Breezahlover
14 oktober 2012, 12:23
Haarkleur/-lengte : lange lichtbruine haren
Lengte dame : 1,60 m
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt vooral engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen gezien
Service:
Voordelen: prachtig meisje! Zou er zo verliefd op kunnen worden
Nadelen: Geen CIM
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Doris is net nieuw bij Babylon. Een prachtig meisje, dat stil op de bank zat, als een plaatje! Ze komt niet naar je toe, dus je zult zelf actie moeten ondernemen. Ik heb haar meegevraagd naar de kamer, alwaar we fijn tongzoenden. Ze is niet erg ervaren, maar dat geeft het GFE weer wat cachet. Pijpen is redelijk, en ik moest moeite doen om niet klaar te komen als ze je met haar prachtige ogen aankijkt terwijl ze op en neer gaat :biggrin:
Uiteindelijk in missio de boel afgemaakt, zodat ik een perfect uitzicht had op haar prachtige smoeltje en haar op en neer wippende tietjes.
Al met al een fijne sessie en zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn collegawandelaar zat een uurtje met de eveneens nieuwe roodharige Kitty op de kamer en kwam ook met lovende verhalen terug. dat gaat derhalve mijn volgende projectje worden.
Lengte dame : 1,60 m
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt vooral engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen gezien
Service:
Voordelen: prachtig meisje! Zou er zo verliefd op kunnen worden
Nadelen: Geen CIM
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Doris is net nieuw bij Babylon. Een prachtig meisje, dat stil op de bank zat, als een plaatje! Ze komt niet naar je toe, dus je zult zelf actie moeten ondernemen. Ik heb haar meegevraagd naar de kamer, alwaar we fijn tongzoenden. Ze is niet erg ervaren, maar dat geeft het GFE weer wat cachet. Pijpen is redelijk, en ik moest moeite doen om niet klaar te komen als ze je met haar prachtige ogen aankijkt terwijl ze op en neer gaat :biggrin:
Uiteindelijk in missio de boel afgemaakt, zodat ik een perfect uitzicht had op haar prachtige smoeltje en haar op en neer wippende tietjes.
Al met al een fijne sessie en zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn collegawandelaar zat een uurtje met de eveneens nieuwe roodharige Kitty op de kamer en kwam ook met lovende verhalen terug. dat gaat derhalve mijn volgende projectje worden.