PDA

Volledige versie bekijken : Fresh.Be stelt zich voor.

Fresh.Be
14 oktober 2012, 15:31
Ik ben tot voor kort ook enkel een guest geweest hier op dit forum... Nu heb ik me wel degelijk ingeschreven en ben een 'rookie' ijsbeer :) en je kan gewoon alles leze, wat jullie schrijven, heb namelijk voor mijn eerste visite naar golden times hier op jullie site research gedaan....
Drempelvrees, wat kan ik verwachten al die dingen kwamen in me op, en het is natuurlijk leuk dat je op een forum kan lezen hoe of wat...

En zeker naar welke vrouwen je moet uitkijken of voor moet oppassen !
En nu ook voor naar villa vertigo, deed ik research en toen heb ik besloten om me te registreren!

Dus bij deze groet ik jullie allen! En hopelijk lopen we elkander wel eens tegen het lijf, liefst na het douchen haha!

Greetings from .Be!

Fresh.Be
14 oktober 2012, 15:38
Het is toch leuk om als nieuweling in zo'n scene even wat research te doen...
Ik heb het ook gedaan ivm. Golden times vorig jaar... Ik wist niet wat ik kon verwachten dus heb ik op internet liggen zoeken kwam bij jullie uit! Zeer goede "reviews" en het heeft me zeker geholpen want ben er naartoe gegaan en man man man... Wat een ervaring!

Nu deed ik het weer omtrent villa vertigo! En heb maar ineens besloten om me lid te maken...
Dus hierbij gegroet allen! En misschien lopen we elkander eens tegen het lijf, liefst na het douchen natuurlijk! Haha!

Groeten Vanuit belgie!

Big30
14 oktober 2012, 19:33
Hallo Fresh.Be,

:welcome2::welcome2: als schrijven lid op het IJBF!

Jansen
14 oktober 2012, 20:03
Het is toch leuk om als nieuweling in zo'n scene even wat research te doen...

Dus hierbij gegroet allen! En misschien lopen we elkander eens tegen het lijf, liefst na het douchen natuurlijk! Haha!

Groeten Vanuit belgie!

Je schrijft in al je berichten elkaar tegen het lijf aan lopen en het liefst na het douchen ?

Wij zijn geen homo's maar vrouwen liefhebbers die de dames tegen de plinten en het plaffond omhoog neuken en waar de spiegels
zelfs krom gaan staan bij de doggy houding.:fuck:
Dus ik hoop niet dat je tegen mij aan gaat lopen zowel voor of na de douche daar heb ik geen zin in.:biggrin:
In de bar samen een biertje daar ben ik wel voor.

Jansen iets langer hier met 5417 berichten ( een beetje Belg/Luxemburger/Nederlander en Duitser )

Fresh.Be
17 oktober 2012, 18:37
Ja dat komt omdat ik elke keer een bericht schreef en dat kon ik niet lezen dus dacht ik dat er iets mis was met mijn computer, bleek dat mijn account nog niet geactiveerd was... Een fout is menselijk e :)

Greetings from .Be!