoeidheid te snel toe zou slaan als we nu zouden gaan kameren, maar we bleven kletsen, strelen, kussen. Had al wel duidelijk gemaakt dat ik nu ter compensatie van de gemiste kans 4 jaar geleden absoluut met haar de kamer op wilde maar toen we daar een tijd voor wilden afspreken zei Irina duidelijk te zien in mijn ogen (zelf wist ik dat het ook onder mijn badjas zo was) dat ik nu zin had. En hoe laat ik een kamer wilde afspreken.
Tot mijn eigen verbazing besloot ik toch maar de nu aanwezige geilheid te benutten al was ik echt van plan veel later pas te gaan kameren, en vertelde dat ze wel vast een sleutel mocht gaan halen, omdat ik alleen maar hoefde te douchen en er dan helemaal klaar voor zou zijn. Achter Irina aan lopend gaf ik aan dat ik een toenmalige extra in Schüttorf miste nu, hier een kamer op de begane grond, dus niet even lekker achter die kont aan de trap oplopen. Eerst even lekker staand tongzoenen en strelen en de laatste kledingstukken verwijderd. Wel bijzonder dat ze na meer dan vier jaar in deze business nog altijd tattoo-vrij is, al gaat er eentje en mogelijk nog een tweede komen (de getatoeëerde wenkbrauwen besloten we beiden niet mee te tellen). Na de gebruikelijke uitleg over mijn tatoeages werd de draad van het elkaars lichamen verkennen weer opgepakt.
Een erg grappig moment, waar ik niet over uit ga weiden, bezorgde ons beiden een lachstuip, vreemd genoeg identiek aan iets dat me ooit met Mickey overkwam, erg mooi.
Het beffen van haar erg mooie (en nauwe) poesje viel in goede aarde, haar erg lekker verwend met een steelse blik zo nu en dan op die magnifieke borsten en dat maakte me alleen nog maar geiler, zij was dat duidelijk ook heel erg. Toen ik niets meer aan mocht raken en zij daarna even was bijgekomen gaf ze zelf aan dat ze nog zo heet en nat was dat ze als zij mocht kiezen wilde neuken en het pijpen daarvoor overslaan. Een erg lekkere intieme, borsten knedende, tongzoenende close-cowgirl in dat nauwe kutje met een (uit haar tasje komende kennelijke kwaliteits-) condoom die gewoon liet voelen hoe heet (en spreekwoordelijk zelfs liet voelen hoe nat) Irina was. Ik kwam - naar haar zin eerder dan zij had gewild - na een aantal minuten verschrikkelijk lekker klaar. Ze bleef nog verraderlijk lang doorneuken (en ik van blinde geilheid stijf), maar op gegeven moment werd het ook haar te riskant en ze besloot toch maar "af te stappen". Netjes en bijna liefdevol schoongemaakt lagen we in elkaars armen te zoenen toen ze ineens grijnsde...
Ik vroeg wat er was, waarop Irina zei dat de grap in het Roemeens nog veel beter klonk, maar dat ze hem toch in het Engels ging vertellen, omdat die nu echt van toepassing was:
"Men and having sex with them is like a mobile phone. Not because - what they think - they "vibrate" so well, but because once they are in a tunnel, you always lose the signal too early, before you finished your last sentence"
Inmiddels waren ongeveer 45 minuten verstreken en ze liet onder het tongen voelen dat ze nog steeds echt geil was en stelde vast dat ik dat ook was. We bleven nog 5 minuten spelen, waarbij ik de neiging kreeg om voor een tweede ronde te gaan, maar ook wist dat ik daarvoor zou moeten bijpinnen, en ik vertelde haar dat we toch beter van de kamer af konden gaan. Eigenlijk vond ze het jammer dat ze niet gewoon Amalia had mogen blijven heten toen ze in LR begon, maar op mijn voorstel haar IFKAA te noemen zei ze dat Amalia nu ook echt verleden tijd was en ze ook voor mij altijd Irina zou zijn. Op weg naar de locker zei Irina: "Je had gewoon nog 10 minuten op de kamer kunnen blijven, die je nu toch moet betalen. Ach nee, klopt, we hadden nooit als we nu weer waren begonnen na 10 minuten kunnen afkappen!" Heel erg tevreden afgerekend en haar van een klein kadootje voorzien, erg gelukkig dat ik haar na meer dan 4 jaar toch op spectaculaire wijze van mijn to-do-list af heb kunnen strepen.
En dan was er natuurlijk nog de mogelijkheid om bij te pinnen voor een tweede kamer met Irina ("Next time you come to Living Room and I am here, please do come fully prepared!"), maar ik was van plan pas na middernacht nog weer eens te kameren en Daniël-rules of niet, zij gaf aan te wachten tot 12 uur ("I love pizza!") en niet lang daarna LR te willen verlaten. Omdat ik geen tijdsdruk-sessie wilde met haar (kan ook onbewust, als je toch naar huis wilt), besloten niet voor haar bij te pinnen. Ik heb Irina ten afscheid in elk geval eerlijk bekend dat het sowieso een fantastische dag, maar "You made my day!!!" Haar antwoord getuigde van gezonde professionele aftersales...
Herhalingsgevaar is toch wel extreem hoog, maar ik zal wachten, wachten en wachten, geduld betrachten... ...
Wentelt Eefje
23 augustus 2016, 21:16
Grappig genoeg kreeg ik veel later in de bar toen ik Irina sprak in het kader van de meervoudige aftersales een compliment dat in de kamer banaal geklonken zou hebben en nu ineens (door het (handige?) uitstellen daarvan) voor mij nog steeds in mijn oren nazingt.
Toen ze nog weer een poos later in de bar even met haar hoofd op mijn schouders rustte na een aantal zoenen zei ze iets dat nu heel grappig en heel mooi klonk en op de kamer voor een - misschien zelfs licht geïrriteerde - "ja, ja" van mijn kant zou hebben gezorgd.
Ik schrijf het nu op (was van plan behalve de teksten ook deze momenten voor mezelf te houden) omdat ik net in de supermarkt eraan dacht bij de kassa (door het uiterlijk van de cassière getriggerd). En waar deze de vorige klanten, heer en dame die beduidend meer afrekenden dan ik, het aanbod niet deed, toverde ze vanachter haar rug een bosje rozen vandaan begeleid door "U mag deze gratis meenemen als u wilt" het was het laatste bosje. Kennelijk was mijn geamuseerde blik door de herinnering aanleiding voor haar...
Wentelt Eefje
21 november 2016, 12:41
Bij mijn verslag: Zaterdag 19 november, verjaardagsfeest Boy69 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=522688#post522688)
Hirosh-Irina Mon Amour
Tot mijn grote opluchting werd ik, al pratend met een andere dame die duidelijk meer fiducie in een mogelijk vervolg op de kamer samen had dan ik, toegewuifd en -gelachen door Irina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31643-Irina-(Roemeense)-ex-Amalia-VM-GD). Die verwees 'en passant' de opmerking van gignnl (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=517143#post517143) over het niet werken op zaterdag naar het rijk der fabelen. Weliswaar had ze de afgelopen weken een paar zaterdagen overgeslagen, maar normaal gesproken is ze op zaterdag aanwezig als ze aan het werk is. Waarvan akte. Het duurde niet al te lang, voordat mijn voornemen pas na terugkomst uit Köln te gaan kameren als 'minder goed haalbaar' gekwalificeerd kon worden. Irina begreep mijn intenties maar vond ze maar raar. Twee minuten later was ik al zo geil, dat ik het voornemen nog vreemder vond dan zij het had gevonden.
Snel even gaan douchen en we daalden af naar één van de kamers beneden. Even later lagen we, nadat ik muziek opgezet had, tongzoenend in elkaars armen. Onze handen begonnen vervolgens een speurtocht over onze lichamen en ik besloot dat ik als eerste gever mocht zijn en zij ontvanger. Kennelijk heeft ze normaal blote voeten in haar plateauschoeisel en is dus haar footies niet gewend, of zou ze teveel mannelijk hormonen aanmaken, in elk geval had ze haar zwarte voetsokjes dus nog aan ontdekte ik toen naar beneden afdaalde om haar te beffen. Vond ze zelf zo grappig dat ze ze als ik geen bezwaar had aan wilde houden. Net als vorige keer 3 maanden geleden laat ze zich volledig gaan.
Vrijwel continu probeert ze met haar vingers haar klit nog iets bloter te leggen en daar maak ik dankbaar gebruik van. Ze wordt langzaam gek van mijn getease, mijn vingertoppen blijven de ingang van haar kutje natter en natter voelen worden, maar bewegen telkens mee als zij probeert ze eindelijk diep in haar kutje te voelen. Als ze uiteindelijk wel door mijn vingers geneukt wordt terwijl ik haar nog iets intensiever lik is het uitzicht op haar borsten die ze zelf nu kneedt in combinatie met haar knijpende nauwe kutje om mijn vingers zo geilmakend dat ik besluit mezelf af te trekken, ik kom heerlijk klaar op het moment dat zij dat ook lijkt te doen.
Fijntjes herinnert ze me eraan dat ik 3 maanden geleden na onze kamer beloofd had een volgende keer niet alleen financieel maar vooral fysiek 'better prepared' aan de start te verschijnen, wanneer ik ook nu weer al naknuffelend vlot in opperste staat van paraatheid voor een tweede ronde lijk. Ik verzeker haar dat ik inderdaad nu wel uitgerust ben en de tijd heb en dat ze zich dus wanneer we gaan neuken de grap van toen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28107-De-one-liner-uitspraak-van-het-jaar!&p=505781#post505781) kan besparen. En hoewel Irina bijzonder nauw is, daarmee Sphinx' theorie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43958-Mythe-of-waarheid-Zijn-dikke-vrouwen-nauwer&p=463189#post463189) eens te meer stavend - zij begon immers jaren geleden als slanke den in GD, nu toch wat uitgedijd -, blijkt de tube glijmiddel toch niet tevoorschijn te komen. Ze laat zich langzaam over mijn opnieuw snoeiharde lul zakken en voert langzaam het tempo op. Na een poosje vraagt ze me of ik haar wil neuken en na mijn instemming neuk ik haar heerlijk tongzoenend en borsten knedend in missio. Als ik zo nu en dan mijn tempo heel erg vertraag knijpt ze met haar kutspieren zo lekker dat ik overweeg helemaal niet meer te bewegen. Dan stel ik voor om naar doggy over te schakelen. Met het gezicht diep in het bed geduwd kan ze ze zich toch nog verstaanbaar maken. In mijn playlist ontlokte namelijk Kranium haar bijval ("I've Got The Stamina, To Hammer Ya")
http://youtu.be/6FIBkBP1spg
Tijdens de doggy (ik stoot nooit in sneltreintempo, maar wel diep en misschien niet echt hard, maar het komt natuurlijk wel aan als er meer dan 100 kg achter die lul aankomt) bleek ik één van haar footies uitgestoten te hebben door haar van haar plaats te neuken. Ontdekten we toen ze na de doggy opnieuw voor een cowgirl opzadelde. Naar eigen zeggen had ze al best wel wat te verduren gehad inmiddels, maar wilde toch graag verder neuken - even vreesde ik de flutschi, maar er ging alleen een kloddertje spuug op haar vingers die daarna even richting haar kutje en mijn lul gingen - en vooral het knijpen met dat van zichzelf al zo nauwe kutje is natuurlijk ultiem genot, dan hoef je beiden niet eens te bewegen...
Uiteindelijk bleek deze kamer bij beiden ingeslagen als een atoombom (zij: "Het leek even of je een epileptische aanval kreeg in plaats van geweldig klaarkwam."). Irina wilde echt per se een sigaret samen op de kamer roken, gaf zelf aan (we zaten net op anderhalf uur) dat de teller niet door zou lopen, maar dat ze niet met zo'n afgeneukt koppie weer onder de mensen wilde komen. (Die grote spiegels zorgen ervoor dat ze zich dat zeer bewust was.) Sterker nog, door haar werd een bovenmatig correct voorstel voor de financiële afhandeling gedaan, dankbaar aanvaard en wat extra goodies samen met het geld aan haar overhandigd. Ik kan niet anders dan concluderen dat Irina mijn bedpartner was tijdens mijn 2 absolute TOPkamers van 2016, het herhalingsgevaar is voor mij extreem hoog! (Al blijf ik erbij, tegenwoordig is ze eigenlijk uiterlijk niet echt meer mijn type, dat was ze de dag dat ze bij GD binnenliep wel.)
P(laatje)P(raatje)Z(aadje): 9,0 (8,0 / 9,5 / 9,5)
cheasehead
31 december 2016, 11:33
Even kort.
Afgelopen 2e kerstdag met dit lief, leuk en knap Roemeens kippetje naar de kamer geweest. Ik kreeg haar als tip van mijn maat en dat bleek maar weer eens een goede tip te zijn.
Met haar een meer dan prima half uurtje gehad met hele goede service en het is geen klok kijkster. Dus kortom herhaling zit er dik in
cheasehead
27 februari 2017, 19:59
Maar eigenlijk had ik mijn eerste kamertje al vaststaan althans ik wilde de dag zo ie zo een keertje naar de kamer gaan met Irina want zij was mij de vorige keer zo goed bevallen dat ik haar vandaag zeker zou willen pakken.
Toen ik eenmaal op een bankje zat en nog niet goed wist welke dame ik als eerst ging pakken kwam Irina op een bankje langs mij zitten waarop ik vervolgens maar meteen actie ondernam en bij haar ging zitten. Na wat gekletst te hebben zijn we op de kamer beland.
Wat eigenlijk wel op viel gedurende de dag is dat LR waarschijnlijk aandelen heeft in een Duitse energie maatschappij. Tjee het was overal vrij warmpjes deze dag want ze waren flink aan het stoken. Maar goed geen probleem want we waren toch in ons Adam en Eva kostuum op de kamer.
Wat heeft deze meid toch een mooie body zeg en ook een paar prachtige borsten.
Al zoenend rolde we over het bed waar we nog even door bleven zoenen totdat zij het heft in handen ging nemen en voorzichtig met haar vochtige mondje mij pielenmans omhoog zoog.
Wat een heerlijke BJ en wat een mooi uitzicht waar ik ook nog eens lekker met haar tieten kon spelen mmm. Daarna was het tijd voor het neukwerk , zij ging als eerste op mij zitten daarna missio en doggy waar ik vervolgens mijn kwakje met mach 3 in het rubber spoot.
Daarna hebben we nog even wat na gebabbeld en tot mijn grote spijt ( en ook die van Jooploop) gaat zij stoppen met het vak en gaat ze lekker terug naar huis om dan vervolgens nooit meer terug te keren. Gelukkig hebben we haar kunnen treffen op haar laatste werkdag.
Echt een supermeid en jammer dat ze ophoud en hopelijk komt ze nog terug op haar beslissing want wat ik wel heb geleerd is dat de Roemeense kalender/agenda nog wel eens wil afwijken op sommige beslissingen.
Haar netjes afgerekend bij de kluisjes en haar een dikke knuffel gegeven.
Prima
4 maart 2017, 22:29
Voor de irina liefhebbers : ze is maandag vertrokken naar rumania , samen met haar hond , en komt niet meer terug . Vond Duitsland oke , maar wil nu een ander leven gaan leven .
Ik was niet vaak op kamer met haar , maar irina was altijd vriendelijk en correct , dat waardeer ik in haar .
We hebben 1.5 uur afscheid genomen , en hoop dat het gaat lukken in Roemenië .
Redlozz
16 maart 2017, 21:33
Top meid met topservice die spijtig genoeg gestopt is. Wens haar veel geluk in nieuwe start in haar thuisland
Jooploop
27 december 2019, 18:15
Ze was ooit mijn eerste dame in lr eind 2016 met haar toen een aantal kamertjes mee gemaakt
En gestopt in februari 2017 on het geluk in haar thuis land te vinden
Maar gister op de 2de kerst dag gingen cheasehead en ik na lr om onze kerst compleet te maken
En me maat zij op den duur is dat Irina en ja dat was ze tot onze Groote verbazing en na ruim 2 jaar weg is geweest en weer opduikt wie had het verwacht ik niet maar zo zie je maar ze heeft normaal werk gevonden in haar thuis land maar heeft vakantie en wilde wat extra verdien en ze zal maandag haar laatste dag weer hebben
Later op de dag zat zij alleen op een bankje wat te roken en ik zat ook alleen en ze vroeg als ik
Bij haar kwam zitten zo dat we even wat bij konden praten en zo ik was net van de kamer af
En zij haar ik kom later op de de terug waar op ze zij vergeet mij niet nou nee en loop even terug na haar om een tijd af te spreken
Het was een aantal uur later en de tijd was daar netjes op tijd en gingen naar de kamer
Het bed werd op gemaakt en haar kleding ging uit pfff ziet er nog steeds zo mooi uit als toen
Eerst nog wat bij gepraat en toen was het tijd om eens te kijken als het nog net zo goed was als
Toen en ik kan je vertellen dat was het zeker toch leuk om zo het jaar af te sluiten het was me laatste dame van het jaar en ook nog eens een verrassing
gignnl
27 december 2019, 23:59
Gisteravond ontving ik bericht van Jooploop dat ze weer ff In Tha House was.Helaas was de Hertog uit Arcen al volop op bezoek bij ne dus rijden was geen goed idee.
Daarom vandaag na wat sociale verplichtingen voor mijn doen laat naar LR.
Bij binnenkomst zag ik al dat alle kamers bezet waren.In de bar bij de jongedame B.adslippers wat gaan drinken.
Een voor een kwamen de dames van de kamer maar geen Irina.Zou ik dan pech hebben?
Na verloop van tijd kwam er een blonde dame met een slank figuur en bril,en ja hoor na 3 jaar was ze er weer.
Mijn vaste chicka van 2016,na Tanja uiteraard Molaar.
Ze zag er uitstekend uit,een mooi strak figuur.
Uiteraard naar de kamer,"for old times".
En ja na 3 jaar was het weer super,stomende sex:annieengel:
Hopelijk mogen we haar volgend jaar weer begroeten!!
dbd67
29 december 2019, 11:26
Ben gisteren ook voor Irina naar LR gereden met dank aan het bericht van JoopLoop had niet verwacht dat ze weer in een club terug zou komen.
Na een lange rit van meer dan 2,5 uur vroeg in de middag bij LR aangekomen, direct een grote pluspunt de ontvangst! veel clubs kunnen daar wat van leren hoe vriendelijk je daar wordt ontvangen.
Was voor mij meer dan 3 jaar geleden dat ik in de club was in die tijd is er weinig veranderd.
Duurde een klein uurtje voordat Irina binnen kwam en toen een wel heel hartelijk begroeting, ken haar nog van de Golden Dreams tijd.
Sommige vrouwen worden mooier als ze ouder worden en zij is er 1 van, 12 kilo afgevallen en haar service is van ouds.
Over de kamergang kan ik alleen maar zeggen WOW!
p.s. Nog een update de clubleiding heeft haar gevraagd om wat langer te blijven en ze is in LR te bewonderen tot 2 januari om daarna weer terug te keren naar haar vaderland.
Of we haar ooit weer terug zien? Zoals ze zelf zei zeg nooit nooit, maar dat zal dan in de vakantie van haar normale baan zijn.
madiwodovr
1 maart 2020, 19:16
Gewoon goed en niks minder dan dat!
Weerzien met een overheerlijke dame die full service nog hoog in het vaandel heeft.
Ik had t geluk dat ze mij nog kende en tipte me dat als ik deze avond met haar wilde kameren, wij niet al t lang moesten wachten.
Reden: was al geboekt voor de verdere avond.
Als je van lekker houdt: try before you die. En pas op, Corona is coming for ya.
Wentelt Eefje
4 september 2022, 08:23
37420
37421
pret
4 september 2022, 08:47
Belangrijk is om te weten waar ze is tegenwoordig.
Wentelt Eefje
4 september 2022, 08:56
Dat onderschrijf ik helemaal!
Willem2
4 september 2022, 12:11
In het nachtkastje van Wentelt Eefje :rolleyes:
dbd67
4 september 2022, 12:50
Ze heeft tegenwoordig een normale job in Roemenië.
youngman41
24 november 2022, 09:44
Hello together,
I am completely new in this forum here and happy to be a member now :)
I know her from times in Living Room before Corona...does anyone know whether she will come back somewhere in NRW during Christma time?
Usually between Christmas and New Year she was before Corona in Living Room...
Thanks a lot!
Regards
Willem2
25 november 2022, 10:52
@youngman
Hello and :welcome2:
See the answer above.
She has got a normal job in her own country.
WA
25 november 2022, 13:45
Maybe ask receptionist Roxy @ goldengate. She was pretty close with Irina in their Living Room days.
youngman41
25 november 2022, 13:50
Hello together,
thanks a lot.
@Willem2: Yes, that's true but as I know she always had a normal job in her own country and she only cames during her holidays for 1-2 weeks. Usually round about Eastern and Christmas Time. So that's why I asked whether she perhaps comes back for some time between Christmas/New Year.
@Wim Arts: thank's a lot for information, I will try that. I know that receptionist Manuela from Living Room days knows here very good too but after closing Living Room I never saw her again.