PDA

Volledige versie bekijken : Irene vulkaanhuis nieuw k703

de duisburg spesjalist
14 oktober 2012, 19:00
het zijn de mooiste avonden als er voet bal is. zo was afgelopen vrijdag ook het geval en voor het nl elftal hoef je toch niet thuis te blijven ze baken er simpel weg niks van :mad:.

rond 21.oo uur ree ik de vulkaanstrasse op en er was geen controle :freu: de auto bij eros 26 geparkeerd en me rondje begonnen op de 2e etage van het nieuwe vulkaanhaus staat een dame genaamd Irene die al zeker 2 jaar mijn aandacht trek ma ik het haren niet :biggrin: ik liep de trap op en ze riep me gelijk een 5 minuten met haar staan te praten en de kamer op het standaard bedrag betaald 30 euro .en me ontdaan van mijn kleding toen op bed beland deze dame kan pijpen als een van de beste :tongue: mc ze deed dat zeker 10 minuten. toen zij boven op couw cul vol overgaven ging ze er tegen aan van standje verwiselt en dogy :eek: mijn vavo standje en als laatste misjonaris toen kwam de ontlading .

ze is absoluut niet gejaagd nog zeker 15 minuten met haar gesproken en een pitza gegeten ze ziet er alleen bitzerig uit ma het is een aardig mens met een mooi uiterlijk

aders vulkaanstrase 19
naam irene
nationaliteit oost euro pees
tatoes ja
cub d haar zwart
hygiëne goed
intiem uitstekend
:cool:

Big30
14 oktober 2012, 23:36
me rondje begonnen op de 2e etage van het nieuwe vulkaanhaus staat een dame genaamd Irene
Nog even op de site van het Vulkanhaus 17-19 gekeken maar de nieuwbouw heeft klaarblijkelijk geen apart adres en is dus ook onderdeel van Vulkanstrasse 17-19, op de site wordt het aangeduid als gebouw 2 en de kamernummers zijn opvolgend op die van de kamernummers in het oude 17-19 gebouw.

de duisburg spesjalist
15 oktober 2012, 20:00
oke ma het achterste huis heeft nr 19 vandaar 17-19

Big30
15 oktober 2012, 20:06
oke ma het achterste huis heeft nr 19 vandaar 17-19
Nee dat klopt niet wat je zegt. Het voorste huis (Vulkanhaus) is altijd aangeduid geweest met 17-19, die nummers staan ook groot aangeduid op het voorste huis. De nieuwbouw is daar gewoon bijgevoegd en heeft hetzelfde adres met alleen andere kamer nummers.

Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28440-Duisburg-Plattegrond-Vulkan-Links

http://doxyspotting.com/uploads/vulkanhaus-duisburg.jpg

de duisburg spesjalist
15 oktober 2012, 20:22
dat er op de voorkant 17-19 staat weet ik en dat stond er ook op toen het nieuwe vulkaanhuis nog een bouw val was. ma ik heb altijd gedacht dat het achterste huis nr 19 is .ma wat maak het uit irene is op een kamer werkzaam in de 700 nr en de sex shop is er ook niet meer . en loop jij daar voor 17-19:biggrin: en op de plate grond sta inderdaad geen nr 19 ik stel voor we gaan samen na het kadaster van duisburg en zoeken het uit

Big30
15 oktober 2012, 20:30
Haha ja laten we dat doen bij het kadaster in Duisburg langs gaan! We zoeken het tot de bodem uit :tongue:, je had het wel goed omschreven hoor dat Ireen in de nieuwbouw van 17-19 zit. Klopt ook van nummer 700 want dacht dat de nieuwbouw begint met nummers in de 500 (BG) en dan zou de tweede etage op 700 moeten zitten.

WA
23 februari 2013, 22:55
En al bij het kadaster geweest heren? Irene heeft er in ieder geval niet op gewacht. Die is namelijk vertrokken.

de duisburg spesjalist
24 februari 2013, 12:38
irene kom binnenkort terug ze is een maantje na huis de planning is dat ze 28 februari weer is of dat gaat gebeuren ligt aan de ontwikkelingen op de vulkaan spreek haar wekelijks heb heer dus het een en ander gemeld

WA
25 februari 2013, 00:25
Kijk eens aan :freu:. Info waar we iets mee kunnen. De spesjalist kan zo waar ook reageren zonder zijn onderbuik gevoelens mee te laten spelen :biggrin:

de duisburg spesjalist
25 februari 2013, 18:28
in een hoere buurt heb ik geen onderbuik gevoelens al zitten er wel dames bij die ik kwa mens leuk vin :biggrin:

de duisburg spesjalist
27 juni 2013, 10:13
irene kom binnenkort terug ze is een maantje na huis de planning is dat ze 28 februari weer is of dat gaat gebeuren ligt aan de ontwikkelingen op de vulkaan spreek haar wekelijks heb heer dus het een en ander gemeld
irene is weer op de vulkaan nieuwe vulkaanhuis kamer 704 en ik heb weer super genoten :tongue:

de duisburg spesjalist
25 juli 2013, 11:13
deze dame is met vakantie voor 2 weken en zou terug zijn op 7 augustus

de duisburg spesjalist
11 augustus 2013, 10:32
weer aanwezig 17-19 2e verdieping kamer 704

de duisburg spesjalist
12 oktober 2013, 10:02
werkzaam op kammer 704 nieuwe vulkaanhuis

de duisburg spesjalist
2 november 2013, 12:01
dvp is tm 8-11 met vakantie

de duisburg spesjalist
17 mei 2014, 10:21
zoals ik al welles vaker verkondig heb de meeste dames kommen terug na een plek waar ze een goede boterham verdiend hebben deze ook werkzaam op kamer 703 van het nieuwe vulkaanhuis een verzoek aan de mods om kamer nr aan te passen

de duisburg spesjalist
27 oktober 2014, 20:57
overigens weer aanwezig zelfde kamer :rolleyes: