PDA

Volledige versie bekijken : Eda (Turkse)

SFL
14 oktober 2012, 23:43
Eda (TK)

Haarkleur/-lengte : bruin lange stijle haren
Lengte dame : tss 1m70 en 1m75
Postuur/Cupmaat : maatje meer, maar zeker niet moddervet / C-cup
Nationaliteit/Taal : Turk/Engels en Duits
Leeftijd : 24j
Tatoeages/Piercings : paar kleine pietluttigheden
Service: beperkt TZ en PZC, NMC
Voordelen: Goed voorkomende jonge vrouw
Nadelen: niet echt veel vakkennis en een saaie service. Niet al te vriendelijk na afloop
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50€

Een volslanke Turkse. Of misschien niet echt volslank gezien haar lengte, maar toch goed voorzien van poten en oren. Ziet er totaal niet Turks uit met haar bruine haren en blauwe ogen. Op het eerste zicht had het een Italiaanse kunnen wezen.

Zij was aangenaam gezelschap aan de bar en had een goede uitleg mee. Maar helaas deed ze zich in de bar dan ook beter voor dan dat ze werkelijk waard was op de kamer. Het is niet meer dan een standaardservice en met zoenen en PZC is ze heel zuinig. Aangezien ik haar een mooie jongedame vond, lukte het me nog net om binnen een halfuur klaar te raken. Haar ervaring leek me eerder matig en passie was er algeheel niet. Hoe dan ook ben ik blij om haar toch geprobeerd te hebben, want van de Turkse delegatie vond ik haar wel de knapste. En bij gebrek aan de Blonde Turkse Helena, bleef zij als enige voor mij over. Herhalen met haar zit er toch niet in en ik zou haar natuurlijk ook niet aan iemand anders aanraden… Tenzij ze qua uiterlijk helemaal je ding is of indien je transparante afspraken op voorhand met haar kan maken.

Don Rudo
30 december 2013, 03:00
Met een handdoek om haar borst gedrapeerd vleide deze dame zich tussen mij en andere beer neer op de bank in de disco en legde haar hoofd op mijn borst te rusten. De andere beer maakte zich kwiek uit de voeten.
Of ik haar een beetje wilde opwarmen vroeg ze. Ze kon ook goed masseren, voegde ze er fluisterend in mijn oor aan toe. Nou vooruit dan, uurtje massage voor 100 euri okay? okay.

De handdoek uitgespreid op bed was luie beer lui en is op de buik gaan liggen. In de smalltalk gaf ze aan 3 maanden massage cursus te hebben gehad maar dat moet schriftelijk zijn geweest want het was een beetje lafjes met de handen over de schouders en rug wrijven, later ook nog even de benen. Eerst vroeg ze nog of er langer dan een uurtje in zat om de tijd beter in te kunnen indelen, ja tuurlijk 2 uur kneden mag ook.
Ik vermaak me wel met uitzicht op de lavalamp en met de muzak uit de luidsprekers, kijken wie dit het langst volhoudt.

Na twintig minuten was ze toch aan het eind van haar Latijn. Ik ben maar eens op gaan zitten en wat met dame gepraat en haar eens goed bekeken. Mooie meid wel om te zien. Geblondeerd haar, blauwe ogen, inmiddels weer strak figuur, het lichaam vol met tattoo's die herinneren aan de memorabele momenten met VOLKAN.

De verrichtingen tot dusver werden geëvalueerd, sorry schat, en het vervolg werd besproken. Een uur massage was tegen afgesproken prijs, blasen en ficken wou ze ook wel voor hetzelfde geld doen, maar de rest was allemaal extra. Nou op zich geen probleem. Aufnahme 50, anaal (passief of actief) 50, lichte bondage of SM vanaf 50, TZ niet besproken. Ehm ja nee, op zich heb ik geen problemen met upselling, maar ik ben de Duitse standaarden gewend. Zo kon het zo oplopen tot een honderd of 6 per uur, aldus mijn schatje. Wat zou een herhaling van de sessie van daags tevoren in de PHG bij deze dame in de papieren zijn gelopen, bedacht ik me..

"Beffen is slecht voor de PH-waarde van het kutje, de meeste bacterieen zitten onder de vingernagels en op de tong, doe ik niet met iedereen, als je elkaar wat beter kent gaan zulke dingen wat gemakkelijker", en voor 50 euro mag je het ook.
Nou laat maar waaien. Toch werd de toon nooit onvriendelijk of onrespectvol. Gewoon twee mensen die niet goed matchen.

Ze heeft een tijdje gepepen (PZC) echt niet slecht maar niets bijzonders, dan heb ik me zo'n rode rubberen pipocondoom aangemeten gekregen en de doggy uitgevoerd. De kreuntjes hadden voor mij wat minder gekund maar ze deed aardig mee en je moet er toch het beste van zien te maken.
Daarna nog even de missio en missio met de beentjes over de schouders gevouwen. Daarbij zowaar nog wat aan mijn tepels sabbelen en desgevraagd ook even bijten (ohne aufpreis) Uiteindelijk kwam ze nog even paardje rijden, maar al snel zagen we allebei in dat dit verder weinig zin had.

Compliment voor de inzet en er toch nog wat van proberen te maken, en ook voor het durven zeggen dat we niet goed matchten.
Een handjob heb ik beleefd afgeslagen. De douche op de badkamer was ook nog kapot maar ik had eens geen zin om ruim een kwartier voor tijd al te vertrekken, je moet ook eens genieten van de minder gelukkige momenten.

Dan nog wat prive gekletst en 5 minuutjes voor tijd correct wezen afrekenen.
Herhalingsgevaar: 10%