Volledige versie bekijken : Badslippers bereikt de kaap van 3000 berichten en gaat feest vieren!
Badslippers
15 oktober 2012, 11:04
P.s.: iemand al opgemerkt dat Badslippers' 3000e bijdrage inmiddels een feit is?
Ha ha WG, ik had het zelf niet eens in de gaten. Ik denk dat ik dat vanavond maar eens ga vieren in een aangename ambiance.
Cupido
15 oktober 2012, 14:43
LR?
Badslippers
15 oktober 2012, 15:01
LR?
Check!
Big30
15 oktober 2012, 17:21
Berichten verplaatst uit BRVDM topic want zo heel vaak gebeurt het nu ook niet dat leden hier op meer dan 3000 berichten komen!
We kennen hier geen ere-leden of leden van verdienste, zouden we die wel kennen dan denk ik dat BS nu tot lid van verdienste in de Zilveren IJsbeer Orde met de gouden eretekenen zou worden benoemd.
Nu moet ie ut doen met wat anoniem eerbetoon middels het openen van dit topic, ook mooi ;).
Bosco
15 oktober 2012, 17:39
Gefeliciteerd Badslippers!!
Neem er vanavond maar een van van mij. ( ik heb het wel over 'n biertje hé)
De Shyman
15 oktober 2012, 18:17
Al meer dan 3000 bijdrages van één van mijn voorbeelden!!
Respect!!!
Ik hoop je nog een keer te ontmoeten op één van onze jachtvelden.
Groet,
De Shyman
rob45
15 oktober 2012, 18:26
Ook van mij gefeliciteert met deze mijlPAAL en zet hem op in LR en neem er ook een Biertje van mij.
rmjhexe
15 oktober 2012, 19:25
zou onze gladde vriend ook 3000 dames gehad hebben,denk het niet maar dat duurt vast niet lang meer.Hoop nog veel van je leuke berichten te lezen en tot gauw rimmeister!!
Piet Plezier
16 oktober 2012, 00:39
Hey kale ik heb je 1 keer gezien in, ja het kan ook niet anders in Heaven7.Van harte met deze mijpaal.Dat moet ik nog maar zien te halen,als ik je zie bij Heaven7 pakken we er 1tje op.Hiep hiep hoera.PROOST.
Carlitos
16 oktober 2012, 03:51
Van harte gefeliciteerd Badslippers. Tot in LR....
bosbeer
16 oktober 2012, 11:54
Gratuliere Herr Glatze! Ik heb nog een mooi partijtje kortingskaartjes van LR voor je klaarliggen als aanmoediging om door te gaan.
Badslippers
16 oktober 2012, 15:20
Ik ben wel zo'n zelfingenomen ijdeltuit. Dus ik zou liegen als de felicitaties ongemerkt aan me voorbij zouden gaan. 3000 berichten waarvan het merendeel zuivere pulp is en rijp voor de versnipperaar van Big30. Tussen die berg rotzooi zo af en toe een paar verhaaltjes om het forum en zijn lezers te plezieren en te bedienen.
Het schrijven is voor mij een soort van uitlaatklep. In het dagelijks leven zijn wij (ben ik) telkens weer bezig om onze (mijn) oerdriften om te zetten in sociaal of maatschappelijk geaccepteerde vormen. Op dit forum heb ik de mogelijkheid om die schunnige oerinstincten en -driften gewoon ongekanaliseerd op het papier te flikkeren. Vandaar de soms wat vulgaire schrijfstijl waarvan ik altijd weer hoop dat de lezer het kan relativeren en begrijpt dat het hier slechts stijl betreft. Een 'Klootzak" in mijn verhalen is eigenlijk een amusante plezierige kerel en een "perverse" snol is een alleraardigste dame.
Gisteren mijn gewonnen vrijkaart in LR gespendeerd. De keet was leeg maar voor mij waren er twee aantrekkelijke dames die ik heerlijk verwend heb. Voor de bankhangers waren er volop mogelijkheden om langdurig en expliciet te 'Pré Salen". Voor de fuifnummers en feestneuzen onder ons zou het echter een flauwe bedoening zijn geweest. Het eten was voor mij dik in orde: Kalfsmedaillons met "Spätzle" en spruiten (mijn lievelings groente!). Voor de sla waren 3 lekkere dressings voorradig en je kon ook nog een of ander pasta gerecht bestellen. Weet niet meer precies wat.
Saillant detail: Bij de Roemeense dames zit de schrik er goed in nu een aantal dames van "GT" naar "LR" "tijdelijk?" zijn overgeplaatst. Ze zijn bang dat ze er uit gezet worden omdat dat al bij een paar Roemeense dames is gebeurd. Ik kan er niet veel over zeggen omdat de info allemaal "Van horen zeggen is". Het gonst in ieder geval van de geruchten. Eentje ervan was dat als "LR" niet snel beter gaat draaien de keet gesloten wordt. Lijkt me dan niet slim om alle Roemeense dames eruit te gooien want die zorgden juist in het verleden voor een volle tent en sfeer. Maar goed, ik ben geen manager en heb weinig verstand van dat soort zaken. Mochten ze nog wat behoefte hebben aan geestelijke bijstand, ben ik beschikbaar tegen een schappelijke vergoeding.
Zo, op naar het volgende bericht ! ! !
SFL
16 oktober 2012, 15:30
Proficiat mijn beste BS, en goede vriend... Dat van die maatschappelijk geaccepteerde vormen dat is ook mijn probleem en daarom schrijven we... Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Wat LR betreft, dat zou me reinste kutzooi zijn... LR zonder de Roemeense dellen is als een café zonder bier!
Als ze LR willen laten draaien als in de hoogdagen, dan mogen ze me altijd aanschrijven om manager te wezen.
Maar als het gister zo kalm was, wat zijn volgens jou dan de verwachtingen voor morgen??? Ik was zinnes te gaan, maar met geen volk en de helft van GT in het huis, lijkt het mij beter een andere club te gaan bezoeken dan!
bad pritt
16 oktober 2012, 16:13
Gefeliciteerd, ik drink er ook een op jouw gezondheid vanavond in Heaven 7.
Badslippers
16 oktober 2012, 18:13
Maar als het gister zo kalm was, wat zijn volgens jou dan de verwachtingen voor morgen??? Ik was zinnes te gaan, maar met geen volk en de helft van GT in het huis, lijkt het mij beter een andere club te gaan bezoeken dan!
Kijk, als jij met je luie kloten samen met Casey in de "Jacuzi" wil hangen zoals Julius Caesar met Cleopatra in hun beste dagen dan ben je bij "LR" aan het goede adres. Verder loopt er momenteel een kleine donker getinte opdonder rond die haar reet kan laten draaien als een op hol geslagen kompasnaald. Haar naam is Jamilla en is een Duitse maar met een zuiver Marokkaans uiterlijk. Spreekt zelfs een paar woorden Nederlands. Een aanwinst voor de huiskamer. Zeer appetijtelijk vind ik ook de Roemeense Leona. Volle C-cup (waar jij niet op valt) maar met een perfect kontje. Verder nog een blonde Letse gescout. Naam helaas vergeten. "LR" is door de week anders dan tijdens het weekend.
Jij kunt echter beter naar "YY" of "PHG" gaan waar je als aangeschoten wild moet rennen voor je leven. Als narcistische en zelfingenomen blaaskaak die zich graag met allerlei vrouwen omringt zal dat een betere keuze zijn. Veel plezier.
Jack42
16 oktober 2012, 18:23
Een beetje laat maar ik was wat druk de laatste dagen maar alsnog gefeliciteerd met je 3000e bericht Badslippers!
Ace2
16 oktober 2012, 19:37
Op naar de volgende 3000 :freu:
dbd67
16 oktober 2012, 22:23
Ik zal niet gauw 3000 berichten halen, omdat ik meer een lezer ben en jouw verhalen toveren altijd een big smile op mijn gezicht.
Badslippers gefeliciteerd!!!
Rudi_NL
16 oktober 2012, 23:11
Badslippers proficiat met de 3.000 berichten!!!
Van de parameter "3.000 berichten" kom ik niet onder de indruk.
Dat haal je redelijk gemakkelijk in een forum met "veel kwantiteit en geen kwaliteit".
Maar dat is bij jou gelukkig totaal niet het geval!!!
Integendeel zelfs: jij combineert veel berichten met ook nog eens kwaliteit en lol en dat lezen we maar al te graag. Top!!!
:freu:
Advies: schrijf een boek over het leven in saunaclubs in Duitsland!!!
Dus knippen en plakken uit die 3.000 berichten en klaar ben je (en bij een goede verkoop zijn de kosten voor de clubs en de dames ook vergoed)!
Een titel voor je boek weet ik wel: "De geile kale man uit *****" (***** = je woonplaats).
Ga zo door!!!
Groeten
:wink2:
Cupido
17 oktober 2012, 10:37
Hulde aan de man die lulde. In dit geval schreef! Van harte. En ik maar blij zijn dat ik onopgemerkt nu over de 1000 ben gekomen!
Suggesties voor de naam van het boek:
Zieltjes kweken in hoerenland
Baantjer beleeft gouden tijden
Fietsend naar de hoeren
Kaal en toch geliefd bij de vrouwen
Psycholoog wordt psychopaat
Psycholoog maakt van beroep zijn hobby
Sophie veranderde mijn leven
De retenlikker van *****
Het dagboek van een ijsbeer
Sophie's choice deel 2
Badslippers
17 oktober 2012, 11:13
Advies: schrijf een boek over het leven in saunaclubs in Duitsland
Suggesties voor de naam van het boek
Ha ha, een boek, daar zullen al veel schrijvende ijsberen over gedacht hebben. Met wat aanpassingen aan de recensies zou dat best een uitvoerbaar idee zijn. Om het te promoten ga ik dan wel met mijn kop in de diverse praatprogramma's zitten. De KRO zou dan ook weer inspiratie kunnen op doen voor een volgend seizoen: "Boer zoekt Hoer".
Cupido
17 oktober 2012, 13:12
Ja we kunnen een topic maken met welke recensies we in het boek moeten krijgen. Of moet ie van badslippers alleen zijn. Op zich genoeg stof om een boek mee te vullen. Maar we kunnen wellicht ook gezamelijk een boek maken met van de bekendere schrijvers allemaal hun eigen beste recensie. Ook dat zou al een bestseller kunnen worden.
Jan_Wandelaar
17 oktober 2012, 17:24
Sommige beklimmen de hoogste toppen van de Himalaya. Anderen creëren vanuit het niets een miljardenbedrijf. Weer anderen deponeren 3000+ epistels op een prostitutieforum. Allemaal bovenmenselijke prestaties waar Jan z'n helm diep voor afneemt. Dus daarom Jan's welgemeende felicitaties aan de kale, reetvretende perverseling die dit forum verrijkt met vertellingen die keizer Nero hadden doen blozen.
Veel succes met je boek, Jan kijkt er reikhalzend naar uit. Eventuele titels kunnen zijn:
"Verhalen van het achterste van de tong"
"bruine sterren en andere geometrische figuren"
J.W.