PDA

Volledige versie bekijken : Gloria (Roemeense) ex-PHG

SFL
18 oktober 2012, 11:36
Haarkleur/-lengte : donkerbruin haren / halflang, maar in staartje
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : lolita kinderlichaam / a-cup (heel misschien bescheiden B)
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 19j
Service: de standaard zeg maar. Voor mezelf eerder een bijna-GFE, TZ, vingeren, NMC
Voordelen: Ze doet haar best en scoort boven het gemiddelde bij het segment van 18 tot 21-jarigen
Nadelen: gebrek aan feeling en ervaring
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50€

In de reeks van “pedofilie is tegenwoordig mijn trend” moest ik me zo nodig ook eens kunnen vergrijpen aan zo’n geil tienerding. Op de bank had ze me na mijn derde verovering al haast 2x klaargereden en kon ik bijna weer naar de theke om mijn badjas als karton naast me recht te zetten en een andere te vragen. Zover kwam het dus niet, en ik bezweek voor haar jeugdigheid en dook met haar de kamer op. Dit kleine sletje beweert 19 te zijn… Neem van mij aan: ze ziet er 15 uit.

Ik zal niet vertellen dat het niet goed was. Maar laat me wel stellen dat ik eerder op de dag 3 toppers gehad heb, die me bij wijze van spreken leeg gewrongen hebben en daartegen kan dit jonge en ongerepte mokkel niet tegenop. Maar ze sloeg zich er wel door en bij momenten wist ze me te verbazen. Over het pijpen kan ik niet oordelen, want dat item hebben we overgeslagen. Ik koos ervoor om lekker wat te strelen en te knuffelen, dat alles afgekruid met flink wat tongzoenen… als voorspel was dat genoeg voor mij.

Het hebben der geslachtsgemeenschap was lang niet slecht, maar het ontbrak haar toch een beetje aan ervaring en de juiste moves. Dat ik vrij snel bij haar klaar kwam en nog binnen het halfuur kon aftikken, kwam weer door de kick van zo’n jong onschuldig kinderlichaam onder mij te voelen. Ik begin met dit soort dingen problemen te krijgen en ik denk dat ik dringen nog eens met mijn psychiater moet babbelen. Ik ben verdomme een Vlaming en ik begin al de seksuele voorkeuren van een Waal te krijgen. Naast het gevoel van dat kinderlijf was er natuurlijk ook nog hoe ik tijdens de laatste stoten diep in die onschuldige tienerogen keek… en natuurlijk ook in de combinatie met de wetenschap dat ze rookster is en daarmede mijn fetisj ook gevoed wordt. Zeer zeker had ze klasse vanwege haar jeugdige leeftijd.

Ik raad haar zeker aan bij al de halve pedo’s onder jullie. Ze is misschien niet zo goed als Bonnie (GT) die me wel wist te overdonderen, maar ze is ook wel heel knap en haar lichaam is nog fijner gebouwd. Er zijn echt geen punten waarop ik haar echter zou kunnen afstraffen. Ze doet haar best en voldoet aan de verwachtingen. Niet meer en niet minder. Of ikzelf in herhaling val… Ik hoop van niet, want ik vind dit niet gezond meer en heb de laatste tijd al te veel met van die 18 en 19jarige (die veel jonger ogen) te maken gehad.

Franzis
18 oktober 2012, 12:24
Allerdings finde ich, dass mein Vorschreiber etwas übertreibt. :smoke:

Gloria wirkte auf mich halt wie eine 19-jährige.
Auch merkt man ihr an, dass sie bereits ein Kind hat, die Brüste sind etwas schlaff, aber das ist für mich völlig OK.

Sie war sehr nett und anschmiegsam, aber auf dem Zimmer doch recht schnell bei der Sache. Ich mag es halt langsam und sie war doch sehr "zielorientiert".
Im Reiten war sie aber sehr ausdauernd und ich hatte es soweit genossen.:betrunken:

Also... es war OK, aber nicht bemerkenswert.
Wiederholungsgefahr: 40 %

50€
7 april 2013, 13:35
Naam: Gloria
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 19 of 20 jaar
Haarkleur/-lengte : donkerblond of zeer lichte bruine haren, altijd samen in een staartje
Lengte dame : 1m60
Postuur/Kont/Cupmaat : gestroomlijnd / mooi rond kontje / B-cup
Tatoeages/Piercings : ja, fijne tatoe op onderrug
Roken: ja, als een ketter (vingers zagen er gelig van)
Service: GFE-waardig, mocht ze iets minder gehaast zijn geweest, TZ, PZC, knuffelen, strelen, NMC…etc.
Voordelen: mooie meid, heeft progressie gemaakt t.o.v. ons laatste onderonsje, lief, oogt minderjarig!
Nadelen: heeft een groot litteken op zijkant dij, ze zet er vaart achter en zal geen minuut langer dan halfuur op kamer blijven.
Prijs : 50€ + 5€ fooi.
En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 6.8/10

Ik was het bijna vergeten, maar in oktober vorig jaar had ik met haar al eens de eer. Het kwam me gelukkig tijdig voor de geest en voor zover ik wist, was ik toen tevreden. We hadden al enkele beleefdheden uitgewisseld in de loop van de dag, maar opeens kwam ze temidden van de barruimte sensueel tegen me aan dansen. Do you want to fuck me? Vroeg ze recht op de man af, na enkele minuten rond de pot te draaien. No… I don’t want to fuck you, I want to make love with you! Luidde mijn antwoord.

5minuten later lagen we op de kamer. Ze doet enorm haar best, maar bij regelmaat moest ik haar wel tot rust bedaren. Het was alsof de duivel haar op de hielen zat. Ik kon al snel concluderen dat ze ondanks dit gegeven toch beter geworden is dan de vorige keer. Ze is een echt knuffeldier. TZ doet ze vol overgave en met passie. Ik kreeg ook in de gaten dat haar wijs- en middenvinger door nicotine beslagen waren. Ik mag dan wel een rookfetisj hebben en op kettingrokende sloeries kicken, maar in vele gevallen vind ik dit niet proper ogen. Kwam het door mijn perverse geilheid of door het feit dat deze nog jonge raskat ermee wegkwam, maar ik werd alleen nog maar geiler. Tijdens het voorspel vroeg ik om die vingers in haar doos te schuiven en wat met haar poes te spelen. Daarna likte en zoog ik haar gerookte vingers met kutsaus af. Smaakte regelrecht naar gerookte zwaardvis!!!

Vervolgens likte en zoende ik haar ook overal over haar begeerlijke en strakke lichaam. Ook haar lichaam oogt op haar tieten na, vrij minderjarig. Haar snoet zou eveneens zo eentje van een 16jarige kunnen geweest zijn. Pedo-Bull was helemaal in zijn nopjes. Pistol Pete zou trots op me geweest zijn. Natuurlijk diende er ook geneukt te worden. Snel een condoom om en wippen maar. Eerst ik op haar en daarna zij op mij. Tijdens het neuken ging het tongzoenen onverminderd door. Jaja, ze was echt wel goed en ik amuseerde me kostelijk. Maar net omwille van het gegeven dat ze zich zo in de strijd gooide, leek het wel dat ze me snel klaar wilde hebben. Ik zei haar nog dat tijd geen probleem was en dat ik gerust voor een uur betaal, maar de goede gang van zaken doen drong niet tot haar door. Met lijf en leden werkte ze me naar een hoogtepunt toe. Nog binnen het halfuur had ze me klaar gemaakt en daarmee was het ook afgelopen. Niet blijven buurten of wat gezellig wezen. Nee, in de 29ste minuut van ons samenzijn de boel bij elkaar harken en maken dat we bij de locker stonden. Ook aftersales later in de bar is niet aan haar besteed.

Maar goed, ze is voorts een lieve en correcte meid. Ze ziet er goed uit en ze geeft een puike service ten goede. Natuurlijk zal ik nog wel eens met haar in herhaling vallen en ik durf haar dan ook aanraden bij andere ijsberen!

================================================== ===================
Geplaats in naam van, met de goedkeuring en volmacht van, en geschreven door SFL
================================================== ===================

Bluebear
26 augustus 2013, 21:53
Gloria werkt onder dezelfde naam op het SKW te Antwerpen. Lieve meid. Aldaar te boeken. :smoke: ;) :biggrin:

Jansen
2 september 2013, 20:40
Gloria werkt onder dezelfde naam op het SKW te Antwerpen. Lieve meid. Aldaar te boeken. :smoke: ;) :biggrin:

Op welk adres en in welk dagdeel werkt ze ?

Bluebear
2 september 2013, 20:51
Het adres durf ik niet te zeggen, maar een DVP ik ken die daar ook een poging heeft gewaagd, werkte van 8 uur s'avonds tot 7 uur s'morgens. Op aanraden van Gloria heeft ze het geprobeerd, maar het was niet haar ding. Teveel clubverwend! Ik neem aan dat ze dezelfde tijden aanhield, omdat ze zich aan haar spiegelde.
Gloria schijnt een topper daar te zijn en goed haar brood te kunnen verdienen. Een raam doet daar 500 Euro per week huur en die haalt ze per dag slapend binnen.
Een jonkie doet het schijnbaar goed in Belgie. Ik heb in een goed gesprek destijds bij de PHG met haar gezegd dat ze goed moet sparen en moet zorgen dat ze de andere meiden niet na gaat doen. Met grote poppeogen zat ze me aan te kijken en noemde me bij de PHG ook altijd "papa".
De "Patre familia's" hadt weer gesproken. :smoke: ;)

awakey
3 september 2013, 19:38
Op welk adres en in welk dagdeel werkt ze ?
dat zou inderdaad wel heel handig zijn