PDA

Volledige versie bekijken : Wie kent dit Helene Fischer-type ???

SFL
14 oktober 2012, 23:42
Wie kent dit Helene Fischer-type:

Haarkleur/-lengte : Blond, korte carré
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : Slank, atletisch / B-cup
Nationaliteit/Taal : ???
Leeftijd : halverweg 20
Tatoeages/Piercings : weet het niet zeker
Service: ???

Ik had nog wel zin in deze. Ik ben er wel een paar maandjes tussenuit geweest, maar volgens mij was ze niet heel nieuw. Zit altijd ergens op de leuning van een bank of is bezig op de gokkast. In tegenstelling tot Helene Fischer is ze bleker van huis en iets jonger. Het spreekt voor zich dat ze er ook een tikkeltje meer bimbo uitziet. In deze kettingrokende schoonheid had ik enorm veel zin, maar alsof de duivel er voor iets tussen zat, kreeg ik haar altijd in de gaten wanneer een ander mokkel mijn aandacht zat op te eisen of wanneer zij zelf haar job aan het uitoefenen was en een kerel meenam naar de kamer. Hoogstwaarschijnlijk zal ze wel Pools zijn, maar Duits of Hongaars kan natuurlijk ook. Een Nederlandse is het zeker niet, zoveel is duidelijk na een Nederlander er in het Engels horen tegen praten.

Wie niet weet wie Helene Fischer is, die heeft een gat in zijn Schlager-cultuur en moet hier eens even naar kijken: http://youtu.be/caGA2K4jtdQ

sofaking
15 oktober 2012, 18:37
Misschien Oekraïense Oksana ? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30992-Oksana-%28Oekra%EFne%29 Dat is gemakkelijk na te gaan als je haar rug kan zien want daar prijkt een enorme, aartslelijke tatoo op.
Maar voor de rest vind ik ze wel knap en op kamer was ze ook zeker de moeite waard.

Bluebear
15 oktober 2012, 20:43
SFL, Bij de PHG loopt regelmatig een Duitse milf rond die heel goed in jouw patroon zou passen. Ze lijkt ook nog op jouwfavorietje. Probleem is dat ik geen naam heb. Ze was vroeger al werkzaam bij de PHG en beweerde tegen mij dat ze "das besten renpferd von den club war". Nu was ze een oudere knol, zei ze, maar nog steeds vol "trucs". Ze ziet er echt uit als een dame en absoluut niet "Bimbo". Ze is een tijdje in Griekenland getrouwd geweest, gescheiden en nu weer teruggekeert naar haar oude hobby. Misschien dat dit verhaaltje andere beren iets zegt en haar naam weten. Zeer voorkomende en aardige dame. Helaas niet mee gekamert.

SFL
16 oktober 2012, 18:00
@ SofaKing: neen, Oksana was het zeer zeker niet. Dame waar ik het over heb had ook geen al te grote body-art op zich en al helemaal niet op haar rug.

@ BleuBear: In PHG heb ik de laatste keren (vorige week en in juni) nooit echt een blonde opgemerkt die aan jouw beschrijving voldoet. Vraag is alleen op welke van mijn favorietjes ze gelijkt? Ik hoop wel dat je die ouwe met haar heel dikke loezen niet bedoeld, want dat is eerder een type voor mijn maatje Killer-Bull.

Dame die ik in dit topic bedoel is van kop echt een duplicaat van Helene Fischer... Alleen haar lichaam minder gespierd en stevig. Heel mager natuurlijk ook niet, maar zeker niet dik. Zat vorige vrijdag meestal op het verhoog aan de sofa's. Altijd op de leuning, met haar benen over elkaar geslagen. Bleke huid.

Fraulein Fischer zoals ze het hardste op gelijkt:

2971

obi wan
18 oktober 2012, 01:18
Heren,
Volgens mij hebben jullie het over Nicky. Zie bij PHG. Als je de kans krijgt haar te vangen moet je het zeker niet laten!

Nicky PHG (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23508-Nicky-%28Duitse%29&highlight=nicky)

Big30
18 oktober 2012, 01:27
@obi wan,

Bingo! Zat mijn gedachten al te pijnigen maar jij bent in deze niet te verslaan, thxs. Nicky dus kan niet missen!

woods25
19 december 2013, 22:21
Kann diese Frau nicht Viktoria sein aus Pl Sie arbeitet seit 2,5 J in YY
Gruß
woods25