Volledige versie bekijken : Club volgorde, waarom?
elo
15 oktober 2012, 17:19
omdat GT bovenaan in de lijst staat betekend dat dan dat ze de beste club zijn??
RAUL7
15 oktober 2012, 17:40
omdat GT bovenaan in de lijst staat betekend dat dan dat ze de beste club zijn??
Neen!
MichelJ
15 oktober 2012, 17:44
Beste club voor de ijsberen? :nee:
Beste club voor W2? :smile2:
:biggrin:
bosbeer
15 oktober 2012, 17:58
Over " beste " club kunnen en mogen we niet spreken. Het is de grootste club en heeft ook de meeste " viewers " zoals je kunt zien. Er zijn verreweg de meeste vrouwen , gemiddeld tussen de 70 en 90 per dag. De club heeft in deze regio de grootste tuin en verder zijn de voorzieningen brandschoon, doordat er (te) veel schoonmakers constant aan het werk zijn. Het feit dat de club het grootst is kan voor bepaalde beren juist aanleiding zijn om het niet de beste club te vinden. Doorgaans besteden de dames in GT minder tijd aan pre - en aftersales dan in diverse andere en veelal kleinere clubs. Vooral op drukke dagen zoals zaterdag is dat het geval en 's avonds na een uur of 8. In de middag als het niet bijzonder druk is moeten de dames meer hun best doen om een beer mee naar de kamer te krijgen dan op de drukkere avond. Maar uiteraard hangt het ook van het betreffende meisje af en natuurlijk ook van jezelf. Niet iedereen heeft er behoefte aan om eerst een half uur met een meisje in een bank te zitten alvorens er naar de kamer wordt gegaan. En na de kamergang idem dito. Maar als je van een beetje ruimte houdt en van een gezellige kroeg, dan moet je GT gewoon een keer proberen en dan bij voorkeur op de dinsdag, woensdag of donderdag. Dat zijn niet de drukste dagen met beren, maar er zijn meestal wel een groot aantal dames. Als je van plan bent om op een bepaalde dag te gaan dan zou je hier kunnen vragen of er nog meer forumberen gaan, die willen je dan vast wel een beetje wegwijs maken in de club. Als je dat wilt tenminste, je kunt ook alleen op avontuur gaan.
Picasso 1
15 oktober 2012, 18:08
Beste club voor de ijsberen? :nee:
Beste club voor W2? :smile2:
:biggrin:
Dat GT bovenaan staat betekent dat Big30 niks in te brengen heeft, anders had PHG wel bovenaan gestaan.
bosbeer
15 oktober 2012, 18:13
Dat GT bovenaan staat betekent dat Big30 niks in te brengen heeft, anders had PHG wel bovenaan gestaan.
Kijk uit jij, anders stuur ik SFL op je af.......
Big30
15 oktober 2012, 18:31
De reden is eigenlijk heel simpel. Al vanaf het begin dat we met sponsoring zijn begonnen hebben we de 3 meest bezochte clubs in deze volgorde boven aan de lijst gezet d.i. GT, PHG en LR en vervolgens de clubs in alfabetische volgorde.
Uurtje zal je wel uitleggen dat de beste club niet bestaat maar dat zo iets afhangt van je eigen criteria en voorkeuren. Er zijn veel beren die Gt wel de beste club vinden overigens maar dat is en blijft altijd een persoonlijke voorkeur.
World staat onderaan de lijst, een club met vele fans! Kortom je moet er dus verder niets achter zoeken en nogmaals de beste club bestaat niet, wel beren die verschillende clubvoorkeuren hebben.
Picasso 1
15 oktober 2012, 18:38
Kijk uit jij, anders stuur ik SFL op je af.......
Oke ik zal me diplomatiek uitdrukken, de enige reden waarom GT bovenaan staat is omdat de andere clubs daar onder zijn gezet.
RAUL7
15 oktober 2012, 18:38
Er zijn veel beren die Gt wel de beste club vinden overigens maar dat is en blijft altijd een persoonlijke voorkeur.
Zo zijn er ook veel mannen die;
- Living Room de beste club vinden
- PHG de beste club vinden
- Yin Yang de beste club vinden (niet op dit forum!!!)
- Samya de beste club vinden
- World de beste club vinden
- Magnum de beste club vinden...
bosbeer
15 oktober 2012, 18:54
Oke ik zal me diplomatiek uitdrukken, de enige reden waarom GT bovenaan staat is omdat de andere clubs daar onder zijn gezet.
Dat zal inderdaad de reden zijn. Alleen, als ik zie dat er 1 minuut geleden 27 viewers waren bij GT, 6 bij PHG en 10 bij LR dan denk ik dat daar niet veel verandering in zou komen als je bv GT op de 3e plaats zet en de andere 2 erboven. Als er in een club 2 of 3 x zoveel meiden zijn dan in andere clubs dan valt er vaak meer over te schrijven en dus ook te lezen, lijkt me.
Picasso 1
15 oktober 2012, 19:02
Dat zal inderdaad de reden zijn. Alleen, als ik zie dat er 1 minuut geleden 27 viewers waren bij GT, 6 bij PHG en 10 bij LR dan denk ik dat daar niet veel verandering in zou komen als je bv GT op de 3e plaats zet en de andere 2 erboven. Als er in een club 2 of 3 x zoveel meiden zijn dan in andere clubs dan valt er vaak meer over te schrijven en dus ook te lezen, lijkt me.
Rest dan de vraag of de populairste club ook de beste is.
Vind overigens dat GT op verschillende terreinen andere clubs overstijgt (hoewel het er de laatste tijd wat minder is, ondanks dat de vaak lovende GT reporting anders doet vermoeden).
vrije jongen
15 oktober 2012, 19:04
Gek dat ik nooit zo veel lezers bij Oase en World zie dan; als er 90 dames in GT zitten, heb je er in Oase rond de 200.
bosbeer
15 oktober 2012, 19:07
Rest dan de vraag of de populairste club ook de beste is.
Ja, daar kan inderdaad niemand een objektief antwoord op geven. Daarom moet iedereen ook lekker naar het cluppie gaan waar hij denkt dat het op die dag het beste en het leukste zal zijn.
bosbeer
15 oktober 2012, 19:14
Gek dat ik nooit zo veel lezers bij Oase en World zie dan; als er 90 dames in GT zitten, heb je er in Oase rond de 200.
Net even gekeken, 0 viewers bij Oase. Zal wel te maken hebben met het feit dat het IJsberenforum een Nederlands forum is en er niet dagelijks horden Nederlandse beren naar die verre clubs afreizen. Vermoedelijk zijn deze 2 clubs populairder dan GT bij bepaalde Duitse fora.
Big30
15 oktober 2012, 19:26
Net even gekeken, 0 viewers bij Oase. Zal wel te maken hebben met het feit dat het IJsberenforum een Nederlands forum is en er niet dagelijks horden Nederlandse beren naar die verre clubs afreizen. Vermoedelijk zijn deze 2 clubs populairder dan GT bij bepaalde Duitse fora.
Ons gewaardeerd lid MM beschrijft een typische Oase vrijdagavond meestal zo:
Weer een sfeerloze avond en nacht in Oase met circa 100 dames en weinig ijsberen. Hopelijk blijft de sfeer (en hiermee de ijsberen) weg, en blijft het eten bagger, zodat niemand in de verleiding komt deze poel des verderfs te bezoeken
Dat er weinig IJsberen komen zou men kunnen interpreteren als dat de lokatie niet zo populair is, maar heb wel de indruk dat de gasten die er wel komen toch wel redelijk tevreden zijn over die club genaamd Oase, ik meen dat die club ergens bij Frankfurt ligt.
Denk dat omdat er weinig sfeer is deze club bij de Nederlandse IJsberen niet zo populair is ook misschien omdat de club toch een beetje bekend staat om de typische Roemeense afwerk service, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
Dat je voor een flesje bier van 33cl 10E af moet tikken zal voor veel Nederlanders ook een reden zijn deze club te mijden.
The Joker
15 oktober 2012, 19:44
De volgorde op pagina 1 en dus de overige clubs op pagina 2 kent maar 1 terechte reden...
http://www.youtube.com/watch?v=8OkoQv9Onoc
MichelJ
15 oktober 2012, 19:47
http://www.youtube.com/watch?v=YcXMhwF4EtQ
Picasso 1
15 oktober 2012, 19:48
De volgorde op pagina 1 en dus de overige clubs op pagina 2 kent maar 1 terechte reden...
De duurste clubs bovenaan?
egon, Dr. Rammler
15 oktober 2012, 19:50
haha
egon, Dr. Rammler
15 oktober 2012, 20:01
ich sag mal so: auf das GT schauen 1. alle Holländer, weils am dichtesten bei der Grenze liegt.
2. -"- , weil es da angeblich bis zu 90 hübsche Frauen mit gutem Service gibt
(leider hab ich jedesmal wenn ich dort war nix davon gesehen)
3. die ijsberen die dort hingehen anscheinend servicegenügsam sind bzw garnicht wissen was guter Service ist
ich persönlich vermisse dort eine gewisse Gemütlichkeit und Wärme, für mich hat es das Flair einer Fickfabrik
Dieses sind natürlich meine ganz persönl. Eindrücke und es liegt mir fern andere damit zu beeinflussen.
Picasso 1
15 oktober 2012, 20:20
3. die ijsberen die dort hingehen anscheinend servicegenügsam sind bzw garnicht wissen was guter Service ist
Is begrijpelijk dat men kiest voor slechte service wanneer het alternatief Roemeense service is.
uurtje
15 oktober 2012, 21:38
Aangezien zelfs dit een discussiepunt oplevert zou ik bijna de oud hollandse politieke gedachtengang (nooit een beslissing nemen, altijd zoeken naar een waardeloze, niet werkende consensus) willen gebruiken om het volgende voorstel te poneren;
- Laten we 1 maand alle clubs op alfabetische volgorde publiceren
- Laten we de volgende maand de clubs op aantal posts (eerst een discussie voeren over peildatum en wat wel of geen post is) publiceren
- Laten we de volgende maand dan maar gebruiken met als criterium de openingsdatum
- De maand erop de oppervlakte van het zwembad. Clubs zonder zwembad mogen de oppervlakte van de voor beren toegankelijke doucheruimte gebruiken.
- De volgende maand sorteren op rijafstand vanaf Amsterdam nadat we een overeenstemming hebben over de te gebruiken routeplanner.
- Daarna alle clubs op basis van scrabble woordwaarde.
Ik ben wel voorstander om clubs die buiten de milieuzone liggen en die zonder winterbanden helemaal niet te bereiken vallen als buitencategorie te vermelden....:)
Ik realiseer mij dat er met het bovenstaande voorstel voor geen enkele beer meer logica is. Dat is ook de hele insteek; we maken het zo verwarrend dat niemand het meer kan verklaren en daarom ook niemand meer kan zeuren.....:))))
Piet Plezier
15 oktober 2012, 23:49
Gewoon op alfabetische volgorde is makkelijker zoeken.Maar daar zal W2 het wel niet mee eens zijn.
Jan_Wandelaar
17 oktober 2012, 16:39
Yep. Dit is immers een consumentenforum dat gedreven word door consumentenervaringen. Hoe populairder/beter de club, des te hoger in de lijst. Clubs van de tweede pagina dienen vermeden te worden, want die trekken blijkbaar geen hond.
J.W.
uurtje
17 oktober 2012, 17:11
De clubs op de 1e pagina zijn clubs die als sponsor optreden. De clubs op de 2e pagina doen dat niet en daarom staan ze op de 2e pagina. Voortijdige (en vaute) conclusie door Dhr Jan Wandelaar.
Jan_Wandelaar
17 oktober 2012, 17:33
De clubs op de 1e pagina zijn clubs die als sponsor optreden.
Boze tongen beweren dat er commerciële motieven ten grondslag liggen aan hoe de diverse clubs op het YBF gerangschikt zijn. Dat is natuurlijk je reinste onzin. YBF is immers ontstaan uit onvrede over het laten prevaleren van commerciële belangen boven de mening, ervaringen en schrijfstijl van de forumleden.
Het zou hypocriet zijn wanneer YBF de clubs zou rangschikken naar commercieel belang i.p.v. populariteit onder de leden. YBF is immers voor en door beren, en niet, zoals andere forums, door beren/wandelaars, voor de portemonnee van de forumeigenaar. De enorme knal die door heel prostitutieforum-land hoorbaar was toen de onvrede over commerciële inmenging in inhoudelijke zaken het toppunt bereikte staat iedere oudgediende immers in het geheugen gegrift.
En nu willen boze tongen Jan, actief op prostitutie-fora sinds sexxxpages (2001), wijs maken dat juist diegenen die toendetijd met veel kabaal hun aversie jegens commercie boven inhoud kenbaar maakten heden ten dage de commercie laten bepalen in welke volgorde wij leden de clubs op het YBF aan kunnen klikken? Kom nou toch...........
J.W.
The Joker
17 oktober 2012, 17:37
TV tip voor Jan: http://www.imdb.com/title/tt0047834/
bad pritt
17 oktober 2012, 17:38
Mooi ironisch stukje Jan.
Gondolas9
17 oktober 2012, 20:33
Nou, ik ben het toch niet met Jan eens.
Eén levensgroot verschil hookers - IJbf: op IJbf winnen leden elke maand tientallen (of meer) vrijkaartjes, op hookers zijn er maar een paar miserabele kaartjes te winnen.
Ik vraag mij altijd af waar die h-kaartjes blijven... Bij de mods, bij enkele vriendjes-leden?
Ongetwijfeld heeft IJbf ook enkele commerciële trekjes. Maar je kunt niet groot worden zonder compromissen, zonder enigszins gecorrumpeerd te worden.
Nog een verschil h-IJbf. Hier kun je W2, B30, etc. bij manier van spreken verrot schelden zonder gevolgen, op h ben je voor 1000 keer minder meteen gebannen...
Picasso 1
17 oktober 2012, 20:53
Nou, ik ben het toch niet met Jan eens.
Eén levensgroot verschil hookers - IJbf: op IJbf winnen leden elke maand tientallen (of meer) vrijkaartjes, op hookers zijn er maar een paar miserabele kaartjes te winnen.
Ik vraag mij altijd af waar die h-kaartjes blijven... Bij de mods, bij enkele vriendjes-leden?
Ongetwijfeld heeft IJbf ook enkele commerciële trekjes. Maar je kunt niet groot worden zonder compromissen, zonder enigszins gecorrumpeerd te worden.
Nog een verschil h-IJbf. Hier kun je W2, B30, etc. bij manier van spreken verrot schelden zonder gevolgen, op h ben je voor 1000 keer minder meteen gebannen...
Dat mag inderdaad ook weleens gezegd worden. Gondolas drukt voor de zoveelste keer op de juiste knop.
Een verschil met YBF is dat Willem2 straf krijgt als hij die zelf zou gebruiken.
Gondolas9
17 oktober 2012, 21:21
Willem is een gelukkig man. En dat weet hij zelf ook. (Bloemetje voor Gabi)
uurtje
17 oktober 2012, 21:54
Jan, als je nu pas erachter komt (nadat ik de tip heb gegeven) dan duurt het wel lang eer dingen een beetje tot je door dringen. En over de vaute conclusies hadden we het ook al.
Een van de redenen dat dit forum van de grond kwam was het feit dat vele schrijvers wat meer vrijheden wilden hebben. Of laat ik het anders zeggen, op een ander forum had jouw stelling de 2uur niet gehaald. Hij zou voor die tijd gewist zijn....
Voor de rest kan ik alleen naar een eerdere posting wijzen omtrent rangschikking. Wat je ook doet, het zal waarschijnlijk nooit goed zijn. Wellicht wil je ook participeren in "de beste club", en "het nut van winterbanden". Dat zijn ook discussies die nog zullen voortleven als wij al lang geen ijsbeer meer zijn....
bad pritt
19 oktober 2012, 00:35
Nou, ik ben het toch niet met Jan eens.Eén levensgroot verschil hookers - IJbf: op IJbf winnen leden elke maand tientallen (of meer) vrijkaartjes, op hookers zijn er maar een paar miserabele kaartjes te winnen.Ik vraag mij altijd af waar die h-kaartjes blijven... Bij de mods, bij enkele vriendjes-leden?Ongetwijfeld heeft IJbf ook enkele commerciële trekjes. Maar je kunt niet groot worden zonder compromissen, zonder enigszins gecorrumpeerd te worden.Nog een verschil h-IJbf. Hier kun je W2, B30, etc. bij manier van spreken verrot schelden zonder gevolgen, op h ben je voor 1000 keer minder meteen gebannen...Hookers heeft ook voordelen mede door de strakke moderatie.Het heeft veel meer content van veel hoger informatief niveau, ijsberen scoort wat beter bij saunaclubcontent.En op ijsberen is ook best veel gemanipuleer en gecensureer, met name door de Grote Veger.Echt irritant is het voortrekken van de bekenden op ijsberen dat daardoor nooit een serieus forum zal worden.Ijsberen is wel amusant af en toe net als ouwehoeren in de kroeg soms leuk kan zijn.Ijsberen is ook puur commercieel gedreven, laten we elkaar geen mietje noemen op een HL forum.