MichelJ
14 oktober 2012, 15:33
http://www.crossed-flag-pins.com/genimg/flaggen/Bulgaria-180-animated-flag-gifs.gif
Naam : Niki / Nikoletta
Nationaliteit / Taal : Bulgaars / Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur / Lengte : Bruin / Halflang
Lengte : 1.67 m
Postuur / Cupmaat : Romig / B-cup
Tattoo / Piercing: Nee / Dacht het niet
Service : PZC, NMC
Voordeel: stevig lichaam, geen angst dat je haar door midden beukt
Nadeel: service
Prijs: € 50 per 30 min
MichelJ
14 oktober 2012, 15:59
Ergenis halverwege de avond had ik wat rust nodig na een paar uur bij de Bende van Ellende (nu ook bekend als Gangbang Team Holland B.V.) gehangen te hebben. Terwijl ik op de grote bank in de hoek voor de Kino lig zitten 3 vriendinnetjes gezamelijk op het danspodium. Eén van die drie draait zich een paar keer naar me toe en begint gekke bekken te trekken. Nou sporen de meeste DVP's (en ijsberen) niet, dus daar sta ik niet zo van te kijken. Even later vraagt ze of ze bij me mag komen zitten. Ik geef haar aan dat dat geen probleem is als ze maar niet te druk is zoals bv. Roemeense Julia (die er gisteren helaas niet was :frown:), aangezien ik wat rust nodig had. Er ontstond een leuk gesprek, op een hoger niveau als je met een doorsnee Roemeense normaal gezien hebt. Een twintigtal minuten bleef ze bij me hangen, zonder aan te dringen om auf Zimmer te gaan. Aangezien dat toch wel een redelijke zeldzaamheid in Hessen is werd ik meer en meer geïnteresseerd in haar. Die interesse viel ineens een heel stuk weg, nadat ze zei dat ze uit Plovdiv kwam....of zei ze nog dat ze een Plofkip was (ze had nogal een stevig figuur...een toekomstig BS-meisje waarschijnlijk). Ik vroeg het nog eens waar ze vandaag kwam. "Plovdiv...Bulgaria!", zei ze. BEEP BEEP BEEP BEEP hoorde ik in m'n hoofd, alle alarmbellen gingen af, snel weg wezen MJ! Maar nee... ondanks dat ze Bulgaars was werd ik wel geil van haar, een stevig lichaam om eens flink doggy te nemen. Ik gaf haar aan dat ik nog niet op kamer wilde gaan, maar dat ik haar waarschijnlijk later op de avond nog wel zou treffen...
En dat was het geval, zo tegen middernacht, nadat ik nog snel een bord Chinese kip met rijst naar binnen had gewerkt (helaas was de goulash-soep weg, ik verdenk de Bende van Ellende daar van). In de bar trof ik haar weer en besloot haar maar gelijk mee te vragen. Eenmaal beneden bleken alle kamers vol te zijn en er waren nog ongeveer 8 stelletjes aan het wachten :eek:. "You want to go to the cinema-rooms?", vroeg ze me. Ik gaf haar aan dat die kamers daar OK zijn, alleen had ik geen zin om in de Kino te gaan liggen. Ze dacht er gelukkig precies zo over. Ook daar was een wachttijd van een paar minuutjes. Eenmaal op kamer bleek weer waarom ik nooit meer met Bulgaarse meiden ga. TZ en beffen zat niet in haar pakket, het PZC voelde alsof een konijntje aan een wortel zat te knabbelen, dus haar vriendelijk verzocht om daar mee te stoppen. Het NMC was daarentegen wél van een behoorlijk niveau, iets wat ik eigenlijk ook wel verwacht had en ook de reden was dat ik haar uitgekozen had. Uiteindelijk doggy het werk afgemaakt, maar een herhaling met haar zal er zeer zeker niet inzitten, hoogstens krijgt ze de volgende keer een bos worteltjes om aan te knagen. Überhaupt met Bulgaarsen zal ik niet meer gaan, van de 15-20 Bulgaarse sessie was er geen enkele sessie die als OK te bestempelen was, laat staan een goede sessie... Ach ja...gelukkig is er een overvloed van Roemeentjes met hier en daar een verdwaalde Poolse :)